mokkamaster on liian iso kahvikeitin pöydälle.

vaihtoehdot

ja ruma myös se on

49

674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keittimistäparas

sulla vaan on liian pieni pöytä

• Voihan sen laittaa lattialle, jos se on sinne pienempi. Hyvä keitin on Moccamaster, enää ei muu kelpaa, paitsi perkolaattori.

• john.d.high

14vuotta jo käytössä ollut,ettenkö sanoisi kyseessä olevan oikeasti hyvän ja lujan keittimen..
      Kyllä on moni muu osoittautunut pilipali-vekottimeksi,,ei meillä vaan tutuilla ja sukulaisilla.
      Taidan olla vanhanaikainen kun arvostan kestävyyttä ja varmaa toimintaa,,,enemmän kuin ulko-näöllisiä seikkoja. Jotain samaa tuossa...vaimossakin...37yhteistä vuotta..

• Toisessa.kodissa

Kuuden kupin Philips on pieni ja näppärä. On myös se Moccamaster.

• d32d32d323d

mulla ollu oma keitin ainaki 7v ja maksa muistaakseni 50e

• d123d23ff33f

ei siis mokka master vaa yks toinen

• Minulla on MoccaMaster, käytän sitä jos on vieraita. Muuten pientä keitintä. Aika usein juon murukahvia.
      MoccaMaster on helppo pitää puhtaana. Pidän sitä väliajat kaapissa.

• ö-Öö

Siirry muumimukiin.

Ja pikakahviin. Kahvinkeitinaloituksia ollut aina joskus. Itellä juu Moccamaster, mökillä Philipsin Courmee, Perkulaattoria tosin pidän parhaimpana. No mulla kahvinjuominen oikeastaan käytännössä loppunut, keittimet käyttämättöminä. Olen tykästynyt kylmiin maitokahveihin, niitä kaupoissa monenlaisia, joskus ostan niitä, keitän ite normikahvia tosi harvoin. Hmm.. viimeks kai toukokuussa :D

Mutta juu, pari keitintä, ei paljoa vaadi tilaa, ok desing. Hyvät kahvit. Harkitse näitä:

https://www.google.fi/search?q=philips cafe gourmet&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjMopGBxIjcAhVuSZoKHdFnAnsQ_AUICigB&biw=1163&bih=534

https://www.google.fi/search?biw=1163&bih=534&tbm=isch&sa=1&ei=i1s-W_-lB-WS6ASDxYLIAQ&q=perkulaattori&oq=perkulaattori&gs_l=img.3..0i10i24k1l2.48305.51318.0.51852.13.13.0.0.0.0.234.1655.1j11j1.13.0....0...1c.1.64.img..0.13.1650...0j0i67k1j0i10k1j0i30k1j0i10i19k1j0i19k1j0i5i30i19k1j0i30i19k1.0.DQju0YzUDSM

Nokkapannukahvit tietenkin sitten ifistelyä, mutta maku voittamaton. Mainiten, perkulaattorissa kandee käyttää pannujauhatusta, ei tule niin sakeaa. Ja jos tykkää kunnon vahvasta kahvista, osta mutterikeitin ja ala kittaan xpressoa. Mulla on sellainenkin, mutta vaikka pidänkin kahvista, oikein hyvää, jäänyt melkein käyttämättä. Syy, kun harvakseen tekee mieli, aina kahvi mennyt vanhaksi. Mutta vois toimia sulla ok:

https://www.google.com/search?q=mutterikeitin&hl=fi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiyxY2LxYjcAhUFJJoKHd16AlUQ_AUICigB&biw=853&bih=392

=DW=

• JokaAamuKahvi

Minä luotan tinattuun kuparipannuun.

• EntinenKilpasuunnistaja

Jättää desilitran vettä keittimeen seisomaan.

• jnemt

Vähemmän kuin desi ja niin jää muihinkin keittimiin.

• john.d.high

Ei ehdi meillä jäädä vedet seisomaan,,vähintään 5pannullista/päivä tulee tiputeltua.
        Kahvipaketteja sellainen 1,5/viikkoon.

• HoppuHalli
        jnemt kirjoitti:

Vähemmän kuin desi ja niin jää muihinkin keittimiin.

Wilfa kahvinkeitin on paras.

• Vertailen-hinnat-AINA
        HoppuHalli kirjoitti:

Hoppu hälli on sikahintainen verkkokauppa.
        Milloin ihmiset alkaisi tajuta???
        Siinä ei ole enää hoppuu kun rahat hobby halliin loppuu.

• HoppuHalli
        HoppuHalli kirjoitti:

Wilfa-kahvinkeitin punainen 125€
        Kenwood-leivänpaahdin punainen 69€

Kaikki kehuu, testivoittajia.

• Hipoo-mocca-mastereita

• Hylkeenteroittaja

Terracotan punainen.

• W222

Mikä vika muka MoccaMasterissa on? Mahtuu ainakin meidän keittiön työpöydälle. Hyvä kahvinkeitin, kestää valovuosia käytössä. Saatiin näitä joskus ilmaiseksi jostain tilauskampanjasta useampikin. Ei valittamista!

• Mokka-mister

Täytyy olla tosi littlepöytä jos Mocca master isoksi alkaa.
      Minulla on mokkatakki ja mokkanahka kengät ja moccamaster sekä kotona, että mökillä.
      Löytyy myös kaksi jauhavaa keitintä, pavuista kahviksi. Ne ovat jääneet varalle.
      Joskus aikoinaan köyhänäkään minulla ei ollut köyhien (halpaa) keitintä. Kahvin on oltava kuumaa ja kahvin makuista, ei haaleaa tiskivesi litkua.
      Kauan kyllä teinkin kahvia siten, että laitoin kiehuvaa vettä jota kaadoin suodatin suppilon (ja kahvin) läpi termariin.

• mokkasiini

Kai sä syöt mokkapaloja?

• Mokka-mister
        mokkasiini kirjoitti:

Kai sä syöt mokkapaloja?

Aina.
        Kun löytyy tekijä.
        Tällä hetkellä tilanne avoin.
        Täytyypä laittaa listalle; mokkapalojen tekijä.
        Leipomoiden tuotteet eivät ole kuin kotikutoiset.
        Se vaan on niin.

• Pieni_ja_Sievä
      • Presii-dentti-hän-minä

Hautajaiset ovat niin arvokas tilaisuus, että sitä ei sa häpäistä kymmenen euron keittimellä.
        Kyllä Mocca Masteria vaatii jo pappikin tai puhe pienenee puoleen mutta lasku täysistä sanoista.

• Ernesti

Se on myöskin hemmetin monimutkanen. Paljon tietyssä järjästyksessä purettavia osia ennenkuin pääsee pöönät laittamaan suodattimeen ja osat pitää myöskin koota oikeassa järjästyksessä takaisin.
      Siinä aamuäreys on taattu ennenkun kahvit on kupissa.
      Mulla on Miele merkkinen keitin. Siinä on kaksi irtonaista osaa, suodatin suppilo ja kannu.
      Repikää siittä aamukahvit.

• Teen-aina-latauksen

MIKÄ helesvattipää on siinä, ettei keitintä voi ladata JO illalla!!!
        Aamulla vaan napsauttaa päälle.
        Ei. Ei todellakaan purut väljähdy yön aikana.

• Ernesti
        Teen-aina-latauksen kirjoitti:

MIKÄ helesvattipää on siinä, ettei keitintä voi ladata JO illalla!!!
        Aamulla vaan napsauttaa päälle.
        Ei. Ei todellakaan purut väljähdy yön aikana.

Ei sitä touhua illalla enää jaksa. Rynnäkkökiväärinkin purkaa ja kokoaa nopeammin vaikka se reppu päässä. En tosin muista kauanko siihen meni. Tein sen viimeksi 70-luvulla Poh Pion K:ssa

• utaret

Moccamaster on kaapissa, samoin perkolaattori, Siemensin surpresso keittiötasolla ja Melitan alumiinen pyörii tiskialtaassa. Mutteripannusta tuli luovuttua, koska oli liian pieni pohjaltaan keittolevylle.

• noohjooh

No en tiedä, tilaahan ne vie kaikki? Mua pännii maksaa ylimääräistä merkistä, enkä siksi osta Mocca masteria, Dysonia enkä Applea. Periaatekysymys.

• Kauan sinulta kesti, ennen-kuin pääsit aloituksesi ytimeen.
        "Voi...miksi minulla ei ole niin paljon rahaa kun toisilla on..."
        Mahtoi olla tuskallista pidätellä.

H.

• noohjooh
        hunksz kirjoitti:

Kauan sinulta kesti, ennen-kuin pääsit aloituksesi ytimeen.
        "Voi...miksi minulla ei ole niin paljon rahaa kun toisilla on..."
        Mahtoi olla tuskallista pidätellä.

H.

Olen ymmärtänyt että miehet ovat putkiavoisia, eivät arvuuttele mitä toinen tarkoittaa vaan ottavat kaiken kirjaimellisesti. Sä olet kyllä poikkeus (joka vahvistaa säännön?), et ota oikein mitään kirjaimellisesti, vaan kaivamalla kaivat rivienvälejä.

Ei raha tee onnelliseksi, eikä Mocca Master. Kerron sulle mitä tekee: uurastaminen, vaivan näkeminen ja sen hedelmän nauttiminen. Tein polttopaikan omalle tontille, itse asiassa poikani kanssa. Nyt menen kohta tekemään kolmiojalan jotta saan nokipannun ripustettua notskin ylle.

Siinä sulle, arvoisa nörtti, Mocca Mistress. Voidaan myös kirjoittaa mis-stress.

• RealistiN

Mulla taas on kolme mainitsemaasi, ei nimen vuoksi, vaan sen että loppujuoksussa tulevat edullisimmiksi, kun ei tarvitse jatkuvasti olla ostamassa uutta tai viedä vanhoja korjaamolle.
        Vanhin kolmesta, eli Moccamaster on ostettu markka-aikaan, vuotta en tarkalleen muista. Dyson on mulla Animal Pro, ei tarvitse ostaa pusseja, eli säästöä joka päivä, sillä koirahuussollissa karvoja riittää vuoden ympäri. Vuosia windows kurimuksessa elettyäni sain pojan "vanhat" omput kun pihinä en raaskinut ostaa omia, silloin vasta tajusin kuinka kivaa on olla ilman tietotekniikkaongelmia. 60 v lahjaksi sain ihan uudet omat iit, elämä on nykyään paljon helpompaa ilman windowsia.

• Tilanteen-mukaan

""" - No en tiedä, tilaahan ne vie kaikki? Mua pännii maksaa ylimääräistä merkistä, enkä siksi osta Mocca masteria, Dysonia enkä Applea. Periaatekysymys. - """

Minulla on Mike Dyson imuri.
        Se nyrkkeilee hyvin villakoiria vastaan.
        Applen mini pöytä mallin ostin pelkästään siksi, että sillä käyn vain ja ainoastaan 60 palstalla.
        Pidän väkeä hyvin arvovaltaisena joten he ansaitsevat applea.
        Joutokäyttöön surraan windows 10 homeella.
        Muu käyttö Windows 7 pro joka on tuolla sivupöydän läppärissä.
        Niin ja unohdetaan se tosiasia, että se mocca mästerikin löytyy. Sitä ehdin kehua jo toisaalla saamatta yhtään kiitosta.

• noohjooh
        RealistiN kirjoitti:

Mulla taas on kolme mainitsemaasi, ei nimen vuoksi, vaan sen että loppujuoksussa tulevat edullisimmiksi, kun ei tarvitse jatkuvasti olla ostamassa uutta tai viedä vanhoja korjaamolle.
        Vanhin kolmesta, eli Moccamaster on ostettu markka-aikaan, vuotta en tarkalleen muista. Dyson on mulla Animal Pro, ei tarvitse ostaa pusseja, eli säästöä joka päivä, sillä koirahuussollissa karvoja riittää vuoden ympäri. Vuosia windows kurimuksessa elettyäni sain pojan "vanhat" omput kun pihinä en raaskinut ostaa omia, silloin vasta tajusin kuinka kivaa on olla ilman tietotekniikkaongelmia. 60 v lahjaksi sain ihan uudet omat iit, elämä on nykyään paljon helpompaa ilman windowsia.

Joo, sä olet oikeassa tuosta laadusta, aina ei säästä rahaa sillä että ostaa halvinta. Mutta ei merkki tai korkea hinta automaattisesti tarkoita että kestää paremmin tai on käyttöystävällinen. Vaikeaahan onkin löytää hyvä hinta-laatusuhde...

Markkinoilla on ollut sellaistakin käytäntöä, että tehdään tuote, laitetaan siihen korkea hinta ja lanseerataan se luksustuotteena. Ihmiset uskovat että tämä on jotain parempaa koska maksaa niin saakelisti.

Kiina ja Kauko-idän maat taitaa hallita nykyisin kaiken teknologian, vähänkin joku sähköpiuha ja siellä se tehdään. Jotkut tapaukset ovat sellaisia, että valmistaja omistaa sen tehtaan siellä, mutta suurin osa taitaa vaan ostaa ne valmistuspalvelut sieltä. Ja samalla tieto-taitotekniikalla myyvät jotain muuta kilpailijalle.

• noohjooh
        Tilanteen-mukaan kirjoitti:

""" - No en tiedä, tilaahan ne vie kaikki? Mua pännii maksaa ylimääräistä merkistä, enkä siksi osta Mocca masteria, Dysonia enkä Applea. Periaatekysymys. - """

Minulla on Mike Dyson imuri.
        Se nyrkkeilee hyvin villakoiria vastaan.
        Applen mini pöytä mallin ostin pelkästään siksi, että sillä käyn vain ja ainoastaan 60 palstalla.
        Pidän väkeä hyvin arvovaltaisena joten he ansaitsevat applea.
        Joutokäyttöön surraan windows 10 homeella.
        Muu käyttö Windows 7 pro joka on tuolla sivupöydän läppärissä.
        Niin ja unohdetaan se tosiasia, että se mocca mästerikin löytyy. Sitä ehdin kehua jo toisaalla saamatta yhtään kiitosta.

Ainakaan sua ei heti epäilty aloittajaksi kun menit mokoma kehumaan Masteria. Se on kiitos sekin, kun ei tule huutia :)

Joskus kymmenen vuotta sitten siivoilin huusholleja extrana että pärjäisin rahallisesti. Kun en jaksanut exän kanssa taistella elatuksista. Oli vaikka mitä villakoirien taisteluvälineitä, mm. yksi Dyson. Kaapelin pituus oli surkea, imukyky loppui kun roskatankki oli puolillaan, ja auta armias se tyhjentäminen... Jos oli sattunut jotain isompaa biittiä poikittain, niin piti ronkkia sormin irti. Sieltä hämähäkkien lomitse. Aina likaisen näköinen.

Oli toinenkin imuri, toisessa paikassa. Oli kuulemma maksanut maltaita, en muista merkkiä. Sen suutin oli erikoismallinen, bumerangin muotoinen, piti hoitaa kulmat ja pöydänjalat tehokkaasti. Vaan ei se käytännössä jaksanut imeä niistä "siiveksistä". Mutta eihän noista voi tietää mitään kaupassa.

• RealistiN
        noohjooh kirjoitti:

Joo, sä olet oikeassa tuosta laadusta, aina ei säästä rahaa sillä että ostaa halvinta. Mutta ei merkki tai korkea hinta automaattisesti tarkoita että kestää paremmin tai on käyttöystävällinen. Vaikeaahan onkin löytää hyvä hinta-laatusuhde...

Markkinoilla on ollut sellaistakin käytäntöä, että tehdään tuote, laitetaan siihen korkea hinta ja lanseerataan se luksustuotteena. Ihmiset uskovat että tämä on jotain parempaa koska maksaa niin saakelisti.

Kiina ja Kauko-idän maat taitaa hallita nykyisin kaiken teknologian, vähänkin joku sähköpiuha ja siellä se tehdään. Jotkut tapaukset ovat sellaisia, että valmistaja omistaa sen tehtaan siellä, mutta suurin osa taitaa vaan ostaa ne valmistuspalvelut sieltä. Ja samalla tieto-taitotekniikalla myyvät jotain muuta kilpailijalle.

Sattui vaan olemaan juuri samoja mainitsemiasi hyviksi havaittuja tuotteita omassa käytössä. Moccamasteri on jo niin vanha etten muista mikä sai tekemään ostopäätöksen, mutta muut tuotteet on joku tuttu suositellut oman käytön perusteella. Dysonin varsi-imuriin päädyin sen jälkeen kun tyttäreni oli sellaisen hankkinut ja tuli esittelemään sitä siistiksi luulemaani kotiini. Voi kauhistus minkä määrän pölyä se kiskoi matoistani. Nyt omani on aina tuossa lataustelineessä valmiina nielemään sisuksiinsa pölyt ja koirankarvat, säiliökin helppo tyhjentää, kertaakaan en ole katunut ostopäätöstäni kuluneen lähes parin vuoden aikana. Mitään tuntien imurointejahan ei yhdellä latauksella imuroida, mutta kun usein imasee niin ei ole teho loppunut kesken homman, meiltä kummaltakaan. ;)

• noohjooh
        RealistiN kirjoitti:

Sattui vaan olemaan juuri samoja mainitsemiasi hyviksi havaittuja tuotteita omassa käytössä. Moccamasteri on jo niin vanha etten muista mikä sai tekemään ostopäätöksen, mutta muut tuotteet on joku tuttu suositellut oman käytön perusteella. Dysonin varsi-imuriin päädyin sen jälkeen kun tyttäreni oli sellaisen hankkinut ja tuli esittelemään sitä siistiksi luulemaani kotiini. Voi kauhistus minkä määrän pölyä se kiskoi matoistani. Nyt omani on aina tuossa lataustelineessä valmiina nielemään sisuksiinsa pölyt ja koirankarvat, säiliökin helppo tyhjentää, kertaakaan en ole katunut ostopäätöstäni kuluneen lähes parin vuoden aikana. Mitään tuntien imurointejahan ei yhdellä latauksella imuroida, mutta kun usein imasee niin ei ole teho loppunut kesken homman, meiltä kummaltakaan. ;)

Kyllä koiran kanssa saisi olla imurinvarsi implanttina olkapäässä :)) Sateen jälkeen varsinkin.

• Tilanteen-mukaan
        noohjooh kirjoitti:

Kyllä koiran kanssa saisi olla imurinvarsi implanttina olkapäässä :)) Sateen jälkeen varsinkin.

Sanottakoon, että kymmenisen vuotta sitten Dysonitkin oli ellei lapsen kengissä niin beta versioita. Siitä ovat kehittyneet vaan ei juurikaan halventuneet.
        Kun pölypussittomat alkoi yleistyä, ostin jossain välissä 49.90 maksaneen.
        Hyvin se palveli ja käyttökelpoisena luovutin sen eteenpäin kun ostin uudenpaa.
        Krö-höm joku dyson vaan.
        Taitaa olla kaikkien mallien hankaluus, että se pölysäiliön tyhjentäminen ei ole simsala pim. Napikkeet saattavat olla jäykät, painat avausta liian aikaisin, osuta luukun kohta roskiksen päälle...jne.
        Mutta...voihan sen tyhjentää keittiön lattialle ja imuroida toisella imurilla pois. Pölypussillisella, mieluummin.

• höhlääeesvastata

Olen vuosikymmenet ihmetellyt tuota MoccaMasterin ylenmääräistä suosiota. Ei sillä kahvi ole yhtään sen parempaa, jos senkäänlaista, kuin muilla keittimillä. Ja ruma kuin mikä, ei sovi nykyiseen keittiööni ollenkaan, eikä MM-mallia tullut hankittua edelliseenkään. Raha ei ollut este, ei kahvinkeittimet kalliita ole. Jos keitintä pidetään pöydällä niin saisi se nättikin olla.

Perin tyttäreltä pienen söpön kahvinkeittimen jo ehkä kymmenen vuotta sitten. Eli keittimellä on ikää ainakin 15 vuotta. Oikein hyvää kahvia sillä tulee, en aio hankkia uutta ennenkuin lopettaa purputtamisen. Väri siitä vehkeestä alkaa haalistua, mutta olkoon, ei haittaa. Käytänkin sitä vain jos on enemmän kahvinjuojia paikalla.

Nykyinen varsinainen 'keittimeni' on suppilo ja suodatinpussi. Veden kuumennan ja lirutan mukiin itselleni makoisan kupillisen. Suppilokin lie kymmeniä vuosia vanha.

• nylon-suodatin

Siinä vaiheessa kun suppilosi patinoituu umpeen, voit mennä metsään ja kerätä yhden tai kaksi suppilovahveroa, kovertaa ja wot, siinä on uusi suppilo.

• tetra
        nylon-suodatin kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun suppilosi patinoituu umpeen, voit mennä metsään ja kerätä yhden tai kaksi suppilovahveroa, kovertaa ja wot, siinä on uusi suppilo.

Onko niitä nylon-suodattimia vielä myynnissä? Meillä oli keltaisilla muovivahvikkeilla oleva. Se suppilo värjääntyi rusehtavaksi vaikka fairilla pesi.

• utaret
        tetra kirjoitti:

Onko niitä nylon-suodattimia vielä myynnissä? Meillä oli keltaisilla muovivahvikkeilla oleva. Se suppilo värjääntyi rusehtavaksi vaikka fairilla pesi.

Kuppisuodatin on varsin mainio, koska siinä veden kuumuuden pystyy säätäämään näppituntumalla, eikä karstoitu kahvirasvalla samallatavoin kuin keitin.

• RealistiN
        utaret kirjoitti:

Kuppisuodatin on varsin mainio, koska siinä veden kuumuuden pystyy säätäämään näppituntumalla, eikä karstoitu kahvirasvalla samallatavoin kuin keitin.

Eihän keittimetkään karstoitu millään kahvirasvalla kun kahvin kanssa tekemisessä olevat osat pesee silloin tällöin tai laittaa astianpesukoneeseen. Silloin jos keittää vain kupillisen kerrallaan ja on aikaa niin tuo suodatin systeemi on varmaankin ihan toimiva. Kannattaa kuitenkin varoa ettei polta näppejään tunnustellessaan kuumaa vettä ;)

• höhlää.jne
        nylon-suodatin kirjoitti:

Hehheeee! Onneksi suppiloita saa kirpparilta 50 sentillä. Ja on mulla yks varallakin. Se onneton vaan on oranssi - pidän sitä tiukasti piilossa. Oranssi oli 70-luvun muoviastioissa kova sana.

• 70-luku-juu
        höhlää.jne kirjoitti:

Hehheeee! Onneksi suppiloita saa kirpparilta 50 sentillä. Ja on mulla yks varallakin. Se onneton vaan on oranssi - pidän sitä tiukasti piilossa. Oranssi oli 70-luvun muoviastioissa kova sana.

O-ranssi on hollantilaisten pelipaidoissa. Korppiksen lempiväri.
        Minulla on yksi oranssi hihaton t-paita. Lacoste. Oranssi.
        Mutta 70-luku. Muistan ainakin oransseja lampun varjostimia.
        Etteikö ollut oransseja keittiöitäkin vai oliko se 80-lukua?

• kädenkäänteessä

Kyllä mä moccamasterilla kahvit keitän. Siinä se rumana ja kolhona on sivupöydällä keittiössä. On muutakin kolhoa siinä; mikro, vedenkeitin, tehosekoitin, leivänpaahdin, hedelmäkori, sipulikori, leipävasu.
      Mä niitä viitti kaappeihin piilotella.

• Totta-toinen-totuus

Kun miettii viimeisen päälle niin loppujen lopuksi keittiössä ei olekaan muuta kuin rumaa. Melkein tekisi mieli laittaa abloy riippulukko oveen, ettei muut kuin itse näe sitä.
        Mutta keittiöni pöytä on kaunis kuin menneen ajan miss suomi. Vaaleana.

• Bengalitikku

Minulla on Tavis-Braun. Edellinen laski alleen ja poistui. Uusi keittää.
        Olen silttis sitä mieltä, että kahvilaatu ratkaisee.
        No lapsuusajan mökin kaivovesipannukahvia ei voita mikään.
        Tai mummon kahvimyllystä pöllähtänyt kahviaromi. Njam.
        Olen miettinyt, että paahdossako böönat tulevat tasavärisiksi vai värjätäänkö niitä?
        Tän pituinen tää.

• Bengalitikku

Ja unohdin, että tämä Braun alkaa jossain vaiheessa vanhetessa rupsuttaa,
        niin kuin akuutti agressivinen vatsatauti.
        Lastani olen moccamasterilla lahjonut.
        Mikähän merkitys Mocca-sanalla on? Juodaarnko ko. kupeista.
        Sen pituinen se.

• KaffeElla

Braun CafeHousessa ei muuta vikaa kuin prötköttävä ääni.
        Pannussa erittäin hyvä ja tukeva kahva, toisin kuin yhdessäkään Moccamasterissa.
        Himpuleita käsitellä, vaikkakin hyvää ja kuumaa kahvia saa aikaan.
        Mielstäni olen halvalla saanut hyvää kun Brauniin vaihdoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      397
      8553
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      170
      2891
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1232
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      928
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      893
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      822
    Aihe