Nyt avaan sanaisen arkkuni kun ei asiakaspalautteisiin vastata olleenkaan....
Ravintola fontis on todella epäonnistunut niin asiakaspalvelussa kuin ruoassakin.
Tässäpä muutama mieltä askarruttava asia:
- Kylpylän allasbaarin tarjoiluluukulla joutuu odottamaan 10-15 min ennen kuin saa edes palvelua, sitten kun joku siihen raahautuu "palvelemaan" niin ei edes saa mitään "kunnon ruokaa" koska "meillä on jo keittiö kiinni"
-kylpylän avainrannekkeella ei enää voi asioida allasbaarissa, vain kortti tai käteinen. Miksi muutitte hyvän systeemin?
- aukioloajoista ei pidetä kiinni; kun ovessa lukee että on avoinna klo 18 niin silloin pitäisi myös olla auki siihen saakka. Tällä viikolla ovet on laitettu lukkoon jo klo 17. Keskiviikkona olin menossa kahville klo.17.10 ja minut ajettiin ULOS koska "me ollaan jo kiinni"
- 10 euroa maksava pizza on tortillalättyyn tehtyä pa*kaa, siis ohuen ohuet tortillaa muistuttava raaka lätty jonka päällä purkkitonnikalaa ja edamia.
- Lounasruoat on pääasiassa eineksiä. Keväällä piti olla useamman kerran riistäkäristystä mutta jokaisella kerralla "sitä ei ollut tullut tukusta" Taitaa olla vaan ns. sisäänheittoruoka että saataisiin asiakkaita.
- 1-vuotiaan lapsen lounaspöytä maksaa 3euroa, vaikka söisi yhden lihapullan tms.
-lapselle ei saa syöttää omia purkkiruokia tai itsetehtyjä soseita ravintolassa, eivät edes lämmitä maitoa lapselle.
-hinnat; ranskalaiset 10euroa??! Lapsen lounas 0-3v 3euroa?! pizza 10-11euroa??
Kysymys kuuluu että miten kunta (vuokranantaja?) pystyy pitämään tiloissaan näin huonoa yritystä??!! Ja kuka tämmöisen päätöksen on tehnyt?
En muista nähneeni missään julkista ilmoitusta että edes hakevat tiloihin yrittäjää, olisiko tässä jonkinlainen "sukulaiskauppa" tai muu ketku peli ollut kun yrittäjäksi otettiin näin pas*kat ihmiset?
Ravintola Fontis
5
1692
Vastaukset
- enostanutkahvia
Samat kokemukset täälläkin.
Yritin heidän facebook sivulla antaa palautetta niin ottivat "arvostelut" pois kokonaan.
Yritin myös käydä torstaina kahvilla puoli kuuden maissa illalla mutta ovet olivat jo kiinni.
Jännä miten voi laittaa aukiolot oveen mutta ne eivät sido yrittäjää mitenkään pitämään paikkaa auki niin kuin ovat ilmoittaneet. - Äetjaisä
Oho, kylläpä on samat kokemukset täälläkin... Uskomatonta että 9kk ikäistä lasta ei saanut syöttää kotona tehdyillä soseilla. Jäi meiltä lounas syömättä vaikka se oltiin jo maksettu.
- Nälkäineni3i
Alkuun lounas oli ihan ok mutta nyt se on muuttunut einesmössöksi. Ja asiakaspalvelu on aina ollut näiden yrittäjien aikaan surkeaa.
- Anonyymi
En tiedä ravintola Fontiksen palveluista. Nyt on samalla paikalla ravintola Fonte, jossa on erinomainen ruoka ja hyvä palvelu. Suosittelen!
- Anonyymi
Kyllä, hyvä ruoka ja myös päiväkahvit. Ystävällinen palvelu. Paikkaa käytetään myös kokoustilana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169262
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266068- 1044946
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592931- 432711