Onko kukaan kokeillut hevoslinimenttiä kipeään polveen? itselläni nivelrikko ni siihen aattelin kokeilla. Onko siinä voiteessakin msm? ja mistä olette tilanneet?
hevosvoidetta kipeälle polvelle
5
9319
Vastaukset
- Rikkoinennivel
En ole hevoslinimenttiä kokeillut, muita kylmägeelejä kylläkin. Nyt käytän Perskindolia, jota saa apteekista ja ainakin täällä halpahallikin myy sitä. Apteekin hintaa en tiedä mutta halpiksessa iso tuubi maksaa 22,95 euroa. Mulle tämä on ollut paras mutta voisihan sitä kokeilla tuota hevoslinimenttiäkin. Niin ja nivelrikko mullakin!
- Lonkkis
Hevoslinimenttiä ostin Tokmannilta, revähdyksiin ehkä auttaakin mutta nivelrikkoon nou
- KyrpÄjooNas
Olen käyttänyt kyrvän voiteluun ko.linimenttiä vuosia ja nyt terska hankaa polvea. Oikein hyvä voide.
- Espanjafani
Sitä hevosbalsami myyvät Tarjoustalo ja saiturinpörssi,minulla hevosvoide auttoi polven kipuihin,suosittelen.voittaa apteekkivoiteet.
- Anonyymi
Lienee kisailuaika ohi, mut voin kertoa omalla kokemuksella et auttaa.
Mulla nivelrikkoa siellä, sun täällä kipuja alituiseen, mut kun kovasti koskee käytän sellaista
Horse Power /Super Cold Effect linimenttiä ja kivut katoaa
noin 10:ssä minuutissa 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197