Miten luulet Naton reagoivan jos ...............

ammattisukeltajaJoni

Ahvenanmaalle ilmestyy aamulla vihreitä miehiä ?
Kuten aikoinaan Krimille !

32

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SBOSS

      Suomen nopeantoiminnan joukot yhdessä jef joukkojen kanssa pyytävät marssilaisia menemään kotiinsa vaikka uimalla jos muuta kyytiä ei ole

    • ei-epäilystäkään

      Tarkoitatko suomalaisia rannikkojääkäreitä? Ei siellä nimittäin mitkään muut vihreät eikä muunkaan väriset sen pitempään tollastele, vaan lähtevät joko uimalla takaisin sukellusveneeseen tai sitten kv internointileirille odottelemaan YK-pakettia kotiväeltä.

      Jos nyt et sattunut tietämään, niin sopimusten mukaan Ahvenanmaan puolustus on Suomen vastuulla ja siksi maan kovin sotilaskoulutus annetaan rannikkoruotsalaisille (ja muutamille suomenkielisille vapaaehtoisille) rannikkojoukoissa, jotka on koulutettu puolustamaan ja myös valtaamaan takaisin saaristoalueita ja ne on myös varustettu kalustolla ja aseistuksella, joka takaa tehtävien onnistumisen.

      Liikkuvat kylläkin tosiaan vihreässä maastopuvussa, myös lomillaan.

    • JokoPelottaa

      Krimin vihreät ja tunnuksettomat asepuvut harteillaan saattavat tilata Ahvenemmaan R-kioskilta Norttia Venäjän korostuksella.

      Mitäs sitten ?

      • PERKELEEN.PERKELE

        Ei pelota.

        Suomalaista ei pelota kuin korkeintaan liian iso lottovoitto. Jos nyt sekään.


    • ihmettelijä.-

      NATO ei tietenkään reagoi mitenkään. ihmeellinen kysymys

      • MikäNATO

        Juuri niin.
        Mikä NATO?


      • todisteet.saatu

        Käskee ulostamaan venäläisiä diplomaatteja, siellähän haisi surströmming, eiku jussin käänösvirhe, po. surkål.


    • veskuri

      Aika hyvä paikka Putinin ottaa ensin Ahvenanmaa, sit suomi....ja ku Kaliningrad lähellä, vielä ku lisää meidän heikon itärajan sekä pohjoisen ilmansuunnan siihen niin Venäjälle valtaus on pikku suupala ainoastaan! Putinin halu on palauttaa Venäjä entisiin mittoihinsa :)

    • ihanaaPutiini

      Putiinilta se onnistuu Sen t ulee Natohiiret huomaamaan vuoden sisällä !

      • Tiltu_Uhittelee

        Ja taas yksi Moskovan "Kuusinen" uhittelee Venäjän hyökkäyksellä, mikä jo sinällään paljastaa tiltujen perimmäisen työtehtävän.


    • aattelia

      Jäätalvena Ahvenanmaan valtaus olisi jopa helppoa Venäjälle .Kaikki Suomen Alumiinirunkoiset ohjusveneet seisoisi laitureissa . Ilmasta näkisi sateliiteilla kaikkien jäävahvisteisten alusten liikkeet , koska tummavesivana erottuisi vaaleasta lumesta . Ilmavalvontakoneet valvoisi Suomen ilmatilaa meidän helikoptereiden ja hornetteiden varalta . S-500,400 ohjuksilla Venäjä voisi näivettää koko Suomen ilmaliikenteen . Sama laivaliikenteen . Olisiko Suomi valmis uhraamaan poikiaan Sissisodassa tai vastahyökkäyksessä Ahvenanmaalle ?

      • varautumissuunnitelma

        Viranomaisten tulisi takavarikoida kaikki kairat rannikolta. Suomessa erittäin suureksi paisunut viides kolonna (eli kaikki, jotka eivät kannata liittymistä Natoon) nimittäin ryntää heti merkin saatuaan kairaamaan ja tuuraamaan irti jääpaloja mahdollistaen siten sukellusveneiden yllättävän pintaanpääsyn ja Spetznatsien salamahyökkäyksen rannikollemme.

        Kesällä venäläiset tuskin hyökkäävät, koska silloin yllätysmomentti jää puuttumaan ja kaiken lisäksi kaikki viidennelle kolonnalle maksetut ruplat (ja niillä Viipurista ja Sortavalasta ostettu bensiini ja tupakka) ovat menneet aivan hukkaan!


      • dfghjkhgfdew

        r..än vinkujan on turha yrittää valehdella. tietenkin Suomi ja sen liittolaiset aloittaa välittömästi vastahyökkäyksen ja ajaa hyökkääjän Suomen alueelta pois. Jokainen isänmaalinen tietää sen ja uskon että valmius on kova siihen että jos r...ä menee tekemään virheen hyökkäämällä niin se varmasti ajetaan pois hyökätyiltä alueilta.


      • RealismiaKehiin
        dfghjkhgfdew kirjoitti:

        r..än vinkujan on turha yrittää valehdella. tietenkin Suomi ja sen liittolaiset aloittaa välittömästi vastahyökkäyksen ja ajaa hyökkääjän Suomen alueelta pois. Jokainen isänmaalinen tietää sen ja uskon että valmius on kova siihen että jos r...ä menee tekemään virheen hyökkäämällä niin se varmasti ajetaan pois hyökätyiltä alueilta.

        voi mitä 60-lukulaista paatosta ja natiolismia puhtaimmillaan ! " isänmaallinen " -on sana jolla ei suomessa ole EU:n liittymisen jälkeen tarkoitusta ,eikä virallista asemaa suomen kielessä .

        Herätkää jo sammakon talvihorroksestanne !


      • ertyjhgytfrewq
        RealismiaKehiin kirjoitti:

        voi mitä 60-lukulaista paatosta ja natiolismia puhtaimmillaan ! " isänmaallinen " -on sana jolla ei suomessa ole EU:n liittymisen jälkeen tarkoitusta ,eikä virallista asemaa suomen kielessä .

        Herätkää jo sammakon talvihorroksestanne !

        Natiolismi ei todellakaan ole kadonnut mihinkään eikä se ole mikään pahe olla isänmaalinen. Suomalaiset on ylpeitä omasta maastaan mutta ero itä pettureihin on se että me Läntisen Demokratian kannattajat haluamme puolustaa Suomea ja Länsimaiden turvallisuutta idän aggressiota vastaan vaikka voimatoimin jos tarvetta on. Naton jäsenenä Suomea ei r...ä uho kiinnosta vaan vahva puolustus ja yhteistyö muiden Länsimaiden kanssa.


      • NeutraaliSuomi
        dfghjkhgfdew kirjoitti:

        r..än vinkujan on turha yrittää valehdella. tietenkin Suomi ja sen liittolaiset aloittaa välittömästi vastahyökkäyksen ja ajaa hyökkääjän Suomen alueelta pois. Jokainen isänmaalinen tietää sen ja uskon että valmius on kova siihen että jos r...ä menee tekemään virheen hyökkäämällä niin se varmasti ajetaan pois hyökätyiltä alueilta.

        Mitkä ihmeen liittolaiset? Suomi on sotilaallisesti neutraali maa, eli itse saamme ajaa tunkeutujat pois, jos kykenemme.


    • Ei mitenkään. Ohjusiskun voisi joku kyllä järjestää Lähi-Itään.

      • voevoe

        Mees ny pelle taas omaan koloos murjottamaan!
        Sut on monet kerrat paljastettu valehtelijaks, ja pjaskaa levittäväks venäjänkätyriks.


      • voevoe kirjoitti:

        Mees ny pelle taas omaan koloos murjottamaan!
        Sut on monet kerrat paljastettu valehtelijaks, ja pjaskaa levittäväks venäjänkätyriks.

        No jos kerran Nato suojelee Suomea ilman että Suomen tarvitsee liittyä Natoon niin silloinhan Natoon liittyminen on täysin turhaa.


    • VeliHärveliKoinsultti

      Kiva herätä uuteen aamuun ilman NATOA !

      Jokainen aamu ilman Nato on Suomelle pelastus !

      Oletko kanssani samaa mieltä ?

      • Uioyt

        No tottakai näin on. Mutta otsakkeeseen liittyen Ahvenanmaa pitäisi luovuttaa Venäjälle, jos vaan huolivat sen


    • Ahvenmaa nauttii suuria vapauksia ja emämaa avustaa monin tavoin, mutta mitä tekevät asukkaat?
      Sylkevät kantasuomalaisten päälle, eivät puhu Suomea ja ovat sen avoimesti ilmaiseet...Ruotsi, ei Suomi.
      Mistä siis olemme huolissamme?
      Ainakin pitäisi laittaa Suomen kieli päällimäiseksi ja jos ei suostu puhumaan, muuttakoon Ruotsiin.

      • Emme tietenkään halua luopua ruotsinkielisestä vähemmistöstämme, älä aina höpsi niitä stalinistisia unelmiasi.


      • Vivirty
        moloch_horridus kirjoitti:

        Emme tietenkään halua luopua ruotsinkielisestä vähemmistöstämme, älä aina höpsi niitä stalinistisia unelmiasi.

        Ketkä me? Kyllä huomattava osa suomalaisista on valmis, vaikka heti luovuttamaan Ahvenanmaan jollekin naapurimaistamme. Tule jo pois viime vuosisadalta stalinismeinesi, jotka eivät liity tähän mitenkään.
        Taidat olla itse ruotsinkielinen, kun noin innokkaasti liputat ruotsinkielisten puolesta. No se selittääkin asioita.


      • Vivirty kirjoitti:

        Ketkä me? Kyllä huomattava osa suomalaisista on valmis, vaikka heti luovuttamaan Ahvenanmaan jollekin naapurimaistamme. Tule jo pois viime vuosisadalta stalinismeinesi, jotka eivät liity tähän mitenkään.
        Taidat olla itse ruotsinkielinen, kun noin innokkaasti liputat ruotsinkielisten puolesta. No se selittääkin asioita.

        "Ketkä me? Kyllä huomattava osa suomalaisista on valmis, vaikka heti luovuttamaan Ahvenanmaan jollekin naapurimaistamme."

        Ei ole. Ehkä 0,3%.

        "Tule jo pois viime vuosisadalta stalinismeinesi, jotka eivät liity tähän mitenkään."

        Kyllä se liittyy, kun Ahvennmaan väestön luovuttamista ehdottaa vanha stalinisti.

        "Taidat olla itse ruotsinkielinen, kun noin innokkaasti liputat ruotsinkielisten puolesta. No se selittääkin asioita."

        En ole. Ruotsi oli minullekin pakkopullaa koulussa, mutta ruotsinkielinen väestö on maamme rikkaus..


      • krui

        Jaa, mites se nyt menikään Krimillä, Itä_Ukrainassa? OLithan sinä rommel, purejenkki ym. nimimerkkisi vaatimassa että venäjänkieli on ilmanmuuta säilytettävä, siis ei saa mennä niin että vain Ukrainankieli olisi virallinen kieli??


      • krui kirjoitti:

        Jaa, mites se nyt menikään Krimillä, Itä_Ukrainassa? OLithan sinä rommel, purejenkki ym. nimimerkkisi vaatimassa että venäjänkieli on ilmanmuuta säilytettävä, siis ei saa mennä niin että vain Ukrainankieli olisi virallinen kieli??

        Kummallista. Miksiköhän Purejenkki ei vaadi Ukrainan venäjänkielisiä muuttamaan Venäjälle?


      • NATIONALISTIXXL
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Ketkä me? Kyllä huomattava osa suomalaisista on valmis, vaikka heti luovuttamaan Ahvenanmaan jollekin naapurimaistamme."

        Ei ole. Ehkä 0,3%.

        "Tule jo pois viime vuosisadalta stalinismeinesi, jotka eivät liity tähän mitenkään."

        Kyllä se liittyy, kun Ahvennmaan väestön luovuttamista ehdottaa vanha stalinisti.

        "Taidat olla itse ruotsinkielinen, kun noin innokkaasti liputat ruotsinkielisten puolesta. No se selittääkin asioita."

        En ole. Ruotsi oli minullekin pakkopullaa koulussa, mutta ruotsinkielinen väestö on maamme rikkaus..

        RUOTSI JA SEN KIELI VOITAISIIN LAILLA LOPETTAA !

        ja ajaa etniseen vähemmistöön lukeutuva " riikinruotsalainen" Norjan lappiin muun saamelaisväestön sekaan.

        Ruotsista ei ole Suomelle ollut muuta kuin kuluja ha etnistä hankaluutta raahata mukanaan Eurooppaan sellaista vajaa -ja toistaitoista kansaa..

        Ahvenamaa mitää asuttaa KANTASUOMALAISILLA !


      • NATIONALISTIXXL kirjoitti:

        RUOTSI JA SEN KIELI VOITAISIIN LAILLA LOPETTAA !

        ja ajaa etniseen vähemmistöön lukeutuva " riikinruotsalainen" Norjan lappiin muun saamelaisväestön sekaan.

        Ruotsista ei ole Suomelle ollut muuta kuin kuluja ha etnistä hankaluutta raahata mukanaan Eurooppaan sellaista vajaa -ja toistaitoista kansaa..

        Ahvenamaa mitää asuttaa KANTASUOMALAISILLA !

        "RUOTSI JA SEN KIELI VOITAISIIN LAILLA LOPETTAA !"

        No ei.

        "ja ajaa etniseen vähemmistöön lukeutuva " riikinruotsalainen" Norjan lappiin muun saamelaisväestön sekaan."

        Miksi ihmeessä tekisimme mitään noin ääliömäistä? Olet tainnut saada käsityksesi vähemmistöjen kohtelusta Putinin Venäjältä.

        "Ruotsista ei ole Suomelle ollut muuta kuin kuluja ha etnistä hankaluutta raahata mukanaan Eurooppaan sellaista vajaa -ja toistaitoista kansaa.."

        Ruotsista on ollut Suomelle valtavasti hyötyä ja edelleenkin se on suurimpia kauppakumppaneitamme.

        "Ahvenamaa mitää asuttaa KANTASUOMALAISILLA !"

        Sehän on jo. Nuo kantasuomalaiset vain puhuvat äidinkielenään ruotsia.


      • krui

        Mikäs pelkuri olet.
        Et sitten pysty vastaamaan, kiertelemään omasta kaksinaamaisuudestasi!
        Toisaalla sinun mielestäsi pitäisi olla vain yksikielinen maa mutta Ukrainassa tämä ei käy.
        Aina sinut paljastetaan trolliksi vaikka nimimerkit vaihtuu useammin kuin sukkasi, HAH HAH........


    • ironmikesss

      Natomaana asiaa ei tarvitse spekuloida koska Naton alueelle ei hyökkää yksikään armeija.

      Nato ei reagoisi tietenkään mitenkään mutta natovastustajat reagoisivat kyllä. Tilanteessa idiooteiksi itsensä ymmärtävät natoa vastustavat vaikeasti tyhmät ihmisjätepaskat pohtisivat mikä on minun seuraava askel: Köysi vai myrkky? Natovastustajat eivät voi elää kun ymmärtävät minkä ovat saaneet aikaan.

      Ja seuraava kysymys. Miltä natovastustaja tuntuu olla täydellinen idiootti. Miltä tuntuu olla ihmispaskaa? Kysyn.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe