Autoliike vs Autotohtori/ Tarkastukset

l.uottamus

Kannattaako vaihtoauto tarkastuttaa vielä erikseen autotohtorilla jos auton merkkiliike on tehnyt omasta edustamastaan merkistä ensin vaihtoauton tulotarkastuksen ja vielä määräaikaishuolto- tarkastuksen eikä ole mitään huomautettavaa?

40

2879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päätä_särkee

      Mikään tarkastus ei tee käytetystä autosta uutta, eikä mikään huoltokaan käytettyä autoa kokonaan uudeksi loihdi. Eli tarkastukset ja huollot jos on liikkeessä tehty, tee oma koeajo ja tutkimukset ja ostopäätös omien tuntemuksiesi mukaan. Toki autotohtori auttaa jos ostaja ei itse tunne autoja lainkaan, eikä niiden tekniikasta mitään ymmärrä. Odotukset on kuitenkin hyvin usein täysin ylimitoitetut ja useinkaan ei tajuta ettei se 5-vuotias saati 10-vuotias auto ole uudenveroinen muualla kuin ostajan toiveissa ja päiväunissa. Käytetty auto on aina uudesta poikkeavassa kunnossa. Autotohtorin tarkastus vertaa käytettyä autoa uuteen samanlaiseen ja poikkeavuudet pitäisi osata tulkita järki päässä suhteuttaen auton ikään ja ajomäärään. Näinhän ei useinkaan ole ja autotohtorointi aiheuttaa vain lisää ostamisen tuskaa, kun ostokiimaisen himoitsema auto ei olekaan uudenveroinen miltään osa-alueelta.
      Liialliseen varovaisuuteen taipuvaisen (tulkitsen aloittajan olevan tällainen) kannattaisi aina ostaa tehdas uusi auto, ei koskaan käytettyä ja maksaa ne "huolettomat" ensi kilometrit ja -vuodet omasta epävarmuudestaan kiltisti.

    • luotettavastaKaupasta

      Kun auton koeajaa hyvin käntelee piukasti, ajelee monttuihin kiihdyttelee jne… jos kaikki ok eikä turhia kolinoita kuule alusta on ok. Sitten testaa kaikki toiminnot ja varusteet ja kurkkii sen verran auton alle ja konehuoneeseen, että näkyykö vuotoja, niin silloin on tehnyt kotityöt riittävän hyvin.
      Liikkeestä ostettuna sinulla on joka tapauksessa myyjän vastuu jos autossa ilmenee lyhyen ajan aikana ongelmia joita ei pitäisi olla käytetyssä autossa. Eipä se tohtori sen kummempia tee.

      • EiMustallaListalla

        Juuri näin; mistä tahansa liikkeestä käytetyn ostaessa kuuluu kauppaan ilmaisena turvana virhevastuuturva käytettyyn autoon (ajomäärä ja ikä huomioiden) asiaankuulumattomuuksien varalle, ostajan iloksi ja turvaksi ja myyvän liikkeen riskiksi.


      • ande.rs

        Virhevastuuturvaan ei kannata luottaa, valitettavasti se ei toimi kun sillä ei ole mitään pakottavaa seurausta! Musta lista ei ole yhtään mitään! Myyjän puheet muuttuu aina kaupanteon jälkeen! Ostajan kannattaa käyttää ulkopuolista asiantuntijaa ennen kaupantekoa, myyjä ei ole puolueeton asiantuntija!


      • päätä_särkee2
        ande.rs kirjoitti:

        Virhevastuuturvaan ei kannata luottaa, valitettavasti se ei toimi kun sillä ei ole mitään pakottavaa seurausta! Musta lista ei ole yhtään mitään! Myyjän puheet muuttuu aina kaupanteon jälkeen! Ostajan kannattaa käyttää ulkopuolista asiantuntijaa ennen kaupantekoa, myyjä ei ole puolueeton asiantuntija!

        Toki ulkopuolisen tarkastus, vaikkapa autotohtori, on hyvä ja edullinen tapa varmistua auton kuntoisuudesta, jos tarkastamiseen ei omat taidot riitä. Tätä ei mikään autoliike estä asiakasta teettämästä halutessaan.

