Terveisiä Paavalilta

MeilleKaikille

Olkoon rakkaus vilpitön, kammokaa pahaa, riippukaa hyvässä kiinni.

Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.

Älkää harrastuksessanne olko veltot; olkaa hengessä palavat; palvelkaa Herraa.

Olkaa toivossa iloiset, ahdistuksessa kärsivälliset, rukouksessa kestävät.

Pitäkää pyhien tarpeet ominanne; harrastakaa vieraanvaraisuutta.

Siunatkaa vainoojianne, siunatkaa, älkääkä kirotko.

Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.

Olkaa keskenänne yksimieliset. Älkää korkeita mielitelkö, vaan tyytykää alhaisiin oloihin. Älkää olko itsemielestänne viisaita.

Älkää kenellekään pahaa pahalla kostako. Ahkeroikaa sitä, mikä on hyvää kaikkien ihmisten edessä.

Jos mahdollista on ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.

Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".

Vaan "jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle".

Älä anna pahan itseäsi voittaa, vaan voita sinä paha hyvällä.

Room.12:9-21

4

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄläLuuleLuutaLihax

Niinpä niin. Siinä on Paavalilta paljon asiaa kristityille. On kuitenkin olemassa kaksi eri maailmaa.
      1. Teoria siitä kuinka pitäisi toimia.
      2. Ja todellisuus jossa toimitaan, niin kuin toimitaan.

Moni on mennyt harhaan Kristuksesta, yrittäessään toimia ohjeiden mukaan ja uskotellessaan itselleen toimivansa ohjeiden mukaan. Näistä luulevaisista on sitten kasvanut se "terve" kansa, SÄÄNTÖKUNTA joka ei tarvitse parantajaa. Valkoinen piru on ovela ja kamala.

• Paavalin sanelemaa , Tertiliuksen kirjoittamaa !
        -
        Paavalin teksti on uutta kuin aamulehti.
        -

• JeesusOnTieElämään

Mutta ... he jotka armahdettuina syntisinä RIIPPUVAT KIINNI KRISTUKSESSA, RIIPPUVAT SIINÄ ARMOSSA, JONKA JUMALALTA OVAT LAHJAKSI SAANEET. Heillä on rehellinen kuva itsestään ja puutteistaan, he ovat myös elävässä yhteydessä Kristukseen, rukoillen häneltä voimaa ja viisautta kunkin päivän haasteisiin, jotka eteen tulevat.

• Kirjakääröt

Room.7:21 Biblia (1776) Niin minä löydän itsestäni lain, joka tahtoo hyvää tehdä, että minussa pahuus riippuu kiini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      85
      4052
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3121
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      100
      2285
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2108
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      81
      1866
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1821
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1810
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1557
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1527
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe