Raahessa ei osata ajaa autoa

Tötterssönit

Meinaspa joku akka aiheuttaa autokolarin. Suoraan ajaa bemarillansa kolmion takaa jonka vuoksi pösön kuski meinasi ajaa bemarin kylkeen ja minä pösön perään. Tiedänpähän kuka olisi maksanut viulut! Kirjaimellisesti akka ratissa. Mietti varmaan, että mitä huulipunaa laittaa seuraavaksi.

Opetelkaa prkl tötteröt ajamaan autolla ja nouttamaan myös niitä nopeusrajoituksia. Jokaisella tie osuudella ei tarvitse ajaa 30 tien tukkeena!

41

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhhuh

      Turhan monta kertaa on joku yrittänyt kaupungin laidalla ajaa kolmion takaa päälle. Joka kerta ollut akka ratissa ja puhelin naaman edessä tai korvalla. Mitähän niin tärkeää siellä puhelimessa on ettei voi muutamaa minuuttia odottaa että pääsee ensin määränpäähänsä.

    • Onsekumma

      No sehän on peräänajajan vika! Ja silloin sinä perässä hiillostaja maksat!! Pidä riittävä turvaväli prkele! Eikö ne vttu ole opettanut autokoulussa perus asioita sulle häh!!
      ŠAATANA! Kerro vielä että ajat skoodalla!!

    • Tötterssönit

      Mitäpä tötterssöni luulet, että jos talvella tullaan idioottimaisesti kolmion takaa niin ehditkö jarruttaa riittävän ajoissa vaikka turvaväliä olis vaikka metri kaupalla? Hei haloo itse et ole käyny autokoulu jos luulet, että kolmio kolmion takaa saa tulla vaikka toine auto suoraan nokan edessä?! Taidat olla juuri niitä rasittavia tapauksia jotka tulee kolmion takaa tai niitä 30 körryttelijöitä jotka luulee, että auto menee rikki jos ajaa lujempaa :D Älä vaan lähde tien tukkeeksi Ouluun :D Osu näköjää tunteisiin joka on voi voi :D Jos ämmä olis pysähtyy liikennevaloihin niin olisin nostanu ison perseeni ylös autosta ja olisin menny päin näköä sanomaa ämmälle ja takaan sen, että olis muistanu vielä ens vuonnakin ja varmasti olisin pitänyt henkilökohtaiset huolen siitä, että ämmä olis maksanu jos olis kolari tullu. Onneksi pösön kuski tööttäsi vihaisena ämmälle.

      • formulakuski

        Talvella tulee pitää pitempi turvaväli mitä kesällä, turvaväli on aina sovitettava kohdalleen nopeuden ja kelin mukaan. Jos edessä oleva kerkeää pysäyttää autonsa ennen törmäystä mutta takana oleva ei, on takana olevalla ollut liian pieni turvaväli edellä ajavaan nähden.


      • formulakuskiko

        No eiköhän se ole itsestään selvää aloittajallekkin. Pointti varmaan oli se, että kolmion takaa ei saa liikennesääntöjen mukaan tulla.


    • Lainemarjatta

      Minä ajan aina 10-20km/h hiljempaa kuin suurin sallittu nopeus. Se lisää kaikkien turvallisuutta ja kerkeää katsella enempi maisemia. Joillakuilla nousee verenpaine ja sitten tekevät vaarallisia ohituksia, mikä minua lähinnä huvittaa. Sellaiset rattiraivoajat ajaa kolarin tai menettää korttinsa hyvin nopeasti.
      Parasta on että kun itse ajaa täysin liikennesääntöjen mukaan, turvavälit huomioiden niin ei koskaan ole ainakaan aiheuttamassa kolaria. Muiden ajotapaan ei voi vaikuttaa, vain omaansa, joten rähisijät voisivat ottaa enempi vastuuta omista ajotavoistaan.

      • mietivielä

        Alinopeudestakin voidaan sakottaa.


      • Lainemarjatta
        mietivielä kirjoitti:

        Alinopeudestakin voidaan sakottaa.

