"Meiltä myös maistuvat kasvishampurilaiset....punajuuri pihvi,vuohenjuustoa,salaattia,balsamicoa,paholaisen hilloa bataatti perunat/ranskalaiset. 10€". Eli annos sisältänee punajuuren ja pihvin, sekä bataatin? No mistäs se pihvi on tehty?
Relanderinkadun räkälä mainostaa
21
2314
Vastaukset
- Harhaanjohtavaa
Oisko se sit lihaa kuitenkin.Älkää ihmiset luottako sokeasti mainostukseen.
- mitätupakkaamyyvät
No jos ei ihan räkälä ole, mutta jokainen kävijä polttaa tupakkaa, liekö ainut Varkauden tupakoivienpaikka?
- Automiesrahamies
Eipä siellä ennen sisällä saanut polttaa vai terassiako tarkoitat?
- Täytyneekäydä
Varmaankin kyseinen annos on hampurilaissämpylän välissä punajuuripihvi. Plus muut lisukkeet. Bataattiranskalaiset on hyviä.
- suonettukkoon
Hampurilaisten rasvat ppysyy elimistössä 51 vuorokautta, kantsiskos vaihtaa ruokailutyyliä?
- ukkeliuskollinenrasvalle
Tupakka ja rasvaruoka kulkevat käsikädessä, eipä sitä vihanneksia kaivata.
- Relluhaus
Kyllä vain! Mainostamamme maistuva kasvishampurilainen sisältää punajuuren ja pihvin sekä bataatin. Hillo on itse belsebuubin keittelemä, josta nimikin.
Antoisaa ruokailua!- Kivaaviikonloppua
Maukasta on. Maistettu sekä lihapurilainen että tämä kasvisjuttu. Elkää kukaan välittäkö urputtajista vaan todetkaa itse ja maistakaa.
- Anonyymi
pihvi on Storaenson sahanpurua eli vegaania, punajuuri ja porkkana Joroisista, sämpylä Kiinasta.
- mustmurjaani
Niillä myyjätädeillä on karseet lippikset päässä, ovat kuin ukkoja.
- Herättelyätodellisuuteen
No jopas olet arvostelemaan. Itse olet karsea. Katsos kerrankin peiliin. Tuskin olet upea. Paitsi omasta mielestäsi.
- vieläkarskeapuhe
Eihän naisille sovi lippahattu, minustakin outoa ja kauheennäköistä, peräti karseeta(ehkä erimurre), tupakoivanainen ja lippahattu, vieläkö etovampaa näkyvmää?
- aadajaeetujapiitu
Me ostetaan lapsille lihapiirakat Lidlistä,alle 1€/kpl , syödään kotona maidon kera tai mennään puistoon retkelle ja ostetaan tuoremehu-pillimehut.
Näin säästämme lomarahoja ja pääsemme Linnanmäelle , laivalle ym paikkoihin säästämällämmerahoilla.Ohhoh, olettepa kiitettävän aktiivisia ja säästeliäitä kansalaisia! Lidlistä tosiaan saa hyvää ruokaa halvalla.
- Anonyymi
mäkin säästän ja pääsen Rammariin ja Vanhaan tuoppiin...
- Jepaj
Onneksi varkaudessa on vara valita. Hirveesti ruokapaikkoja täällä on!
- Anonyymi
orkesteri
- Anonyymi
pn
- Anonyymi
pajatso
- Anonyymi
perunat
- Anonyymi
juha
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737