turhaakin turhempi elämä

ahdistunutt

Olisi varmaan aika jättää maailman pölyt jaloista ja päättää tämä nolo kitkutus täällä maailmassa. Olen liian traumatisoitunut päästäkseni eroon ahdistuksesta ja pahasta olosta. Onhan tässä jo 23 vuotta elettykin (olen siis nainen) ja pelkkää vuoren rinnettä on jatkuvasti kavuttu. Huolellinen opiskelukin oli turhaa, pelkkää ajanhukkaa. Kaipa jotain älyllistä haastetta niilläkin hain sekä jotain ns. syytä tälle elossa ololle. Seesteisen olo tulee ainoastaan silloin, kun muistan, että eihän täällä tarvitse enää kauaa elää.

2

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka-maksaa---

      sinun elatuksen ?

      itsekö vaiko naapurit verojen kautta...

    • Hei,

      Oletko miettinyt, että voisit saada helpotusta oloosi keskusteluavun kautta? Usein ulkopuolinen tuki auttaa jäsentämään ajatuksia, ja se voi olla myös tärkeä voimavara.

      On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voit halutessasi olla yhteydessä, myös anonyymisti.

      - Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saat halutessasi itsellesi tukihenkilön, jonka kanssa voit keskustella kahden kesken. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      - Jos haluat keskustella tilanteestasi mieluummin soittamalla, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Voimia sinulle!

      Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      154
      3094
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1643
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1587
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1465
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      380
      1459
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1275
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      16
      999
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      882
    9. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      59
      862
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      842
    Aihe