Ongelma ei ratkennut.

Label5

Olen tänne kirjoitellut polkupyöräilijöiden holtittomasta perseilystä liikentessä. Tämä tyyli vaan jatkuu ja jatkuu edelleenkin.
Hyviä neuvojakin olen saanut palstalaisilta, kuten mielenterveys lääkkeet.
Kävinkin lääkärillä, joka jotain totesi, resptin kirjoitti useammalle lääkkelle.
Kuitenkin olen huomannut, ettei nämä syömäni lääkkeet, eivät ole vaikuttaneet mitenkään polkupyöräilijöiden aiheuttamiin vaaratilanteisiin.

6

403

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KikkelisKokke

Tepsisikö ongelmaasi Husu terveiset? Syö p4as.. ja kuole.

• Nurinpein

Entäpä jos asia käänetään ympäriinsä. Autoilijana et kunnioita kärkikolmiota lainkaan. Tunget vaan mistään välittämättä mukaan ja sekaan. Et kunnioita suojatie sääntöjä, jalankulkijoilla on velvollisuus väistää autoja suojatiellä.
      Voit jatkuvasti ajaella kielettyyn ajosuntaan yksisuuntaisilla kaduilla. Voit ajaa väärällä kaistalla, kääntyen jopa kiellettyyn suunaan suuntaan. Yleensäkkin voit voit ajella väärällä puolella, tokihan vastantulijat väistävät tarvitessa.
      Huomaat olleesi mukana tai aiheutteneesi kolarin tai onnettomuuden. Poistut pikaisesti paikalta.

Kuinka kauan mahdollisesti ajokortti on hallussasi, näin toimien.
      Ei varmasti päivääkään. Poliisi sikseenkin tarkasti valvoo autoilijoita, ja heidän edesottamuksiaan. Ei päivää pidempään voi olla ajokortti noin käyttäytyvän autoilian lompakossa.

• Holtittomastiperseileväp

Malttia ystävä hyvä! Suomi24-keskustelupalsta on todellakin se oikea paikka muokata kanssaihmisten käyttäytymistä itselle mieluisaksi. Jatka ponnekasta kirjoittamistasi palstalle niin hyvä tulee. Veikkaisin, että viimeistään marras-joulukuussa huomaat liikenteessä holtittomasti perseilevien polkupyöräilijöiden vähentyneen. Mukavaa kesän jatkoa!

• päivittäinenaamupuuro

Tai sitten olisi ikävä huomata jos joku vihainen pyöräilijä on jokainen aamu puhkaissut jokaisen renkaasi autosta, töihin lähtiessä ikävä aina aamuisin ja kallista :D

Jokainen päivä uudet renkaat aina aamuisin :D

• Hampaat_irvessä
        päivittäinenaamupuuro kirjoitti:

Tai sitten olisi ikävä huomata jos joku vihainen pyöräilijä on jokainen aamu puhkaissut jokaisen renkaasi autosta, töihin lähtiessä ikävä aina aamuisin ja kallista :D

Jokainen päivä uudet renkaat aina aamuisin :D

Kun pyöräily on noin vaikeaa ja suorastaan vastenmielistä ja kaikki vielä kiusaavatkin ja ovat vihaisia, niin kannattaisiko viedä pyörä varastoon ja liikkua muuten?

• entäpyörätuolisuojatiel

Sähköisellä rollaattorilla vain suojateille kovaa vauhtia, kiinalaiset tekevät sähköpyöriä jotka kuljevat jopa 72km/h.

Onko rollaattolilla etenevä ihminen suojatiellä jalankulkija, entä onko pyörää taluttava ihminen jalankulkija?

Jos pyöräilijä laittaakin jalan maahan suojatiellä niin hän on silloin jalankulkija suojatiellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1231
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      788
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      732
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      631
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe