"Olen viittäkymmentä ikävuotta lähestyvä mies joka elää sinkkuna, mutta tapailee yhtä naista hieman säännöllisemmin, ja kahta muuta naista silloin tällöin. Kaikki naiset tietävät toisistaan sen verran, että olen kertonut heille tapailevani muitakin. Tietyllä tavalla on siis kyse avoimista suhteista, mutta olen huomannut että kaksi naisista on sen verran omistushaluisia ja mustasukkaisiakin, että vältän ottamasta asiaa puheeksi heidän kanssaan. Kolmas osaa sitten suhtautua asiaan neutraalimmin, mutta hän elääkin parisuhteessa, jossa taas hänen miehensä ei tiedä hänen ”ylimääräisestä” suhteestaan.
Miksi tapailen kolmea naista? Yksinkertaisesti siksi, että en jaksaisi elää suhteessa vain yhden naisen kanssa. Olen melko seksuaalinen ja viriili mies, joten seksi näyttelee siis merkittävää roolia tapaamisissa. Yhdeltäkin naiselta saisin varmasti ihan riittävästi seksiä, eli niin paljon kuin pystyisin sitä vastaanottamaan, mutta kyse on muustakin kuin seksistä suorituksena ja ”helpotuksen” saamisena. Seksi jokaisen naisen kanssa on nimittäin hieman erilaista. Tai ei seksi niinkään ole erilaista, vaan naiset ovat erilaisia, kuten kaikki ihmiset. Jokainen heistä reagoi hieman eri tavalla eri asioihin, kuten kosketukseen ja seksuaaliseen kiihotukseen, ja se on mielestäni näissä tapaamisissa upeinta. Haluan keskittyä pitkäkestoiseen rakasteluun, sillä olen yleensä varsin kestävä. Tuosta ominaisuudestani johtuen toivon kovasti, että kumppanini olisi samanhenkinen ja osaisi hyödyntää esim. moninkertaiset orgasmit ja nauttia niistä. Koska olen siis aika kestävä, niin en useinkaan (jos koskaan) laukea rakastelun aikana. En tiedä mistä se johtuu, mutta asia ei haittaa minua. Itse asiassa tuo piirre on vain hyvä, sillä silloin pystyn keskittymään naisen nautintoon. Ja ihanin asia seksissä on nähdä ja kokea eri tavoin se, kun nainen nauttii ja saa orgasmin kenties aina uudestaan ja uudestaan... Siinä on jotain huippukiihottavaa ja -ihanaa :)"
http://polyamoria.sange.fi/foorumi/index.php?topic=537.msg2849#msg2849
Viisikymppinen ytmi avautuu polyfoorumilla
30
596
Vastaukset
- mieluumminmonta
No, kukapa sitä jaksaisi yhden naisen kanssa elellä?
Kyllä se on hiton tylsää, on sitä tullut kokeiltua ja todettua ettei ole kyllä mun juttu. - ytmit.vie.naiset
Aika moni ytmi elää parisuhteessa ja tapailee siinä sivussa muutamaa sinkkunaista. Yleensä ytmit sitouttaa nuo sivunaiset itseensä eikä katso hyvällä jos naiset vehtaavat muiden kanssa.
- epäilen_
En usko, että ytmit ovat hirveän mistasukkaisia sivupanoistaan. Ei heidän tarvitse. He saavat nopeasti uuden tilalle, jos sivupano lähtee toisen matkaan. Mustasukkaisuus on ätmien ja ketmien ominaisuus.
- 3232222
Syö kuitenkin masennuslääkkeitä.
Ne aiheuttavat tuon että kestää ja kestää, mutta loppuun ei pääse. - kjhgffggh
Tyyppi ei ole välttämättä ytmi, vaan kelpuuttaa naisen kuin naisen rinkiinsä mukaan. Myös ns rumemmat ja lihavat. Sen takia sillä niitä pantavia on, kun ei ronklaa kuten atm tekee.
- noniin_
Eli ätmin seksittömyys on ihan oma vika
- kjhgffggh
noniin_ kirjoitti:
Eli ätmin seksittömyys on ihan oma vika
Ätmin seksittömyys on täysin ätmin oma vika.
- yujhgj
Eiköhän tähän tule kohta joku täti selittämään kuinka panoringit eivät mitenkään voi olla totta.
- Näitäriittää
Tuossakinhan mies pyörittää kullillaan rinkiä.
- 75jerjekjerjkeyjkeyjeyje
Eiköhän olisi aika päivittää se ytmin määrite, meinaan kyllä ollakseen ns. ylemmän tason mies siinä tarvitaan muutakin kuin vain että voi panna joitain naisia, tuokin ukko on voinut höylätä vaikka millaisia eukkoja. Kyllä laatu on määrää tärkeämpi mittari.
- Tääontotta
Aloittajan tekstissä on outoa on myös se ettei laukea:( Joku mättää tuossa panomiehessä. Panomies tuo minunkin rakkaani mutta kyllä hölvää spermalla pimpin ja tissit ja välillä naamallekkin, nam:) Tän ketjun aloittaja ei saa kymppejä, sääli koska orgasmi päivässä pitää eturauhasen kunnossa ja mielen ja jalan keveänä:)
- trollikka
"Aloittajan tekstissä on outoa on myös se ettei laukea:"
Lääkityksessä luultavasti syy.... toiset lääkkeet saa hepin pystyy, mutt nalli ei suosiolla irtoa, tai vastaavasti joku lääke aiheuttaa suoranaisen impotenssin... joka paranee vain ajan kanssa kun kyseistä lääkettä ei käytetä. Näissä impotenssi tapauksissa saattaa lääkäri vaihtaa lääkitystä... ja sukupuolielämä on mahdollista jälleen luonnollisesti.
- ätmelsson
aika tyls, jos joutuu ite lopuks runkkailee mällit ulos. laukeeminenhan on se huippu ja se on aina kiva, kun saa laueta pilluun tai suuhun. peräaukkokin olis varmaan ihan kiva, mutta eipä oo mulle suostuttu antaa.
- ei.ehkä.ytmi
Ei kerro onko naiset hyvännäköisiä ja miestä nuorempia. Jos höyläilee ikäisiään kurppia ei ole ytmi vaan tavis, jolle kelpaa huonompikin tavara. Kurpat antaa jo taviksillekin, koska ytmit eivät heitä enää pane.
- rumallanaisellaeiteemitä
Ruman naisen panija ei ole ytm
- määrittele.se
rumallanaisellaeiteemitä kirjoitti:
Ruman naisen panija ei ole ytm
Kuka on ruma?
- rohkeamies
Minä jaksan myös jyystää todella pitkään naista mutta laukean toki joka kerta. Jos laukean nopeasti niin ehdin sitten laueta vielä toisenkin kerran. Se ettei laukea ollenkaan kuulostaa tyhmältä.
Samat sanat. Pystyn aika pitkälle itse määrittelemään sen hetken, jolloin tulen. Toki joskus täytyy himmaillla.
Nuorena kollina asiat oli toisin se oli pari minuuttua ja purkaus.- fakta-juttu
Yogamies kirjoitti:
Samat sanat. Pystyn aika pitkälle itse määrittelemään sen hetken, jolloin tulen. Toki joskus täytyy himmaillla.
Nuorena kollina asiat oli toisin se oli pari minuuttua ja purkaus.Nuoret miehet ovat yleensä huonoja panoja
- vaatimustaso
On minullakin ollut sivupanoja, mutta ei tuollainen kelpaisi, mies, joka ei laukea 🤔
- spermaakaaneiluvassa
Miksi miehen pitää laueta, eikö naiselke ole tärkeintä, että itse laukeaa. Kortsua sitä sivupanoissa käytetään kuitenkin
- aina_paljaalla
spermaakaaneiluvassa kirjoitti:
Miksi miehen pitää laueta, eikö naiselke ole tärkeintä, että itse laukeaa. Kortsua sitä sivupanoissa käytetään kuitenkin
Minä en ainakaan käytä kortsua koskaan
- Aloittajallaeikehumista
Siinä olikin aloittajakehuskelijalle mietittävää ja jopa veti äijän hiljaiseksi. Tyhmä ukko on todellakin koska paljasti kaikille sairautensa ja luulee vielä olevansa kova panomies.
- ihmettelijä_
Tuota......aloittaja siteerasi sitaatin kirjoittajaa. Aloittaja ei siis kirjoittanut muuta kuin otsikon
Luetteko te näitä tekstejä ollenkaan ennen kuin kommentoitte?
- 5minmies
Säälin sua kun ei sull mälli lennä. Mulla tulee nopeasti ja paljon. Seksi on suvun jatkamista varten. :D
- turhanpianlaukeavalle
Ja oletko miten monta lasta ja yh-äitiä jättänyt jälkeesi?
- kaunis.nuori.nainen
Tuommoinen vanha gubbe ei kiinnosta pätkän vertaa. Miehen pitää olla nuori, komea ja pystyvä.
- Naisasialooser11
Mutta sinustahan tulee ruma ja vanha silmänräpäyksessä ja sitten olet ilmaa kaiken ikäisille miehille
- olet_surkimus
Naisasialooser11 kirjoitti:
Mutta sinustahan tulee ruma ja vanha silmänräpäyksessä ja sitten olet ilmaa kaiken ikäisille miehille
No. Sinä olet jo nyt ilmaa kaikille naisille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281956Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141222- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114844
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33799