Juu elikkä, vein vanteet kyseiseen puljuun renkaan vaihtoon maanataina, aluksi sovittiin päiväksi tiistai. Tiistaina tulee puhelu ettei renkaat ole saapunut, keskiviikkona saat renkaat. Keskiviikkona puljusta ei kuulu mitään, ja soittaminen liikkeeseen ei auta, sillä kukaanhan sieltä ei vastaa?! Torstaina menen kysymään että missäs ne renkaat nyt viipyy, tästä saan osakseni vi*tuilua ja vastauksen että saan ne ehkä iltapäivällä. Kaikki omat työt viivästyy heidän takiaan. Tästä viisastuneena EN suosittele kyseistä puljua kyllä kenelekkään! Onko kellään HYVIÄ kokemuksia kyseisetä liikkeestä?
Mp-mesta Joensuu
29
14987
Vastaukset
- RPM
On yritetty soittaa ei vastausta kuulunut niin menin sitten rpm koneelle
- Pekka11234
Rpm kone se vasta paska mesta onkin! Ukko kusettaa minkä kerkeää.
- Anonyymi
Itse sain asiantuntevaa ja kokemukseen perustuvaa palvelua. Chätti-kavereita joutuu sitten etsimään ihan muualta.
t. Suitsait 1,4cc - Anonyymi
Imatran ajoihin matkatessani sain sieltä hätäapuna Bläkkäriini renkaanvaihdon lauantaina. Tämä pelasti minun ja kolmen kaverini yhteisen reissun.
- Anonyymi
MP-mesta on varmasti mielipiteitä jakava yritys ja siinä mielessä poikkeuksellinen tässä maailman ajassa, että se vaatii myös asiakkaalta kykyä sopeutua ja lukea tilannetta. Osaaminen teknisesti on todella korkealla tasolla konepyörien kanssa, mutta varsinkin sesonkiaikana homma lähtee täysin lapasesta, kun työt ruuhkautuvat viikoiksi ja muutaman henkilön yrityksessä ei ole resursseja ottaa loputonta asiakastulvaa vastaan. Jos homma ei pääasiassa toimisi niin yrityksessä ei olisi vuosi toisensa jälkeen satoja asiakkaita, jotka tuovat pyöränsä talvisäilytykseen ja huoltoihin, mutta chattailu pitää tosiaan hoitaa muualla :D
- Anonyymi
En voi itsekään todellallakaan suositella paikkaa. Vein pyörän pajalle käyntihäiriön takia. Päivän tutkivat pyörää, eivät löytäneet vikaa. Ehdotti kuitenkin hyvin outoa ratkaisua jolla vika mahdollisesti korjaantuisi. En suostunut kun kuulosti aivan hatusta vedetyltä. Onneksi moottoripyöriä harrastava kaveri ehti pyörää tutkimaan, löysi vian parissa tunnissa, eikä todellakaan ollut se syy mitä korjaamolla arvelivat. Olen kuullut vastaavia kertomuksia myös muilta kyseisessä paikassa käynneiltä.
Asiakaspalvelun laatu lisäksi aivan luokatonta. Ei vastata puhelimeen, ja jos paikan päällä jotain yrität kysyä, niin saat vastaukseksi murahduksia. Edellisen kirjoituksen renkaanvaihdon lauantaina varmasti saat, koska paikan omistaja taitaa asua verstaalla. Mutta muuta tuolta ei kannata kyllä käydä kysymässäkään. - Anonyymi
En kyllä itsekkään voi suositella kyseistä paikkaa... Vein 2,5viikkoa sitten moottoripyörän kaasarit huoltoon, no piti olla 1h homma ja sanoi että huomenna on valmista... Menin kysymään kaasuttimia.. No tiivisteitä ei kuulemma ollut hyllyssä, tulee seuraavana päivänä :D noo eipä siinä sitku menin uudellee kysyy '' paketti saksan jälkitoimituksessa'' no sitten kävin 2päivää myöhemmin... Ukko rassaa pyörää nosturilla ja ympärillä 6 asiakasta ja kaikki oottaa jotain sit menen siihe' 'moro joko sait valmiiksi?' ' örisee jotain ja hetken hiljaisuus 😂' 'siinä rupes neula vuotamaan se on tilattu, tulee huomenna.... Olin vain että mitä helvettiä.. Menin seuraavana päivänä jolloin piti olla valmis... No taas tulee vastaus ' 'posti hukkasi paketin' ' menin kyllä ihan sanattomaksi että voiko olla enää totta!!! Kesäloman sai polkea fillarilla, että terve 😂
Ja huhujen mukaan pelaa aikaa vain kun sanoo että paketit on myöhässä tai postissa vika tai paketti on saksanjälkitoimituksessa 😂😂😂- Anonyymi
Perttu Juntunen joka pyörittää rpm-kone puljua on täysi huijari. Itse vein hänelle viime vuoden lokakuussa toimivan pyörän josta piti rakentaa kilpuri tälle kaudelle. Tämän vuoden huhtikuussa hain pyöräni pois kun homma ei toiminut. Jälkeen päin konetta tutkittaessa huomattiin että imunokka oli pakonokan paikalla pakonokka imunokat paikalla. Koko saatana talven tuli vain selitystä selityksen perään ja välillä oli äijä pari kuukautta vastaamatta puhelimeen kun oli niin paljon lumitöitä. Tällä hetkelläkin on kädenvääntö meneillään kun tämä huijari yrittää laskuttaa työstä joka on tehty päin persettä.
- Anonyymi
MP MESTA JOENSUU
Ostin BMW R1150RT kätetyn 2002 vm. pyörän jossa oli käyntihäiriö, vein sen kyseiseen mestaan korjattavaksi, erilaisten selitysten siivittämänä pyörä oli siellä 2 viikkoa ja vika ei löytynyt, pyysin tarkistamaan venttilien välykset ja laturin hihnan kunnon, kaikki oli hänen mukaansa kunnossa, oli myös sanojensa mukaan vaihtanut sytytysanturin joka on hihnapyörän takana. ( paskapuhetta )Kun kävin edelleen pätkivän pyörän pois kyseiseltä "korjaamolta" ja aloimme oikean ammattilaisen kanssa tutkia vikaa totesimme että yhtään koppaa ei oltu edes avattu, hihna oli melkein riekaleina , venttiilin välykset väärissä mitoissa ja anturiin ei oltu koskettu, varsinainen vika oli kaasarien väärässä balanssissa joka olisi ollut korjattavissa parissa tunnissa. En suosittele kyllä kyseistä mestaa kenellekään joka vähääkään välittää pyörästään ja rahoistaan. - Anonyymi
MP MESTA HEIKKINEN
Pojan kassari kx kawasta räjähti kiertokanki ja veimme kyseiseen paikkaan alakerta remonttiin sen. Osat tulee kahdessa päivässä ja vien koneistamolle kampiakselin kiertokangen vaihtoon. Ensiviikolla valmis. Ei kuulu viestiä eikä puhelua, joten eikun paikan päälle kysymään. Joo saksan paketti on hävinnyt ja ne kawan osat oli siinä paketissa. Tilaan storm motorin kautta osat jos ei ala kuulumaan. No ei siinä tässä vaiheessa oli vielä ihan asia ok. No taas viikkoon ei kuulu mitään. Tällä kertaa paikalle mennessä sain vastaukseksi vai äksyymistä ja murahtelua. Noh lupasi ensiviikolle koneen kasattuna. Lupasi vielä tuoda kotiinkin ja kyseli osoitteen. Noh eipä kuulu puhelua eikä viestiä, myöskään soittoihini ei vastata. Nyt viidennen viikon jälkeen menin itsekkin jo naama punaisena kysymään, että mitä vitun pelleilyä tämä nyt on poika odottanut niin turhautuneena kuukausi tolkulla. Tällä kertaa heikkinen vähän hymyili "alakerta on kasattu, ensiviikolla saatte koneen enää mäntää odotellaan siihen" Muuten hyvä juttu, mutta vietiin vain pelkkä alakerta. AIVAN USKOMATON JUTTU. Minä suutahdin ihan kunnolla ja sanoin, että nyt se moottori tänne ja tämä oli tässä. Lopulta selvisi,että moottori oli ollut laatikossa tuon 5viikkoa samassa kohtaa, mitään ei oltu tehty. Tähän yrittäjän selityksenä " joo niitä oli tässä samaan aikaan kolme moottoria ja nyt muistin väärin" Oli niin tai näin niin nyt olisi yrittäjällä peiliin katsomisen paikka. Ei tarviisi ottaa noin montaa hommaa jos ei ehdi tekemään. Kokemusta ja taitoa kyseiseltä henkilöltä löytyy varmasti, mutta asiakas palvelu taidot on puhdas 0 ei osata yhtään ajatella asiakasta. Noh onneksi moottorille löytyi korjaaja toisesta liikkeestä ja saatiin viikossa takaisin, toki hinta oli vähän kalliimpi. Mutta aikataulu piti ! ja se on kaikkein tärkein.
