On se hyvä, että suurmaat saaneet siipeensä. Espanja, Saksa ja Argentiina ulkona. Olisi se kietämättä aika siistiä olla joku huippu-urheilija isoine sponsoreineen. Lionel Messi ja Ronaldokin saavat yli satamiljoonaa euroa vuodessa palkkaa mainossopimuksineen. Räikkösen Kimikin tienannut satoja miljoonia euroja ja ura jatkunee ainakin muussa huipputallissa, jos ferrari niin tyhmä ettei jatka superässän sopimusta. Räikkönen ollut kovaluu jo 17 vuoden ajan fi ja pari kautta siinä välissä rallissa.
Jalkapallon mm2018
koviakavereita
3
407
Vastaukset
- koviaovatjoo
Kyllä huiput tienaa, kun osaavat tehdä huippusopimuksia. Miten tämä kaikki liittyy Eurajokipalstaan? Täällä ei tietääkseni ole kukaan huippu-urheilija. Juhani Jasu ainut, mutta hän nyt vain sm-liigatason kiekkomies ei muuta. Tulot varmaan jäävät siihen 100te vuodessa, johon kuka tahansa ketä vähänkin viitsii nähdä vaivaa pystyy.
- saksaundpakolaispaska
Olen tosi vihainen. Moni eurajokilainen niin kateellinen futareille, että eivät viitsi kommentoida lainkaan, vaikka heitä monia harmittaa, kun moni huippumaa on lyönyt vesiperät otteluissa.
- ääähhhhh
Kisat loppu jo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328