Kuinka ihastuminen näkyy

sinusta?

Kuinka ihastuminen näkyy sinusta? Vai yritätkö peitellä tunteesi, ettei ihastumisesi kohde huomaisi, mitä ajattelet hänestä?

26

8087

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiiri

olla ihastumatta yhteenkään mieheen,siinä saa aina pettyä

• alkaa poltteleen

tiedät kai?

ei se naamast näu koska olen konservatiivinen viilipytty

• kumminkin

mä näin!

• piilo ujo

Mä menen paniikkiin! Muuten olen yllättävänkin rohkea ja uskallan sanoa asiat suoraan, ja kenelle hyvänsä. Mutta kun tunteet ovat pelissä olen säälittävän ujo ja ikäänkuin koko kroppa tärisisi ja menisi lukkoon, kun ihastuksen kohde lähestyy... Iso ongelma, mutta minkäs teet!

• hmmm

Minä plikka se olen vaan niinkuin ei mitään, mutta sisimmässäni olen ihan sekasin ja joku tosi tarkkaavainen voi huomata jotain kompastelua ym.

• opiskelija

Kai se näkyy niillä aika perinteisillä tavoilla: esimerkiksi ruokalassa pää pyörii kun koittaa etsiä katseella ihastusta ja sitten nauliintuu niille sijoilleen. Muutenkin sitä tekee ylimääräisiä mutkia siinä toivossa, että törmäisi ihastukseen, koulussa ja kaupungilla (ihastuneen elämä on raskasta ;D ).
      Ja kun viimein pääsee kasvotusten ja vaihtamaan jopa muutaman sanan hänen kanssaan, suu leviää onnelliseen hymyyn, joka kestää monta päivää.

• tytti79

Olen suorapuheinen ja reipas luonteeltani, ja luonteva miespuolistenkin seurassa. Mutta nyt olen huomannut takeltelevani erään seurassa, ja tämä on itselleni ihan uutta. Nolottaa jotenkin, vaikka olenkin onnellinen. Viimeksi kun juttelin hänen kanssaan, unohdin, mitä olin sanomassa ja typerästi hymyillen katselin nurkkaan ja koetin koota ajatuksiani ja änkytin jotain teinimäistä "mitäsmunpitikäänsanoo..."
      Välillä tuntuu että tulee vedet silmiin, en tiedä miksi. Niin ja sitten tietysti heikottaa välillä. Ja sitten yritän pidätellä hymyilyäni ihan typerästi jatkuvasti. Kamalaa=)

• mies82

Jalat menee veteläksi ja muutenkin kömpelösti alkaa käyttäytymään jo kun tää ihanuus on samassa huoneessa. Mieleen ei tule yhtä ainutta järkevää ajatusta. Hyvä että ei kahvit lennä jos sattuu ns. "törmäämään". Edes hymyilemään ei pysty. Mihinkään keskittymisestä ei tule mitään. Välillä tuntuu että ei tästä ikinä tule mitään jos ei kummatkin satu rakastumaan lähes ensimmäisellä silmäyksellä.

• täällä

..yhtään ainoata järkevää ajatusta ei saa aikaan. Olen hiljaa tai puhun ihan liikaa. Sitten nolottaa. Välillä punastun. Joko hymyilen typerästi kaikelle tai sitten kivetyn, eikä hymyä irtoa vahingossakaan. Käyttäydyn niin epäluontevasti, kuin mahdollista. Tosi hankalaa, ja siksi joskus olen kuin en huomaisi.

• takuulla

Ei mitään logiikkaa. Välillä tekee mieli paeta, välillä käydä kiinni. Välttelen tai olen viileä (ujo ja saamaton).

• E...

sama täällä. ( ujo ja saamaton)
        Olen viileä ja yritän olla niin kuin en olisi kiinnostunut, enkä tiedä miksi???!!! Haluaisinhan että hän kiinnostuisi ja tekisi aloitteen.

• Anonyymi

Minä pakenin ja tämä päivämäärä todistaa sen 😉🤫

• ja kauas

Menin aivan sekaisin,kuuntelin häntä,sammakoita kummaltakin,pakenimme,löysimme taas toisemme,itkimme, mutta niin ettei toinen näkisi,pakenimme tunnetta.
      Voi kun pystyisimme tapaamaan taas ja selvittää tilanne, mikä meille jäi tuosta tapaamisesta?
      tilanteita rakkauden kiemuroissa näyttää olevan muillakin.

• Mielessäni

Olen aivan sekaisin vieläkin,rakastuin,vaikka aikaa on kulunut,rakkaus tekee sellaisia asiota joita ei voinut kuvitellakaan, pää sekaisin ajattelee toista aamusta iltaan ja yöllä pää menee ihan sekaisin,niin pitääkin,koska rakastaa ja haaveilee..Ei tunteita voi hallita kuitenkaan.

Kun on rakastunut, on sekaisin ,mitenkä muutenkaan.

• Nela

punastun ehkä hieman, mutta mitä sitä suotta koettaa peitellä kun hän jo tietää, että pidän hänestä kovasti. Kun näemme, hipaisen häntä aina "vahingossa"... :)

• nainen69

Rakkaus näyttää sekoittavan pään ihan todella! Ihan tuntuu kuin olisin ensi kertaa rakastunut! Unohdan että olen jo keski-iässä, mutta mitä siitä!

• näin!
        nainen69 kirjoitti:

Rakkaus näyttää sekoittavan pään ihan todella! Ihan tuntuu kuin olisin ensi kertaa rakastunut! Unohdan että olen jo keski-iässä, mutta mitä siitä!

Totaalisen sekaisin, levoton, levoton, levoton. Koko elämä hymyilee!

• Vaikeeta...
        näin! kirjoitti:

Totaalisen sekaisin, levoton, levoton, levoton. Koko elämä hymyilee!

Ootteko ajatellu miltä siitä ihastuksen kohteesta tuntuu?

Muhun on ihastunut keski-ikäinen mies (esimieheni)ja itse oon 24v. Tämä mies on mukava ja kaikin puolin ystävällinen. Tultiin hyvin juttuun siihen asti kun hän kertoi mulle tunteistansa. Nykyään hän ei osaa enää luontevasti jutella minun kanssa kahden kesken, vastailee vain hymähtäen ja tiedän että sisällään hän haluaisi paljon muuta.
        Tuntuu vaikealta olla hänen kanssaan kahden kesken koska juttu ei luista ja hän yrittää olla jotakin muuta kuin oikeasti on. Eli on tosi rakastunut!

Musta vaan tuntuu oudolta, miksei hän voi olla "normaalisti" myös minun seurassani? Miten rakastuminen voi sekottaa pään niin ettei pysty olemaan niinkuin yleensäkin on? Oon itsekin ollut rakastunut monesti, mutta pystyn puhumaan ja käyttäytymään silti "järkevästi".

• näin:

Jos ihastus/kiinnostuksen kohde on kuuloetäisyydellä, kun puhun jonkun toisen kanssa, niin rupean jännittämään puhumista. Mietin että nyt pitäisi kuulostaa fiksulta ja tulen ylikriittiseksi omille ajatuksilleni. Lopulta lauseista tulee kuivia ja lyhyitä, kaikki potentiaalisesti "tyhmä" on pois karsittu ja tunnen itseni todella epäkiinnostavaksi ihmiseksi. Lisäksi voin sekoilla sanoissani tai madaltaa ääntäni, niin että vastapuoli joutuu kyselemään mitä, mitä? ja joudun taas noloon tilanteeseen ja ahdistuksissani toistamaan lauseeni. Voin myös mennä niin lukkoon, etten uskalla katsoa toista silmiin tai jos katson, niin voi olla että jään tuijottamaan ikuisuudeksi. Tai sitten vilkaisen nopeasti ja punastun, ehkä hymyilen hermostuksissani ja liikehdin jäykästi ja harkitusti tai sitten kompuroin ja sekoilen. Usein tulee myös "syttymisiä", joka näkyy pilkkeenä silmissä. Nämä on aikaisempia nuoruuden kokemuksia, nyt toimisin (toivon mukaan!) toisin. :)

• sä tarkkaillu

mua? :) koska noi merkit sopii niin hyvin muhun..Käyttäydyn just tolleen..Kaikki on tarkkaan harkittua ja lopulta en pysty puhumaan yhtään mitään.. :(

• Anonyymi

Yritän etteihän huomaa

• Anonyymi

Älä nyt piiloon mene!! 😳

• Anonyymi

Tarvitse ei peitellä mitään ja se näkyy kyllä jos osaa katsoa.

• Anonyymi

Heh, kyllähän se varmaan näkyy. Varsinkin irl olemuksesta ja katseestani. Pikkasen saattaa ujostuttaakin, jos tunteet on pinnassa. Toisen seura voi alkuun häkellyttää, sanat hukkuu ja pälyilee vähän pois päin. 😅

Kehtaan kuitenkin sanoa suoraan, että nyt mua vähän jännittää sinun seurassa. Jos ihastukseni seuraan jollain tavalla päädyn. Uskallan kuitenkin puhua suoraankin, vaikka jännittää. Ehkä silloin se vastapuoli ymmärtää, jos on vähän omituinen alkuun seurassa. 😆

Noin muuten ihastuneena mietin yhtenään ihastustani, se on mahdotonta. Jopa rasittavaa, kuinka joku voi jäädä päähän pyörimään ja saada sydämen kurkkuun ilmestymällä jonnekin vaikka vain nimenä näytölle. 😂🔥

Noo, itsehillintää.

• Anonyymi

Peittelen tunteeni, saatan katsoa häntä silloin, kun hän ei huomaa, mutt muulloin en. Oletan jo valmiiksi etten kiinnosta, siksi pidän tunteet piilossa, ettei toinen ahdistu ei-halutun henkilön kiinnostuksesta. Kuka nyt munlaisesta kiinnostuisi, jos ympärillä pyörii nättejä naisia, järkikin sanoo siinä vaiheessa ettei todellakaan edes huomaa mua. Onneksi en usein ihastu, menee useita vuosia ennenkuin edes katselen ketään, järki päässä sanoo ettei kannata turhia kuvitella, ei kukaan edes huomaa mua, niin turha mun on kenestäkään kiinnostua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe