Onko muilla ollut ongelmia Protectorin kanssa?
Meillä sattui vahinko, jossa vastapuoli tunaroi automme ruttuun. Vastapuolen vakuutukset protectorissa. Protectorile joutuu jonottamaan yli tunnin asiakaspalvelun maksulliselle linjalle, jonka jälkeen sanovat asian olevan käsittelyssä. Vahingosta on kulunut jo useita viikkoja.
Aika työlästä varmasti myös vastapuolellemme, jonka kanssa yritämme yhdessä selvittää asiaa. Tilanne on sinällään selvä, vain Protectorin korvauspäätös puuttuu.
Protector vakuutusyhtiö asiakaspalvelu
21
9261
Vastaukset
- PeräRutussa
Protector on mm HKL:n bussien vakuuttaja. Ottakaa aina poliisi paikalle tai kirjallinen tunnustus kuljettajalta jos bussi kolhii teitä. Vaikka tilanne olisi kuinka yksiselitteinen, niin se muuttuu myöhemmin jos ei ole todistajia. Ihan selvässä peräänajossa "myöhemmin toimitettu selvitys" käänsi asian päälaelleen. Täydellistä valehtelua joko HKL:n tai vakuutusyhtiön toimesta.
- Minimie
Hus.illa on protector ja jouduin työtapaturmaan . Yhtiö hoitaa todella huonosti asiat! Korvauspäätös tuli mutta rahoja ei.
Ihan käsittämätöntä toimintaa....luulisi että hus pitäisi paremmin huolta työntekijöistään...- Anonyymi
Kannattaa kiertää protector vakuutus kaukaa on nääs kiero yhtiö. ei ollu naapurille korvannu selvää vahinkoa. keplottelu firma se on, näköjään...
- Anonyymi
Itsekin Hussilla töissä, todella huono vakuutusyhtiö, pelkästään aikaa käsittelyyn meni kolme kuukautta, ei tapahdu mitään. En suosittele kenellekään!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin Hussilla töissä, todella huono vakuutusyhtiö, pelkästään aikaa käsittelyyn meni kolme kuukautta, ei tapahdu mitään. En suosittele kenellekään!!
Minäkin hussilla töissä. Kiero firma, selkeä tapaus josta aiheutui sairaslomaa eikä korvaa lääkärikäyntiä.
- Anonyymi
odotin magneettikuvaan maksusitoumusta yli 2 viikkoa käsi murtuneena, 3kk jo työtapaturmasta saikulla, päivärahoja ei kuulu, aina käsittelyssä ??
- Anonyymi
Välttäkää tätä vakuutusyhtiötä viimeiseen asti! Ei mitään hyvää sanottavaa tästä firmasta. Onneksi työnantajamme tajusi vaihtaa vakuutusyhtiötä kun asiat eivät hoituneet lainkaan. Vitkuttelijoiden mestareita
- Anonyymi
Tämä on halpa ulkomainen yhtiö. Tottakai julkisen puolen pitää ottaa halvimmalla mitä saa, se on kilpailuyhteiskunnan perusta. Laadulla ja asiakaspalvelulla ei saa olla mitään merkitystä, vain hinta ratkaisee. Jos halvinta ei valita, niin valitusta kehiin ja isot korvaukset. Muuten joutuu päättäjät vastuuseen ja vuosien oikeudenkäynnit virheellisistä toimista.
- Anonyymi
Tämä yhtiö ei edes tee vakuutuksia kuin isoille asiakkalle
- Anonyymi
Eivät saa selvässä asiassa korvauspäätöstä aikaiseksi. Jos olette mukana kolarissa, niin aina poliisit paikalle, jos vastapuolella on Protector vakuuttajana.
- Anonyymi
Sama homma jatkuu... Työtapaturmassa jättävät lääkärinlausunnot huomioimatta ja yhtiön asiantuntija on ilmoittaa ettei vammaa ole ja hakemus hylätty...
- Anonyymi
Samoin kävi minulle. Ei kuulemma katsota työtapaturma ksi. Magneettikuvaukseen pääsyä odotelkasn, homma olisi jo hoidossa jos olisi saanut maksusitoumuksen. Julkisella lähete, laitoin myös oman tapaturmavakuutuksen kautta jos pääsisi nopeammin tutkimukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin kävi minulle. Ei kuulemma katsota työtapaturma ksi. Magneettikuvaukseen pääsyä odotelkasn, homma olisi jo hoidossa jos olisi saanut maksusitoumuksen. Julkisella lähete, laitoin myös oman tapaturmavakuutuksen kautta jos pääsisi nopeammin tutkimukseen
Magneettikuva maksaa reilun satasen ja ajan saa vaikka seuraavaksi päiväksi. Eikö ihmiset arvosta omaa terveyttään yhtään? ”En tarvitse hoitoa, jos joku ei välittömästi lupaa maksaa”
Jos luottaa siihen omaan oikeassa oloon, niin hakee kuluja vakuutuksesta kuitteja vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Magneettikuva maksaa reilun satasen ja ajan saa vaikka seuraavaksi päiväksi. Eikö ihmiset arvosta omaa terveyttään yhtään? ”En tarvitse hoitoa, jos joku ei välittömästi lupaa maksaa”
Jos luottaa siihen omaan oikeassa oloon, niin hakee kuluja vakuutuksesta kuitteja vastaan.Magneettikuva maksoi kyllä viimeksi noin 700 kun pojan polvea kuvattiin Terveystalossa.
- Anonyymi
Juuri ex-vaimo tuossa sanoi, että kunnalla, missä hän on töissä, on vakuutus Protectorissa. Kersa tuhosi niskan, ja yhtiö lopetti korvaukset vedoten "vanhaan vammaan" mitä siis ei ole olemassakaan. Eli täysin paska lafka.
- Anonyymi
Hidasta toimintaa tuntuu olevan.
- Anonyymi
Olin tulossa autolleni Tikkurilan kävelykadulla 21.11.2021 kun kompastuin keskeneräiseen kadun päällysteeseen jossa on myös hulevesiojan metallinen vääntyillyt ritilä joka oli osittain pois paikoiltaan. Silmälast meni hajalle ja tulimuutakin vahinkoa yht.1658.90 € vahinko. Vantaan kupunki lähetti laskuni Protector vakuutsytiöön, kolmekuutta odoteltuani vakuutuyhtiö ilmoitti että vakuuttuksen ottajan vastuu on vakuutussopimuksen mukaaan 10000 €. Eikö vakuutuksen ottanut tiedä vakuutusehtoja jotka se on allekirjoittanut?
- Anonyymi
Täälä sama. Kesti montakuukautta että ottivat työn alle sitte ku ottivat vihdoin. Niin nyt taas toistakuukautta odotettu korvauksia. Pysykään ihmiset kaukana tästä laitoksesta. Ei tälläästä sirkusta pitääsi edes olla olemassa.
- Anonyymi
Mie oon ootellu korvauksii melkein puol vuotta. Piätös tuli 3kk. Rahua ei oo näkyny. Olen calittanu kirjallisesti eteenpäin täst talosta mutta. Minkästiet. Rotta on rotta.
- Anonyymi
Itse kans ajoin kolarin, vastapuolen vakuutusyhtiö nimeltä mainittu. Tarkastus kävi kait nopeesta 2-3 viikkoa. Rahoja ei vaan näy, kun ydität soittaa asikaspalveluun käsittelemme järjestyksessä. Mikäs järjestys on? Vuorosi tulee sitten joskus. Lähettänyt useita sposteja mihinkään ei vastausta. Asikaspalvelussa vaan sanotaan että järjestyksessä. No kuinka pitkä jono kun toistakuukautta olen odottanu? Se on mikä on. Oliko muuta? Ei mikään ihme että tämä laitos saanut oikeusasimieheltä jatkuvasti nuhteita. Eikö tästä useampi ilmoitus oo tehty finanssivalvontaankin jatkuvista lakien rikkomisista.
- Anonyymi
Itse odotellut korvausvaatimuksen käsittelyä jo 10kk... Aina löytyy jokin syy (eivät saa toisen osapuolen lähettämiä liitteitä auki yms.) miksi eivät pysty asiaa käsittelemään. Aivan järkyttävää toimintaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897