Puutarhajyrsin EURO 5 RM-H EVO HONDA

ReiskaSeiska

Moi. Pikkasen jätättää, mutta olen alkanut tutkia noita jyrsimiä sillä silmällä.
Otsikon mukainen puutarhajyrsin olisi tarjouksessa Kone-glansilla hintaan 595€. Jotkut asiakkaat ovat kirjoittelusta päätellen olleet pettyneitä firman toimintaan, itse en tiedä lafkasta oikeastaan mitään..

Olenkin kiinnostunut varsinaisesti itse jyrsimestä.

https://www.kone-glans.fi/puutarhajyrsimet/puutarhajyrsin-euro-5-rm-h--evo-honda/

Sen kehutaan olevan italialainen laatutuote??! ja ikäänkuin tärppinä vielä Hondan koneella. Muutama aari pitäisi vanhaa peltomaata kääntää eli on kaliiperiltaan ehkä turhankin iso laite. Eli olisko täällä tietoa tuon jyrsimen laadusta ns. normikäytössä?
Laatupelit ovatkin sitten asia erikseen, mutta saisihan niitäkin käytettynä. Takuuturva onkin sitten toinen juttu..

Kiitos.

4

1914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YPyövuorossako

Eikö olisi kannattanut ennemmin vaikka nukkua kuin aloituksia tänne rustailla?

• ReiskaSeiska

Kiitos, että mielessäsi kannat huolta hyvinvoinnistani.
        Nukun kuitenkin yleensä melko hyvin ja tarpeeksi. Veriarvoni ovat kunnossa ja tärpättiä vetelen aina silloin tällöin viikonloppuisin.
        Lievää ylipainoa löytyy, mutta niin myös työkuntoakin aivan riittävästi.
        Välillä valvon öiseen aikaan, mutta ei kai sen nyt pitäisi ketään ulkopuolista häiritä?

Olisin kiitollinen kaikista itse teemaan (jyrsimet, kone-glans) liittyvistä kannanotoista. En ole erityisen herkkänahkainen, joten ihan herjaakin saa heittää..

• kikkaree

Aika ohutta läkkipeltiä oli runko ja rakenteet. Ei tee pelkkä honda kesää. Kato joku hyvin säilynyt norletti. Saat n150e enemmän vastinetta kuin noista.
        Olen kerran ostanut klanssilta. Kaikki meni ok.mutta yhteyden saaminen vaikeahkoa. Lienee pääsyy kitinöihin.

• kyytiläinen
        ReiskaSeiska kirjoitti:

Kiitos, että mielessäsi kannat huolta hyvinvoinnistani.
        Nukun kuitenkin yleensä melko hyvin ja tarpeeksi. Veriarvoni ovat kunnossa ja tärpättiä vetelen aina silloin tällöin viikonloppuisin.
        Lievää ylipainoa löytyy, mutta niin myös työkuntoakin aivan riittävästi.
        Välillä valvon öiseen aikaan, mutta ei kai sen nyt pitäisi ketään ulkopuolista häiritä?

Olisin kiitollinen kaikista itse teemaan (jyrsimet, kone-glans) liittyvistä kannanotoista. En ole erityisen herkkänahkainen, joten ihan herjaakin saa heittää..

Osta tuo. Tinkaa jarrupiikki ja kyyti samaan hintaan. https://www.tori.fi/uusimaa/Puutarhajyrsin_48251588.htm?ca=18&w=3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      166
      2991
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      296
      2682
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1758
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1663
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1530
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1296
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      104
      1213
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1174
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      375
      1130
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    Aihe