        Tämä on urbaania legendaa, alinopeutta ei ole olemassa, vai luuletko että pyörät ja mopot ja mopoautot saavat sakkoja koska ajavat liian hiljaa maantiellä?
        Moottoritiellä saa ajaa myös alle 20km/h sen nopeusrajoituksen.
        Opetellaan liikennesäännöt, jätetään kiire pois ja lähdetään sen verran aikaisemmin, ettei tarvi ohitella.


      • faktatkuntoon
        Lainemarjatta kirjoitti:

        Tämä on urbaania legendaa, alinopeutta ei ole olemassa, vai luuletko että pyörät ja mopot ja mopoautot saavat sakkoja koska ajavat liian hiljaa maantiellä?
        Moottoritiellä saa ajaa myös alle 20km/h sen nopeusrajoituksen.
        Opetellaan liikennesäännöt, jätetään kiire pois ja lähdetään sen verran aikaisemmin, ettei tarvi ohitella.

        Poliisi voi kyllä puuttua huomattavaan alinopeuteen jos se aiheuttaa haittaa muita tielläliikkujia. Tämä on fakta ei legendaa! Tieliikennelain kolmas pykälä koskee alinopeutta: Tienkäyttäjä ei saa tarpeettomasti estää tai häiritä liikennettä. Ajamisen pitää olla ennakoitavaa, jotta se ei häiritse tai vaaranna muuta liikennettä. Jos tiellä ajetaan esimerkiksi kolme kertaa hitaampaa kuin maksiminopeusrajoitus osoittaa, ennakointi vaikeutuu. Tällaisissa tilanteissa ajoneuvo rikkoo tieliikennelakia. Kymmenes pykälä ottaa myös kantaa maksiminopeutta hitaammin ajaviin: Taajaman ulkopuolella muuta liikennettä selvästi hitaammin ajavien moottorikäyttöisten ajoneuvojen on pidettävä toisiinsa sellaiset etäisyydet, että ohittava ajoneuvo voi vaaratta ajaa niiden väliin. Jos ajaa liian hiljaa niin silloin on syytä myös epäillä, että kuski on esimerkiksi päihteiden alaisena liikenteessä tai muuten sopimaton kuski.


      • Lainemarjatta
        faktatkuntoon kirjoitti:

        Poliisi voi kyllä puuttua huomattavaan alinopeuteen jos se aiheuttaa haittaa muita tielläliikkujia. Tämä on fakta ei legendaa! Tieliikennelain kolmas pykälä koskee alinopeutta: Tienkäyttäjä ei saa tarpeettomasti estää tai häiritä liikennettä. Ajamisen pitää olla ennakoitavaa, jotta se ei häiritse tai vaaranna muuta liikennettä. Jos tiellä ajetaan esimerkiksi kolme kertaa hitaampaa kuin maksiminopeusrajoitus osoittaa, ennakointi vaikeutuu. Tällaisissa tilanteissa ajoneuvo rikkoo tieliikennelakia. Kymmenes pykälä ottaa myös kantaa maksiminopeutta hitaammin ajaviin: Taajaman ulkopuolella muuta liikennettä selvästi hitaammin ajavien moottorikäyttöisten ajoneuvojen on pidettävä toisiinsa sellaiset etäisyydet, että ohittava ajoneuvo voi vaaratta ajaa niiden väliin. Jos ajaa liian hiljaa niin silloin on syytä myös epäillä, että kuski on esimerkiksi päihteiden alaisena liikenteessä tai muuten sopimaton kuski.

        Eli käytännössä sitä ei ole olemassa. Käyppäs katsomassa tilastoista montako sakkoa alinopeutta ajaneet on saaneet. Niinpä, 0. Voit lähtä pykälinesi pois, mutta älä ainakaan autonrattiin, ei tunnu sopivan sinulle.

        Muutenkin voit miettiä itseksesi mitä tarkoittaa " kolme kertaa hitaampaa kuin maksiminopeusrajoitus osoittaa" . Sitten kun tiedät, niin kerro minullekkin.


      • faktatkuntoon

        Kyllä huomaa taas raahelaisten sivistyneisyyden. Sakkoa ei ehkä vaan huomautuksen. Kyllä siihenkin puututaan. Vai luuletko, että esim. Helsingin kokoisessa kaupungissa saa ajaa 20 jossain 80 alueella. Tee palvelus ja älä pliis lähde tien tukkeeksi, jooko jos et osaa/uskalla ajaa autoa.


      • faktatkuntoon

        Kohta varmaan väität, että polkupyörällä saa ajaa motarilla niinkuin väitit, että siellä saa ajaa 20km/h. Vaarantaa liikennettä jos siellä ajaa 20km/h.


      • Lainemarjatta

        MIksi väittäisin, kun jo tuolla aiemmin sanoin että siellä saa ajaa sen 20km/h ALLE nopeusrajoituksen. En tiedä polkupyörää joka menisi 100km/h.

        Ja tosiaan Helsingissä SAA ajaa 20km/h 80 alueella, eikä tule edes huomautuksia. Tämän on poliisi sanonut haastattelussa. Googlella löytää.

        Ja sieltä tuli se perinteinen "jos et osaa/uskalla ajaa", tuo tuntuu olevan aika monen idiootin päässä se käsitys että turvallinen ajaminen tarkoittaa sitä ettei osaa tai uskalla.

        Yleensä nämä kaverit poistuu luonnonvalinnassa jonkun lyhtytolpan ympärille ja parhaimmat mestarikuskit löytää ojanpohjalta. Onneksi se en ole minä. 30 vuotta auton ratissa, eikä vielä yhtäkään "huomautusta" tai sakkoa, kehuja sen sijaan on tullut useammasta suunnasta.

        Aion myös jatkossakin ajaa liikennesääntöjen mukaan, sekä alle nopeusrajoituksen, toivottavasti saat siitä verenpainetta.

        yst.terveisin Sinua parempi kuski


      • Lainemarjatta

        Lisäänpä vielä otteen tuohon moottoritiehen liittyen:

        "Tieliikenneasetuksen 4§ määrittelee, missä tapauksissa moottoritietä saa käyttää: ”Moottoritiellä sekä sen liittymis- tai erkanemistiellä on vain moottoriajoneuvoliikenne sallittu. Näillä teillä ei saa kuitenkaan kuljettaa moottoriajoneuvoa, jonka suurin sallittu tai rakenteellinen nopeus on enintään 50 kilometriä tunnissa.”

        Näin ollen suurimmalta sallitulta tai rakenteelliselta nopeudeltaan yli 50 kilometriä tunnissa kulkevien moottoriajoneuvojen liikkuminen moottoritiellä on sallittu ja tämä on myös kaikkien moottoritietä käyttävien hyväksyttävä. "

        Eli moottoritiellä saa ajaa 60km/h jos siihen on perusteltu syy. Vanhempi museoauto esimerkiksi. Tai vanhempi kuski. Eikä tule sakkoja, vaikka niin kovasti itkettäisi.


      • faktatkuntoon
        Lainemarjatta kirjoitti:

        MIksi väittäisin, kun jo tuolla aiemmin sanoin että siellä saa ajaa sen 20km/h ALLE nopeusrajoituksen. En tiedä polkupyörää joka menisi 100km/h.

        Ja tosiaan Helsingissä SAA ajaa 20km/h 80 alueella, eikä tule edes huomautuksia. Tämän on poliisi sanonut haastattelussa. Googlella löytää.

        Ja sieltä tuli se perinteinen "jos et osaa/uskalla ajaa", tuo tuntuu olevan aika monen idiootin päässä se käsitys että turvallinen ajaminen tarkoittaa sitä ettei osaa tai uskalla.

        Yleensä nämä kaverit poistuu luonnonvalinnassa jonkun lyhtytolpan ympärille ja parhaimmat mestarikuskit löytää ojanpohjalta. Onneksi se en ole minä. 30 vuotta auton ratissa, eikä vielä yhtäkään "huomautusta" tai sakkoa, kehuja sen sijaan on tullut useammasta suunnasta.

        Aion myös jatkossakin ajaa liikennesääntöjen mukaan, sekä alle nopeusrajoituksen, toivottavasti saat siitä verenpainetta.

        yst.terveisin Sinua parempi kuski

        Vai, että oikeen Google löysi. Tule nyt hidastelija vielä valistamaan, että motarille tulijoille ei missään nimessä saa antaa tilaa, vaan kiihdytyskaistalainen pysähtyköön rauhassa kaistan päähän, jos ei satu pääsemään väliin. Siitähän ei ole kenellekään haittaa. Sovitaanko, että jos tulet motarille, pysyt siellä oikealla kaistalla etkä yritä ohittaa kertaakaan? Tai oikeestaan, sovitaanko että et aja motarilla ollenkaan, koska sun ajaminen rampilta aiheuttaa todennäköisesti vaaratilanteen kun et mene liikenteen mukaan vaan jäät siihen kuppaamaan? Jos paikalla sattuisi olemaan poliisi niin kyllä se ensin huomauttaa jos ajat 20km/h tai viimeistään minä tulen ja huomautan. Vaarannat liikennettä itsekkäällä käytökselläsi moottorilla. Voin myös kertoa, että et todellaan tuota minulle verenpainetta vaan hilpeyttä tuo sinun tietämättömyys ja luulo siitä, että olet huippu kuski. Huomaa, että nainen siellä ratissa. Tuskin sinulla on vanhaa museoauto tms. vaan ajat huviksesi tai typeryyttäsi motarilla 20km/h. Juntti mikä juntti. Turha sellaisen päähän on järkeä takoa. Hyvää päivän jatkoa :)


      • Lainemarjatta

        Huomaa että sinua ei ole järjellä siunattu, kun hoet tuota 20km/h moottoritiellä. En ole missään sanonut näin, vaan itse asiassa päinvastoin. Lueppa ajatuksella nuo minun tekstit ja koita vastata sitten, jos se onnistuu, mitä vahvasti epäilen.

        On teitä sanojia ja valojen välkyttäjiä ja tööttöilijöitä aina liikenteessä mutta minua NE naurattaa, kun en ole rikkonut mitään liikennesääntöä. Jos ihan ovea tulet tempomaan, niin otan kuvan ja pääset sekä facebookkiin, että poliisin kirjoihin.

        Ei minun tarvitse luulla olevani huippukuski (mikä on muuten yhdyssana, senkin juntti), minulla on ihan mustaa valkoisella "Luotettava ja liikennesäännöt osaava kuski" diplomilla, jonka poliisisetä minulle ojensi nuhteettomasta ja liikennessäntöjä noudattaneesta ajosta.

        Kokeileppa itse saada se, kunhan ensin ajat 30 vuotta. Ei saa olla yhtään rikettä. Taitaa tässä vaiheessa olla jo mahdotonta, arvaisin että vähintään yksi ylinopeussakko siellä on jo, sekä pysäköintivirhe.


      • faktatkuntoon
        Lainemarjatta kirjoitti:

        Huomaa että sinua ei ole järjellä siunattu, kun hoet tuota 20km/h moottoritiellä. En ole missään sanonut näin, vaan itse asiassa päinvastoin. Lueppa ajatuksella nuo minun tekstit ja koita vastata sitten, jos se onnistuu, mitä vahvasti epäilen.

        On teitä sanojia ja valojen välkyttäjiä ja tööttöilijöitä aina liikenteessä mutta minua NE naurattaa, kun en ole rikkonut mitään liikennesääntöä. Jos ihan ovea tulet tempomaan, niin otan kuvan ja pääset sekä facebookkiin, että poliisin kirjoihin.

        Ei minun tarvitse luulla olevani huippukuski (mikä on muuten yhdyssana, senkin juntti), minulla on ihan mustaa valkoisella "Luotettava ja liikennesäännöt osaava kuski" diplomilla, jonka poliisisetä minulle ojensi nuhteettomasta ja liikennessäntöjä noudattaneesta ajosta.

        Kokeileppa itse saada se, kunhan ensin ajat 30 vuotta. Ei saa olla yhtään rikettä. Taitaa tässä vaiheessa olla jo mahdotonta, arvaisin että vähintään yksi ylinopeussakko siellä on jo, sekä pysäköintivirhe.

        Olenko pelle sanonut, että kosken sun romuun. Ja minähän tulen sanomaa sulle päin näköä jos satut kohdalleni. Saa tulla huomauttaan sitä ei ole laissa kielletty. Ja senkus laitat vaikka perseeni kuvan nettiin ei liikuta piirun vertaa! Mene pentu siitä itkemään äitis helmoihi jos et aikuisten maailmaa kestä. Vaan heti itket siinä. Nettiin voi hui kaihia kun pelottaa. Uuuuuuuuu. Vai, että 30 vuotta ollu kortti. Oikee eläkeikä jo. Huomaa kyllä mikä pentu oot. Tiedoksi vaan, että yhtää sakkoa ei ole eikä tule! Harmittaako. Vaikka ajan aina 100/100 aluellaa. Näin! Vit*u mikä neropatti. Kasva vielä hiukan. Mä en tuollaisen pennun kanssa ala väittelee eikä mun tarvi vaan lopetan tämän VIISAANPANA. Jää yksin tänne kitiseen. Viisaammat aina lopettaa. Tässäkin sun tyhmyyden näkee. Onnea vaan ja menestystä rattiin. Kasvata myös sitä sun sivistystä ja opettele ajaa 100/100 alueella tai muutoin tuollaiselle ei olis pitänyt koskaa korttia antaakkaa. Reittä pitkinkö oot kortin ja diplomit saanu.


      • Hohhoiijaaa

        Teidän keskustelun perusteella kumpaakaan ei ole kovin järjellä siunattu. Tehkää palvelus muille lukijoille ja olkaa hiljaa kun ette näyttävästi kykene järkevään keskusteluun!


      • Lainemarjatta
        faktatkuntoon kirjoitti:

        Olenko pelle sanonut, että kosken sun romuun. Ja minähän tulen sanomaa sulle päin näköä jos satut kohdalleni. Saa tulla huomauttaan sitä ei ole laissa kielletty. Ja senkus laitat vaikka perseeni kuvan nettiin ei liikuta piirun vertaa! Mene pentu siitä itkemään äitis helmoihi jos et aikuisten maailmaa kestä. Vaan heti itket siinä. Nettiin voi hui kaihia kun pelottaa. Uuuuuuuuu. Vai, että 30 vuotta ollu kortti. Oikee eläkeikä jo. Huomaa kyllä mikä pentu oot. Tiedoksi vaan, että yhtää sakkoa ei ole eikä tule! Harmittaako. Vaikka ajan aina 100/100 aluellaa. Näin! Vit*u mikä neropatti. Kasva vielä hiukan. Mä en tuollaisen pennun kanssa ala väittelee eikä mun tarvi vaan lopetan tämän VIISAANPANA. Jää yksin tänne kitiseen. Viisaammat aina lopettaa. Tässäkin sun tyhmyyden näkee. Onnea vaan ja menestystä rattiin. Kasvata myös sitä sun sivistystä ja opettele ajaa 100/100 alueella tai muutoin tuollaiselle ei olis pitänyt koskaa korttia antaakkaa. Reittä pitkinkö oot kortin ja diplomit saanu.

        Sieltä se rattiraivo paljastu, eipä tullut yllätyksenä. Kohtalosi tiedetään, joko kolari tai sitten kohtaat jonkun sinuakin kovemman kouluttajan. Aina löytyy koiralle kouluttaja, ihan sama miten lujaa se räksyttää.


      • Hohhoijaaaaaaaa

        Vit*u vieläkin.


      • Lainemarjatta

        Mikäs kirjoituspoliisi se sinä olet, kun koitat estää ihmisiä keskustelemasta? Sinulla on vaihtoehto olla lukematta, vai kuuluuko johonkin uskontoosi se etuoikeus, että kuvittelet voivasi määrätä muiden elämästä, niinkuin lestadiolaisilla monesti?
        Sori vaan, minua ei enää uskovaiset komenna.


      • Hohhoijaaaa

        Ookoo :D :D :D Minä ymmärsin, että olet hillitty kuski mutta kirjoituksesi osoittaa muuta.

        Ihan utelijaisuuttani kysyn, että miksi ajat 20 km hitaammin alle max. nopeuden. Eli ymmärsinkö oikein, että jos esim. on 80 alue niin ajat 60. Miksi? Ite ajoin joskus kun näin kun kortin sain mutta en enää kun tullut enemmän ajokokemusta. Tuo oli siis joskus vuonna nakki. Rekkakusit vihaisena räpsytteli valoja kun olin tien tukeena. Autokoulussa myös opettivat painamaan kaasua ja ajamaan nopeusrajoitusten mukaan, ettei kerry jonoa. Liikenteen on pysyttävänä sujuvana. Nyt ymmärrän sen koska ei rekkakuskit ala ajamaan 60. Niillä on aikataulu jonka mukaan mennä. 80 ne ajaa 80 alueella ja itteä ainakin pelotti kun rekka ajo perässä ja räpsytteli valoja. Ei sellainen massa kovin helpolla pysähdy vaikka olis kuinka turvavälit kunnossa. Se on tulella leikkimistä. Mitä ne autokoulussa sitten on sanonut jos ajat 60 esim. siellä 80 aluellaa? Koska minua ne kehtotti ajamaan nopeusrajoitteiden mukaan. Sen ymmärrän, että jos on huono sää niin ajetaan hiljempaa. Niin minäkin teen esim. lumipyryssä. Sitä en oikein sisäistä, että ajetaan muuten vaan reilusti alinopeutta ellei ole joku papparainen mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että olet nuorehko. Koska itteä ei ainakaan kiinnosta ajaa tunti tolkulla töiden jälkeen tien tukkeuttajan takana. Ajetaan siis ennakoiden, turvallisesti, nopeusrajoituksia noudattaen. Peace :)


    • Viulumies

      Mikä se alottajan romu on merkiltään??

    • selvähomma

      Tätä näkee valitettavasti liian usein Raahessa, että tullaan hävyttömästi kolmion takaa. Liikennesääntöjen mukaan kolmion takaa olevan tulee väistää. Tämähän on ihan selvä homma.

      • Kfkdjdxkkx

        Tehtaalle 12 tunnin kierto niin alkaa porukka oleen skarppina.


    • sopivan_kaukaa_kiertäen

      Osataankohan Raahen naapurikunnissa ajaa, vai onko se laajemmallekkin levinnyt vaiva? Onkohan kyseessä ihan epidemia? Onko Raahen vedessä tai ilmassa jotain, mikä tekee ihmisistä kykenemättömiä ajamaan autoa? Vaikuttaako tämä ongelma myös muualta tulleisiin autoilijoihin? Pitänee pysyä kaukana Raahesta, ainakin jos olen autolla liikenteessä.

    • Hihhuli

      Täällä Raahessa mitää ole ei edes taitavia kuskeja. Itsellä onneksi elämäntilanne sellainen, että lähinnä käyn täällä kääntymässä. Toisella paikkakunnalla (nimeltä mainitsematon paikkakunta) ajetaan huomattavasti paremmin ja sujuvammin. Mennään rajoitusten mukaan eikä kupata ja se lisää liikenteen sujuvuttaa eikä hypätä kolmion takaa. Myöskään pyöräilijät ei hypi pitkin teitä kuten täällä. Sitäkin näkee usein täällä.

    • romuralli

      Joku muija valkealla maasturilla läväytti jarrut pohjaan vihreillä...kädellä kehoittain polkupyörää työntävän lapsen punaisilla yli. Seuraavasta risteyksestä suoraan kahden kaistan yli Liitelin pihaan ja siellä tietysti kiertosuuntaa vasten. ..toivottavasti perheessä ei ole erityismopoilijoita.

      • seopposespsis

        Se kiertosuunta tuntuu olevan liian vaikea ymmärtää, kun ei ole laitettu selviä merkkejä. Eipä se niin haittaa, mutta se oven eteen pysäköinti tuntuu olevan joku ravimiesten etuoikeus, eikä siihen tarvitse edes invamerkkejä.


    • Kärpäääääät

      Muutama päivä sitten joku torvelo tuli päin punaisia vaikka mulla vihreet pyöräliikkeen kohdalla siinä missä ennen oli ABC. Lähdin ajamaan kiukkusena perään vaan pääsi karkuun. Harmikseni en saanut rekkaria ylös.

      Toinen on nämä pyöräilijät. Luulevat, että jona suunnasta saa tulla ja mennä miten lystää koska kuuluvat kevyeen liikenteeseen.

      Niin joo näin minäkin tänää alinopeutta ajoa. 50 aluellaa mentiin 30. Pyyntö: ajetaanko rajoitusten mukaan niin ei tarvi puoli elämää istua perse hiessä kuumassa autossa. Kiitos!

      • vitttttaaaihanpaljon

        Pyöräilijät ei tosiaan osaa Raahessa sääntöjä OLLENKAAN. Ajavat aivan miten sattuu mistä sattuu. Luulevat, että ovat suojatiellä jalankulkijoita. Luulevat, että saa ajaa jalkakäytävällä. Luulevat, että saavat kaahata yksisuuntaista väärään suuntaan ja täysillä pimeään risteykseen.


    • Sepise

      Varmaan se hammarintien hullu täälä öyhyää.

    • eikönopitäisi

      Eikö ne jo äänestäneet oululaiset Suomen paskimmiksi autoilijoiksi? Vai oliko ne vaan raahelaisia pyrkimässä kotiin?

    • mamuuuu

      Eilen joku ulkomaalainen nainen ajoi kolmion takaa keskustassa suoraan eteen mutta onneksi olin valppaana. Painoin vihaisena törrää. Jos on pakon tarve tulla suomeen niin opetelkaa edes liikennesäännöt.

    • Mennäänlinkkurilla

      Isän ja äitin autokoulun tuloksiako?

    • einiinei

      Ei osata ei. Eilen edelläni ajoi auto joka ei vilkuttanut liikennympyrässä, ajoi ilman valoja, ajoi 40 km/h vaikka alue oli 50km/h ja päästi kolmiontakaa tulevat.

    • töööööt
    • autokoulupakolliseksi

      Tietämyyttä vai typerää kohteliaisuutta? Tänäänkin pikkubussi veti Rantakadulla hihnat kiinni ...ja jäi odottelemaan kolmion takaa tulevaa pyöräilijää.

    • juibeqadhia

      Ei oo aina akka syyllinen. Yks päivä säikähin melkein paskat housuun kun oma ukkoni meinas ensin kolmion takaa ajaa pyöräilijän päälle( joka ajoi jalkakäytävällä väärään suuntaan) ja sitä väistäessään meinas ajaa mopoilijan päälle joka tuli ihan oikein. Kyllä mun mies törttöilee enemmän ratissa ja pyörällä ylittelee tietä ihan miten sattuu.
      Ite jos törttöilen niin se johtuu siitä etten ole nähnyt huomannut jotakin, ei siitä ettenkö tiedä miten ajetaan. Meidän maasturisa on tosi leveät A-palkit ja sitten vielä peili pahasti siinä lisänä eli jos sen taka jää jotakin niin sen huomaa vasta kohdalla. Siks joudun kuikuileen moneen kertaan että näkyykö jotain..

    • niinmetsävastaa

      Akka oli eilen ratissa kun körrytteli alinopeutta. Mulkoili vaan turpa auki niinkuin joku lesta kun menin ohi.

    • VeliviliS

      OOOO tuo merkki keulassa on tollouden huipentuma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe