Moro Euralaiset! Mites sujuu? Paikkoja poltetaan ja futiskenttii sotketaan. Tämä on vasta alkua! Teidän kylässä kun ei muuta tekemistä ole kun vetää kamaa, joka taas poikii tämmöisiä hienoja harrastuksia. Mitäs olette aikoneet tehdä kokoajan lisääntyvän huumeiden vetämisen suhteen? Eura - Suomen Chicago!
hUUme !!!!
7
585
Vastaukset
- punainenkoulu
Nämä kyseiset vandaalit ovat niin vajaita etteivät edes tarvitse Kamaa.
- Yliannostus-kaikille
Noita perkeleen uumeveikkoja on kyl kylä täynnä..
- spurguhuora
MÄ MUISTAN SEN TALVISEN AAMUPÄIVÄN AINA, SUN SUKULAISET SANO, ETTÄ ”SIINÄ NYT NE NISTIT ON” EIVÄT KÄTELLEET EIVÄTKÄ SANONEET PÄIVÄÄ, JA KUN KATSOIN KOHTI, HE KÄÄNSIVÄT KATSEENSA POIS.
ENKÄ MÄ OSANNU KU SURUUNI JUODA ENHÄN MÄ OSANNU KU NARKATA JA JUODA EIKÄ OLLU RAHAA EDES KUKKII TUODA KU NEKIN TAISIN JUODA PATEETTISEN ELÄMÄNI SOKERI JA SUOLA, NARKATA JA JUODA – NARKATA JA KUOLLA. - OPELonPOPP
Taas nist ajeli ooppelin metsikköön nikkaris. Monesko kerta oli jo tollakin ukolla kun kamapäissään kortitta mettään ajeli.
- Salaliittoo
Eikö huumekytät saa välitystä kuriin, paratiisissa?
- Nappiottaa
Sais porukoines häipyy, vanhemmat kans, ku mahdollistaa sinisimäsyydellään tään kaiken... mahto olla kiukaiste k kaupas, ei olis eka kerta..
- SKoikkeli
Muutama tunti ennen K ryöstöö se auton mettään ajo, olis kai siinä ajas jo keikalle kerinnykkin. viimeks pikkuNistiMik** kanssa siel kirvestä heilutteli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83082842Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952777Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy502385Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1661464Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171162Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481136- 58833
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j12813- 19779
- 77764