Ongelma ei ratkennut.

Label5

Olen tänne kirjoitellut polkupyöräilijöiden holtittomasta perseilystä liikentessä. Tämä tyyli vaan jatkuu ja jatkuu edelleenkin.
Hyviä neuvojakin olen saanut palstalaisilta, kuten mielenterveys lääkkeet.
Kävinkin lääkärillä, joka jotain totesi, resptin kirjoitti useammalle lääkkelle.
Kuitenkin olen huomannut, ettei nämä syömäni lääkkeet, eivät ole vaikuttaneet mitenkään polkupyöräilijöiden aiheuttamiin vaaratilanteisiin.

6

403

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KikkelisKokke

Tepsisikö ongelmaasi Husu terveiset? Syö p4as.. ja kuole.

• Nurinpein

Entäpä jos asia käänetään ympäriinsä. Autoilijana et kunnioita kärkikolmiota lainkaan. Tunget vaan mistään välittämättä mukaan ja sekaan. Et kunnioita suojatie sääntöjä, jalankulkijoilla on velvollisuus väistää autoja suojatiellä.
      Voit jatkuvasti ajaella kielettyyn ajosuntaan yksisuuntaisilla kaduilla. Voit ajaa väärällä kaistalla, kääntyen jopa kiellettyyn suunaan suuntaan. Yleensäkkin voit voit ajella väärällä puolella, tokihan vastantulijat väistävät tarvitessa.
      Huomaat olleesi mukana tai aiheutteneesi kolarin tai onnettomuuden. Poistut pikaisesti paikalta.

Kuinka kauan mahdollisesti ajokortti on hallussasi, näin toimien.
      Ei varmasti päivääkään. Poliisi sikseenkin tarkasti valvoo autoilijoita, ja heidän edesottamuksiaan. Ei päivää pidempään voi olla ajokortti noin käyttäytyvän autoilian lompakossa.

• Holtittomastiperseileväp

Malttia ystävä hyvä! Suomi24-keskustelupalsta on todellakin se oikea paikka muokata kanssaihmisten käyttäytymistä itselle mieluisaksi. Jatka ponnekasta kirjoittamistasi palstalle niin hyvä tulee. Veikkaisin, että viimeistään marras-joulukuussa huomaat liikenteessä holtittomasti perseilevien polkupyöräilijöiden vähentyneen. Mukavaa kesän jatkoa!

• päivittäinenaamupuuro

Tai sitten olisi ikävä huomata jos joku vihainen pyöräilijä on jokainen aamu puhkaissut jokaisen renkaasi autosta, töihin lähtiessä ikävä aina aamuisin ja kallista :D

Jokainen päivä uudet renkaat aina aamuisin :D

• Hampaat_irvessä
        päivittäinenaamupuuro kirjoitti:

Tai sitten olisi ikävä huomata jos joku vihainen pyöräilijä on jokainen aamu puhkaissut jokaisen renkaasi autosta, töihin lähtiessä ikävä aina aamuisin ja kallista :D

Jokainen päivä uudet renkaat aina aamuisin :D

Kun pyöräily on noin vaikeaa ja suorastaan vastenmielistä ja kaikki vielä kiusaavatkin ja ovat vihaisia, niin kannattaisiko viedä pyörä varastoon ja liikkua muuten?

• entäpyörätuolisuojatiel

Sähköisellä rollaattorilla vain suojateille kovaa vauhtia, kiinalaiset tekevät sähköpyöriä jotka kuljevat jopa 72km/h.

Onko rollaattolilla etenevä ihminen suojatiellä jalankulkija, entä onko pyörää taluttava ihminen jalankulkija?

Jos pyöräilijä laittaakin jalan maahan suojatiellä niin hän on silloin jalankulkija suojatiellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe