Hei !
Onko täällä muita leukemiaan (ALL) sairastuneita? Soitin tytärtäni hoitavalle lääkärille ja pyysin 10 pv:n hoitovapaata hänelle. Lähdemme reissuun. Kaikki veriarvot ja selkäydinnäyte ovat olleet puhtaita jo 3 kk. Ja hoitovaste on ollut alusta asti, (pääsiäinen 2018) erinomainen koko ajan.
Ylilääkäri sanoi puhelimessa, että tottakai, tulkaa sitten ens ma hoitoihin. Ylilääkäri soitti osastolle mistä sanottiin, että ei käy, kun hoitosuunnitelma on tehty. Siis ketä uskoa? Ylilääkäriä vai osaston hoitavaa lääkäriä, jolla on osasto täynnä potilaita ja kauhee kiire... Ylilääkäri sanoi, että hänen näkemyksensä mukaan mitään estettä näytteiden perusteella ei ole, etteikö seuraavaa hoitoa voisi tämän kerran siirtää... ??
Oon ihan pihalla, voiko tosiaan reilu viikko vaikuttaa hoitoihin ? Yli kk sitten ylilääkäri sanoi, että paramenisennuste on nyt yli 96%...
Leukemia ja 10 pv lykkäys hoidoista potilaan toive
Ketäuskoa
0
243
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865