Minkälainen mesta on toi kyseinen paikka, onko kokemuksia?
Lausteen Kirjuri-pub
19
4587
Vastaukset
- ei enää ikinä
Kirjuri pub on räkälöistä räkälin! Jengi istuu siellä aamusta aamuyöhön ja samat naamat siellä pyörii. Täynnä spurguja ja kaikkia muita juoppoja. Eikä ole kamalan vaikeaa saada tappelua aikaiseksi, jos sellainen puoli kiinnostaa.
- xxx
oli miten oli mutta on =)
Oikeesti ihan jees paikka. Sama se vaikka ne samat densut ja ruusut siellä istuksii mutta kyllä siellä voi kerran 10 vuodessa yhdet ottaa ja pelata bilistä. Ei tuu rähinää kun ei ite ala elvisteleen :)
Go 4 it - Cityboy2005
xxx kirjoitti:
oli miten oli mutta on =)
Oikeesti ihan jees paikka. Sama se vaikka ne samat densut ja ruusut siellä istuksii mutta kyllä siellä voi kerran 10 vuodessa yhdet ottaa ja pelata bilistä. Ei tuu rähinää kun ei ite ala elvisteleen :)
Go 4 itHuomasin että sivut ovat pystyssä http://www.lauste.city.info Muuten ainut sivusto joka näkee lausteen omilla silmillä.
- Cityboy2006
Cityboy2005 kirjoitti:
Huomasin että sivut ovat pystyssä http://www.lauste.city.info Muuten ainut sivusto joka näkee lausteen omilla silmillä.
osoite väärin oikea osoite http://www.lauste-city.info
- Fiksumpi
Lisäksi siellä on yksi rääväsuu ämmä,mikä on kyllästynyt elämäänsä.joka päivä koittaa kossu kolaa ja vittuilee.
- Pupi
Räkälä
- hienomesta
Olin joskus töissä viereisessä kaupassa vartijana tekemässä keikkaa. Spurgut kun lensivät pubista ulos niin tulivat kännissä ördäämään kauppaan ja kun kassatyttö ei suostunut kaljaa myymään niin johan spurgut sekosivat. Pubin nisti ja alkkis "asiakkaita" sai niskaperseotteella kantaa ulos. Muutenkin täynnä mamuja sun muita.
- Sellainen mesta
Mamuja siellä en ole nähnyt, tosin en siellä käy kovinkaan usein. Nistejä on aika paljon. Paikka jossa voi aloitella, jos on lähdössä kaupungille. Perus pubiruusunaisia, jotka tulevat tarjoamaan innoissaan itseään, mutta kuka sellaisia kulahtaneita ja kuppaisia akkoja haluaisi naida. :) Joskus olen nähnyt siellä aivan kauniitakin nuoria naisenalkuja, jotka ovat lähdössä muutaman siiderin jälkeen keskustaan.
Naamat tosiaan näyttävät olevan aina samat. Joitain linja-autokuskeja siellä käy, ylpeänä kulkevat työvaatteet päällä.
Tappeluita saa aikaan, jos itse tahtoo, muutoin saa istua yksinkin rauhassa, kunhan sen ilmoittaa selvästi näille, jotka seuraansa kiivaasti tarjoavat. Duuniviikon jälkeen siellä on joskus mukava poiketa parilla.
Plussaa tupakointitilasta. Kokonaisuutena paikka on toisiaan lähiöräkälä. Mutta mitäpä siitä. Näitähän on joka paikassa. - tikanheittäjä
Paikka on saastainen, tikanheitto "looshista" ei lie koskaan harjattu pölyjä yms. roskaa pois.... ? Tänään 21.4.2016 kyseisessä paikassa oli 2 koiraa, joista toinen oli hetken irrallaan ja teki merkinnän virtsallaan biljardi pöydän vieressä olevaan tolppaan.... Ilmoitin siitä tiskin takana olevalle myyjälle. Hän vastasi menevänsä tarkistamaan asian hetken kuluttua.... Tämän jälkeen kys. henkilökunnan edustaja haki takahuoneesta salaattiannoksen ja alkoi sitä syömään todeten minulle : "kyllä täällä baarissa saa eläimiä olla, ei sitä mikään kiellä" Kyseinen tapahtui siis huhtikuun 21 päivä noin kello 18:15 aikaan.....
Luulisi liikkeenharjoittajan palkkaavan ammattitaitoisia työntekijöitä myös ns. lähiössä sijaitsevaan kansankuppilaan......- kukkahattutäi
Siis mitä ihmettä ! Kuka tai mikä "yritysrypäs" ylläpitää tuota paikkaa ? Juoppoja ei tietenkään haittaa tuollainen, mutta viruksille altistuvat hekin ! Koskahan kyseinen paikka on viimeksi tarkastettu ? Onneksi en asu Lausteella !
- juoppo12
olipas erikoista luettavaa..... Ei perkele koirankusta kuulu olla sisätiloissa !
- 20750
niin kuin leppakkoluola mustaa pimeetä likaista huonohygienia myyjät ylimieilisiä pikku diktaatoreja kaikekaikiaa masentava
kalliit hinnat ei se OLE
Bangoghilton ainut baari lausteella niin voi pitää kiskuri hintoja - Mies0382
Muutin kolme kuukautta sitten naapuriin. Perus kuppila lähiössä. Itse annan kyllä pisteet siisteydestä. Vessat aina kunnossa! Henkilökunta mukavaa (tavannut miehen ja naisen siellä myymässä). Asiakaskunta mukavaa. Ainoa miinus pihajuopoista mutta niille ravintola ei voi mitään. Poliisia luulisi kiinnostavan mutta ei....
- Anonyymi
Mukava paikka viettää aikaa, aina niitä kaljottelijoita löytyy mutta kirjuri on paljon siistimpi ja rennompi paikka kuin keskustassa, itse täällä käyn mukavan myyjän, hyvän kaljan ja positiivisen energian takia,,, itse tykkään paikasta ja suosittelen ainakin kokeilemaan, ketä tykkää mistäkin itselleni mielyttävä paikka missä viihdyn juada kaljaa, olla rauhassa ilman kaupungin tiettyjä juoppoja ja nauttia rauhassa
- Anonyymi
Paikkahan on täynnä syrjääntyneitä. Taidat olla yksi heistä. MENE LUUSERI TÖIHIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikkahan on täynnä syrjääntyneitä. Taidat olla yksi heistä. MENE LUUSERI TÖIHIN
Jos oot tosissas, vittu sä oot pelle. Jos trollaat, gg mut aika huono :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tavannut ihanan vaimoni Kirjurissa.
Meillä menee hyvin, vaikka Kirjuri taitaa olla nykyään kiinni.
- Anonyymi
yliopistollisen sairaalan työntekijä myi sairaalasta varastamiaan maskeja ja muita sairaalatarvikkeita kirpputorilla. Toiminta jatkui pitkään. Koska työntekijä sai potkut ja hän on suosiolla korvannut kuntayhtymälle 1 750 euroa, syyttäjä ei vie juttua oikeuteen.
- Anonyymi
Tuli tossa 2000-luvun taitteessa jonkin verran istuskeltua, olihan se melkoinen paikka, mutta silti sinne vain menin. Mutta sen jälkeen olen vissiin kerran käynyt ja enää en menisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458