neuvoja miten voit välttää poliisien stalkkaus

hjhjiiuityt

Tähän ketjuun voi antaa neuvoja miten välttää poliisien stalkkauksen.
Stalkkauksen takan on robotti / tietokone ja se pyrkii järjestämään kohtaamisen stalkattavan kanssa.
-käytä pieniä teitä.
-vältä pitkiä siirtymiä samalla kadulla.
-käytä kiemurtelevaa ajotapaa eli muutat suntaasi usein.
-käytä jäniksen paluuperää.
-omakoti alueella robotti ei voi ennustaa suuntaasi.
-poliisien vuoronvaihdon aikana stalkkaus on epätodennäköistä.

67

5049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varokaa.troian.hevosta

      Eli siis Poliisi (tai muu taho) kyselee mitä keinoja stalkatut käyttävät jotta Poliisi (tai muu taho) ei heitä voisi seurata, jotta Poliisi (tai muu taho) voi korjata algoritmejään niin että seuraaminen onnistuu jatkossa paremmin.

      Eikös niin?

      Itse siis lähden monesti pois kotoa, enkä mene mihinkään, ajelen vain autolla päämäärättömästi ja palaan sitten aikanaan.

      Ja en tiedä tajuaako väki tätä, mutta ei poliisin (tai muun tahon) enää tarvitse mitään algoritmejä arpoa; seurattavilla on Android puhelimet mukana. Google kyllä kertoo missä tuli käytyä, ja Big Data analyysillä puhelin kertoo usein ennen lähtöä mihin olet menossa ja antaa parhaan ajoreitin sinne.

      Tarkistakaa jos ette usko.

      • asassassa

        aloittaja: ei ole puhelinta ollut mukana 8 vuoteen


      • tiltuliltulei

        kieltämättä ihmisillä on suhteellisen pieni elinpiiri, työ, harrastukset ja ystävät ... ja jos läheisten puhelimet ovat tarkkailussa kaikku suuret suunnitelmat on yksinkertaista selvittää ... päivittäiset rutiinit on helkkpo kartoittaa ja ei tarvita paljon, kun asioinnin kohde on tiedossa

        homman voi automatisoida ja toinen tie on vielä helpompi, kun kohteet on selvillä, muutama vannoutunut isänmaallinen stalkkeri sopivalla kierrolla kaikkiin paikkoihin, kauppakeskus, harrastuspaikka jne. ja tietokoneohjelma on turha


      • sasasqwwqwwqw

        on kiva leikkiä poliisin kanssa: kun löytää triggeripisteen mikkä laukaisee poliin kohtaamisen niin aja siihen pisteeseen ja sitten kotiin .Jonkiaajan kulutta uudestaan jne


      • Anonyymi

        Näin Suomen hävittäjäkaupasta neuvotellaan: Tampereen ”bunkkerissa” käy kuhina, eikä puhelimia saa olla mukana – Pian kaikki 5 hävittäjää lentävät Suomen talvessa.
        https://www.aamulehti.fi/a/308e8a95-943b-4200-9332-d66aa2f5cd29?c=1522737894164
        On tiedosse että maailmassa on mielisiraiden joukko jotka kyttäävät rahasta muita. Joillain motiivina on hilpeän mittainen nämä liikkuvat sinisissä puvuissa. Maksajna on kolmas maailmanvalta jota kuhisee jo eduskunasamme. Lopulline maksaja on veromaksaja jokainen syytön suomen kansalainen arvokas juomavetemmekin on jo kavalettu näiden haltuun.


    • Elätte ihan normaalia elämää, niin stalkkaus loppuu.

      • ssasssasa

        poliisi on ollut perässä jo 8 vuotta luuletko että olen sinä aikana tehnyt rikoksia


      • ssasssasa kirjoitti:

        poliisi on ollut perässä jo 8 vuotta luuletko että olen sinä aikana tehnyt rikoksia

        Ei se siellä perässä mitään haittaa. Elä normaalisti ni kyl se ajatus katoaa sun päästä et sua seurattais.


      • Anonyymi
        Sillei kirjoitti:

        Ei se siellä perässä mitään haittaa. Elä normaalisti ni kyl se ajatus katoaa sun päästä et sua seurattais.

        Ovat vapaamuurari poliisieja etsivät saumaa saada joku syyte aikaan. Heillä on oikeuteen suora linja et pääse tuomioosi vaikuttamaan tuomari veli ei veljen päätä kaada. Olen saanut neljä perätöntä syytettä. Yksi nuijittiin läpi asianajani kuoli ja toinen oli poliisien puolustaja.
        Valitin myöhässä korkeinppaan koska asianajanni esti valitukseni eteenpäinmenon. Oli Kurikkalainen entisen poliisijohtajan tytär. Poliiseilla on koulutus tehdä ammatimaisia rikoksia syntini oli vastustaa läpipaistavaa perseenuolentaa kauhajioen poliisin toimesta.


      • Anonyymi
        ssasssasa kirjoitti:

        poliisi on ollut perässä jo 8 vuotta luuletko että olen sinä aikana tehnyt rikoksia

        ”Suomen toinen itsenäisyystaistelu on meneillään. Meidän on vapauduttava länsiblokin miehittäjän otteesta. Kantasuomalaisiin kohdistuu rajua vainoa globalistisen EU-liittovaltion taholta. Miehityksen toteuttajiksi Suomeen on päästetty läntiset tiedustelupalvelut, jotka operoivat syytesuojan takaa mm. EU/NATO-hybridikeskuksen kautta.
        Myös kesällä voimaan tulleet tiedustelulait mahdollistavat erittäin laajat pakkokeinot toisinajattelijoihin ilman rikosepäilyjä. Supo on CIA:n haarakonttori Suomessa. Vihollinen on nyt maamme sisällä ja toimii hallituksemme täydellä luvalla kurittaakseen Suomen kansaa.
        Ainoa toivomme voittaa on, että laajat kansanjoukot rohkaistuvat avuksemme. Ilja ja MV olivat liian pieni toimija, joka oli helppo tuhota. Jollei kansa auta meitä, meidät tuhotaan yksi kerrallaan. Saa nähdä miten käy. Vielä kansa ei ole herännyt unestaan.”
        ”Iljan sanoin: totuus velvoittaa. MV-lehden vaino on läpeensä poliittista. Suomessa ei ole vapaata mediaa. Kaikkea mediaa valvoo NATO-operaatio, eli puolustusministeriön alainen Turvallisuuskomitea Mediapoolin kautta.
        Myös NATO:n ja EU:n Hybridikeskus operoi Suomessa, jotta EU-liittovaltiokehitys ei kohtaisi vastarintaa mediassa eikä politiikassa. Tiesin että valtamedia kertoo MV-hovioikeudestakin vain valheellista narratiivia ”Putinin trolleista”.

        Halusin tuoda objektiivista raportointia salista, missä koko kauheus paljastuu: tuhoamalla MV halutaan tuhota vapaan media ja sananvapaus.”


      • Anonyymi
        ssasssasa kirjoitti:

        poliisi on ollut perässä jo 8 vuotta luuletko että olen sinä aikana tehnyt rikoksia

        sepäse, olet epäilyttävä juurikin sen vuoksi, kun sinusta ei ole mitään tietoa - aikansa kun stalkkailevat ehkä löytävät jotain vikaa ?


    • Jatkoa aiemmasta viestistani

      Oikeus piti epäuskottavana kertomusta uhrin hyökkäämisestä, sillä uhri oli humalassa, fyysisesti heikossa kunnossa ja hän käyttäytyi todistajien mukaan pelokkaasti.

      Silmitöntä väkivaltaa

      Syyttäjän mukaan mies tappoi uhrinsa lyömällä tätä nyrkillä useita kertoja pään ja ylävartalon alueelle sekä hakkaamalla tätä kameranjalustalla ja potkimalla päähän.

