Poliisit testasivat Queenslandissa eri vaihtoehtoja ja päätyivät Stingeriin sen saatua erinomaisen arvion. Hankitut autot eivät ole mitä tahansa Stingereitä, vaan tehokkaimmalla V6-moottorilla varustettuja GT-malleja.
Australian poliisiin Kia Stringer GT 250 kpl.
11
202
Vastaukset
- WauhMikäUutinen
Entäpä sitten?
- Kkkfklflflfgl
Olisi hauska kuulla perustelut ja vertailut muihin autoihin.
Aika tyyriitähän nuo ovat normi-Optimaan verrattuna. Tosin Optimaa ei kai saa samoilla tehoilla. Ja voi hintakin olla eri, kun ostaa 250kpl. - Syyläri
Koneet kuitenkin keittää päivä vuorossa hurjassa takaa-ajossa, yöllä on pakkasta.
- sjkldkjlsdjfdskl
Australia lienee varakas valtio. Voisi kyllä kyseenalaistaa moisen nopean voimanpesän tarpeellisuutta poliisiautoksi, eiköhän aussipoliisillakin ole älykkäämpiäkin tapoja katkaista pakenijan matka kuin lähtemällä takaa-ajoon jossa vaarantuu sivullisten turvallisuus.
Ja kuinka usein niitä takaa-ajotilanteita edes on loppujen lopuksi. Eiköhän aussipoliisillekin kaikkein käytännöllisin poliisiauto olisi VW Transporter... - KoppalakitPaskalla
Määrärahat vähissä, kun pitää moiseen kiuluun tyytyä.
- LiukkaatRosvotKiinniSaa
Kyllä nyt meni Aussipoliisien rahat ihan hukkaan! Paras valinta olisi ollut ylihintainen VWkonsernin öljypoltin!
- Kian.alushousut
Saakeli, nythän minä vasta hokasin aloittajan jekun, kysehän ei ollutkaan autosta vaan jonkun Kian stringeistä...
- jalkasienionvaarallinen
Kyllähän nuo ovat luotettavampia ja kestävämpiä, kuin suomen poliisiin Volkswagen transporterit ja passatit.
- hienojaautoja
Tuollaisen voisi ostaa kunhan hinnat laskee niin että se houkuttelisi,noita takaetoisina ja nelietoisina.
Kelpaisi kyllä takavetokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643