juuri tämän takia, koska jännittää, niin ruoka tarttuu kurkkuun. Ainaki mulla tarttuu, jos jännitän, niin joku lihakönttä kurkkuun. Pitäisi olla vain pirtelöbaaritreffit :(
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201806300082948/
Ei syömään ekoilla treffeillä
13
2280
Vastaukset
- onpaelämävaikeeta
Pirtelöönkin voit vaikka tukehtua, jospa et söisi tai joisi ollenkaan.
- siinäolisihyvä
syy päästä nykimään naista takaapäin jos meinaa jäädä lihabiitti kurkkuun.
- Otteeseen
Joo tisseistä kii vaan takaapäin niin kyllä palat lentää kurkusta😂
- juurikin
Noin! :D Kyllä sitä syömään mennään ekoilla treffeilla!
- iltaaurinkopaistaisijne
Minusta hyvät ekat treffit näin kesällä voisi olla vaikka jossain terdellä, niin lähtisi liiat jännnityksetkin ku ottaisi vähän rohkaisevaa. Mut silleen ihan sivistyneesti vaan, ei mitään kaatokännejä :DD
- hymyiltäs_tuijotettas
Joo ei. Miten ois vaikka reipas kävely? Lievittäs molempien stressiä.Käveltäs koko Helsinki ympäri.
:) - Kaljaanjamnjam
Menkää kaljalle. Kalja ei juutu kurkkuun. Kippis!
- Cajunbroileri
Minusta syömätreffit oli maailman ihanimmat! Ruokaankaan ei tukehtunut kun sen pureksi kunnolla! Syöminen on semmoista arkista puuhaa, jossa ei tarvi miettiä missä käsiä pitelee.
- joillakintämmöstävaivaa
Mutta mitäs jos kädet tärrää niin että sen tähden niitä pitää miettiä kokoajan :/
Tosin mulla on siihen kyllä lääkitys mutta jos oikeen pahasti jäskää niin ei se aina auta. - Cajunbroileri
joillakintämmöstävaivaa kirjoitti:
Mutta mitäs jos kädet tärrää niin että sen tähden niitä pitää miettiä kokoajan :/
Tosin mulla on siihen kyllä lääkitys mutta jos oikeen pahasti jäskää niin ei se aina auta.Käsiä voi pitää pöydän alla piilossa tai painaa kevyesti pöytää vasten. Voi yrittää ajatella jotakin kivaa asiaa jonka ajatteleminen rentouttaa. Pari syväänhengitystä ja hartioiden rentouttaminen auttaa joskus. Tai sitten ottaa toista kädestä kiinni jutellessa niin jännitys häviää. Eri ihmisille pätee erilaiset konstit.
Konsultti, ex-ikisinkku Mia Halonen suosittelee ekaa tapaamista jossain missä on muitakin samanhenkisiä ihmisiä ja jännittävää tekemistä. Minusta sellainen voisi olla esimerkiksi karaokebaari, tai jokin liikuntaharrastus, esim. Friskis & Svettis -hölkkä, joka on ilmainen koko kesän juoksutapahtuma Helsingissä.
- ykshöperökommentoija
Karaokebaari voisi ollakin ihan jees! ;) Helsingistä minä asun aika kaukana. Muuten toki jokin liikunnallinenkin juttu voisi olla ihan hyvä valinta :)
- totuuttaetsimässäkö
Karaokebaari ehdottomasti paras tai sitten syömään .Kävelyt.elokuvat yms saa unohtaa. No itse mikäli tapaan ekaa kertaa esim treffipalstalta löydetyn kanssa ehdottomasti kahvilla käynti koska kuvaan ei voi luottaa. Ulkonäköä ja luonnetta vaikea kirjoittamalla nähdä kahvittelulla pääsee nopeampaa eroon mikäli ei henkilö kiinnostakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5011482
- 827739
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555838- 785782
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784942Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334283- 483116
- 363084
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402500