Hyundai= paska-auto..?

Julia

Olen kovasti miettinyt pääni Puhki, että kannattaako ottaa vastaan ilmaiseksi porukoiden vanha Hyundai Pony, VM -91, vai ostaa n. 10 000mk:lla "uusi" auto..? Vai olisiko fiksumpaa käyttää osa siitä 10 000mk:sta Hyundain kunnostukseen..?
Mitä mieltä olette asiasta..?

Olen nimittäin kuullut aika paljon huonoa Hyundaista, joten en oikein tiedä, miten suhtautua siihen, kun en vielä itse pahemmin ole ehtinyt tutustumaan eri autoihin...

Eli olisi kiva kuulla mielipiteitä, minälainen auto Hyundai oikein on..?

9

3870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahjoitus kannattaa huolia

Maailman paras korealainen auto.
      Ei Hyundain nimi sitä pahenna.
      Varmasti huonomman päätöksen teet, jos ostat joltain ulkopuoliselta tai olevinaan hyvältä tutulta samanhintaisen muun auton.
      Eihän se Hyundai mikään Mercedeksen veroinen tietenkään laadultaan ole, mutta eipä se yhtä paljoa maksakaan.

En tiedä ruostesuojauksen laadusta, mutta kyllä lähes poikkeuksetta muutkin samanikäiset halpasarjalaiset ruostuu.

Kiinostais tietää, paljonko on mittarissa ja kauanko se on teillä ollut ja onko ollut normaalia enempää murheita ?

• Outlaw

Ei noissa vanhemmissa hyundaissa mitään ongelmia kuulemma ole ollut. Ihan japanilaisiin sukulaisiin verrattavissa oleva tuote. Muistaa huoltaa joskus ja kovaa ajoa.

• Toni Kekki

Mulla on saman vuotinen Sonata alla, ml 355 tkm ja ei oo ollu moittimista.

Ota ihmeessä vastaan lahjotus ja jos rupeet sitä kymppitonnilla korjaa, niin et saa kaikkee kulumaan todennäköisesti millään. Älä karsasta merkkiä, niin mäkin meinasin tehdä. Onneks päätin "ottaa riskin" ja ostaa korealaisen. En oo katunu!

• Toni Kekki

...ne jotka sanoo sitä huonoks on yleensä niitä, jotka on vain kuullu auton nimen ja ehkä valmistusmaan, tai sit ne kiroilee ku ei sakemanni lähe käyntiin pakkasilla :-)

Tutki aikasempia kirjotuksia niin huomaat saman jutun.

• sohi
        Toni Kekki kirjoitti:

...ne jotka sanoo sitä huonoks on yleensä niitä, jotka on vain kuullu auton nimen ja ehkä valmistusmaan, tai sit ne kiroilee ku ei sakemanni lähe käyntiin pakkasilla :-)

Tutki aikasempia kirjotuksia niin huomaat saman jutun.

ampiaispesää!!
        Jos aletaan väittelee saksalaisten ja huntain kylmä käynnistys- ym. ominaisuuksista niin häviät!!! Paree olla vaan nöyrää poikaa jos huntailla ajaa!!
        ps.se on varmaan kyllä ihan hyvä auto.

• Pave

Jos kyseessä on tosiaan vanhempiesi auto, niin eiköhän sinulla ole käytettävissä ihan suoran käden tietoa Ponyn ominaisuuksista... Kysy rohkeasti isältäsi ja äidiltäsi. Kyllä se nyt ainakin ilmaiseksi kannattaa ottaa ja on tod.näk. paljon parempi auto kuin mikään vanhalla kympillä saatava lintta.

• MF

Vaikka auto toimisi todella huonosti, niin ota se jos sen ilmaiseksi saat. Myyt vaikka varaosina jos ei Hyundai miellytä.

• Tipe

katsii ottaa hunday ku meillä on samallainen ja se toimii hyvin!

• §§§

Ainahan ilmaiseksi kannattaa ottaa. Jos auto leviää, niin ei muuta kuin auto romuttamolle. Tekee remontin jos kannattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2861
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      189
      2465
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2185
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13