      Sekä käräjä- että hovioikeus totesivat, että ruumiinavauksessa osoitetut vammat ja valokuvat huoneistosta ilmensivät, että uhriin oli kohdistettu silmitöntä väkivaltaa. Oikeus piti epätodennäköisenä sitä, että joku muu olisi tullut asuntoon ja tehnyt uhrille väkivaltaa.

      Hovioikeuden mukaan tappo tehtiin erityisen raa’alla ja julmalla tavalla. Uhri oli heikon kuntonsa vuoksi puolustuskyvytön ja mies oli selkeästi päättänyt ottaa uhrin kohtalon omiin käsiinsä.

      Makuupussissa jokeen

      Surman jälkeen mies pakkasi paikalle houkutteleman kaverinsa kanssa uhrin muovipusseihin ja makuupussiin.

      He kuljettivat makuupussissa olevan ruumiin auton peräkontissa Kymijokeen, josta ruumis löydettiin viisi päivää myöhemmin.

      Hovioikeus päätti eilen miehen päästämisestä ehdolliseen vapauteen. Mies on ollut vankilassa lähes 13 vuotta. Hovioikeuden mukaan mies on tuona aikana työskennellyt vankilassa ja osallistunut kuntoutukseen.

      Ehdonalaiseen mies pääsee maaliskuussa 2016.

      JOHANNA MATTINEN

      https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061719881853_uu.shtml

      Tekijä oli tuolloin noin kolmekymppinen Tommy Heiman. Hän kirjoitti kohtuuttomaksi katsomastaan tuomiosta rikoslehti Alibiin. Päätoimittaja Mika Lahtonen kävikin tapaamassa Heimania Sörkan vankilassa keväällä 2004, jolloin hovioikeus oli juuri vahvistanut elinkautistuomion.

      Finland's Alibi Magazine number 3 / 2004

      Surmasin pedofiilin

      Ihminen on monasti outo, valehtelee usein jopa omat motiivinsa ja vieläpä itselleen. Ehkä näin oli tässäkin tapauksessa, sillä Heiman väitti, että surmaamansa mies oli pedofiili; "Hän oli kuullut huhuja, että ympäristössä asustelisi mies joka on pedofiili, eli lapsiin sekaantuja".

      Tullessaan baarista perjantain ja lauantain välisenä yönä Heiman sattumalta tapasi tämän 56-vuotiaan kerrostalon pihamaalla. Tuli sanaharkkaa ja lopulta 56-vuotias pyysi Heimanin asunnolleen, jossa voitaisiin selvittää riitaa. Asunnossa Heiman käski "miehen muuttamaan helvettiin täältä". Tästä tuli taas torailua, jolloin isäntä löi Heimania avainnipulla ja siitäkös tämä kimmastui; "muistan vain kaksi nyrkiniskua ja potkun. Sen jälkeen on musta aukko".

      Potkussa sattui kuitenkin aika pahasti. Heiman näytti kuvia Lahtoselle ja sanoi, että hänen mielestään väkivalta ei ollut niin rajua, miltä kuvissa näytti olleen.

      Pahoinpitelyn jälkeen Heiman meni asunnolleen, palasi rikospaikalle, (kuten Raamatussa sanotaan, että "koira palaa oksennukselleen" (sananl 26:11), katsoakseen kuinka uhri voi ja oli kuulemma liikkunut; "minun mielestäni ei ollut enää samassa asennossa kuin sieltä poistuessani". Heiman totesi uhrin kuolleeksi, meni paikalliseen ravitsemusliikkeeseen ja ryhtyi juomaan päätänsä täyteen - suomalainen kun on.

      Oikeudenkäynnissä kuultiin yhtä todistajaa, joka kuuli Heimanin sanoneen ravintolassa, että "tein kylmän". Valomerkin jälkeen iski paniikki - eikä suinkaan tarjoilun lopettamisesta, vaan siitä, että mitä helvettiä sen ruumiin kanssa pitäisi tehdä. Heiman päätti hävittää ruumiin.

      Sunnuntaina Heiman meni taas asunnolle. Ruumis sullottiin jätesäkkeihin, jotka teipattiin. Paketti asennettiin auton tavaratilaan ja kuskiksi ryhtynyt vaan tokaisi, että "aijaa, tuollainen tapaus..."

      -Uhrin entinen vaimo teki exästään katoamisilmoituksen muutaman päivän kuluttua.

      Ruumissäkki heivattiin laiturilta Kymijokeen. Pääkaupunkiseudulle Heiman palasi junalla.

      Myöhemmin Heiman oli matkustajana samassa autossa, jolla ruumista oli kuljetettu. Auto pysäytettiin muusta syystä ja siitä vyyhti lähti purkautumaan. Epäilyt kohdistuivat Heimaniin, koska yksi todistaja oli nähnyt, että Heiman meni uhrin perässä asuntoon.

      Heiman tunnusti pahoinpitelyn; "kyllä se pikkasen meni överiksi". Oikeuskäsittelyn aikana Tommy Heiman vaati, että hänen katsottaisiin syyllistyneen murhan asemasta pahoinpitelyyn ja törkeään kuolemantuottamukseen.
      Tai vaihtoehtoisesti tappoon.

      -Vaatimus perustui siihen, että tarkoitus ei ollut tappaa, teko oli impulsiivinen eikä siinä käytetty harkintaa.

      -Mutta väkivalta jossain määrin oli näemmä hyväksyttävä keino, vaikka sitten ihan vaan ämmien juorujen perusteella... Heiman oli haastattelun aikoihin edelleen siinä vahvassa uskossa, että "surmasin pedofiilin". Ehkä hän sillä haki teolleen hyväksyntää, vaikka ei ollut asiastaan varma. Onhan se niinkin, että kun sata tappaa, niin kyllä siinä joku väärintekijäkin menee mukana... Joukkomurhaa voisi puolustella sitenkin.

      Teksti jatkuu uudessa viestissani

    • Jatkoa aiemmasta viestistani

      Ruumiin hävittämisen yritys johtui vaan siitä, että mitään suurempia haluja jäädä kiinni ei hänellä ollut.

      -Poliisi tutki tapausta alunperin tappona. Mutta eipä ole ensimmäinen kerta kun tutkintanimike muuttuu tutkinnan aikana.

      Korkein oikeus ei ottanut asiaa käsiteltäväkseen.

      Alibi 3 / 2004

    • Kommenttini uutisiin, joita laitoin aiempiin viesteihini:

      Suomessa en voinut valttaa poliisien stalkkausta, joka toteutettiin yhteistyossa jonkun copycathyypan kanssa seka valtavirtamedian ja valheellisten ilmiantojen tekijoiden kanssa. Poliisit, syyttajat ja tuomarit olivat sallineet salaseuran palkkaaman copycathyypan tehda rikoksia, jotka valheellisia ilmiantoja minusta valtavirtamedian toimittajille tehneet ilmiantajakansalaiset seka lehtitoimittajat laittoivat minun syykseni, vaikka jalkeenpain olen todistanut, ettei se hyyppa ollut mina, vaan joku copycat.

      Koko minua vastaan suunnatun salaliiton tarkoituksena oli saada joku raivokas mukiloitsijajoukkio murhaamaan minut, koska perinteen mukaan Suomessa luotetaan siihen, mita valtavirtamedia sanoo, joten kun valtavirtamedia seka Suomessa etta Virossa sanoi minun koko oikean nimeni julkistaen, etta se hyyppa olin mina, niin rikollisjoukkiot aktivoituivat ja koettivat murhata minut. Se oli poliisien, valehtelevien ilmiantajakansalaisten ja valtavirtamedian tarkoituskin, ja koko se salaliitto rakentui siihen, etta ne kaikki tiesivat, etta heidan salaliittotoimintansa minua vastaan tulee aikaansaamaan sen, etta minut murhataan,.

    • Outoa, etta ensimmainen viestini tassa viestiketjussa on sensuroitu, No, suuren kirjani Epilogissa se on tallella. Aller Media mukana salaliitossa? Ei saa kertoa salaliitoista salaliittoteoriapalstalla, onko selva, se on heidan tunnuslauseensa.

    • Aller Media, joka omistaa suomi24.fi:n, oli sensuroinut ensimmaisen viestini, joka oli oleellinen osa todisteistani, jotka osoittavat, etta se copycathyyppa en ollut mina. Aller Mediahan julkaisee myos valtavirtasanomalehtia, joten Aller Media haluaa, etta kaikki luulevat vielakin, etta mina olin se copycathyyppa, joka koetti kidnapata lapsia pakettiautoonsa paivasaikaan koulujen pihoilta Suomessa kahdeksan vuoden ajan, vuoden 2006 syksysta vuoden 2014 kevaaseen saakka. Outoa on myos se, etta se copycathyyppa kykeni jatkamaan toimintaansa kahdeksan vuoden ajan, eika han koskaan joutunut oikeuteen. Mina muutin Suomesta Bulgariaan 2010 lokakuussa, enka ole Suomessa kaynyt sen jalkeen. Tamankin viestin Aller Media haluaa sensuroida, jotta kaikki pysyvat siina uskossa, etta se copycathyyppa olin mina. Tama todistaa sen, etta Aller Media on mukana salaliitossa minun murhaamisekseni.

    • Taidankin laittaa kaikki tahan viestiketjuun kirjoittamani viestit suuren kirjani Epilogin jatkoksi.

      Aller Media ja muutkin suuret mediajatit ovat edelleenkin salaliitossa murhata minut. Todisteita minulla tasta on, mutta eihan niita tietenkaan sallita julkaistavan Aller Median omistamalla suomi24.fi:n palstoilla, koska sehan olisi skandaali.

    • Sosiaalisessa mediassa ei ole viimeisten kahdentoista vuoden aikana, jolloin minun on vaitetty ajaneen pakettiautolla useiden Suomen paikkakuntien koulujen pihoilla ja niiden lahella, ollut yhta ainuttakaan valokuvaa eika videota, jotka todistaisivat minun ajaneen pakettiautoa koulujen pihoilla ja niiden lahella, vaikka lapsilla ja nuorilla on jo niiden kahdentoista vuoden aikana ollut kannykoissaan vakiovarusteena valokuvakamerat ja videokamerat, joilla he olisivat helposti saaneet valokuvia ja videoita minusta ajamassa pakettiautoa, ja vaikka minua on valtavirtamediassa ja myos sosiaalisessa mediassakin syytetty lasten ahdistelusta ja kidnappausyrityksista pakettiautoon koulujen pihoilla ja niiden lahella jo vuodesta 2006 lahtien.

      Minua ei ole koskaan kutsuttu poliisikuulusteluun niista valheellisista juoruista, joiden on pokkana kerrottu olleen taytta totta niin valtavirtamediassa kuin sosiaalisessa mediassakin.

      Ei ole kahteentoista vuoteen ilmaantunut ensimmaistakaan asianomistajaa, joka lahtisi oikeussaliin valaehtoisesti todistamaan minua vastaan sanomalla, etta joo kylla mina omin silmin havaitsin, kuinka se Aarre Lehtonen ahdisteli minua ja koulukavereitani koulumme pihalla ja muuallakin paikkakunnallamme ajamalla pakettiautolla ja koetti houkutella ja kidnapata meita mukaansa. Miksei? Luultavasti siksi, etta he tietavat, etta Suomen Rikoslain 15. luvun mukaan torkeasta perattomasta lausumasta viranomaismenettelyssa saa maksimissaan kuusi vuotta vankeutta.

    • Mina, Aarre Lehtonen, olin kavelemassa iltapaivalla Jyvaskylan Tourulantielta vasemmalle Vapaaherrantielle elokuun lopussa tai syyskuun alussa 2006, kun itse havaitsin omin silmin, kun se copycathyyppa ajeli vaalealla pakettiautolla vastakkaiselta suunnalta Tourulantieta ja kaantyi sitten minusta katsoen vasemmalle Vapaaherrantielle. Copycathyypalla oli paassaan jonkinlainen kruunu, ja havaitessaan minut han laittoi vasemman katensa ulos pakettiauton vasemmasta ikkunasta ja heilutti kuninkaan valtikkaa, ja han huusi minulle jotakin ja nauroi minulle, mutta en saanut hanen sanoistaan selvaa. Copycathyypalla oli pakettiautossa mukana ainakin yksi muu matkustaja. En tuntenut heista kumpaakaan.

      Muutaman paivan kuluttua tuosta episodista alkoi sitten se massiivinen valheellinen huhuprojekti valtavirtamediassa ja sosiaalisessa mediassa, etta mina muka ahdistelen lapsia koulujen pihoilla ja niiden lahella useila paikkakunnilla, ja etta mina muka koetan kidnapata heita mukaani pakettiautoon pukeutununeena kuninkaan kruunuun ja valtikkaan.

      Kysymyksia: Kuka palkkasi hanet, ja miksi han sai meuhkata pakettiautolla kahdeksan vuoden ajan tekemassa rikoksia useilla paikkakunnilla Suomessa, eivatka poliisit ottaneet hanta kiinni ennen kuin vasta toukokuussa 2014? Miksi heti sen rikosaallon alettua valtavirtamedia ja sosiaalinen media syyttivat minua sen copycathyypan rikoksista?

      Se hyyppa oli copycat siksi, etta mina olin Jyvaskylan poliisilaitoksen luvalla pitanyt viitena perakkaisena paivana noin tunnin pituisia katuteatteriesityksia Jyvaskylan Kauppakadulla elokuun lopulla 2006, ja olin pukeutunut naamiaisasuliikkeesta ostamaani keskiaikaisen kuninkaan pukuun samalla kun luin aaneen alkuperaisella keskiajan englannilla William Shakespearen naytelmateksteja tuhatsivuisesta kirjasta, jonka nimi on "The Complete Works of William Shakespeare."

      Poliisi oli takavarikoinut ajokorttini ylinopeuden takia syksylla 1997, ja saadakseni korttini takaisin minun olisi pitanyt menna takaisin autokouluun suorittamaan kirjalliset kokeet ja ajokokeet, mutta en ole tahan paivaankaan saakka koskaan mennyt. Elikka vuonna 2006, kun se massiivinen copycatrikosten sarja alkoi, minulla ei ollut yhdeksaan vuoteen ajokorttia. Taman tosiasian voi poliisi saada selville omista ajokorttirekistereistaan, ja myos sen, etten ole koskaan hankkinut uutta ajokorttia vuoden 1997 jalkeen. Poliisi voi myos saada selville omista ajoneuvorekistereistaan, etten ole omistanut minkaanlaista moottoriajoneuvoa sitten 1980-luvun lopun jalkeen.

      Autovuokraamot eivat vuokraa autojaan henkiloille, joilla ei ole nayttaa vuokraamolle voimassaolevaa ajokorttia.

      • TyrmäänIkuisuudeksi

        Olet tuomittu pedofiili ja henkisesti sairas, kuulut lukkojen taakse..


      • vastenmielinenvastaus

        Miksi sinä kirjoitat tuohon kirjoitukseen noin?! Ensimmäinen kerta kun saa joltakin henkilöltä edes jonkinlaisen selvitysken näihin stalkkausjuttuihin - luin ihan mielenkiinnolla hänen tarinansa, mutta sinun viestisi oli suorastaan äklöttävä.


      • Anonyymi
        vastenmielinenvastaus kirjoitti:

        Miksi sinä kirjoitat tuohon kirjoitukseen noin?! Ensimmäinen kerta kun saa joltakin henkilöltä edes jonkinlaisen selvitysken näihin stalkkausjuttuihin - luin ihan mielenkiinnolla hänen tarinansa, mutta sinun viestisi oli suorastaan äklöttävä.

        Järjestäytyneen rikollisuuden rahoittaa Vapaamuurarijärjestö. Puolet poliiseista kuuluu järjestöön ainakin korkeimilla palleilla. Heillä on oikeudessa kanavat joita pitkin syytteesi kulkevat tuomarit ovat anataneet valan joka on tervattu roiskeella munille. Olet haitannut jonki 32 asteen muurarin toimia. Ylinpänä hän voi jakaa käskyjä joita alenpi taso noudattaa kyselemättä. Perääsi voidaan palkata tavallista kansaa joka muutaman tonnin rahasta on innoissaan heitä voi olla kymmeniä tälle järjestölle raha ei ole este. Kaikki oikeustoimet valvontalautakuntaa myöden koostuu asianajajista ja muista veljesjärjestön tekijöistä. painostus jatkuu niin kauvan että teet jotain rikolliset päätökset oikeustoimessa on tehty provosoimaan sinua. Kun teet koneisto jauhaa sinut kaikki koneistoon kuuluvat ovat niitä jotka eivät kysyessä tiedä osoitteitaan.. luulisi olevan paha paikka aikuiselle miehelle kun ei tiedä asuinopaikkaansa mutta alapää sanelee miehuuden ja se on nähty.


    • PyhäProfeetta

      "alkoi sitten se massiivinen valheellinen huhuprojekti valtavirtamediassa ja sosiaalisessa mediassa, etta mina muka ahdistelen lapsia koulujen pihoilla ja niiden lahella useila paikkakunnilla, ja etta mina muka koetan kidnapata heita mukaani pakettiautoon pukeutununeena kuninkaan kruunuun ja valtikkaan. "

      "Elikka vuonna 2006, kun se massiivinen copycatrikosten sarja alkoi, minulla ei ollut yhdeksaan vuoteen ajokorttia. "

      Perättömät syytökset ovat osa gang stalkingia.

      "Koko minua vastaan suunnatun salaliiton tarkoituksena oli saada joku raivokas mukiloitsijajoukkio murhaamaan minut"

      Niin, se on todennäköistä ja yksi vaihtoehto, gang stalkingiin kuuluu myös äärimmäinen väkivalta. Tai sitten järjestäjien ideana on ollut ihan vain saada heidät pahoinpitelemään sinut toistuvasti ja luomaan äärimmäinen pelon ilmapiiri, tällaiset toimenpiteet omalta osaltaan vaikuttavat yhdessä massiivisten huhukampanjoiden ja perättömien syytösten kanssa itsemurhapäätökseen: pääasiallisena tarkoituksena voi siis olla itsemurhaan kiusaaminen suurella joukolla - eli tyypillinen gang stalking.


      "-Mutta väkivalta jossain määrin oli näemmä hyväksyttävä keino, vaikka sitten ihan vaan ämmien juorujen perusteella... Heiman oli haastattelun aikoihin edelleen siinä vahvassa uskossa, että "surmasin pedofiilin". Ehkä hän sillä haki teolleen hyväksyntää"

      Niin, juorujen levittelijät ovat juuri niin kivoja ihmisiä. Heistä on hauskaa levitellä ikäviä perättömiä juttuja ihmisistä, joista he eivät pidä. He todella toivovat näiden ihmisrukkien kuolevan turhan takia juorujensa takia, he pitävät keksimiään ilkeämielisiä juoruja saavutuksina joista voi olla ylpeä.

      Jos joku haluaa katsoa vastauksia viesteihini, niin hän huomaa, että minua solvataan tälläkin palstalla täysin tuulesta temmatuin perustein trolliksi, rasitiksi ja peräti uusnatsiksi. Mitä sitten esim. poikkeuksellisen häiriintynyt Antifa-porukka tekeekään "uusnatseille", ei ole enää lasten leikkiä: eräät skineiksi pukeutuneet homoseksuaalit yritettiin murhata puukolla taannoin Helsingissä.

      Voiko olla, että jotkut keksivät sairaista päistään valheellisia juttuja, että olisin mukamas rasisti, uusnatsi sekä trolli - toivoen, että minut murhattaisiin? Maahanmuuttajat ovat jo vuosia käyttäytyneet uhkaavasti minua kohtaan, en tietenkään tarkoita kaikkia maahanmuuttajia vaan pelkästään gang stalkig toimintaan osallistuvaa valtaisaa joukkoa heistä. Joten oletan, että tällaisia ilkeämielisiä tuulesta temmattuja väitteitä on levitelty minusta vuosien ajan ihan kuvan - vielä pahempaa videokuvan - kera. Sähköpostit, kuvaviestit, salasanoin vahvistettavat nettisivustot yms. voisivat olla hyviä keinoja järjestää gang stalking.


      Gang stalkingin uhriksi "pääsee" mm. kuulumalla seksuaaliseen vähemmistöön, olemalla toisin ajattelija (kuten esim. uusnatsi), suututtamalla gang stalking aktiivit, omistamalla asunnon tai muuta arvokasta omaisuutta (minulla esim. on arvokas videokokoelma, hyvä tietokone, useita kameroita jne. Joten minut selvästi yritetään pakottaa itsemurhaan omaisuuden takia.)

      • TheSurtur

        Miksi puolustelet tuomittua pedofiilia? Onko yhteisiä kiinnostuksen kohteita?


      • PyhäProfeetta
        TheSurtur kirjoitti:

        Miksi puolustelet tuomittua pedofiilia? Onko yhteisiä kiinnostuksen kohteita?

        "Miksi puolustelet tuomittua pedofiilia? Onko yhteisiä kiinnostuksen kohteita? "

        Hyvä kysymys, kiitos siitä. Ihmettelinkin, kun tätä kysymystä ei aiemmin oltu esitetty! Vastaukseni on pitkä ja käsittelen siinä suomalaisten tapaa huijata ja jättää velkansa maksamatta sekä poliisin vallan väärinkäytöksiä. Jos nämä aiheet eivät ole mieleesi, älä lue vastustani.

        Miksi en puolustelisi? En voi sietää lapsia, heitä käytettiin vainossani aivan hitosti: en kerta kaikkiaan keksi yhtään syytä miksi en puolustelisi pedofiilejä. Ymmärrät varmaan, että mitään ei ikinä korvata minulle ja en tule ikinä saamaan edes ihmisoikeuksia takaisin.

        Pelkästään karatetorjunta yskän arvioitu velka pyörii miljardeissa euroissa ja tämä on vain yksi osa suurempaa kokonaisuutta. Suomella ei ole varaa maksaa tekemäänsä rikosta ihmisyyttä kohtaan = Suomi ei ikinä tule maksamaan velkojaan. Suomen kansa, ja erityisesti maahanmuuttajat mukaan lukien on pelkurimainen ihmisoikeuksia äärimmäisellä tavalla loukkaava pikkusieluinen huijarijoukko, vailla mitään kunniaa.

        Hra Lehtonen pitää lapsista ja minä en voi sietää lapsia, joten yhteiset kiinnostuksen kohteemme löytyvät luonnollisesti tämän aiheen ulkopuolelta, ne ovat salaliittoteoriat ja gang stalking. Olemme gang stalkingin uhreja molemmat, aivan eri syistä tosin.


        Miksi te ette puolestaan maksa velkojanne minulle, siksi koska te olette pelkurimaisia arvottomia ihmisoikeuksia loukkaavia huijareita. Miksi te ette mene vankilaan 20 vuodeksi rikoksesta ihmisyyttä kohtaan, koska poliisi valehtelee teidät vapaaksi ja teillä on joku proxy, joka näennäisesti valtuuttaa tekemään ja järjestämään pelkän rikoksen ihmisyyttä kohtaan ilman yhtään positiivista juttua. Ja mitä lupauksiinne tulee, yhtään niistä ei ole edes yritetty pitää: te olette varmasti ylpeitä ollessanne suomalaisia huijareita, maahan muuttajat erityisesti mukaan lukien, minä en ole teidän suomalaisuudestanne saatikka suomen maahanmuuttajista ylpeä.


      • uuMuuNaapuri
        PyhäProfeetta kirjoitti:

        "Miksi puolustelet tuomittua pedofiilia? Onko yhteisiä kiinnostuksen kohteita? "

        Hyvä kysymys, kiitos siitä. Ihmettelinkin, kun tätä kysymystä ei aiemmin oltu esitetty! Vastaukseni on pitkä ja käsittelen siinä suomalaisten tapaa huijata ja jättää velkansa maksamatta sekä poliisin vallan väärinkäytöksiä. Jos nämä aiheet eivät ole mieleesi, älä lue vastustani.

        Miksi en puolustelisi? En voi sietää lapsia, heitä käytettiin vainossani aivan hitosti: en kerta kaikkiaan keksi yhtään syytä miksi en puolustelisi pedofiilejä. Ymmärrät varmaan, että mitään ei ikinä korvata minulle ja en tule ikinä saamaan edes ihmisoikeuksia takaisin.

        Pelkästään karatetorjunta yskän arvioitu velka pyörii miljardeissa euroissa ja tämä on vain yksi osa suurempaa kokonaisuutta. Suomella ei ole varaa maksaa tekemäänsä rikosta ihmisyyttä kohtaan = Suomi ei ikinä tule maksamaan velkojaan. Suomen kansa, ja erityisesti maahanmuuttajat mukaan lukien on pelkurimainen ihmisoikeuksia äärimmäisellä tavalla loukkaava pikkusieluinen huijarijoukko, vailla mitään kunniaa.

        Hra Lehtonen pitää lapsista ja minä en voi sietää lapsia, joten yhteiset kiinnostuksen kohteemme löytyvät luonnollisesti tämän aiheen ulkopuolelta, ne ovat salaliittoteoriat ja gang stalking. Olemme gang stalkingin uhreja molemmat, aivan eri syistä tosin.


        Miksi te ette puolestaan maksa velkojanne minulle, siksi koska te olette pelkurimaisia arvottomia ihmisoikeuksia loukkaavia huijareita. Miksi te ette mene vankilaan 20 vuodeksi rikoksesta ihmisyyttä kohtaan, koska poliisi valehtelee teidät vapaaksi ja teillä on joku proxy, joka näennäisesti valtuuttaa tekemään ja järjestämään pelkän rikoksen ihmisyyttä kohtaan ilman yhtään positiivista juttua. Ja mitä lupauksiinne tulee, yhtään niistä ei ole edes yritetty pitää: te olette varmasti ylpeitä ollessanne suomalaisia huijareita, maahan muuttajat erityisesti mukaan lukien, minä en ole teidän suomalaisuudestanne saatikka suomen maahanmuuttajista ylpeä.

        Eli olet henkisesti sairas ja vainoharhainen - Et ole uhri vain henkisesti sairas.


    • Nimimerkki PyhaProfeetta, kiitos vastausviestistasi. Laitoinkin suuren kirjani Epilogiin kirjoittamiani teksteja tasta keskusteluketjusta ja kaansin ne myos englanniksi seka laitoin myos muutamia havainnollistavia kuvia, jotka nayttavat, miten maanpakoni Suomesta Bulgariaan oli jarjestetty kahdeksan vuotta sitten. Tosin se prosessihan oli aloitettu jo vuosia aiemmin, mutta lokakuussa 2010 minun oli lopulta lahdettava Suomesta maanpakoon.

      Profeetta ja Uusi Maailmanuskonto on eraan suomalaisbandin nimi, mutta en tieda, onko se bandi enaa toiminnassa. Jos on, niin voisin vaikka liittya sen bandin kannatusjaseneksi ihan vaan sen nimen takia, jos kelpaan, ainakin noin niin kuin henkisella tasolla.

    • johan.bombbas

      Autoni alkoi muutama kuukausi sitten kuluttaa akun tyhjäksi. Epäilen poliisin piilottaneen autooni kuuntelulaitteen, joka ottaa virtaa suoraa akusta.

      Illalla akku on täynnä, mutta aamulla tyhjä, akku on uusi, eikä autoon jää koskaan mitään sähkölaitteita päälle. Miten löydän poliisin kuuntelulaitteen?

      • salaliittojensalaliitto

        Sulaketaulusta ensin yöksi kaikki sulakkeet irti. Seuraavaksi yöksi puolet sulakkeista irti. Seuraavana yönä puolikkaasta puolet jne... akkua syövä laite on helpointa haarukoida siten. Kandee heitellä tuollaiset kyssärit autot palstalle. On meinaan ihan mahdollista, että siellä on jokin muu kikkula hajonnut.


      • ewewwewewewewe

        helpointa virtoja on mitata pihtiampeermittarilla jossa on dc virta alue


      • akunvaihtoeiauttanut

        Minulla sama juttu - tosi kiusallinen vaiva, jouduin käyttämään parissakin paikassa, mutta sitten selvisi, että eräs johto oli vain viallinen. Neljä päivää akku kesti auton seisottamista ilman ajamista ja sitten oli tyhjä.


    • fdfdfdfdkjkk

      seuraat johtoa joka ottaa virtaa

    • PoliisiOnYstävä

      No, älkää antako Poliisin odottaa, kertokaa mitenkä välttelette niin Poliisi osaa tarkentaa toimintaansa.

      • ssdsddsdaa

        kun ajelet riittävän etäällä poliisi ja paloasemista,saat olla aivan rauhassa.Tähän olisi tietenkin ratkaisu lisätä poliisiasemia.Riittävä etäisyys on noin 10 km


      • maakuntia.kohti

        näinä päivinä ainakin itä-suomen suunnalla saa olla rauhassa, ellei sitten rajan takaa tule fsbn vahvistuksia helssinkiin lähtiöitten tilalle, ne meinaan osaa ainakin kouluttaa suomistalkkereita, ovat myös stalking maailmanmestareita, vähän kuin pesiksenpelaajat suomessa, spyk retribuutio on heidän lajinsa


      • dssdsdewwewew
        ssdsddsdaa kirjoitti:

        kun ajelet riittävän etäällä poliisi ja paloasemista,saat olla aivan rauhassa.Tähän olisi tietenkin ratkaisu lisätä poliisiasemia.Riittävä etäisyys on noin 10 km

        ja on aivan ylimainostettua että poliisilla olisi paljon rahaa, kunhan filmaavat


    • Tama viestini on jatkoa aiemmille viesteilleni tassa keskusteluketjussa.

      Kuka oli se copycathyyppa? Miksei hanta koskaan viety oikeuteen? Miksi poliisi oli kaskyttanyt kaikkia partioita olemaan saapumatta paikalle silloin, kun se copycathyyppa jahtasi lapsia koulujen pihoilla useilla paikkakunnilla? Miten on mahdollista, etta useiden paikkakuntien poliisipartioita oli kaskytetty olemaan saapumatta paikalle?

      Sellaisen kaskyn voi antaa vain Poliisihallitus, joka oli sallinut sen copycathyypan meuhkata pakettiautollaan koulujen pihoilla vuodesta 2006 vuoteen 2014, eli kahdeksan vuoden ajan. Poliisihallitus ei ollut ainoastaan sallinut vaan myos palkannut sen copycathyypan toimia niin kuin Poliisihallitus oli kaskenyt hanta toimimaan.

      Poliisihallitus oli toiminut myos niin, etta se oli hankkinut trolleja kirjoittamaan kaikki mahdolliset sosiaalisen median nettipalstat tayteen teksteja, etta se copycathyyppa olin mina, ja minun nimeni ja asuinpaikkakuntani oli kirjoitettu kaikkialle myos valtavirtamedian lehtien keskustelupalstoille, ja jo ensimmaisen paivan aikana syyskuussa 2006, kun se copycathyyppa aloitti toimintansa, oli heti jo satoja viesteja ilmestynyt joka puolelle sosiaalista mediaa, etta mina jahtaan lapsia pakettiautolla koulujen pihoilla useilla paikkakunnilla.

      Minulla oli sellainen fiilis, etta ne viestit oli kirjoitettu jo kuukausia etukateen, ja sitten niita vain alettiin copypasteamaan nettipalstoille ja lehtien kommenttiosioihin, ja se tekstipommitus jatkui tauotta syyskuusta joulukuuhun 2006 joka paiva, kunnes asuntoni kolminkertaisen ikkunalasin lapi rysaytettiin omatekoinen kemiallinen pommi joulukuun lopulla 2006, ja se pommi olisi minuun osuessaan surmannut minut. Jouduin muuttamaan kauas toiselle paikkakunnalle yli puoleksi vuodeksi. Tasta pommikeissista raportoitiin minusta tehdyssa nelisivuisessa haastattelussa rikoslehti Alibin numerossa 11 / 2010, ja se haastatteluni tehtiin vain muutama paiva ennen kuin lahdin maanpakoon Suomesta.

    • Rantasipi

      Kyllähän taas tulee ihan käsittämätöntä tuubaa.

      • fdfhhghh

        jos et käsitä niin ole poliisi


    • PillinKuusi

      Minäpäs stalkkaan poliisia. Eivät aavista että kuljen heidän kanssaan astraaliolentona.

    • Nimimerkki PyhaProfeetta, kun luin pitkan vastausviestisi nimimerkille TheSurTur, 5. 7. 2018, menin melkein seitsemanteen taivaaseen. Ehka et halua koskaan kertoa, kuka todellisuudessa olet, mutta haluan fantasioida, etta olet suomalaisen syntikkamusabandin nimelta Profeetta ja Uusi Maailmanuskonto solistilaulaja, jonka tunsin silloin kun han oli 12-vuotias poika, ja han kavi hyvin usein luonani Suomessa metsatorpassa syksysta 1989 kevaaseen 1990. Opetin hanelle ruusuristilaisyytta ja teosofiaa. Han ei kuitenkaan halunnut enaa olla mukana jutuissani kevaan 1990 jalkeen, kun muutin pois sielta metsatorpasta.

      Meidan ystavyyssuhteemme oli kuitenkin platoninen, tama tiedoksi meuhkaajille. Solistilaulaja Profeetasta tuli myohemmin kuuluisa, kun han perusti ensimmaisen musabandinsa, ja han paasi myos valtavirtamedian lehtijuttuihin, joten en loukkaa hanen yksityisyyttaan, kun kerron nama asiat, koska han on julkisuuden henkilo. Kyllahan me silloin talloin tavattiin myos vuoden 1990 jalkeenkin 2000-luvun alussa, ja han kylla tiesi haastattelujuttuni Alibi-lehdissa silloin, joten jos meuhkaajat aikovat kontaktoida solistilaulaja Profeettaa siksi, etta olen kirjoittanut talle palstalle hanesta, niin mikaan minusta kerrottu asia ei tule hanelle yllatyksena, ei edes valheet.

      Kahdeksaantoista vuoteen en ole solistilaulaja Profeettaa tavannut, mutta onhan se minusta hauskaa fantasioida, etta han kirjoittaa talle palstalle nimimerkilla PyhaProfeetta, koska hanen solistilaulajan taiteilijanimensakin on Profeetta. Han myos sanoittaa laulunsa bandissaan, joten minulla on perusteltua syyta uskoa, etta nimimerkki PyhaProfeetta ja solistilaulaja Profeetta ovat sama henkilo. Ei ole sopimatonta minun taholta sanoa talla tavalla, koska niin solistilaulaja Profeetta kuin myos nimimerkki PyhaProfeetta hyvaksyvat minut ihmisena. Joten taman viestini sensuroinnille ei ole perusteita.

      Kirjani Epilogiin laitoin tanaan 5. 7. 2018 lisaa tietoja vainoojistani, jotka ajoivat minut maanpakoon Suomesta lokakuussa 2010, yksinkertaistettuihin kuvasarjoihin, joista jokainen voi helposti havaita, mista minuun kohdistuneessa vainoamisessa niin Suomessa kuin Bulgariassakin on ollut kyse.

    • PyhäProfeetta

      "Nimimerkki PyhaProfeetta, kun luin pitkan vastausviestisi nimimerkille TheSurTur, 5. 7. 2018, menin melkein seitsemanteen taivaaseen. "

      Kiitos ystävällisestä vastauksestasi Hra Lehtonen, se lämmitti sydäntäni. Mielestäni videosi, jotka kertovat gang stalkingista eli kokemastasi vainosta ovat olleet loogisia ja uskottavia.

    • Nimimerkki PyhaProfeetta, joo mina olen puhunut videoillani tositapahtumista.

      • PyhäProfeetta

        "mina olen puhunut videoillani tositapahtumista. "

        Niin se voi olla yksi syy, miksi tarinasi ovat vakuuttavia ja uskottavia.


    • Sananlaskussa sanotaan, etta rehellisyys maan perii.

      • PyhäProfeetta1

        Oletko Hra Lehtonen ajatellut kirjoittaa kirjan kokemuksistasi? Olet hyvä kirjoittamaan ja esität asiat selkeästi sekä osaat kirjoittaa myös humoristisesti - uskoisin, että kirjasi myisi hyvin. Koska sinulla on huumorintajua ja vankilakokemuksia, voisi kirjasi olla samanlainen kuin menestykseen noussut Tony Halmeen kirja 'Tuomiopäivä', jossa Hra Halme kertoi huumorilla karmeista vankilakokemuksistaan ja elämänsä saamista käänteistä.


    • Nimimerkki PyhaProfeetta1, olen jo kirjoittanut sellaisen kirjan, se on viidessa osassa, yhteensa 3000 sivua.

    • blöör

      Juu nyt on niin helppoa tällä elektronisella aikakaudella tuo stalkkaus, että jos rikosrekisteriin joudut tai vaikka psykoosin koet, niin stalkataan loppuikä. Puhelimen kautta saavat tietää koko ajan missä olet, kameroita on tuhansia, kasvosi tunnistavat automaattisesti. Kotiin voidaan laittaa ties minkä sisään näkymättömiä sensoreita ja kameroita, jos tarvitsevat. Siellä sitten joku seurailee sinua koko ajan, jos jotain epäilyttävää teet. DNA-jälkesi jäävät kaikkialle. Siis Suomessa on jo samanlainen stalkkausjärjestelmä kuin Kiinan uiguureilla. Varmasti koko populaatiotakin stalkkaavat jollain tasolla. Pitäähän Suomen olla maailman kärkimaa kyttäyksessäkin ja edistyneempi kuin Kiina vaikka tietotekniikassa. Esim. kukaan ei kai ole pitempään ole ollut kadoksissa vankilasta - heti tulee raportti jostakin kamerasta tai laitteesta. Ehkä ne kehittävät koneneniäkin, niin haistavat sinut pian jo kaukaa.

      • ihanko.totta

        Tarkoitatko että poliisi tekee tuollaisia rikoksia?Pyrkiikö se sairastuttamaan ihmisiä vai mikä sillä on tarkoitus? Onko poliisi niin sairas että tahallaan kokeilee saako psykoosin kokeneet uudelleen psykoosiin? Ihanko todella? Siitähän pitäisi panna pahoinpitelysyyte poliisille.


      • sdsdsddseeee

        ihmiset ovat yleensä sellaisia joilla on vääriä mielipiteitä,Heidät pyritään saamaan hiljaisiksi.Mukana on myös pelastuslaitos ja vartijat.


      • ihme.juttu

        Nyt on vain niin että tieto siitä, että joku on sairastanyt psykoosin tai muun mielen sairauden ei varmasti mene poliisin tietoon, ellei joku tee rikosta, nimittäin salassapitorikosta. Ovatko terveydenhuollon työntekijät noin löperöä ja rikollista porukkaa vai mistä poliisi tietonsa onkii?


      • HolyProphet00007

        "Nyt on vain niin että tieto siitä, että joku on sairastanyt psykoosin tai muun mielen sairauden ei varmasti mene poliisin tietoon, ellei joku tee rikosta, nimittäin salassapitorikosta."


        Tuo on yksi vaihtoehto, mutta...

        Poliisit ovat niin kivoja, että he ottavat epäillyn rikoksen tapahtuessa joskus yhteyttä kaikkiin ko. henkilön tuttaviin ja voivat haastatella jopa vanhoja koulukavereita, työkavereita, vanhempia sekä sisaruksia - todennäköisesti ko. henkilö on kertonut jollekulle em. sairauksista ja moni ko. henkilön tuttava haluaa tätä ilosanomaa levittää eteenpäin kysymättäkin, varsinkin poliisille, tätä kautta poliisi saattaa saada kyseiset tiedot.

        Lisäksi, jos joku vangitaan esim. Teemu, poliisi saattaa kysäistä lääkityksestä ko. henkilöltä. Itseasiassa he saattavat kysäistä vaivihkaa jopa kotiväeltä. He voisivat soittaa esim. seuraavanlaisen puhelun teennäisen ylimiellyttävällä ja ylihuolestuneen poliisin äänellä

        'Onko Rouva xxx? Hienoa että sain teidät langan päähän. Poliisikonstaapeli Abdullah Ben Ali Hassan Mugabaghe tässä terve. Ihan mukavalla asialla soittelen. Olen nimittäin huolissani Teemun terveydestä ja olemme vanginneet hänet perin juurin omituisesta ja vakavasta rikosvyyhdistä, voitteko tuoda hänen käyttämänsä lääkkeet tänne osoitteeseen xxx? Kysyn tätä siksi, koska olen aidosti huolestunut Teemusta ja haluan henkilökohtaisesti pitää hänestä mahdollisimman hyvää huolta. Rikoksen vakaavuuden huomioon ottaen vangitseminen saattaa kestää kuukausia, joten voitteko toimia nopeasti.'


        Jos tuo ei tepsi, niin

        Sitten Hra Mugabaghen ääni muuttuu surulliseksi ja myötätuntoa tihkuvaksi 'Minusta Teemu on pääsääntöisesti perin juuri mukava ihminen, onko teillä kertoa jotain lieventäviä asianhaaroja, jotka olisivat voineet saada herttaisen Teemun käyttäytymään hetkellisesti omituisesti, en millään haluaisi toimittaa häntä (uhkaavalla äänellä) VUOSIKSI vankilaan???????


      • kiitos.poliisi
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        "Nyt on vain niin että tieto siitä, että joku on sairastanyt psykoosin tai muun mielen sairauden ei varmasti mene poliisin tietoon, ellei joku tee rikosta, nimittäin salassapitorikosta."


        Tuo on yksi vaihtoehto, mutta...

        Poliisit ovat niin kivoja, että he ottavat epäillyn rikoksen tapahtuessa joskus yhteyttä kaikkiin ko. henkilön tuttaviin ja voivat haastatella jopa vanhoja koulukavereita, työkavereita, vanhempia sekä sisaruksia - todennäköisesti ko. henkilö on kertonut jollekulle em. sairauksista ja moni ko. henkilön tuttava haluaa tätä ilosanomaa levittää eteenpäin kysymättäkin, varsinkin poliisille, tätä kautta poliisi saattaa saada kyseiset tiedot.

        Lisäksi, jos joku vangitaan esim. Teemu, poliisi saattaa kysäistä lääkityksestä ko. henkilöltä. Itseasiassa he saattavat kysäistä vaivihkaa jopa kotiväeltä. He voisivat soittaa esim. seuraavanlaisen puhelun teennäisen ylimiellyttävällä ja ylihuolestuneen poliisin äänellä

        'Onko Rouva xxx? Hienoa että sain teidät langan päähän. Poliisikonstaapeli Abdullah Ben Ali Hassan Mugabaghe tässä terve. Ihan mukavalla asialla soittelen. Olen nimittäin huolissani Teemun terveydestä ja olemme vanginneet hänet perin juurin omituisesta ja vakavasta rikosvyyhdistä, voitteko tuoda hänen käyttämänsä lääkkeet tänne osoitteeseen xxx? Kysyn tätä siksi, koska olen aidosti huolestunut Teemusta ja haluan henkilökohtaisesti pitää hänestä mahdollisimman hyvää huolta. Rikoksen vakaavuuden huomioon ottaen vangitseminen saattaa kestää kuukausia, joten voitteko toimia nopeasti.'


        Jos tuo ei tepsi, niin

        Sitten Hra Mugabaghen ääni muuttuu surulliseksi ja myötätuntoa tihkuvaksi 'Minusta Teemu on pääsääntöisesti perin juuri mukava ihminen, onko teillä kertoa jotain lieventäviä asianhaaroja, jotka olisivat voineet saada herttaisen Teemun käyttäytymään hetkellisesti omituisesti, en millään haluaisi toimittaa häntä (uhkaavalla äänellä) VUOSIKSI vankilaan???????

        Kuulostaa mukavalta.

        Paras tapahan estää tällainen on olla tekemättä rikoksia; eikös niin?


      • HolyProphet00007

        "Paras tapahan estää tällainen on olla tekemättä rikoksia; eikös niin? "


        Mutta aina asioihin ei voi vaikuttaa. Esim., gang stalkingissa uhrille tehtyä rikosta tutkitaan päinvastoin. Eli rikollinen onkin uhri ja uhri on syyllinen.

        Ja tavallinenkin kansalainen saattaa yllättyä suomen kivoja oikeuskäytäntöjä. Suomen oikeuslaitos on ottanut erikoisen oikeuskäytännön käyttöön, eli on perin juurin harvinaista nykyään soveltaa hätävarjelulakia. Jos joku käy esim. Teemun kimppuuni, hän ei saa puolustaa itseään, koska siinä tapauksessa hänet tuomittaisiin myös pahoinpitelystä. Pahimmassa tapauksessa poliisi kysyy yli mukavalla ja harmittoman kuuloisella äänellä 'Löitkö sitten häntä takaisin Teemu?' 'Oi kyllä se oli itsepuolustusta, anna kun kerron tarkemmin....!' Poliisi kirjoittaa paperiin vain 'Hra Teemu löi tuntemattomaksi jäänyttä henkilöä, jonka hän väittää hyökänneen hänen kimppuunsa.' 'NIMI PAPERIIN' - Mutta tästähän puuttuu kokonaan sen toisen tyypin osuus, en laita nimeä paperiin' - NYT SE NIMI PAPERIIN, MULLA EI TOSIAAN OLE AIKAA TÄLAISEEN!!!!!!' Jos tämä ko. henkilö joskus löytyy, niin hän ei välttämättä myönnä hyökänneensä Teemun kimppuun ja vain Teemu saa syytteen, koska hän tunnusti ja poliisi kirjoitti niin kivan tarinan.


      • kiitos.poliisi
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        "Paras tapahan estää tällainen on olla tekemättä rikoksia; eikös niin? "


        Mutta aina asioihin ei voi vaikuttaa. Esim., gang stalkingissa uhrille tehtyä rikosta tutkitaan päinvastoin. Eli rikollinen onkin uhri ja uhri on syyllinen.

        Ja tavallinenkin kansalainen saattaa yllättyä suomen kivoja oikeuskäytäntöjä. Suomen oikeuslaitos on ottanut erikoisen oikeuskäytännön käyttöön, eli on perin juurin harvinaista nykyään soveltaa hätävarjelulakia. Jos joku käy esim. Teemun kimppuuni, hän ei saa puolustaa itseään, koska siinä tapauksessa hänet tuomittaisiin myös pahoinpitelystä. Pahimmassa tapauksessa poliisi kysyy yli mukavalla ja harmittoman kuuloisella äänellä 'Löitkö sitten häntä takaisin Teemu?' 'Oi kyllä se oli itsepuolustusta, anna kun kerron tarkemmin....!' Poliisi kirjoittaa paperiin vain 'Hra Teemu löi tuntemattomaksi jäänyttä henkilöä, jonka hän väittää hyökänneen hänen kimppuunsa.' 'NIMI PAPERIIN' - Mutta tästähän puuttuu kokonaan sen toisen tyypin osuus, en laita nimeä paperiin' - NYT SE NIMI PAPERIIN, MULLA EI TOSIAAN OLE AIKAA TÄLAISEEN!!!!!!' Jos tämä ko. henkilö joskus löytyy, niin hän ei välttämättä myönnä hyökänneensä Teemun kimppuun ja vain Teemu saa syytteen, koska hän tunnusti ja poliisi kirjoitti niin kivan tarinan.

        Hieno juttu.


      • Anonyymi
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        "Nyt on vain niin että tieto siitä, että joku on sairastanyt psykoosin tai muun mielen sairauden ei varmasti mene poliisin tietoon, ellei joku tee rikosta, nimittäin salassapitorikosta."


        Tuo on yksi vaihtoehto, mutta...

        Poliisit ovat niin kivoja, että he ottavat epäillyn rikoksen tapahtuessa joskus yhteyttä kaikkiin ko. henkilön tuttaviin ja voivat haastatella jopa vanhoja koulukavereita, työkavereita, vanhempia sekä sisaruksia - todennäköisesti ko. henkilö on kertonut jollekulle em. sairauksista ja moni ko. henkilön tuttava haluaa tätä ilosanomaa levittää eteenpäin kysymättäkin, varsinkin poliisille, tätä kautta poliisi saattaa saada kyseiset tiedot.

        Lisäksi, jos joku vangitaan esim. Teemu, poliisi saattaa kysäistä lääkityksestä ko. henkilöltä. Itseasiassa he saattavat kysäistä vaivihkaa jopa kotiväeltä. He voisivat soittaa esim. seuraavanlaisen puhelun teennäisen ylimiellyttävällä ja ylihuolestuneen poliisin äänellä

        'Onko Rouva xxx? Hienoa että sain teidät langan päähän. Poliisikonstaapeli Abdullah Ben Ali Hassan Mugabaghe tässä terve. Ihan mukavalla asialla soittelen. Olen nimittäin huolissani Teemun terveydestä ja olemme vanginneet hänet perin juurin omituisesta ja vakavasta rikosvyyhdistä, voitteko tuoda hänen käyttämänsä lääkkeet tänne osoitteeseen xxx? Kysyn tätä siksi, koska olen aidosti huolestunut Teemusta ja haluan henkilökohtaisesti pitää hänestä mahdollisimman hyvää huolta. Rikoksen vakaavuuden huomioon ottaen vangitseminen saattaa kestää kuukausia, joten voitteko toimia nopeasti.'


        Jos tuo ei tepsi, niin

        Sitten Hra Mugabaghen ääni muuttuu surulliseksi ja myötätuntoa tihkuvaksi 'Minusta Teemu on pääsääntöisesti perin juuri mukava ihminen, onko teillä kertoa jotain lieventäviä asianhaaroja, jotka olisivat voineet saada herttaisen Teemun käyttäytymään hetkellisesti omituisesti, en millään haluaisi toimittaa häntä (uhkaavalla äänellä) VUOSIKSI vankilaan???????

        Jos psykiatri tekee salassapitorikoksen niin ottaako poliisi varmasti yhteyttä hänen koulukavereihinsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos psykiatri tekee salassapitorikoksen niin ottaako poliisi varmasti yhteyttä hänen koulukavereihinsa?

        Ei tietenkään, koska poliisi suojelee rikollista psykiatria. Maassamme toimii korruptoitunut oikeustoimi Vaasan yliopiston tutkimusten mukaan:
        http://www.uva.fi/nostyle/news/piilokorruptiotutkimus/ (TOP10-korruptiot)

        Sosiaali- ja terveysministeriön alaisia korruptioita on 4/10 ja poliisi kuuluu korruptoituneeseen oikeustoimeen. On siis hyvävelijärjestelmä!


    • keksitty

      se kuka kerran "keksitään jne....

    • huorintekijä

      Jukka tekee pedofiilijenginsä kanssa pikkulapsista horia itselleen siruilla. Muokkaa ensin sopivan muotoisiksi.

    • älätajuamitään

      Minä olisin pystynyt välttämään poliisin stalkkauksen, kun en olisi astunut liian isoille varpaille.

    • gspridejukka

      Jukka sano Bandidoksen presidenttiäkin pikkupoikia runkkaavaksi.

    • isojalkajukka

      Tällä Gråstenilla on ilmeisesti Suomen suurimmat varpaat.

    • tuttukaulusuhri

      Saanen myös lisätä, että jos poliisi tai joku muu valtiovallan tekijä stalkkaa, niin näyttele kuollutta. Lopeta työnteko ja kaikenlainen yhteiskunnallinen aktiivisuus, lukuunottamatta tukien nostamista. Siitä ne pitävät erityisesti.

      • Anonyymi

        Luotan mainitsemaasi. Olen soveltanut japanilaisen puutarhurin ohjetta:
        "Älä mieti, mitä pitäisi tehdä, vaan minkä voisit jättää tekemättä.", kuten mainitsemasi yhteiskunnallinen aktiivisuus ja työnteko.

        Stalkkereiden noradrenaliini nousee pilviin, kun uhri ei etene yhteiskunnallisesti.


      • Anonyymi

        On myös neuvottu, että kun kohtaa karhun, pitää näytellä kuollutta. Mutta eikös karhu ole raadonsyöjä?


    • Anonyymi

      Näytä peppua pompuloille kun menevät ohi, ravintolasta poistuessa pissaile nojaillen mäkkärin ikkunaan ja ravisteluvaiheessa karju "sä näit sen, sä näit sen!!" Käy säännöllisesti kyykkypaskalla laitoksen pihalla. Harrasta sammakko hyppelyä pitsi-stringeissä oikeustalon edustalla. Tuossa alkuun vihjeitä.

      • Anonyymi

        Poliisien muijulla ja poliiseilla on ihme fetissejä levittää uhrin perse muodottomaksi x ray säteillään, ettei vaan poliisi stalkatessaan ajattele mitään rivoja uhria kohtaan. Näin tämä poliisin vaimo varmistaa paikkansa poliisin sydämmessä vaikkei ymmärrä että silti se poliisi setä yötyössään käy vieraissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      303
      2266
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2095
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1802
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1713
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1675
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1566
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1384
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      118
      1354
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1349
    Aihe