Prisman taksit huijaa

Sirkkakas

Minulle soitettiin prismasta taxi. Olen invalidi ja kulen kepeillä. Mustaan taksiin ei kelvannut kuljetuskortti ja minulta vaadittiin koko matkan hinta 11.70 en mene enää

17

4625

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOKnOmistajajäsen

Osuuskauppa tilaa Arsenal Security vartiointiliikkeen taksin eikä perinteistä. Pitää erikseen kertoa, ettei halua. Kuinka moni tietää edes?

Mistähän TOK on löytänytkin yövartijoiden uuden taksin ja mikä on TOKn provikka?

Maksoitko liikaa aiempaan taksiin?

Edustajiston jäsenet ovat vaaleilla valittuja, joten pyydä heiltä hyvä selitys.

• kiiki

Taksi pitää tilata vanhasta numerosta (02) 10041, ja tilatessa mainita kuljetuspalvelukortista.

• Noustenmaa

Tietysti annoit kuljetuspalvelukortin kuljettajalle MATKAN ALKAESSA kuten kaupungilta tulleessa korttiohjeessa mainitaan.

• Duunari123

VOI VOI!! Siinä meni röökirahat.Kuka sunkin palveluskortin maxaa.....me duunarit.

• Työläinen

Ainahan on maksettava eikös joo.

• Tulevavanhus

Kohta mustat taksit lopettaa kun ei oo kuskeja jotka ajais niitä. Tämän jälkeen me vasta maksetaan kun firma heittää lusikat nurkkaan. Vanhuksille pitää suoda halvat kyydit. Prisman henkilökunta kyllä tietää mitä takseja pitää tilata vanhuksille. Kyseinen firma on viennyt kaikkiin frismoihin heidän puhelimet mistä prisma soittaa kyseisen firman laskuun. Mikään firma joka tekee sopimuksen EI tee sitä ilmatteeksi se on varma asia. Kannattaa kunnioittaa vanhuksii ne on tehnyt meidän ihan tarpeeksi et meillä olis hyvä olla.

• EVPtaxikuski

Mustat "taxit" on ruumisautoja ja korostan, ETTEI PRISMALLA OLE AINUTTAKAAN TAXIA!

• TänäänKokeilin

No ei Prismassa ainakaan tänään suostuttu soittamaan TaxiDatan autoa mulle. Sanoivat, että soittavat vain Safen taxeja. Jos muita haluaa, pitää soittaa itse. Soitin itse.

• Kaivokatulainen

Safe Taxi omistajana oleva vartioliike tai sen omistaja ilmeisesti meinaa että taxi on hyvä business varsinkin, kun pitää hinnat muita vähän korkeammalla ja maalaa autot mustiksi.

Tulot vaativat kovaa työtä eikä 40 tuntia viikossa riitä vielä.

Menevä taxin lähtöhinta on 3 euroa. Kilometrihinta oli muistaakseni 90 hengeltä. Ajelin yksin päiväsaikaan. Niitäkin on tolpilla.

• Noustenmaa

Menevän hintakaan ei pärjää kun siellä on vielä aikaveloitus 0.90€ / min.
        Taxidata 1.60 /km ei minimiveloitusta. Aloitusmaksu 5.90€.

• Anonyymi
        Noustenmaa kirjoitti:

Menevän hintakaan ei pärjää kun siellä on vielä aikaveloitus 0.90€ / min.
        Taxidata 1.60 /km ei minimiveloitusta. Aloitusmaksu 5.90€.

Tilatkaa taksi esim. Turun Tilatakseilta, Kajonilta tai Turun TaxiDattalta, kaksi jälkimmäistä on tosin huonoja...

• minä100100

Voi jeesus mitä tarinaa. Safe taxit ovat turun parhaat taksit ikinä. Hinnat halvimmat, mahtava palvelu, siististi pukeutuneet ja kohteliaat kuljettajat, jotka samaan hintaan auttavat sinut koti ovelle asti. Valitettavasti taxikortit eivät heillä nyt käy mutta katsotaan asiaa sitten kun nekin kilpailutetaan. muita takseja en käytä enää ikinä ja kiire aikaan voin jopa odottaa että varmasti saan safe taksin 👍🏻

• järkkäri

Safe Taxin omistaja tai myyntipäällikkö kirjoittelee mainosta ilmaiseksi.

Yritys kuuluu samaan yritysryppääseen, jonka toisen yhtiön touhuja poliisi tutkii valtakunnansyyttäjän viraston käskystä (Turun Sanomat 6.4.2019).

• Anonyymi

Vieläkö Prisma, hotellit ja osuuskaupan kuppilat tilaavat Safe Taxin vai kysyvätkö asiakkaalta mitä haluavat? Mikähän on provisio ???

Prisman taxipysäkissä lukee taxi pelkästään.

• Anonyymi

Kyllä Sokos-hotelli ainakin tilasi Safe Taxin. Mielelläni olisin vaikka maksanutkin hieman enemmän loistavasta palvelusta. Hinta oli kuitenkin ihan sama kuin edellisenä päivänä toisella taksilla, jonka kuljettaja ei edes noussut avaamaan ovea. Nyt iloinen palvelu, ovien avaus (kaatosateessa) ja vesipullo junaevääksi. Eikä tarvinnut ulkona odotella vaan kuljettaja haki hotellin aulasta. Palvelulla kannattaa kilpailla! Nimim. Paljon työkseen matkustava.

• Anonyymi

Kannattaa tilata safetaxi, jos mielestäsi on asianmukaista, että kuljettajat tienaavat välillä alle 5e tunnissa. Kuljettajille ei myöskään makseta palkkaa auton pesemisestä yms… Jos et suostu tekemään työtä ilmaiseksi, ilmoitetaan että ei tarvii tulla enään töihin.

• Anonyymi

Eikös tämän firman omista samat henkilöt jotka ajavat föli linja-autoja eli jalobus, Muurinen oy, citybus oy jne.. itse en työskentelisi heidän alaisuudessaan.
      Näyttää samanlaista puuhastelua olla kuin bussien kanssa että ei oikein osata hoitaa liiketoimintaa tai työntekijöitä vaikea pitää firmoissa.. myös Taloustiedot kertovat karua lukemaa kannattavuudesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5776
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3791
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3323
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2758
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2222
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2167
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162