Miestä parille

Aloittelija

Mieheni ehdotti minulle kolmannen pyörän ottamista sänkyymme. Vaikka itse olen haaveillut saavani nauttia miehestäni ja vieraasta samaan aikaan en ole uskaltanut ehdottaa asiaa. Piruuttani sanoin sen sopivan, jos hän on valmis samaan mitä minun pitää kokea. Sanoin suostuvani, jos hän on myös ottamaan mieheltä suihin ja antamaan peppuaan voin suostua.
Ilmeisesti mieheni haluaa nähdä minut niin kovasti vieraan kanssa, että hän sanoi asian sopivan hänelle.

Nyt mietinkin mistä löytäisimme sopivan miehen helpoiten kokeiluumme? Ottaisin vastaan mielelläni vinkkejä niiltä joilla on kokemusta.

5

2315

7Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aintekeemieli

Millä suunnalla olette?Kiinnostanut jo monet vuodet,mutt jäänyt kokematta,tosin 10v sitt oli kuvion,n,n,m

• Kolmistaankäy

Mistäpäin olette? Ite Päijät-hämeestä

• Aloittelija

Läheltä persettä eli kannaksen toiselta puolelta.

Jos olisit laittanu meiliosoitteen, olisi vastaus ollut toinen eikä sitä olisi täällä näkynyt. Mutta lypsäjille ansionsa mukaan.

• Aloittelija kirjoitti:

Läheltä persettä eli kannaksen toiselta puolelta.

Jos olisit laittanu meiliosoitteen, olisi vastaus ollut toinen eikä sitä olisi täällä näkynyt. Mutta lypsäjille ansionsa mukaan.

Moi
        Bi mies ois kiinnostunut..017-015alue..
        Toki mulla paikka ois jos liikaa matkaa .
        47v 191/90..panot ei miesten kesken kiinnosta vain imut..?haittaako.
        Juha

• Etkän itse tiedä miltä se tuntuu:)
        Sairaita meitä on...

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      254
      9348
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      5
      2801
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      210
      1947
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      105
      1930
    5. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      142
      1419
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      64
      1408
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      128
      1329
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1016
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      911
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      838
    Aihe