Protector vakuutusyhtiö asiakaspalvelu

Hen

Onko muilla ollut ongelmia Protectorin kanssa?
Meillä sattui vahinko, jossa vastapuoli tunaroi automme ruttuun. Vastapuolen vakuutukset protectorissa. Protectorile joutuu jonottamaan yli tunnin asiakaspalvelun maksulliselle linjalle, jonka jälkeen sanovat asian olevan käsittelyssä. Vahingosta on kulunut jo useita viikkoja.

Aika työlästä varmasti myös vastapuolellemme, jonka kanssa yritämme yhdessä selvittää asiaa. Tilanne on sinällään selvä, vain Protectorin korvauspäätös puuttuu.

20

8850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PeräRutussa

      Protector on mm HKL:n bussien vakuuttaja. Ottakaa aina poliisi paikalle tai kirjallinen tunnustus kuljettajalta jos bussi kolhii teitä. Vaikka tilanne olisi kuinka yksiselitteinen, niin se muuttuu myöhemmin jos ei ole todistajia. Ihan selvässä peräänajossa "myöhemmin toimitettu selvitys" käänsi asian päälaelleen. Täydellistä valehtelua joko HKL:n tai vakuutusyhtiön toimesta.

    • Minimie

      Hus.illa on protector ja jouduin työtapaturmaan . Yhtiö hoitaa todella huonosti asiat! Korvauspäätös tuli mutta rahoja ei.

      Ihan käsittämätöntä toimintaa....luulisi että hus pitäisi paremmin huolta työntekijöistään...

      • Anonyymi

        Kannattaa kiertää protector vakuutus kaukaa on nääs kiero yhtiö. ei ollu naapurille korvannu selvää vahinkoa. keplottelu firma se on, näköjään...


      • Anonyymi

        Itsekin Hussilla töissä, todella huono vakuutusyhtiö, pelkästään aikaa käsittelyyn meni kolme kuukautta, ei tapahdu mitään. En suosittele kenellekään!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin Hussilla töissä, todella huono vakuutusyhtiö, pelkästään aikaa käsittelyyn meni kolme kuukautta, ei tapahdu mitään. En suosittele kenellekään!!

        Minäkin hussilla töissä. Kiero firma, selkeä tapaus josta aiheutui sairaslomaa eikä korvaa lääkärikäyntiä.


    • Anonyymi

      odotin magneettikuvaan maksusitoumusta yli 2 viikkoa käsi murtuneena, 3kk jo työtapaturmasta saikulla, päivärahoja ei kuulu, aina käsittelyssä ??

    • Anonyymi

      Välttäkää tätä vakuutusyhtiötä viimeiseen asti! Ei mitään hyvää sanottavaa tästä firmasta. Onneksi työnantajamme tajusi vaihtaa vakuutusyhtiötä kun asiat eivät hoituneet lainkaan. Vitkuttelijoiden mestareita

    • Anonyymi

      Tämä on halpa ulkomainen yhtiö. Tottakai julkisen puolen pitää ottaa halvimmalla mitä saa, se on kilpailuyhteiskunnan perusta. Laadulla ja asiakaspalvelulla ei saa olla mitään merkitystä, vain hinta ratkaisee. Jos halvinta ei valita, niin valitusta kehiin ja isot korvaukset. Muuten joutuu päättäjät vastuuseen ja vuosien oikeudenkäynnit virheellisistä toimista.

    • Anonyymi

      Tämä yhtiö ei edes tee vakuutuksia kuin isoille asiakkalle

    • Anonyymi

      Eivät saa selvässä asiassa korvauspäätöstä aikaiseksi. Jos olette mukana kolarissa, niin aina poliisit paikalle, jos vastapuolella on Protector vakuuttajana.

    • Anonyymi

      Sama homma jatkuu... Työtapaturmassa jättävät lääkärinlausunnot huomioimatta ja yhtiön asiantuntija on ilmoittaa ettei vammaa ole ja hakemus hylätty...

      • Anonyymi

        Samoin kävi minulle. Ei kuulemma katsota työtapaturma ksi. Magneettikuvaukseen pääsyä odotelkasn, homma olisi jo hoidossa jos olisi saanut maksusitoumuksen. Julkisella lähete, laitoin myös oman tapaturmavakuutuksen kautta jos pääsisi nopeammin tutkimukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kävi minulle. Ei kuulemma katsota työtapaturma ksi. Magneettikuvaukseen pääsyä odotelkasn, homma olisi jo hoidossa jos olisi saanut maksusitoumuksen. Julkisella lähete, laitoin myös oman tapaturmavakuutuksen kautta jos pääsisi nopeammin tutkimukseen

        Magneettikuva maksaa reilun satasen ja ajan saa vaikka seuraavaksi päiväksi. Eikö ihmiset arvosta omaa terveyttään yhtään? ”En tarvitse hoitoa, jos joku ei välittömästi lupaa maksaa”
        Jos luottaa siihen omaan oikeassa oloon, niin hakee kuluja vakuutuksesta kuitteja vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Magneettikuva maksaa reilun satasen ja ajan saa vaikka seuraavaksi päiväksi. Eikö ihmiset arvosta omaa terveyttään yhtään? ”En tarvitse hoitoa, jos joku ei välittömästi lupaa maksaa”
        Jos luottaa siihen omaan oikeassa oloon, niin hakee kuluja vakuutuksesta kuitteja vastaan.

        Magneettikuva maksoi kyllä viimeksi noin 700 kun pojan polvea kuvattiin Terveystalossa.


    • Anonyymi

      Juuri ex-vaimo tuossa sanoi, että kunnalla, missä hän on töissä, on vakuutus Protectorissa. Kersa tuhosi niskan, ja yhtiö lopetti korvaukset vedoten "vanhaan vammaan" mitä siis ei ole olemassakaan. Eli täysin paska lafka.

    • Anonyymi

      Hidasta toimintaa tuntuu olevan.

    • Anonyymi

      Olin tulossa autolleni Tikkurilan kävelykadulla 21.11.2021 kun kompastuin keskeneräiseen kadun päällysteeseen jossa on myös hulevesiojan metallinen vääntyillyt ritilä joka oli osittain pois paikoiltaan. Silmälast meni hajalle ja tulimuutakin vahinkoa yht.1658.90 € vahinko. Vantaan kupunki lähetti laskuni Protector vakuutsytiöön, kolmekuutta odoteltuani vakuutuyhtiö ilmoitti että vakuuttuksen ottajan vastuu on vakuutussopimuksen mukaaan 10000 €. Eikö vakuutuksen ottanut tiedä vakuutusehtoja jotka se on allekirjoittanut?

    • Anonyymi

      Täälä sama. Kesti montakuukautta että ottivat työn alle sitte ku ottivat vihdoin. Niin nyt taas toistakuukautta odotettu korvauksia. Pysykään ihmiset kaukana tästä laitoksesta. Ei tälläästä sirkusta pitääsi edes olla olemassa.

    • Anonyymi

      Mie oon ootellu korvauksii melkein puol vuotta. Piätös tuli 3kk. Rahua ei oo näkyny. Olen calittanu kirjallisesti eteenpäin täst talosta mutta. Minkästiet. Rotta on rotta.

    • Anonyymi

      Itse kans ajoin kolarin, vastapuolen vakuutusyhtiö nimeltä mainittu. Tarkastus kävi kait nopeesta 2-3 viikkoa. Rahoja ei vaan näy, kun ydität soittaa asikaspalveluun käsittelemme järjestyksessä. Mikäs järjestys on? Vuorosi tulee sitten joskus. Lähettänyt useita sposteja mihinkään ei vastausta. Asikaspalvelussa vaan sanotaan että järjestyksessä. No kuinka pitkä jono kun toistakuukautta olen odottanu? Se on mikä on. Oliko muuta? Ei mikään ihme että tämä laitos saanut oikeusasimieheltä jatkuvasti nuhteita. Eikö tästä useampi ilmoitus oo tehty finanssivalvontaankin jatkuvista lakien rikkomisista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4187
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4036
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3049
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe