Täytyykö täällä ensin kirjoittaa otsikkoon

valtamedia-valemedia

oma nimmari ja sitten vasta itse asia, että avaus pysyy täällä?

Siltä näyttää.

Aivan ihme toimintaa, asiallisia juttuja poistuu tuosta vaan kun jotkut nirppanokat valittavat.

27

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummin tahansa käy. Voi kirjoittaa ensin tekstin ja sitten nimimerkin tai toisinpäin. Tietysti jos on rekisteröitynyt niin nimmari tulee automaattisesti.

• köyhää-elämää

Todella naurettavaa että otsikkoon kirjoitetaan oma nimmari, että muut huomaisivat kuka kirjoittaa. Muilla palstoilla ei tällaista ole.

ps. Paljonko olet tänään tehnyt ilmoituksia?

• köyhää-elämää kirjoitti:

Todella naurettavaa että otsikkoon kirjoitetaan oma nimmari, että muut huomaisivat kuka kirjoittaa. Muilla palstoilla ei tällaista ole.

ps. Paljonko olet tänään tehnyt ilmoituksia?

Moi. En ole tehnyt tänään yhtään ilmoitusta.

• suvakkiKiihottuuNyt
        Uuninpankko kirjoitti:

Moi. En ole tehnyt tänään yhtään ilmoitusta.

valehtelet, suvakki kun olet .

• Nimmari.alkuun

Oma nimmari otsikossa on tosi hyvä juttu että tietää jättää lukematta sellasten jutut jotka ei sovi omaan pirtaan

• Kehitysvammaisenoikeus

Saamaa mieltä. Kehitysvammaisen kohtelusta kertonut aloitus poistettiin. Joku oli vastannutkin siihen mutta en kerennyt lukea mitä oli vastattu

• voi.paska

Automaattipoistaja tuhoaa tätäkin palstaa.

• On kyllä todella harmi, että poistopolitiikka ei toimi meidän kaikkien toivomalla tavalla. Mielekkään keskustelun ja palstaluotettavuuden takia olisi erittäin suotavaa, että tämän tiimoilta olisi ylläpitäjällä paremmat rahkeet ja eväät. On jo pitkän aikaa meidän kaikkien keskustelijoiden osalta tullut voimakastakin kritiikkiä valvonnan satunnaisuudesta ja epätasapainoisesta suhtautumisesta erityyppisiin kirjoituksiin jne.

Nimmari alkuun on ihan hyvä käytäntö ollut monta kertaa, ja sitä ovat käyttäneet ainakin kamuttaja ja wanha, muistaakseni joskus minä, varman joku muu, mainittujen lisäksi. Aloituksen teko on nykyisin aika haastavaa, ja motivaatio hiipunut minun kohdallani ainakin. Siihen toki voi olla muitakin syitä, kuin ryhtyä palstan poistopolitiikkaa syyttämään. On tunnustettava, että ajan saatossa on vaikeahkoa löytää hyviä aiheita, sellaisia joita ei jotenkin jo ole käsitelty aiemmin. Toki elossamme on paljon sellaista, joka on löydettävissä luovuuden kautta hyvinkin uudeksi ja asialliseksi, aloituskelpoiseksi.

Sylttytehdas, Lieksan juomavesi ja unohdettu suurmies ovat sellaisia esimerkkejä hyvistä ja asiallisista aloituksista, nimimerkin sisältäen, jotka antavat lisäarvoa monin puolin, niin itseään muuten toistavalle palstalle. Itselleni oli esimerkiksi tuo puuputki juttu raakaveden kanavan uutta tietoa. Täysin uutta.

Olettamukseni on, että moni on jo jättänyt tämän palstan täysin ns. roskakoriin. Syitä toki voi olla monia. ei viitseliäisyys riitä, tai tuntuu, ettei ole minun juttu, jne.

Se syy, miksi minä vielä täällä kirjoittelen, on yksinkertainen. En koe olevani ketään parempi, en huonompi. ”Sekalainen seurakunta” on monesti aika opettavainen monessa suhteessa. Olen tunnustanut itsekin olevan joskus hieman sekavassa tilassa;) ”Katuvankan-juottola”, totesi joskus joku taannoin hyvissä paikannimissä. Ei siitä ole vara loukkaantua, kun on vahvasti osasyyllinen moiseen tapahtumaketjuun. Mies (vai, pitäisikö nykyisin sanoa henkilö, ettei kukaan vedä hernettä nenäänsä;) se, joka kestää totuuksia, eikä kiertele ja kaartele sanomisiaan ja tekemisiään. Montaa on meillä nykyisin pohdiskeltavaa. Hyvät sanapihdit olisi syytä omata käsissään.

Sen vielä tuon esille, että on rankkaa rajaa, jos täällä ei saa leikkimielisesti kisailla murresanojen pohdiskelulla. Se oli joku aika sitten hyvää ja viihdyttävää, harmitonta ja kaikin puolin mukavaa sanojen käsittelemistä, josta ei liene olisi ollut syytä kenenkään pahoittaa mieltään tai ryhtyä mitenkään vastamielisiin kommentteihin.

Yhtä kaikki. Laittakaa aloituksen alkuun nimmari, niin se on selkeä viesti, kenen, ja minkä tyylin kirjoitusta on odotettavissa. Rekisteröimättömiä tämä ei tietenkään koske. He ovat hiukan kuin ”villejä”;)

Jatkakaa!

• näin.on

Se automaattipoistaja on todella huono asia.

• Eräs.vaan
        näin.on kirjoitti:

Se automaattipoistaja on todella huono asia.

Näin on, kyllä minä robottia uskallan haukkua täysidiootiksi, kun valtakunnan johtaviin kuuluva lehti haukkuu Trumpia siaksi. Se, se vasta olisi, kun Trump peruisi Helsingin huippukokouksen tämän takia. Olisi siinä sitten Hesarilla selittelemistä.

• nottaJoo
        Eräs.vaan kirjoitti:

Näin on, kyllä minä robottia uskallan haukkua täysidiootiksi, kun valtakunnan johtaviin kuuluva lehti haukkuu Trumpia siaksi. Se, se vasta olisi, kun Trump peruisi Helsingin huippukokouksen tämän takia. Olisi siinä sitten Hesarilla selittelemistä.

Siitä ei ole muuten saanut täällä kirjoittaa, juuri katosi taas eräs avaus tuota asiaa sivuten.

Että mitä tapahtuisi jos jotain naispoliitikkoa verrattaisiin siaksi jossain "laatulehdessä"?

• Miksi ei saa Trumppia kutsua siaksi kun Trumppi kutsuu siirtolaisia eläimiksi? Tuskin Trumppi edes huomaa koko hesarijuttua, äijästä heitetään niin paljon rajua herjaa ympäri maailmaa. Esim. Englannissa on valmiina jättimäinen Trump-vauva ilmapallo miehen vierailua varten. Rajun herjan heitto on Trumpista normikäytöstä niin miksi mies loukkaantuisi? Enemmän ovat taas loukkaantuneet nämä automaattiset mielensäpahoittajat.

• suvakkipaska
        Uuninpankko kirjoitti:

Miksi ei saa Trumppia kutsua siaksi kun Trumppi kutsuu siirtolaisia eläimiksi? Tuskin Trumppi edes huomaa koko hesarijuttua, äijästä heitetään niin paljon rajua herjaa ympäri maailmaa. Esim. Englannissa on valmiina jättimäinen Trump-vauva ilmapallo miehen vierailua varten. Rajun herjan heitto on Trumpista normikäytöstä niin miksi mies loukkaantuisi? Enemmän ovat taas loukkaantuneet nämä automaattiset mielensäpahoittajat.

Uunipanko, tuntuuko sinusta nyt suvaitsevaiselta, kun haukut Trumppia siaksi ? Samaan rasismiin sotkeennut itse, tekopyhä paska !!

• Kumma juttu että nämä liekarasset jotka ovat kovaan ääneen vaatineet liiasta poliittisesta korrektiudesta luopumista ovatkin kaikkein kovimpia mieöensäpahoittajia silloin jos herjataan idolia Trumppia, Puuttinia tai Iljaa.

• kysyn.vaan

Mistähän sinäkin kunkin idollit tiedät?

• jeeeesss

Näytetään usarin eräiden blogien viestiketjuissa varsin selvästi hesarin älyvapaa vertaus tuomittavan selvästi.

Ja onhan se älyvapaata että lehti joka muka edustaa "laatumediaa", sortuu noin ala-arvoiseen juttuun.

"Barack Obamalle tehtiinkin samankaltanen vertaus. Eräs kuulu jenkilläinen koomikko.

Tämän tehtyään hänet julkisesti lynkattiin, tv-sarjansa peruttiin ja lienee turha myydä keikkoja enää. Kyseessähän oli yksityishenkilön kommentti, eikä maan tunnetuin päivälehti, mutta kohde oli vain väärä."

Jos hesari olisi verrannut esim. Hillary Clintonia lehmään, niin siitä vasta suvaitsevat olisivat huudon nostaneet.

• Ei tarvitse turhaan mieltä pahoittaa. Jos Hesari olisi verrannut Hillary Clintonia lehmän olisi rasseilla ollut kova räkätys, kuten myös silloin kun Ilja on pilkannut ties ketä ties miksi. Silloin teistä on ollut vain hyvä asia kun ei olla poliittisesti korrekteja ja kirjoitetaan törkeyksiä.

• Tuomari.Hurmio
        Uuninpankko kirjoitti:

Ei tarvitse turhaan mieltä pahoittaa. Jos Hesari olisi verrannut Hillary Clintonia lehmän olisi rasseilla ollut kova räkätys, kuten myös silloin kun Ilja on pilkannut ties ketä ties miksi. Silloin teistä on ollut vain hyvä asia kun ei olla poliittisesti korrekteja ja kirjoitetaan törkeyksiä.

No en todellakaan mieltäni moisen takia pahoita. Päinvastoin, mielenkiintoistahan tuo on seurata miten valtamedia alkaa päivä päivältä enemmän sallia itselleen kaikenlaisen sekoilun.
        Mielestäni aika ala-arvoinen ja rikoksen tunnusmerkit kaikin puolin täyttävä on tuo vertaus. Tasapuolisuus ja asioiden yhdenvertainen käsittely on ollut jo kauan kadoksissa. Toisin päin olisi jo mahdoton haloo käynnissä. Arvelen, että tästä seuraa vielä jonkinmoisia jälkimaininkeja ja selvityksiä. Vastoin Pankon luuloa, minä tiedän, että käännetty informaatio tapauksesta on lähetetty Valkoiseen taloon. Aika noloa Hesarilta, kun muuten samassa lehdessä toitotti ihmisoikeuksista teemallaan oikein.

En nyt ryhdy kummemmin mielipiteitänne mollaamaan, onhan meillä vielä ”jonkinmoinen” mielipidevapaus. Mutta on se kumma kun maanmainio pilapiirtäjä Kari Suomalainen erotettiin maahanmuuttopiirustustensa takia, ja nyt sitten vaan hyssytellään. No, on minulla sen verran huumorintajua, koska pidän sikaa sen verran jalona ja fiksuna tuotantoeläimenä, jotta voin lopuksi todeta, että on vaikea päättää, kumman kunniaa on loukattu. Sanoisin että molempien.

• tätätmieltä

Jopa hesari yrittää vetää trumpin haukkumisen huumorin piikkiin? Miksi se pitäisi hyväksyä kun ei MV lehdenkään hakkumisjutut ole mennyt huumorin piikkiin!
      Nyt vain hesari käräjille jossa saa sakkoja "kuuluisasta hyvästä journalismistaan""
      Hesari tekisi viisaimmin kun pysyisi vain homo/lesbo kulkueesta juttua tekemässä, ei siitä muuhun ole,, ei edes perseenpyyhkeeksi kun on niin huono laatuinen lehdentekele!

• Ei ole ainoa hesarin kuva eikä edes rajuimmasta päästä. Amerikkalainen New York Magazine kuvasi myös Trumpin sikana kansikuvassaan (Trumpille piirretty sian kärsä), eikä ole kukaan tiettävästi itkenyt. Saksalaisen Der Spiegel -laatulehden kannessa Trump heiluttaa veristä puukkoa ja roikuttaa toisessa kädessään vapauden patsaan päätä josta valuu verta. Voi olla, että tieto Hesarin kuvasta menee Valkoiseen taloon, voi olla että ei, mutta todennäköisesti ei ketään voisi vähempää kiinnostaa. Trump ratsastaa koko ajan myrskyn silmästä toiseen niin kotimaassa kuin ulkomailla, Trumpin virkamiehiä ajetaan buuaten ulos ravintoloista kotimaassaan ja hallinto on ja pysyvässä katastrofitilassa. Tämän maailman trumpeteille ja populisteille on vaan hyvä asia että metelöidään vaikka aidan seipäästä. Kun on jotain mistä meuhkata, tosiasiat on helpompi piilottaa sinne metelin alle ja kansalaiset eivät möyhkätessään tiedä kuinka poliitikot virtsaavat heidän silmille.

• tuskin-vastaat

Suomen valtamedia antaa tietysti Trumpista yksipuolisen(negatiivisen) kuvan totta kai, koska toimittajat pääosin ovat vihervasemmistolaisia. Mutta kannattaisi lukea myös puolueetonta mediaa.

Ymmärrän että sinä pankko aikoinaan ihailit neuvostoliittoa, uskon että oli kova isku kun kommarimaa hajosi.

ps. Olen muuten käynyt neukkulassa aikoinaan, vaan hyvin surkealta näytti. Kaupoissa ei myytävää, mutta vodkaa riitti.

• kyllä.vain
        tuskin-vastaat kirjoitti:

Suomen valtamedia antaa tietysti Trumpista yksipuolisen(negatiivisen) kuvan totta kai, koska toimittajat pääosin ovat vihervasemmistolaisia. Mutta kannattaisi lukea myös puolueetonta mediaa.

Ymmärrän että sinä pankko aikoinaan ihailit neuvostoliittoa, uskon että oli kova isku kun kommarimaa hajosi.

ps. Olen muuten käynyt neukkulassa aikoinaan, vaan hyvin surkealta näytti. Kaupoissa ei myytävää, mutta vodkaa riitti.

Valtamedian uskottavuus on vajonnut pohjamutiin. Ylenkin Trump-uutisointi on otettu suoraan jenkkien vasemmistoliberaalista mediasta, CCN jne.

• Minä kirjoitan ensinnäkin siksi, että hän joka ei siedä minun kirjoituksia, voi jättää avaamatta.
      Toisekseen siksi, että kakki tietää minkä tyylistä juttua on tulossa, eli asiallista ilman, että ketään haukutaan.

• Vaikea kuvitella miksi joku ei sietäisi Kamuttajan kirjoituksia jotka ovat palstan asiallisimpia ja fiksuimpia.

• tappelu.soikoon
        Uuninpankko kirjoitti:

Vaikea kuvitella miksi joku ei sietäisi Kamuttajan kirjoituksia jotka ovat palstan asiallisimpia ja fiksuimpia.

Eräs niitä harvoja asioita joista ollaan samaa mieltä ja hyvä kun ees yksi löytyi. Nyt sitten jatketaan tappelua muista asioista.

• tappelu.soikoon kirjoitti:

Eräs niitä harvoja asioita joista ollaan samaa mieltä ja hyvä kun ees yksi löytyi. Nyt sitten jatketaan tappelua muista asioista.

Eihän sitä nyt tapella tarvitse. Siinä voi tulla pipi;) Asiallista väittelyä ja perusteltuja kannanottoja liika provosoimatta, niin pitkälle niillä jo pärjää. Ja myöntämistä, jos huomaa olleensa väärässä. Siinä on joitakin keskustelun perussääntöjä.
        Eikä tällä palstalla ole tietääkseni kuin yksi erittäin outoa murretta kirjoittava ”maisteri”, joka tuntuu kamuttajan kirjoituksista hikeentyvän aivan yliampuvalla runsaudella. Jkkl on aivan selkeästi samaa sukua tämän "maisterin" kanssa, ellei peräti hän itse. On saanut näköjään jonkun vahinkopeukkutuksen ilman mitään ansiota.

• Kyllä minä aion jatkaa hyväksi toteamaani käytäntöä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7644
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3193
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2486
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      8
      2102
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2044
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1988
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1611
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18