- Anonyymi
38Service. Uskomattoman hyvä palvelu ! Hoitaa asiakaspalvelun ja huollot loistavasti! Sovitut hommat tehty ja jopa 2 päivän etuajassa!
Pajan siisteydestä iso plussa!
Vahva suositus - Anonyymi
Täältä myös iso peukku 38 Servicelle. Paja on tosiaan kun sairaalaan menisi. ! Erittäin asiakaslähtöinen palvelu.
- Anonyymi
Olen pitkään ollu tyytyväinen Mestan asiakas. Puitteet on kiire aikana melkoinen taistelutanner ja ukot vetää täysillä.
Kun on liikkeellä hyvissä ajoin ja järkevällä aikataululla, homma pelittää. Tulee ne kaikki osat tilattua jo etukäteen.
Firma on osaava ja ruuhkautuu helposti. yksityisyrittäjän on taottava kun rauta on kuumaa.
A) pieni firma ei ole niitä varten, jotka olettavat että nopeasti pääsee heti jonon ohi kun aurinko paistaa.
B) huollattaa romunne talvella ja ajakaa kesällä
C) itkekää oma suunnittelemattomuus jossakin muualla
D) kummasti myös muiden merkkien edustajat päätyvät tänne vaikka kyliltä löytyisi ko. Muun merkin ns. Merkkihuolto - Anonyymi
Laadun ja osaamisen puolesta varmasti hyviä kokemuksia löytyykin, mutta asiakaspalvelusta tuolla on vissiin turha haaveilla.
Tosin edes jonkinlaisia käytöstapoja voisi aikuiselta mieheltä odottaa.
Itse sain haukut samantien sisääntultuani enkä oikein saanut edes suunvuoroa kertoakseni pyörän oireista, tahtomani huollon hinta-arviosta puhumattakaan..
Eipä oikein osannut kun lopuksi todeta että '.. Olisin tässä tiedustellut että tuonko pyörän tänne huoltoon, mutta enpä sitten taida tuoda. Anteeksi kun häiritsin'.
Jos ei asiakas kiinnosta niin ei kait sitten.
Vien jonnekin muualle.
Enkä tule asioimaan mp mestassa enää koskaan. - Anonyymi
Hondan mönkijän kytkin losahti lauantaina. Laite kärryyn ja maanantaina Jarmolle. Ei paljon hienommin homma olis voinut toimia. Kone odottaa taas kunnossa malttamattomana pääsyä lumitöihin. Kiitos hyvästä ja ammattitaitoisesta palvelusta.
- Anonyymi
Hereil
- Anonyymi
En vie enää pyörääni Mp Mestaan, mitä hauskempia selityksiä mihin varaosat ovat jääneet viikkokausiksi. Jatkossa varaosat voivat jäädä Suezin kanavaan..
- Anonyymi
Helmikuussa viety pyörä mp-mestalle huoltoon. Omistajan kanssa oli puhetta, että pariviikkoa menee. Pyörä vieläkin mestassa. Mitä oudoimpia selityksiä olen kuullut, millon on saksan tavara hukassa, millon posti hävitti paketin. Ensi viikolla pakko käydä pyörä pois, tässähän painaa ajokausi jo päälle..
- Anonyymi
Otan osaa! Onpa tuttua. Kirjoittajalle 28.3. riitti aiempien vuosien kokemukset. Oli tehtävä erikoinen pakko, että saa pyöränsä takaisin. En tässä erittele tarkemmin kaikkia vaiheita... sain lopulta pyöräni "huollettuna" kolmella huolimattomuusvialla. Eräästä toisesta mp-liikkeestä saa todella kiitettävää palvelua ja huoltoaikataulut pitävät.
- Anonyymi
Täällä jatkaa 24.4 kirjoittaja. Pyörä haettu sunnuntaina pois mestasta. Mitään ei ollut tehty. Sama virsi jatkuu omistajan mukaan "paketti on hävinnyt jonnekkin" Osakseni sain kiukuttelua ja murahtelua, mutta onneksi myös pyörän kärriin. Maanantaina vein pyörän 38.-service Erno Kostamolle. Tänään soitto korjaamolta ja huomenna voi hakea. Helkkarin upea olo kun palvelu toimi niinkun piti, eikä hävinnyt matkalla saksan paketit. Kyseessä oli siis VRF1200F ja määräaikais huolto, mp-mesta ei saanut edes jarrupaloja hommattua kolmessa viikossa...
- Anonyymi
Huh, mikä helpotus. En ole löytänyt pitkilleen Mp-mestan nettisivuja. Voiko olla valtuutettu Honda-huolto tuolla palvelulla. Koronako myöhästyttää Saksan paketteja.
- Anonyymi
Eilen viety cebarin kaasarit Jamolle. Tänään hain poikkeen. Taitaa olla koko ketju huttua ja kilpailevien yrittäjien panettelua. Jarmo RULES !!!!
- Anonyymi
Alkuun hoiti minunkin pyörään jotain ok. Yrityksen pitäisi osata sanoa reilusti "ei", jos ei pysty ottamaan uusia töitä vastaan. Pahinta, kun luvataan tehdä huollot ja sitten alkaa vedätys.
- Anonyymi
Sama minulla, MP-Mesta laittoi kaksi pyörääni ihan "ok" aikataululla, 3-4kk kesti huolto, mutta nyt on jotain aivan muuta kuin ripeetä toimintaa. Kolmas pyöräni on ollu yli puolitoista vuotta laitettavana. Aina joku ihme selitys, luvattu pyörän valmistuvan useita kertoja. Nyt Heikkinen ei vastaa enää edes puheluihin tai sähköpostiin.
Kolme kertaa olen käynyt tiedustelemassa liikkeessä pyörääni, mutta ei sitä siellä ole näkynyt.
Vein pyöräni huoltoon 8.10.2022 ja sen jälkeen en ole sitä enää nähnyt.
Varmaan joutuu virkavallan laittamaan asialle ja etsimään missä se pyörä on.
- Anonyymi
Itse olen tilannut hd osia kyseisestä mestasta homma toiminut ok. Tammikuussa tuli jätettyä takavanne koneistukseen ja korjattavaksi. Eipä siihen aikaan mikään kiire ollut, mutta sovittiin että parin viikonpäästä valmis. Käyn kysymässä vannetta, sorvista terät rikki terät tilattu saksasta ja niitä odotellaan. Tähän minä vain, että ok käyn viikon päästä uudestaan. Saksan tavarat on hävinnyt ja ne terät oli siinä paketissa ja taas menee viikko, nyt paketti oli mennyt vahingossa ahvenanmaalle. Tässä vaiheessa alkoi jo vähän epäillytää saanko vannetta ikinä pois, mutta sanoin taas että tulen viikon päästä uudelleen. Nyt vanteen keskiö oli unohtunut ylämyllylle ja soittaa heti kun on valmista. Puhelua ei kuulu kahteen viikkoon. Käyn paikan päällä ja tällä kertaa omistaja rupesi tekemään työtä ja sain vanteen pois. Melkein kolme kuukautta meni. Jatkossa en jätä mitään hommia teetätettäväksi, tulihan sitä ajettua itsekkin aika paljon turhaan...
- Anonyymi
Huippuliike! Itsellä oli vikana 4t pyörässä ajotus pielessä, puola rikki ja ruiskun säädöt pielessä, eikä näistä tiedetty. Heikkinen teki noin. 2 viikkoa hommia ja sanoi että teki 14 tuntia töitä sen kanssa. Nyt pyörä käy ja kukkuu aivan loistavasti ja lasku oli suhteutettuna työmäärään todella kohtuullinen😋👍
- Anonyymi
Suosittelen 38 Serviceä..
- Anonyymi
Onko saksan paketit nyt jääneet viimeisen kerran jumiin suezin kanavaan ? Pajan ovet kiinni eikä yrittäjän transittia näkynyt pihassa. Netistä kaikki tiedot myös kadonneet...
- Anonyymi
Sama minulla, MP-Mesta laittoi kaksi pyörääni ihan "ok" aikataululla, 3-4kk kesti huolto, mutta nyt on jotain aivan muuta kuin ripeetä toimintaa. Kolmas pyöräni on ollu yli puolitoista vuotta laitettavana. Aina joku ihme selitys, luvattu pyörän valmistuvan useita kertoja. Nyt Heikkinen ei vastaa enää edes puheluihin tai sähköpostiin.
Kolme kertaa olen käynyt tiedustelemassa liikkeessä pyörääni, mutta ei sitä siellä ole näkynyt.
Vein pyöräni huoltoon 8.10.2022 ja sen jälkeen en ole sitä enää nähnyt.
Varmaan joutuu virkavallan laittamaan asialle ja etsimään missä se pyörä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713