Onko Venäjä olemassa sotimista varten?

ainasotimassa

Tuntuu ettei se muuta teekään kuin sodi.

12

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j87iyj

      Kohtalo on asettanut suurille maille erilaisia tehtäviä tässä ihmiskunnassa:

      USA: erilaisen viihteen, kuten elokuvat, TV-sarjat ja musiikki tuominen ihmiskunnan iloksi

      Kiina: ihmisten elämää helpottavien keksintöjen luominen ja kulutustavaroiden halpavalmistus, jotta hinnat pysyvät hallinnassa

      Brasilia: samban ja jalkapallon tarjoaminen ihmiskunnan iloksi

      Saksa: hyvien autojen tuottaminen ihmiskunnan iloksi ja hyödyksi

      Venäjä: sotiminen ja ihmispopulaation määrän kurissa pitäminen

      Japani: laadukkaiden elektroniikkatuotteiden ja Saksaa edullisempien autojen tuottaminen ihmiskunnan iloksi ja hyödyksi

      jne.

    • Unohtaminen

      Olet tainnut unohtaa muutaman asian.

    • Ainapakotetaansotiin

      Ruotsi hyökkäsi suomalaisia hyväksikäyttäen 33 kertaa Venäjälle.
      Arvaas montako kertaa lännestä on yhteensä hyökätty Venäjälle kaikkiaan?
      Entä idästä?
      Entä etelästä?

      • pööööööööööllllllllöö

        Miten niin "suomalaisia hyväksikäyttäen"? Suomi oli kiinteä osa Ruotsia satoja vuosia, ja suomalaiset olivat Ruotsin täysivaltaisia kansalaisia. Tietenkin suomalaiset osallistuivat kotimaansa sotiin. Se oli sitä aikaa se.

        Tuskin sinä olet sitä mieltä, että Putin sotii Ukrainassa ja Syyriassa "venäläisiä hyväksikäyttäen".

        Ja mitä tulee noihin ikivanhoihin sotiin, niin mitä jos keskityttäisiin tähän päivään? Toisen maailmansodan jälkeen ei mikään muu maa Euroopassa kuin Venäjä ole hyökännyt toisen maan alueelle vallaten tältä alueita verisesti ja väkivalloin.


      • Mirjaana
        pööööööööööllllllllöö kirjoitti:

        Miten niin "suomalaisia hyväksikäyttäen"? Suomi oli kiinteä osa Ruotsia satoja vuosia, ja suomalaiset olivat Ruotsin täysivaltaisia kansalaisia. Tietenkin suomalaiset osallistuivat kotimaansa sotiin. Se oli sitä aikaa se.

        Tuskin sinä olet sitä mieltä, että Putin sotii Ukrainassa ja Syyriassa "venäläisiä hyväksikäyttäen".

        Ja mitä tulee noihin ikivanhoihin sotiin, niin mitä jos keskityttäisiin tähän päivään? Toisen maailmansodan jälkeen ei mikään muu maa Euroopassa kuin Venäjä ole hyökännyt toisen maan alueelle vallaten tältä alueita verisesti ja väkivalloin.

        Missä se tapahtui verisesti?


      • Ruotsissapäätettiin

        Kaikki sodat käytiin Suomessa ja suomalaiset joutuivat myös varustamaan Ruotsin armeijaa.
        Monesti sotilaat ryöstivät kaiken suomalaiselta talnpojalta ja suomalaiset joutuivat kerjuulle.
        Eivät suomalaiset sotia halunneet, vaan ruotsalaiset.


      • ääääääääälllllööööö
        Ruotsissapäätettiin kirjoitti:

        Kaikki sodat käytiin Suomessa ja suomalaiset joutuivat myös varustamaan Ruotsin armeijaa.
        Monesti sotilaat ryöstivät kaiken suomalaiselta talnpojalta ja suomalaiset joutuivat kerjuulle.
        Eivät suomalaiset sotia halunneet, vaan ruotsalaiset.

        Maantieteelle emme voi mitään. On ymmärrettävää, että sodat käytiin Suomen alueella, koska Venäjä on lähempänä Suomea kuin Ruotsia.

        Ja tottakai suomalaiset osallistuivat kotimaansa armeijan varustamiseen.

        Mutta en jaksa noita satojen vuosien takaisia sotia vatvoa tämän enempää. Mieluummin keskityn tähän päivään ja siihen, että Venäjä käy sotaa Euroopassa ja vaarantaa maanosamme rauhan.


      • Venäjän.valtaussodat
        Mirjaana kirjoitti:

        Missä se tapahtui verisesti?

        Abhasiassa, Etelä-Ossetiassa, Krimillä ja Itä-Ukrainassa.


    • Ei mutta sotilasliitot ovat.

      • bnjyukj

        No miksi Venäjä sitten kaiken aikaa sotii?


      • Puolustautuu

        Puolustautuu.


      • bgyffg
        Puolustautuu kirjoitti:

        Puolustautuu.

        Kerrotko mikä maa on hyökännyt 2000-luvulla Venäjän alueelle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe