En siis tiiä mihin kategoriaan tää kuuluu joten älkää tuoko aukomaan päitänne🙏eli siis oon menossa joulukuussa Thaimaahan ja mukana iPhone 6, kun Suomen talvea se ei oikein haluaisi ihan aina kestää mutta oliks se nyt tää 35 celcius astetta se maxim? Ku pelkään et jos se räjähtää siellä tai jotain kun siellä on nyt nää 25-35 astetta lämpöä. Sanokaa et onks se ihan OK et mulla on Thaimaassa iPhone 6
En halua vastauksiksi esim. Ota jääkääppi mukaan ja kanna siellä yms. Ei mitään tollasia typeriä mieluusti ihan asiallisia vastauksia kiitos
iPhone ja Thaimaa
iPhone6
0
356
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945462
- 564191
- 342399
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282218Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048