En ymmärrä mistä ja miten nämä valtion puhujat pesiytyy tänne
Euroopan palstalle ja se kirjoitus lähtee aina jostakin vitu** suomesta ?
Koska eihän sillä ole mitään tekemistä tavallisen ihmisen kanssa.
Joskus tuntuu, että niitä voisi latoa kunnolla turp*** ja päästäisiin
juttelemaan siitä mitä sinä me voidaan tehdä Euroopan unionissa ja kuinka
voidaan saada siitä maksimaalinen hyöty itsellemme ei millekkään vitu*
valtiolle. Tuntuu, kuin olisi ainut maassa joka on joutunut taistelemaan
itselleen sijan elämässä ja se vitu* valtio on aina ollut vihollinen.
Olen aina joutunut kiertämään ja miettimään miten ohittaa valtion ja
saa palkan itselleen omasta työstään. Kuinka pystyy saamaan asiat
voitolliseksi ja kuinka pystyy saamaan rahaa. Tuntuu, kuin täällä olisi
kommunistien armeija kyttäämässä ja vainoamassa ja havaiten sen
porukan tyhmäksi ja tuulenhuutomaksi . . .
Niin varmasti on jokainen joka on rahaa tehnyt saanut, niin on varmasti
joutunut miettimään yötä päivää. Valtio on vihollinen numero 1 aina.
Eurooppa ja Euroopan unioni on meille ihmisille varmasti hyödyllinen.
Minä olen kiinnostunut markkinoista elintarvikkeista ja pienistä
yrityksistä ja sijoittajista ja liiketoiminnan eri muodoista Euroopan
unionissa.
Puhutaan vaikka euroopan itsepalvelu kirpputoreista ja mitä niissä
vaikka menee kaupaksi ja missä ? Minkälainen tavara ja mitä yleensä
myydään ja kokemuksia Euroopasta ja sen mitä on nähnyt ja kokenut.
Kertokaa mikä Teitä on niin kuin ihmetyttänyt ym ym.
Kai tällä palstalla edes joku on käynyt Euroopan kaupungeissa ?
En ymmärrä mistä nämä Valtion Puhujat...
2
569
Vastaukset
- SuomiFan
"Jostain vitun Suomesta."!!??
Voiko eunukki enää selvemmin osittaa epäisänmaallisuutensa ja suomalaisuusvastaisuutensa?
Lisää vaan näitä, niin Euvostoliiton vastaisuus lisääntyy nopeasti... Minkälainen sopimus on tupakkateollisuudella näiden suomenkielisten
varoitustarrojen suhteen tai missä maassa näitä suomeen tulevia tupakoita
pakataan. . . ?
Eikö kommunisteilla ollut joku varoitustarra syynä tuonnin rajoittamiseen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482