Kertokaa ihmeessä?

löytyyköyhtänsuomalaista

Millanen Suomi on 30-50v. päästä?

41

1543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samasuomessa

      Mites käy,kun käenpoika kasvaa?

    • kauhuskenaario

      minareetteja on joka niemen notkon saarelmassa , niiden torneissa kailottaa muslimi kova äänisesti. suomea puhuva on harvinainen korpiolio, jota harvoin, jos koskaan näkee kaupungeissa , ,kaupungeissa jotka ovat muuttuneet rähjäisiksi slummeiksi basaareineen.

    • sarilakiehdoton

      Suurkirkko moskeijana. Senaatin torilla rankaisulava. Hirttoja, raajasilpomisia,ruoskintaa. Joku suomalainen pileksii kaavun suojassa.

    • PunainenMoskeija

      Kaapuakkojen Helsinki ei kuulosta hyvältä......

      • jalkautukaajoskus

        Rupe olee jo..


    • Harha-Ahonsisko

      Rasisti vapaa, monikulttuurinen, suvaitsevainen ja paljon parempi kuin nyt..

      • oletkinsomppu

        Äsken vaadit klitorikseton Helsingistä somppulaa.


      • Harha-Ahonsisko

        Ja ehkä kaikki osaavat kirjoittaa kaunista kieltämme. Myös reppana rasistit.


      • klitorisvapaa---
        oletkinsomppu kirjoitti:

        Äsken vaadit klitorikseton Helsingistä somppulaa.

        Klitorisvapaa Helsinki???????


      • Harha-Ahonsisko

        Onneksi rasisteillakin on jo arvaava tekstinsyöttö..


      • kansalaisuusriitä
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Ja ehkä kaikki osaavat kirjoittaa kaunista kieltämme. Myös reppana rasistit.

        Koska somppuharha on lukenut itsensä suomalaiseksi?


      • kuhanluhkit
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Onneksi rasisteillakin on jo arvaava tekstinsyöttö..

        Ei kait sitä sentään ole somppuharhan savimajassa?


    • Tulevaisuus.Varsinkin

      Mikä ihmeen Suomi ???

      Eihän silloin enää ole noita Rasismin saarekkeita. Kaikki on veljiä keskenään kaikki sisaretkin. Ai mokoma jäi pois nuo 32 muunsukupuolista. Kaikki ongelmat on ratkaistu kukaan ei enää tarvitse paskatöitä ja sähkö sekä muu joutava on unohdettu kännykät toimivat käsiä hieromalla ja tofut virtaavat hanoista. Rahaa ei ole ja eläimet vaeltavat vapaina puhuen kovaäänisesti politiikkaa kuten punavihreät nyt. Mitään yhteiskunnan tapaistakaan ei tarvita sairaudet ovat voitettu ja itikoitakaan ei saa tappaa.

      Voi tuota onnelaa harmi vaan kun sitä emme pääse näkemään muutakuin "Karma silmällä" senkin näkökyky on rajoitettu en tohdi sanoa miten mutta asennolla ja vaatteella siihen lienee merkitys !!

    • SompanssiKelassa

      Pistetään Somalinveli veto että 10 vuoden päästä kehitysmaamuslimien määrä, poliittisen sairaanIslamin kannatus, radikalisoituminen ja kehitysmaamuslimi taustaisteen rikollisuusprosentti on korkeammalla kuin nyt.
      Myös kehitysmaamuslimeiden tekemät raiskaukset lisääntyneet entisetään.
      Varsinkin jos nämä suvakkien kaavailemat kehitysmaamuslimi haittamaahanmuuttajien määrät toteutuvat.... vuonna 2030 suomi on yhä lähempänä kehitysmaamuslimeiden Islamilaista kalifaattia näiden taakanjakojen ansiosta.

    • suuntaselvä

      senaatin torillla pyöritään mekasta tuodun mustankiven ympärillä, ja kauppatorilla putoo päitä koriin.

    • pelimenetetty

      Harsasiskosompun unelma toteutuu..

    • Hahhaa

      -lapsia tehdään tehtaissa, ei saa homokansa lapsia.
      -kaikki on köyhiä paitsi Sipilän suku, on ahnehtinut kaiken itselleen ja suvulleen.

    • Konklaavi

      Suomen omaisuus on siirretty turvaan ulkomaille. Suomi on muito Kekkosen ajoista, Suomi oli Suomi, ja silloin Kekkonen ampui E:tykillä Neuvostoliiton hajalle. Siinä oli Väinämöisen henkeä, - kauko katsetta joka toimi. Sitten astui kuvioihin konkele ja konklaavi. EU:sta, paavin ikvisitio. Katolinen usko , se on sitä mitä hoetaan erilaisilla sanoilla, - sama holhous toimii. Pride-marssi edustaa vapautta, se riittää.
      Nyky-Paavi huolehtii naisten tavaroista: Me toolla.
      Älystä ja moraalista on vapuuduttu. Markkinat ne on ottanut niskalenkin, se sukkeroi ja pesee aivot puti puhtaaksi, niinkuin isokirja kertoo, lisäksi putsataan taskut ja tilit, ihan varmuuden vuoksi, se lisää kuuliaisuutta.

    • ompusuomieikaukana

      Ittakaa nyt videoita museoita varten. Ennen kuin Helsinki pelkkä somppula..

    • kiitossuvakkien

      Somppuharhaahonsiskon heimo vallassa!

    • IslamKylässä

      Veikkaan että viherkommari Somalinveli on lahdattu kehitysmaamuslimeiden toimesta tai sitten se on liittynyt muslimiveljeskuntaan, siinnähän ne sen vaihtoehdot suurinpiirtein alkavat olemaa 2030 jälkeen... sittenhän se nähdään....

    • isopuhdistus

      Kyllä päitä vierii koriin!

      • Harha-Ahonsisko

        Siksi persujen uudistama maahanmuuttopolitiikka oli iso virhe.


      • harhasomppu
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Siksi persujen uudistama maahanmuuttopolitiikka oli iso virhe.

        Miten persujen?


      • Harha-Ahonsisko

        Tai paremminkin persujen epäonnistunutta, maahanmuuttopolitiikan uudistusta.. Missä 3500, muutettiin 35000..


      • IslamKylässä

        Nin niin, euroopanlajuinen kehitysmaamuslimi invaasio oli persujen maahanmuutto politiikkaa suomessa. Nyt kaikki Islamilla aivopestyt viherkommarit vastustamaan kehitysmaamuslimeiden suomeen päästämistä Somalinveli hehhehheh..... Muistakaa nyt kaikki viherkommarit vastustaa kehitysmaamuslimeiden suomeen päästämistä koska persut haluavat Islamisoida suomen kehitysmaamuslimeilla hehhehheh muistakaa kertoa tämä nimenomaa Emma Karille, Touko Aallolle, SomaLi Anderssonille jne kun minusta tuntuu etteivät ne vielä tiedä asiasta vielä mitään hehhehheh...Hyvä Somalinveli ala vastustamaan nyt kehitysmaamuslimeiden perheenyhdistämisiä, koska se on persujen fasisti natsirasistinen salajuoni hehhehheeeee......


      • määräileesipilää
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Tai paremminkin persujen epäonnistunutta, maahanmuuttopolitiikan uudistusta.. Missä 3500, muutettiin 35000..

        Au persutko Suomessa märää oppositiossa..?


    • SurkeaTulevaisuus

      Suomi on muuttunut vaaralliseksi, ristiriitojen maaksi. Rauhallinen elo on historiaa, muslimeja väestöstä on noin 30%. Sharialaista kiistellään eduskunnassa.
      Suomi pärjää heikosti onnellisuus ja hyvinvointi tilastoissa.

      Muslimit aiheuttavat riitoja, polkevat muiden oikeuksia ja yhteiskunta rauha on mennyttä, väkivalta on arkipäivää.

      https://www.youtube.com/watch?v=w0CPkPUGVAw

      https://www.youtube.com/watch?v=O1wzw12NZEg

      https://www.youtube.com/watch?v=XcjcpKY0hpo&t=170s

      https://www.youtube.com/watch?v=4rBezl64SNo

    • KoskaAllahillaOnSuuri

      Lyhyesti jos viherkommarit ja demarit pääsevät valtaan suomi on Islamilainen kalfaatti jota ei voi pysäyttää enää mikään.....

      • 100100100100

        Siinä parasta työtä tehnyt persujen epäonnistunut maahanmuuttopolitiikan uudistus.


      • aiheesta
        100100100100 kirjoitti:

        Siinä parasta työtä tehnyt persujen epäonnistunut maahanmuuttopolitiikan uudistus.

        Nineä jo harhasisko kuka persu antoi sinulle rukkaset?


    • juoksuttaasipilää

      Sompuharhasisko väittää,että persut oppositiosta määrää Suomen politiikan??

    • Tasan tarkkaan kolmen kymmenen vuoden päästä heräät aamulla ja huomaat ihonvärisi tummuneen. Samalla huomaat että jostakin on yhtäkkiä putkahtanut viisi sataa miljoonaa lisää mamua. Sitten kaikki alkavat pommittelemaan ja raiskailemaan toisiaan. Kuulemma.

      • Harha-Ahonsisko

        Ja tämmöisissä harhoissa rasistit ja muut reppanat ahertaa..


      • suvakitharhoissa
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Ja tämmöisissä harhoissa rasistit ja muut reppanat ahertaa..

        Somppuharha totuus on raaka.Käenpojat syrjäyttää kantasuomalsiset.Myös nöyrät suvakit. Harhan somppusukulaiset sikiää vauhdilla...


      • KalifaattiaPukkaa

        Voisi luulla Somalinveljeä rasistiksi kun tuntuu siltä että sehän vastustaa viherkommareiden linjan vastaisesti kehitysmaamuslimi invaasioita. Touko Aaltohan sanoi että kaikkia pitää autta eikä ketään kehitysmaamuslimia saa vastentahtoaan palauttaa.


      • KalifaattiaPukkaa kirjoitti:

        Voisi luulla Somalinveljeä rasistiksi kun tuntuu siltä että sehän vastustaa viherkommareiden linjan vastaisesti kehitysmaamuslimi invaasioita. Touko Aaltohan sanoi että kaikkia pitää autta eikä ketään kehitysmaamuslimia saa vastentahtoaan palauttaa.

        En vastusta mitään mamu invaasiota, koska sellaista ei ole edes tulossa.


      • KoskaAllahillaOnSuuri

        Ai ei ole tulossa hehhehhehheh...... lukiko vihreässä langassa niin hehhehheh...... sehän on vain ajan kysymys että milloin ja kuinka paljon ja se että ollaanko siihen taaskaan varauduttu mitenkään rajavalvonnalla...... No viherkommari sossutantoille ja vokkien pyörittäjillehän se on kulta aikaa, saadaan sosiaalialoille täystyöllisyys ja kaikki tuottamattomat ja lähes arvottomat kiinteistöt pyörimään huippuvuokrilla..


    • ilmasiltahakeesompouja

      Sikiävät somput ottaa kohta poliittisen vallan?

      • PunainenMoskeija

        Kun Islamin uskoisten määrä ylittää 10% määrän väestöstä sitä ei pysty pysäyttämään enää mikään.....


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe