Moro Euralaiset! Mites sujuu? Paikkoja poltetaan ja futiskenttii sotketaan. Tämä on vasta alkua! Teidän kylässä kun ei muuta tekemistä ole kun vetää kamaa, joka taas poikii tämmöisiä hienoja harrastuksia. Mitäs olette aikoneet tehdä kokoajan lisääntyvän huumeiden vetämisen suhteen? Eura - Suomen Chicago!
hUUme !!!!
7
532
Vastaukset
- punainenkoulu
Nämä kyseiset vandaalit ovat niin vajaita etteivät edes tarvitse Kamaa.
- Yliannostus-kaikille
Noita perkeleen uumeveikkoja on kyl kylä täynnä..
- spurguhuora
MÄ MUISTAN SEN TALVISEN AAMUPÄIVÄN AINA, SUN SUKULAISET SANO, ETTÄ ”SIINÄ NYT NE NISTIT ON” EIVÄT KÄTELLEET EIVÄTKÄ SANONEET PÄIVÄÄ, JA KUN KATSOIN KOHTI, HE KÄÄNSIVÄT KATSEENSA POIS.
ENKÄ MÄ OSANNU KU SURUUNI JUODA ENHÄN MÄ OSANNU KU NARKATA JA JUODA EIKÄ OLLU RAHAA EDES KUKKII TUODA KU NEKIN TAISIN JUODA PATEETTISEN ELÄMÄNI SOKERI JA SUOLA, NARKATA JA JUODA – NARKATA JA KUOLLA. - OPELonPOPP
Taas nist ajeli ooppelin metsikköön nikkaris. Monesko kerta oli jo tollakin ukolla kun kamapäissään kortitta mettään ajeli.
- Salaliittoo
Eikö huumekytät saa välitystä kuriin, paratiisissa?
- Nappiottaa
Sais porukoines häipyy, vanhemmat kans, ku mahdollistaa sinisimäsyydellään tään kaiken... mahto olla kiukaiste k kaupas, ei olis eka kerta..
- SKoikkeli
Muutama tunti ennen K ryöstöö se auton mettään ajo, olis kai siinä ajas jo keikalle kerinnykkin. viimeks pikkuNistiMik** kanssa siel kirvestä heilutteli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609077IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661380Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut61889Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696