Onko mahdollista olla heräämättä raiskaukseen

Huolissaan

Eli minulle kävi viikonloppuna sellainen homma, että tuli juotua liikaa ja päädyin jatkoille eräälle miehelle. Mies oli todellinen herrasmies, mutta kuitenkin jäi huolettamaan eräs asia. Sammuin nimittäin sohvalle, enkä muista loppuillasta mitään. Minulla oli kuitenkin vaatteet päällä herätessä ja mieskin nukkui toisella sohvalla. Onko kuitenkin mahdollista, että mies olisi tehnyt minulle jotain nukkuessani? En tiedä miksi tuli tällainen ajatus päähän, varmaan siksi kun ei ikinä tule ennen oltua noin humalassa, että vieraaseen paikkaan sammuisi. Aamulla kuitenkin heräsin herätyskelloon, joten kai siihen heräisi jos mies olisi jotain tehnyt?

2

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aiotko juoda itsesi tolkuttomaan kuntoon niin kauan, kunnes jotain todella ikävää tapahtuu?? Liian moni nuori tekee niin. Voisko sitä seuraa ja poikaystävää koettaa katella ja haeskella jollain muullakin tekniikalla kuin tuoppien ja drinksulasien läpi muljautellen?

• HeteroBasisti

Pantu on ,,huomasin käsialastasi. ,,hyi !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      56
      2758
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1579
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1484
    Aihe