En ymmärrä mistä nämä Valtion Puhujat...

En ymmärrä mistä ja miten nämä valtion puhujat pesiytyy tänne
Euroopan palstalle ja se kirjoitus lähtee aina jostakin vitu** suomesta ?
Koska eihän sillä ole mitään tekemistä tavallisen ihmisen kanssa.

Joskus tuntuu, että niitä voisi latoa kunnolla turp*** ja päästäisiin
juttelemaan siitä mitä sinä me voidaan tehdä Euroopan unionissa ja kuinka
voidaan saada siitä maksimaalinen hyöty itsellemme ei millekkään vitu*
valtiolle. Tuntuu, kuin olisi ainut maassa joka on joutunut taistelemaan
itselleen sijan elämässä ja se vitu* valtio on aina ollut vihollinen.

Olen aina joutunut kiertämään ja miettimään miten ohittaa valtion ja
saa palkan itselleen omasta työstään. Kuinka pystyy saamaan asiat
voitolliseksi ja kuinka pystyy saamaan rahaa. Tuntuu, kuin täällä olisi
kommunistien armeija kyttäämässä ja vainoamassa ja havaiten sen
porukan tyhmäksi ja tuulenhuutomaksi . . .

Niin varmasti on jokainen joka on rahaa tehnyt saanut, niin on varmasti
joutunut miettimään yötä päivää. Valtio on vihollinen numero 1 aina.
Eurooppa ja Euroopan unioni on meille ihmisille varmasti hyödyllinen.
Minä olen kiinnostunut markkinoista elintarvikkeista ja pienistä
yrityksistä ja sijoittajista ja liiketoiminnan eri muodoista Euroopan
unionissa.

Puhutaan vaikka euroopan itsepalvelu kirpputoreista ja mitä niissä
vaikka menee kaupaksi ja missä ? Minkälainen tavara ja mitä yleensä
myydään ja kokemuksia Euroopasta ja sen mitä on nähnyt ja kokenut.

Kertokaa mikä Teitä on niin kuin ihmetyttänyt ym ym.
Kai tällä palstalla edes joku on käynyt Euroopan kaupungeissa ?

2

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomiFan

      "Jostain vitun Suomesta."!!??

      Voiko eunukki enää selvemmin osittaa epäisänmaallisuutensa ja suomalaisuusvastaisuutensa?

      Lisää vaan näitä, niin Euvostoliiton vastaisuus lisääntyy nopeasti...

    • Minkälainen sopimus on tupakkateollisuudella näiden suomenkielisten
      varoitustarrojen suhteen tai missä maassa näitä suomeen tulevia tupakoita
      pakataan. . . ?
      Eikö kommunisteilla ollut joku varoitustarra syynä tuonnin rajoittamiseen ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe