Miten naisen pitäisi pukeutua ollakseen

Mami47

mahdollisimman kiihottavan näköinen. Ja miehillä on tähän varmaan hyviä vinkkejä, kiitos.

39

2429

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulle pari vesipisaraa kaulalla riittää kiihottavaksi pukeutumiseksi, eli ei taida haluttavuus olla vaatteista riippuva asia

    • B70

      Mihin tilaisuuteen pukeutua ? Jos johonkin ryhmäseksijuttuun, niin olin juhannuksena Ruotsissa opiskelukavereiden luona ja siellä talo tarjosi... myös emäntää:D Hän oli erään kaverini isän uusi vaimo. n. 50 v. mutta pieni , siro ja hoikka ja estoton. Saimme panna häntä niin paljon kuin halusimme ja kyllä siis halusimme.
      Mutta tuo pukeutuminen... siniset korkkarit, ihonväriset pitkät sukat, laivastonsininen vyötärökorsetti ja saman väriset puolen kupin rintaliivit ja päälle sifonkinen reiteen asti ulottuva paita, myös sininen, ihan ohuet läpinäkyvät pikkarit. Varmaankin tuo asu oli hänelle sopiva kokonsa puolesta, 160 -55 abaut.

    • Naturisti2

      Ihan alasti on hyvä.

    • Näinpäintää

      Tuossakin asiassa kauneus on katsojan silmässä. Jonkun mielestä koku asia on kiihottava, jonkun mielestä joku toinen.

    • Nahka asut sexyj

      • Samaa mieltä😉nahkaa(mielellään mustaa) mitä enemmä,sen parempi😘unohtamatta korkkareita tai reisisaappaita...


    • Edullistakin

      Kaksi kruunukorkkia, samppapullon korkki ja pätkä nailonnarua. Eipä muuta tarvita.

    • Poikamies44

      Kysymys on hyvin laaja, mutta rajaan vastauksen tilanteisiin joissa halutaan kiihottaa kumppania.

      Yleisempi vastaus on pukeutua joksikin joka vastaa kumppanin fantasioita. Ulkonäöllä on ratkaiseva rooli. Jos rahkeet eivät riitä tavoiteltuun lopputulokseen, kannattaa keskittyä mieluummin sopivan tunnelman luomiseen ja henkisiin virikkeisiin.

      Jos naiselliset muodot ovat tallella, oikein valitulla vaatetuksella saa varmasti vipinää vällyjen väliin. Tiukka nahka-asu on varma valinta. Itse olen heikkona vahvoihin naisiin. Monet supersankari-asut kelpaisivat varmasti.

      Muista että vilautus on aina parempi kun suora näytillä olo. Ainakin tietyn aikaa. Tiukat persvakoon menevät nahkapikkarit, pullea kamelinvarvas ja näyn kiusoittelevasti peittävä lannevaate/ nahkasoiroista tehty minihame (edestä lyhyt, sivulta vielä lyhempi ja takaa juuri pakaroiden alaosaan yltävä) olisi kuuma. Sen kaveriksi nahkainen toppi ja paljas vatsa.

      • Unelma72

        Poikamies 44:n mielipiteen sisältö kertoo, että hänellä tåmån sivun asiantuntemus, mikä varmaan on varteenotettavin pukeutumisvinkki oli sitten kysymyksessä avioliitossa elävän rouvan tai sinkkufeminiinin pukeutumisesta.
        Menestys luodaan poikamiehen vinkeillä.


    • sukkiskiimaa

      Äsken kaupungilla tuli vastaan kaksi nuorta ja hoikkaa naista. Kummallakin lyhyt hame, ballerinat ja sukkahousut. Vaikka onkin kesäisen lämmintä. Kyllä vain nuo tan-sävyisten sukkahousujen verhoamat sääret mustissa ballerinoissa saivat ihan spondesti multa lirahtamaan liukkaat pöksyyn!

    • ookok909

      Paras on kun ei pukeudu ollenkaan

    • shinier.the.better
      • Pikkupervo

        Sihteeriasuinen naisellinen nainen ;) ihana!


      • Juhani-K

        Juuri näin! Eikä haittaisi jos olisi oikeat nailonit ja sukkanauhat...


      • shinier.the.better

      • PikkuPervo
        shinier.the.better kirjoitti:

        Googlella löytyi kuva jossa Johanna Rauniolla on sähäkänpinkki satiinipaita ja ikäänkuin sihteerimäinen asukokonaisuus. Muutenkin kaunis nainen niin on kyllä mielestäni harvinaisen upea näky :)
        https://img.ilcdn.fi/YZajmu7vUfFPUEfRdyYtnofU4dc=/full-fit-in/612x/img-s3.ilcdn.fi/ca397dc5ab98a101167984e17d050a4b6910a1f1b07a35ee89959e18e75242d5.jpg

        Johannasta puheenollen... Ajatarkin lopettaa,mutta mulla tallessa vielä pari kuvaa hesarin etusivulta,joissa ihana Johanna nahka-asuissa...
        Vanhoja toki,mutta...


    • Minihame eli tajtat jeans eli lyhyitä sortsia jos nainen on kapeat pitkä jalat!Minä katson vaan jalat ei tissejä kuin muut miehet!

    • Simppa.jees

      Kävin äsken tansseissa ja hain hienoon slowfoxiin hienon leidin. Hänellä kiva kukkamekko ja lähempää tunnusteltuna joku sellanen liivi ja sukkanauhasysteemi. Mä menin siitä tuntemuksista ihan ekstaasiiin. Niistä ehkä sitte kerrotaan myöhemmin, mutta tuo pukeutuminen oli kyllä super.

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Makuja on monenlaisia ja eri ihmiset kiinnostuvat erilaisista asioista. Joku saattaa ihailla kellohameeseen ja korkokenkiin pukeutunut nainen ja joku toinen tykkää tiukkoihin nahkahousuihin ja saappaisiin pukeutunut nainen - ja jollekin taas vaatteet ovat aivan yhdentekevä asia.

      Pukeudu siis oman makusi mukaan.

    • parasonhyvää

      Katsoin juuri maisa Torpan kuvaa: Bleiseri, wet look-leggingsit, nudekorkkarit…. pakko mennä masturboimaan...

    • Maiharifani

      Muusta viis, mutta jos naisella on farkkushortsit ja maiharit, niin olen aivan myyty.
      Esimerkiksi lidlin mainoksessa vaihto-oppilas on aivan ylisexy.
      Kaunista, ah, niin kaunista.

    • Moikka oon 22m ja mun mieleen on seksikäs nainen on Korkkarit tiukat farkut joku kiva paita missä kunnon kaula-aukko kevyt meikki ja hiukset nätin kuohkeaksi laitettu tälläiselle olisin täysin myyty

    • Perusasiat

      Pelkät korkokengät joissa vähintään 5 tuuman korot. Ja kroppa siistiksi sheivattu. Toimii aina.

      Tuohon sitten tarpeen mukaan mausteeksi vaikka silmälasit tai kaulapanta, sen mukaan haluatko olla älykäs itsetietoinen domina vai halpa alistuva lutka.

    • m56

      Korkokengät ehdottomasti, sukkanauhaliivit ja sukat (saumasukat plussaa) ja/tai kunnollinen jo, rintaliivit jotka jättävät nännit esille, ohut satiinipaita (tuntuneet hyvältä paljaille nänneille...), kynähame (polvipituinen, joustava). Pikkuhousut voi jättää pois tai sitten rintsikoiden kanssa samaa sarjaa ja väriä (stringit tai peppuvakoon painuvat mallit hyviä).

      Tässä vain yksi asukokonaisuus, lisää pyydettäessä.

      • Juhani-K

        Jees!


    • buttttttttttttttttt

      olen bi nainen mutta likaiset ja rikkinäiset vaatteet ei kiihot vaan ehjät ja sellaset missä tää kyseinen henkilö kokee olonsa hyväksi.

      • Kiy

        Kyllä esimerkiksi polvista revityt farkut näyttää ihan sexyiltä. Sopii tiettyihin asukokonaisuuksiin, kuin nenä päähän.


    • erryy

      Polvipituinen hame, sukkikset, siinähän ne, aina saa jäykistymään:)

    • 00007

      Sukkanauhaliivit sukat(mustat) jos kurvikas paketti sissässä .siinä kaikki.

    • Kikkeliskok

      Riippuu hyvin pitkälti naisen omista muodoista, mikä on kiihottava ja mikä huvittava. Runsaammat muodot omaavalla naisella ohuista nauhoista koostuva asu on hassun näköinen, mutta hoikalla taas oikein kiihottava. Joku korsettityyppinen rinnat paljaaksi jättävä on runsaalla oikein sexy, hoikalla taas ei niinkään. Catsuit haara-aukolla toimii kaikilla. Alan tarvikeliikkeiden nettikuvastoa selaamalla saa hyvän käsityksen tarjonnasta. Ja tärkeintä on, että nainen tuntee olevansa seksikäs asussaan. Seksikkyys lähtee asenteesta sisältäpäin, nolona häpeileminen ja kiemurtelu ei ole seksikästä.

    • Nahkahousut ja saappaat, erityisesti buutsit, vaan eipä enää näy buutsinaisia missään :(

      • Saappaat

        samaa mieltä. Saappaat vain jalkaan. Muuta ei välttämättä tarvi. Bootsit tai mitkä tahansa varrelliset käy. Varrettomat ovat yhdentekeviä.


    • hhjh

      Kaupungilla osui silmään timmivartaloinen nainen jolla oli spagettiolkaiminen paita ja tiukat lahkeista levenevät farkut. Oli helle ja nainen oli paljain jaloin liikkeellä ja jalat olivat sopusuhtaiset ja hyvinhoidettuna kauniit. Mulla seisoi kivikovana, mutta olenkin jalkafettari:)

    • Riippuu niiku tilanteesta. Julkisel paikal, niiku kadul, terassil, baaris se sellasel, eikun pukeutuu läpinäkyvään snadiin kolttuun niinku mekin. Värin saa itse valita. Miehet on ihan vimmana. Kokemusta on.

      Ei-julkisel paikalla, niiku kukkakedol ja kämpil, ei kannata pukeutuu ollenkaan. Ja miehet on ihan äääh-lääääh. Kannattaa niiku kokeilla. Onnistuu varmasti.

    • EvitaKontio

      Meikä-äijän mieleen ovat rempseästi sonnustautuvat naiset. Omaa itseäni laajemminkin asiaa sopii ajatella. olen itse parantumaton saapasmies ja käytän itsekin monenmoisia saappaita intiimin toiminnan ryytinä. Jo nuoruudessani havaitsin, että kumisaapasjalkaisten naisten näkeminen sadetakeissaan sai pöksyissäni seisotuksen aikaan kuin taikavoimasta. Siitä se alkoi ja jatkuu edelleen. Me erilaiset äijät tyrmäännymme erilaisista naisnäkymistä. Tosiaan nykyisin niin kumisaappaat kuin korolliset "säpinäsaappaatkin" saavat minun polveni saavat notkumaan ja kyllähän tuo jökötysilmiö haarustassakin pätee todisteena. Nahka on mainittu tehokkaana materiaalina ja nykyään suosituiksi ja entistä yleisemmiksi sekä oivallisiksi materiaaleiksi ovat ilmaantuneet myös kumi ja monenlaiset muovit, tekonahkat ja mitä sitä kaikkea onkaan. Maailman visuaalinen ilme on nykyisin parempi kuin milloinkaan aikaisemmin. Tosin Nokian korkokumisaappaita saisi näkyä katukuvassa nykyisinkin. Ulkomailla kyllä valmistetaan kumisia ja muovisia korkosaappaita, mutta vähänpä niitä on tarjolla meillä Suomessa. Kerron vielä semmoisen seikan, että "kontrastinen" yhdistelmä tehoaa sekin ainakin minun tajuntaani. Eli naisella siis esim. jakkupuku ja Kontio-kumisaappaat tai yhtä tehokkaasti sadetakki ja high-heels-korkosaappaat. Mahdollisuuksia on vaikka kuinka runsaasti.

    • viisasaikuinenneuvoo1906

      Jos nainen on kumppaninsa kanssa kaksistaan niin silloin ei ole mitään rajoja, miten pukeutua.

      Julkisella paikalla ollessaan on kuitenkin hyvä muistaa käytöstavat, eli liika paljastelu on mautonta. Jos paljastat rintavakoa, älä paljasta sääriä. Jos paljastat sääriä, älä paljasta rintavakoa. Muuten näytät rumasti sanottuna halvalta huoralta.

      Seksikäs voi olla myös peittävät vaatteet päällään.

    • EvitaKontio

      Tuo aloituksen kysymys siis kuuluu: "Miten naisen pitäisi pukeutua ollakseen mahdollisimman kiihottavan näköinen?". Tässä jutun väännössä niitä sinun kaipaamiasi vinkkejä on jo tullutkin esille. Omalta osaltani teen pari täsmennystä edelliseen tekstiini. Omaa amatöörin aprikointiani tämä on.

      Tavoitteesi olla "mahdollisimman kiihottava" vie ajatuksen aiheen kaikkein parhaimpien asiantuntijoitten taholle eli maksullisen erotiikan ammattinaisilla on täydellisin tietämys asiasta. Jos sitten tavallinen suomalaisnainen haluaisi sonnustautua ja laittautua prostituaaliseen tapaan ja tyyllajiin, niin hänet leimataan ikävä kyllä saman tien huoraksi, vaikka tarkoituksena olisikin "olla mahdollisimman kiihottavan näköinen" ilman maksullisen tienestin saamisen asetelmaa. Siitä aiheutuu johdonmukaisena saurauksena tilanteita, joita sinulla ehkä ei varsinaisesti olisi tarkoituksena. Niin siis ihmisten ilmoilla. Neljän seinän sisällä uteliaitten ulkopuolisten katseilta suojassa juttu voi mennä sitten toisin. Epäkypsiä asenteita on meillä miehilläkin.

      Sitten toinen täydennys aikaisempaan miesten sielunelämän tuumailuuni. Tosiaan omalla kohdallani saappaat eli sekä kumisaappaat ja viettelyhenkiset korkosaappaat niin naisilla kuin miehilläkin (lukeudun bi-miesten laatuluokkaan) saavat meikäläisäijän silmät tapittamaan ja vehkeen seisokkiin. Siihen kuuluu myös monnelainen muu asustautuminen ja yhtenä laatulajina myös miesten transuilu.

      Monien miesten toiveena, unelmana, on löytää nainen, jonka kanssa mies pääsisi toteuttamaan eroottisia haaveitaan, jotka ovat varsin usein jääneet toteutumatta. Useitten vakioparisuhteessakin elävien miesten kohdalla naisosapuoli hämmästyttävän yleisesti tyrmää aviomiesten fetissihenkiset viehtymykset perverssiyksinä. Muistan hyvin omalta poikamiesajaltani jonkun naisen, jolle pitkän epäröimisen jälkeen rohkenin ilmaista toiveeni, jotta käyttäisimmekö saappaita rakastellessa? Tyly vastaus kuului: "Joko minä tai saappaat"! Se romantiikkakuvio lopahti siihen lausahdukseen.

      Tietääkseni monet ukkomiehet haeskelevat omien salaisten toiveittensa mukaista erotiikkaseuraa oman suhteen ulkopuolelta, koska oma naiskumppani torjuu miesten "epänormaalit" toiveet. Yleinen asenteelllinen ilmapiiri on nykyään avartumassa ja siinä mukana miehetkin ovat rohkaistuneet avautumaan. Miten lienee avovaimojen erotiikkaan suhtautumisen kanssa? Toivottavasti yhä usemmat naiset haluavat sonnustautua eroottisesti miehiä ja samalla itseään tyydyttävällä tavalla. Antaja myös saa.

    • Pervopertti

      Kotioloissa kaikista kiihottavilta on kun nainen pukeutuu pelkkiin pitkävartisiin kumisaappaisiin. Toki muutakin vaatetusta voi olla, mutta vain pois riisuttavaksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe