Moi. Pikkasen jätättää, mutta olen alkanut tutkia noita jyrsimiä sillä silmällä.
Otsikon mukainen puutarhajyrsin olisi tarjouksessa Kone-glansilla hintaan 595€. Jotkut asiakkaat ovat kirjoittelusta päätellen olleet pettyneitä firman toimintaan, itse en tiedä lafkasta oikeastaan mitään..
Olenkin kiinnostunut varsinaisesti itse jyrsimestä.
https://www.kone-glans.fi/puutarhajyrsimet/puutarhajyrsin-euro-5-rm-h--evo-honda/
Sen kehutaan olevan italialainen laatutuote??! ja ikäänkuin tärppinä vielä Hondan koneella. Muutama aari pitäisi vanhaa peltomaata kääntää eli on kaliiperiltaan ehkä turhankin iso laite. Eli olisko täällä tietoa tuon jyrsimen laadusta ns. normikäytössä?
Laatupelit ovatkin sitten asia erikseen, mutta saisihan niitäkin käytettynä. Takuuturva onkin sitten toinen juttu..
Kiitos.
Puutarhajyrsin EURO 5 RM-H EVO HONDA
4
2032
Vastaukset 4
- YPyövuorossako
Eikö olisi kannattanut ennemmin vaikka nukkua kuin aloituksia tänne rustailla?
- ReiskaSeiska
Kiitos, että mielessäsi kannat huolta hyvinvoinnistani.
Nukun kuitenkin yleensä melko hyvin ja tarpeeksi. Veriarvoni ovat kunnossa ja tärpättiä vetelen aina silloin tällöin viikonloppuisin.
Lievää ylipainoa löytyy, mutta niin myös työkuntoakin aivan riittävästi.
Välillä valvon öiseen aikaan, mutta ei kai sen nyt pitäisi ketään ulkopuolista häiritä?
Olisin kiitollinen kaikista itse teemaan (jyrsimet, kone-glans) liittyvistä kannanotoista. En ole erityisen herkkänahkainen, joten ihan herjaakin saa heittää.. - kikkaree
Aika ohutta läkkipeltiä oli runko ja rakenteet. Ei tee pelkkä honda kesää. Kato joku hyvin säilynyt norletti. Saat n150e enemmän vastinetta kuin noista.
Olen kerran ostanut klanssilta. Kaikki meni ok.mutta yhteyden saaminen vaikeahkoa. Lienee pääsyy kitinöihin. - kyytiläinen
ReiskaSeiska kirjoitti:
Kiitos, että mielessäsi kannat huolta hyvinvoinnistani.
Nukun kuitenkin yleensä melko hyvin ja tarpeeksi. Veriarvoni ovat kunnossa ja tärpättiä vetelen aina silloin tällöin viikonloppuisin.
Lievää ylipainoa löytyy, mutta niin myös työkuntoakin aivan riittävästi.
Välillä valvon öiseen aikaan, mutta ei kai sen nyt pitäisi ketään ulkopuolista häiritä?
Olisin kiitollinen kaikista itse teemaan (jyrsimet, kone-glans) liittyvistä kannanotoista. En ole erityisen herkkänahkainen, joten ihan herjaakin saa heittää..Osta tuo. Tinkaa jarrupiikki ja kyyti samaan hintaan. https://www.tori.fi/uusimaa/Puutarhajyrsin_48251588.htm?ca=18&w=3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410