https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-sikagatesta-elamme-mielisairasta-aikaa-reiluuden-tasapuolisuuden-yleisesti-patevien-periaatteiden-kasitetta-yksinkertaisesti/#comment-340122
Vihervasemmistolainen roskavalemedia Helsingin Sanomat vertasi erittäin loukkaavasti omaa kansaansa haittamaahanmuuttoa vastaan puolustavaa isänmaallista USA:n presidenttiä Donalt Trumpia sikaan. Miten tuollainen roskavalemedia voi Suomessa noin loukkaavan törkeästi ja vapaasti julkaista tuollaista paskaa USA:n suoraselkäisestä presidentistä Trumpista ilman siitä mitään tulevaa rangaistusta?
VALEMEDIA HS VERTASI MATUVASTAISTA TRUMPIA SIKAAN"
19
1730
Vastaukset
- PASKAMEDIA
https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-sikagatesta-elamme-mielisairasta-aikaa-reiluuden-tasapuolisuuden-yleisesti-patevien-periaatteiden-kasitetta-yksinkertaisesti/
Tuossa on lisää roskavalemedian Helsingin Sanomien Donalt Trumpista julkaisemasta törkyjutusta, josta HS:mat pitäisi laittaa syytteeseen Trumpin kunnianloukkauksesta .- PASKAMEDIA
https://www.suomenuutiset.fi/hesarin-harkintakyky-petti-taas-vertasi-suomeen-saapuvaa-donald-trumpia-sikaan-liitteen-esimies-jattaisi-julkaisematta-tarkoitus-ihmiset-ajattelemaan/
Edellinen piti olla tämän linkin artikkeli. - hesari_vastuuseen
Kuva ja kuvan teksti on lähetetty Yhdysvaltoihin englanniksi käännettynä. Onko hesarille tai Suomelle tulossa sanktioita?
Varmaan siksi koska sikoille on tyypillistä myöntää Krimin kuuluvan Venäjälle.
- Helmiäsioille
Ja idiooteille on tyypillistä olla osaamatta kirjoittaa äidinkieltään oikein.
- Ubayou
Onneksi on näitä puolueettomia laatumedioita, kuten mv-lehti.
- sai.minut.ajattelemaan
Trump on kuin betoniporsas: pysäyttää terroristin.
Senhän Hesarikin vain halusi kertoa. Potkujen pelossa toimittaja ei voinut tuon suorempaan sitä kirjoittaa.
LÄMPIMÄSTI TERVETULOA SUOMEEN, MR.AND MRS. PRESIDENT OF UNITED STATES DONALD TRUMP. - ölkjjhgf
Helsingin Sanomat ei muutu valemediaksi, vaikka täyttäisit tämän keskustelupalstan ISOILLA KIRJAIMILLA.
- Itseaasiassa
Hesari on ollut VALEMEDIA JO PIDEMMÄN AIKAA.
- TOSIASIA
Juuri näin. HELSINGIN SANOMAT ON VALTAVALEMEDIAN YLIVOIMAINEN YKKÖNEN SUOMESSA YHDESSÄ YLEN KANSSA.
- Opettajienope
TOSIASIA kirjoitti:
Juuri näin. HELSINGIN SANOMAT ON VALTAVALEMEDIAN YLIVOIMAINEN YKKÖNEN SUOMESSA YHDESSÄ YLEN KANSSA.
Hs on suomen myydyin julkaisu, sen pitäisi olla puolueeton , myös suomen käytäntöä ja tapoja noudattava lehti. Sääli että meistä suomalaisista muutaman röyhkeän , sivistymättömän ja itserakkaan toimittelijan vuoksi annetaan maailmalle oikein kunnon tyhmän junttilan maine! Tällähetkellä kyllä taas hävettää myöntää olevansa suomalainen!
- dfgdsgf
Ironian ja tökeryyden raja on häilyvä, mutta tuossa hyysärin kuvassa raja ylitettiin röhkinällä. Kuvittelee varmaan hyysäri saavansa luvan mennä seuraamaan presidenttien tapaamista. Suomessa on Yhdysvaltain suurlähetystö, ja siellä osataan suomea. Tuollainen itäisen pikkumaan roskalehden turhaketoimittelijan typeryytensä julkituominen varmaan aiheuttaa vain olankohautuksen, mutta voisi se toisaalta johtaa myös kokouksen siirtämiseen jonnekin muualle. Mikseivät he voisi tavata vaikka Virossa tai Unkarissa?
- zzssvvxcz
Yle ja Hesari, suomen pravda ja isvestia
Hesarissa ei ole totuutta ja Ylessä ei ole uutisia - fd000
<<hesari on paskaa ja sen toimitajat ovat paskaa !
- Vaimitähäh
Hs sunnuntaina vouhkaa kuinka halventava puhe ei ole KOSKAAN HYVÄKSYTTÄVÄÄ! Koskee siis ilmeisesti kaikkia muita, tämäkin sääntö ,paitsi joukkotyhmiä suvakkeja. Omahyväisyys ja itsensä ylentäminen kukoistavat! Oksettavaa! Eikä näy tolkunmiehen mielipidettä , varsinainen vellihousu maamme isänä:)
- antimatu1
Kun Trump tulee Suomeen ja näkee kuvan, valahtaa hän punaiseksi ja alkaa välittömästi noudattaa suomalaista vihervasuri avoimet rajat politiikkaa.
- roskamediaa
Hesari on silkkaa paskaa, enkä ole lukenut lehteä aikoihin. Myöskään Iltasanomat ei kiinnosta vähääkään. Sehän on kuin esileikkikoululaisille tarkoitettu, jumalattoman isoja kuvia ja voimakkaita värejä, sivut latautuvat sen takia tautisen hitaasti. Ja jutut on lähinnä teinitytöille, jotain vitun julkkis kävi pissillä eilen-tyyppisiä lässytyksiä. Ulla Appelsin on ainoa, jonka kirjoituksia sieltä viitsii lukea.
- Punaviherpaskaa
Toivottavasti Trump haastaa oikeuteen ja vaatii miljoonakorvaukset.
Järjettömän idioottimaista julkaista tuollaista tärkeän valtiovierailun alla, kun Suomi on saannut kunnian isännöidä tilaisuutta.
Hesari on paskaa ja toivottavasti menee konkurssiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683