Relanderinkadun räkälä mainostaa

ElämämkouluMainostaa

"Meiltä myös maistuvat kasvishampurilaiset....punajuuri pihvi,vuohenjuustoa,salaattia,balsamicoa,paholaisen hilloa bataatti perunat/ranskalaiset. 10€". Eli annos sisältänee punajuuren ja pihvin, sekä bataatin? No mistäs se pihvi on tehty?

21

2328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harhaanjohtavaa

Oisko se sit lihaa kuitenkin.Älkää ihmiset luottako sokeasti mainostukseen.

• mitätupakkaamyyvät

No jos ei ihan räkälä ole, mutta jokainen kävijä polttaa tupakkaa, liekö ainut Varkauden tupakoivienpaikka?

• Automiesrahamies

Eipä siellä ennen sisällä saanut polttaa vai terassiako tarkoitat?

• Täytyneekäydä

Varmaankin kyseinen annos on hampurilaissämpylän välissä punajuuripihvi. Plus muut lisukkeet. Bataattiranskalaiset on hyviä.

• suonettukkoon

Hampurilaisten rasvat ppysyy elimistössä 51 vuorokautta, kantsiskos vaihtaa ruokailutyyliä?

• ukkeliuskollinenrasvalle

Tupakka ja rasvaruoka kulkevat käsikädessä, eipä sitä vihanneksia kaivata.

• Relluhaus

Kyllä vain! Mainostamamme maistuva kasvishampurilainen sisältää punajuuren ja pihvin sekä bataatin. Hillo on itse belsebuubin keittelemä, josta nimikin.
      Antoisaa ruokailua!

• Kivaaviikonloppua

Maukasta on. Maistettu sekä lihapurilainen että tämä kasvisjuttu. Elkää kukaan välittäkö urputtajista vaan todetkaa itse ja maistakaa.

• Anonyymi

pihvi on Storaenson sahanpurua eli vegaania, punajuuri ja porkkana Joroisista, sämpylä Kiinasta.

• mustmurjaani

Niillä myyjätädeillä on karseet lippikset päässä, ovat kuin ukkoja.

• Herättelyätodellisuuteen

No jopas olet arvostelemaan. Itse olet karsea. Katsos kerrankin peiliin. Tuskin olet upea. Paitsi omasta mielestäsi.

• vieläkarskeapuhe

Eihän naisille sovi lippahattu, minustakin outoa ja kauheennäköistä, peräti karseeta(ehkä erimurre), tupakoivanainen ja lippahattu, vieläkö etovampaa näkyvmää?

• aadajaeetujapiitu

Me ostetaan lapsille lihapiirakat Lidlistä,alle 1€/kpl , syödään kotona maidon kera tai mennään puistoon retkelle ja ostetaan tuoremehu-pillimehut.
      Näin säästämme lomarahoja ja pääsemme Linnanmäelle , laivalle ym paikkoihin säästämällämmerahoilla.

• Ohhoh, olettepa kiitettävän aktiivisia ja säästeliäitä kansalaisia! Lidlistä tosiaan saa hyvää ruokaa halvalla.

• Anonyymi

mäkin säästän ja pääsen Rammariin ja Vanhaan tuoppiin...

• Jepaj

Onneksi varkaudessa on vara valita. Hirveesti ruokapaikkoja täällä on!

• Anonyymi

orkesteri

• Anonyymi

pn

• Anonyymi

pajatso

• Anonyymi

perunat

• Anonyymi

juha

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4853
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      145
      2102
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2039
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1675
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      112
      1113
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe