Trump-ei-hyäksy

Trumpisti

Krimin liittämistä Venäjään. Se kuuluu Ukrainalle. Tämä on viimeisin tieto.

23

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväksyjä

      No sehän on Trumpin asia, mitä sitten? Minä hyväksyn. Trumpilla on oikeus mielipiteeseensä, vaikka onkin valtiojohtajaksi sopimaton.

      • Hyrhyrrrr

        Trump voisi ottaa myös Karjalakysymyksen esiin ehtona pakotteiden poistolle.


    • HorstWessel

      Trump on ensimmäinen USA:n presidentti, jonka Venäjä on valinnut USA:n johtoon.
      Noh. Sitä saa, mitä tilaa.


    • Venäjällä ei ole mitään tekemistä jenkkien pressavaaleihin...olisihan se perin kummallista ja asiasta ei ole ainuttakaan päivänvalon kestävää näyttöä....ei pienintäkään.
      Tämä mieletön meno jenkeissä osoittaa, miten kovasti pientä eliittiä risoo VÄÄRÄN ehdokkaan valinta.

      • ggstrhh

        Carlosko kertoi?


      • KovaYritysKuitenkin

        Rommel lienee ainoa, joka uskoo, ettäVenäjä EI sekaantunut USA:n vaaleihin! Olik sekaantumisella ratkaisevaa vaikutusta? Tuskinpa!


      • Putin-Huilo
        ggstrhh kirjoitti:

        Carlosko kertoi?

        Ainakin Carlos lähetti Putinelle pyyntö vapauden toivossa, kun hän teki paljon työtä Kremlin käskystä.


      • Toisaalta tutkimusten mukaan jäljet viittaavat vahvasti Venäjän hallintoon ,ketkä hakkeroi sähköpostit ja siten vaikuttivat Usan äänestystulokseen


    • kannustaja

      Saa nähdä mitä mieltä trump on loppujen lopuksi. vielä ehtii takkia kääntää ja sukkia vaihtaa monta kertaa.

    • HorstWessel

      Ennen vanhaan Virolainen sanoi kepu hävitessä eduskuntavaalit: Kansa on puhunut- pulinat pois.
      USA:n pressanvaaleista voi sanoa samoin. "Putin on puhunut! Pulinat pois!"

      • kannustaja

        Hyvä, että joku on alkanut ajamaan USA:n etuja.
        Putin ansaitsee rauhanpalkinnon, jos saa lakkautettua NATO:n.


      • Kannustaja

        Trump ansaitsee rauhanpalkinnon, jos saa lakkautettua Venäjän.


      • tosiasiassa

        Sodanlietsojat haluavat Krimin Ukrainalle. Krim kuuluu Venäjälle, sille ei kukaan voi mitään.
        Nykyinen tilanne on omiaan rauhoittamaan Euroopan tilannetta.


      • PaskaKalinka
        tosiasiassa kirjoitti:

        Sodanlietsojat haluavat Krimin Ukrainalle. Krim kuuluu Venäjälle, sille ei kukaan voi mitään.
        Nykyinen tilanne on omiaan rauhoittamaan Euroopan tilannetta.

        Sodanlietsojat?

        RYSSÄ se oli joka Krimin valtasi täysin vastoin kansainvälisiä lakeja ja sopimuksia.

        Venäjä kaikin mokomin tuhotkoon taloutensa ja maansa tällä Krimin kysymyksellä. Palautetaan Krim Ukrainalle sitten sen jälkeen.

        Käy se niinkin, TYHMÄ pikku piippalakki. :)


      • TiltuTäysinKuutamolla
        tosiasiassa kirjoitti:

        Sodanlietsojat haluavat Krimin Ukrainalle. Krim kuuluu Venäjälle, sille ei kukaan voi mitään.
        Nykyinen tilanne on omiaan rauhoittamaan Euroopan tilannetta.

        "Sodanlietsojat haluavat Krimin Ukrainalle."

        Sodanlietsontaa on se, että tekee laittoman anastuksen toisen maapalaan nja väittää sitä omakseen!

        "Krim kuuluu Venäjälle, sille ei kukaan voi mitään."

        Krimi ei koskaan tule kuulumaan Venäjään ja sille ei voi Venäjä mitään!

        "Nykyinen tilanne on omiaan rauhoittamaan Euroopan tilannetta."

        Venäjän laiton anastus on lisännyt valtavasti epävakautta ja eripuraa Euroopassa ja maailmalle"


      • StoltenberginTumpelo
        PaskaKalinka kirjoitti:

        Sodanlietsojat?

        RYSSÄ se oli joka Krimin valtasi täysin vastoin kansainvälisiä lakeja ja sopimuksia.

        Venäjä kaikin mokomin tuhotkoon taloutensa ja maansa tällä Krimin kysymyksellä. Palautetaan Krim Ukrainalle sitten sen jälkeen.

        Käy se niinkin, TYHMÄ pikku piippalakki. :)

        Kansainvälisissä sopimuksissa on puutteita. Niihin tulee lisätä Krimin valtaus sopimuksen mukaisesti niin ei tarvitse ryhtyä kalliiseen palautusoperaatioon jossa voi käydä huonosti palautusta yrittäneelle.


      • HuonostiKäyVenäjälle

        Ei se mitään ’operaatiota’ vaadi. Venäjä on pulassa ja romahtaa itsestään aikanaan! Odottakaa vain Tiltut!


      • Kaskass
        tosiasiassa kirjoitti:

        Sodanlietsojat haluavat Krimin Ukrainalle. Krim kuuluu Venäjälle, sille ei kukaan voi mitään.
        Nykyinen tilanne on omiaan rauhoittamaan Euroopan tilannetta.

        Putte olisi voinut ostaa Krimin jos sitä lisämaata taantuvalle kansalleen niin kovasti tarvitsi. Olisi tullut venäläisille halvemmaksikin.
        Mutta sehän olisi ollut rehellistä, ei siis sovi kansanluonteeseen.


    • Kauanko joutilaat typerykset jankuttavat Krimistä, ettekö ääliöt tajua että kansa siellä haluaa kuulua Venäjään?
      Ja ikinä ei sitä päivää nähdä, jolloin poroshenkko hallinnoi Krimiä, ennen helvetti jäätyy.

      • Tietenkin onhan se mahdollista että Venäjä miehittäjänä Krimillä manipuloi äänestystä ja Venäjän valtamedia valehtelee


    • Hahhaaa

      Tai Trump hyväksyisi mutta muut kuiskuttelevat korvaan että älä hyväksy

    • Miksi pitäisi hyväksyä?Krimin kaappaushan oli laiton ja sitä seurannut valeäänestys,sehän on todettu kansainvälisestikin ja Venäjähän miehittää edelleen itä Ukrainaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe