Onko kukaan kokeillut hevoslinimenttiä kipeään polveen? itselläni nivelrikko ni siihen aattelin kokeilla. Onko siinä voiteessakin msm? ja mistä olette tilanneet?
hevosvoidetta kipeälle polvelle
5
9013
Vastaukset
- Rikkoinennivel
En ole hevoslinimenttiä kokeillut, muita kylmägeelejä kylläkin. Nyt käytän Perskindolia, jota saa apteekista ja ainakin täällä halpahallikin myy sitä. Apteekin hintaa en tiedä mutta halpiksessa iso tuubi maksaa 22,95 euroa. Mulle tämä on ollut paras mutta voisihan sitä kokeilla tuota hevoslinimenttiäkin. Niin ja nivelrikko mullakin!
- Lonkkis
Hevoslinimenttiä ostin Tokmannilta, revähdyksiin ehkä auttaakin mutta nivelrikkoon nou
- KyrpÄjooNas
Olen käyttänyt kyrvän voiteluun ko.linimenttiä vuosia ja nyt terska hankaa polvea. Oikein hyvä voide.
- Espanjafani
Sitä hevosbalsami myyvät Tarjoustalo ja saiturinpörssi,minulla hevosvoide auttoi polven kipuihin,suosittelen.voittaa apteekkivoiteet.
- Anonyymi
Lienee kisailuaika ohi, mut voin kertoa omalla kokemuksella et auttaa.
Mulla nivelrikkoa siellä, sun täällä kipuja alituiseen, mut kun kovasti koskee käytän sellaista
Horse Power /Super Cold Effect linimenttiä ja kivut katoaa
noin 10:ssä minuutissa 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779