        Kuitenkin tuo virhevastuuturva (ilmainen tuki ja turva asiakkaalle ongelmien ja vikojen sattuessa) on juuri se, mikä erottaa myyjät toisistaan.
        Väitteesi, ettei autoliikkeet noudattaisi virhevastuuasioissa kuluttajaviranomaisten virhevastuusuosituksia, on täysi valhe. Mikään autoliike ei turhan päiten kuluttajaneuvonnan lainmukaisia, vaikkakaan ei "pakollisen sitovia", suosituksia jätä noudattamatta. Se kun poikkeuksetta johtaisi vaivalloiseen ja pitkäveteiseen"taistelemiseen" ostajan kanssa loputtomine sähköpostitteluineen, valitussoitteluineen ja haukkumisineen esimerkiksi tällaisilla keskustelupalstoilla.
        Edelleen väitteesi, ettei "mustalla listalla" ole mitään merkitystä on täyttä valhetta sekin; mikään autoliike ei sille listalle halua jonkun (usein vähäpätöisen) virhevastuuasian vuoksi.

        Hyvä muistisääntö:
        YKSITYINEN MYYJÄ tai yksityiseksi myyjäksi tekeytyvä jobbari =EI TURVAA.
        AUTOLIIKE iso tai pieni virallinen autoliike =VIRHEVASTUUTURVA.

        Muistiin myös tohtoroinnista:
        Autotohtorin tarkastus vertaa käytettyä autoa uuteen samanlaiseen ja poikkeavuudet pitäisi osata tulkita järki päässä suhteuttaen auton ikään ja ajomäärään. Mikään tarkastus ei tee käytetystä autosta uutta, käytetty auto on aina uudesta poikkeavassa kunnossa.


      • pettynytpetteri

        Eipä ole mitään turvaa kun olet ehtinyt ostamaan käytettyyn autoon esim vuoden turvan josta viat pitäisi korjata. Juuri käsissä tässä esimerkki alle 200 km ajettu auto, josta vaihdettava jakopään ketju. Vikavalo syttyi! Asiaa väännettiin viikko ja ostajana olin sitä mieltä, ettei näin vähillä kilometreillä voi veloittaa minun sopimustani, eli autoliikkeellä myyjänä vastuu ja jopa vielä maahantuojalla, koska tyyppivika joka toteutui minun kohdallani toisena omistajana tälle 126 th ajetulle autolle. Sain kuitenkin jonkinlaisen sopimuksen, joka juristinkin mukaan kantsi hyväksyä, eli autoliike otti kuitenkin jonkinlaisen vastuun ja riskin, josta nyt en kerro tämän enempää. Nyt korjataan!


      • OstitVastuullisesta
        pettynytpetteri kirjoitti:

        Eipä ole mitään turvaa kun olet ehtinyt ostamaan käytettyyn autoon esim vuoden turvan josta viat pitäisi korjata. Juuri käsissä tässä esimerkki alle 200 km ajettu auto, josta vaihdettava jakopään ketju. Vikavalo syttyi! Asiaa väännettiin viikko ja ostajana olin sitä mieltä, ettei näin vähillä kilometreillä voi veloittaa minun sopimustani, eli autoliikkeellä myyjänä vastuu ja jopa vielä maahantuojalla, koska tyyppivika joka toteutui minun kohdallani toisena omistajana tälle 126 th ajetulle autolle. Sain kuitenkin jonkinlaisen sopimuksen, joka juristinkin mukaan kantsi hyväksyä, eli autoliike otti kuitenkin jonkinlaisen vastuun ja riskin, josta nyt en kerro tämän enempää. Nyt korjataan!

        "...eli autoliike otti kuitenkin jonkinlaisen vastuun ..."

        Autoliike otti ja kantoi lainmukaisen VIRHEVASTUUN, kuten kuuluukin. Takuu se ei ole. Autotohtori (keskustelun alkuun viitaten) ei olisi tuota muuttanut miksikään.

        Ostit siis auton vastuunsa ja velvoitteensa tuntevasta autoliikkeestä. Onneksi olkoon!


    • öljypoltinVWskodaudi

      Eikös ollut tutkimus juuri että vähiten ammateista luotetaan automyyjään!

      Pääuutset kertoi ylellä-mieti siitä sitten

      Autotohtori on luotto ykkönen

    • tmkäyttäämyös

      Olisko niin että myyjät ei todellakaan tiedä vaihdokin kuntoa.kallista hommaa jos mekaanikot tarkastaa autoja päiväkausia

      autotohtori ostajalle mainio tuki

    • 4364654654

      Autoliikkeen tarkastukseen ei todellakaan kannata luottaa. Itse olen ostanut tällaisen autoliikkeen tarkastaman auton. Liike totesi ruosteettomaksi eikä siinä ulospäin mitään näkynyt, mutta kun ekan kerran vein huoltoon, paljastuis paljonkin ruostekohtia alustasta.

      Lisäksi liikkeen tarkastuksessa todettiin että kaikki sähkölaitteet toimii, myöhemmin huomasin ettei edes katsastuksessa pakolliset valojen korkeussäädöt toimi.

      Valot liike korjasi kuluttaja-asiamiehen kehotuksesta (koska liike oli ostohetkellä sanonut että kaikki sähkölaitteet toimii, eli valehtelivat) mutta tuo ruoste vielä harmittaa, vaikka kyseinen merkkiliike oli "tarkastanut" auton ja todenneet "ruosteettomaksi".

      Autokauppias on viimeinen henkilö jonka sanaan kannattaa luottaa.

    • ostaressukkauusi

      Tuolla mielisairaalla narina asenteella , kaikki korvaukset aina yksipuolisesti mulle asenteella kannattaa ostaa aina ja vain uusi auto, paina narisija valittaja ämmä visusti mieleesi!
      Miten voi olla kaikki noin hankalaa ja vaikeaa, no katso aina pankkitilisi saldoa ja mieti mihin sinun kannattaa vain ja ainostaan keskittyä tässä sinun vaikeassa elämässäsi!

      • autotohtoriVWturma

        uusi on se huonoin kauppa kun maksat lisävarusteista tuhansia ja arvo tippuu 30000e autosta 10000e kaupan jälkeen. Kannattaa ainaki köyhän miettiä hankintoja


    • itkijäämmälle

      Nyt oli kyse takuusta ja lohduttomasta itkunpuuskasta, jos sattuu pyyhkijän sulka kulumaan vuoden päästä , ja alkaa mahdoton oikeustaistelu kuluttajasuojan kanssa ja katkeruus myrkyttää naamaan väärään lopun ikääsi kun joudut itse maksaan aina.
      - Siitä on kyse, silloin jos ei kestä korjauksia vanhassa teknisessä laitteessa , missä satavarmasti korjauksia tulee, vastoin neidin harhoja, niin silloin vinkuintiaanille aina uusi takuilla ja vain uusi , ei ei koskaan vanhaa, koska vanha hajoaa ja sitä joutuu aina huoltaan, aina ja iankaikkisesti ja joutuu katsos itse maksaan oikein rahalla tämänkin esim. jarrupalan jos kuluu, ei sitä kukaan liike koskaan maksa.
      Myrkyttäkää itsenne ja ihmetelkää elon vaikeutta ja kun kukaan ei ole teidän kanssa mielellään koskaan missään tekemisissä ei edes sukulaiset kuin hautajaisissa väkisin kun poraatte joka asiasta.

    • tietovalttia

      Kyllä seon tuurista kiinni kelle munat kasvaa,netistä löytyy aina juorukalenteri auton merkin,tyypin mukaan ne viat mihin kannattaa kiinnittää huomiota.Autotohtori lienee paikallaan jos löytää asialleen paneutuneen eikä kysy mistä tämä auto myynnissä,silloin jos olet jemmannut myyntilaput ja alkaa kysellä kannattaa vaihtaa Tohtoria. Ota mukaan ihminen joka tuntee autot ja parempi jos löydät merkin harrastajan ne yleensä tietää enemmän kuin asentajat,ainakin niillä on verkosto mistä kysyä.

      • autotohtoriVWturma

        TM ja Tuulilasi myös teettää lehdissä olevat tarkastukset Autotohtorilla

        Nyt joku sanoo että tohtorin omistaja rahoittaa lehtiä vai?


      • itekauppias
        autotohtoriVWturma kirjoitti:

        TM ja Tuulilasi myös teettää lehdissä olevat tarkastukset Autotohtorilla

        Nyt joku sanoo että tohtorin omistaja rahoittaa lehtiä vai?

        Hieno homma. Sinne vaan tohtorille jos omat taidot tarkastukseen ei riitä ja kaipaa rohkaisua ostopäätökseensä, suosittelen!


      • autotohtoriVWturma
        itekauppias kirjoitti:

        Hieno homma. Sinne vaan tohtorille jos omat taidot tarkastukseen ei riitä ja kaipaa rohkaisua ostopäätökseensä, suosittelen!

        kyllä lähtee


      • KauppaKäyHyvin
        autotohtoriVWturma kirjoitti:

        kyllä lähtee

        Jep.
        Lähtisikö sinultakin joskus jotain muuta, kuin itkusi VW:n huonoudesta? Jotain positiivista välillä? Osaatko? Yritä edes! Kyllä se siitä!


      • KauppaKäyHyvin
        autotohtoriVWturma kirjoitti:

        kyllä lähtee

        Minä olen henkilökohtsisesti omia henkilökohtaisessa/perheen käytössä olleita TSI VW autoja käyttänyt autotohtorilla ihan kokeilumielessä 3kpl. Kaksi 1.4 moottorilla, yksi 1.8 moottorilla ja kaikki DSG vaihteistoilla.
        Tohtori ei löytänyt moitittavaa, toki normaalia kulumaa ymsv. mutta ei siis vikaa yhdessäkään.
        Omassa käytössä ajellen, jokainen näistä kulutti "hieman" öljyä eli n.1litra/1000km. Lienee ihan normaali, ainakin valmistajien (muitakin kuin VW, Audi, SKoda) mukaan 0,5 jopa 1,5litraa on vielä uudessakin autossa "normaalin rajoissa" eikä aiheuta uuteenkaan autoon mitään toimenpiteitä. Siis uuteen. Siis muitakin valmistajia kuin VW.
        Samoin parjaamasi ketjuongelmat. Jokaisessa omassa yksilössäni ketju piti pienen rapsauksen käynnistäessä kylämän. 1-3sekunnin rapina ja sitten hiljaa. Eli ei vikaa vaan ominaisuus.
        Käytetyn auton kauppiaana olen näihin arvioihin (tohtori ja maahantuojat)tyytyväinen, sillä jos uusi auto saa kuluttaa 1,5-litraa/1000km, ei minun myymässä käytetyssä samanlaisessa sama kulutus aiheuta mitään virhevastuutoimia. Eikä ole aiheutunutkaan. Myyn hyvillä mielin jatkossakin kyseisiä autoja, kovasti ovat ainakin kysyttyjä käytettynäkin.

        Sitten tuo tohtori. Ei yhteenkään osannut röntgenlaseillaan katsoa kohonnutta öljynkulutusta, ei DGG-häiriöitä eikä ketjuvikoja. Olipas hyviä yksilöitä sitten?

        Eli rauhoitu jo. Älä osta VW:tä, anna muiden kuitenkin tehdä itsenäisesti omia hyviä valintojaan. Tohtorilla tai ilman.


      • öljypoltinVWskodaudi
        KauppaKäyHyvin kirjoitti:

        Minä olen henkilökohtsisesti omia henkilökohtaisessa/perheen käytössä olleita TSI VW autoja käyttänyt autotohtorilla ihan kokeilumielessä 3kpl. Kaksi 1.4 moottorilla, yksi 1.8 moottorilla ja kaikki DSG vaihteistoilla.
        Tohtori ei löytänyt moitittavaa, toki normaalia kulumaa ymsv. mutta ei siis vikaa yhdessäkään.
        Omassa käytössä ajellen, jokainen näistä kulutti "hieman" öljyä eli n.1litra/1000km. Lienee ihan normaali, ainakin valmistajien (muitakin kuin VW, Audi, SKoda) mukaan 0,5 jopa 1,5litraa on vielä uudessakin autossa "normaalin rajoissa" eikä aiheuta uuteenkaan autoon mitään toimenpiteitä. Siis uuteen. Siis muitakin valmistajia kuin VW.
        Samoin parjaamasi ketjuongelmat. Jokaisessa omassa yksilössäni ketju piti pienen rapsauksen käynnistäessä kylämän. 1-3sekunnin rapina ja sitten hiljaa. Eli ei vikaa vaan ominaisuus.
        Käytetyn auton kauppiaana olen näihin arvioihin (tohtori ja maahantuojat)tyytyväinen, sillä jos uusi auto saa kuluttaa 1,5-litraa/1000km, ei minun myymässä käytetyssä samanlaisessa sama kulutus aiheuta mitään virhevastuutoimia. Eikä ole aiheutunutkaan. Myyn hyvillä mielin jatkossakin kyseisiä autoja, kovasti ovat ainakin kysyttyjä käytettynäkin.

        Sitten tuo tohtori. Ei yhteenkään osannut röntgenlaseillaan katsoa kohonnutta öljynkulutusta, ei DGG-häiriöitä eikä ketjuvikoja. Olipas hyviä yksilöitä sitten?

        Eli rauhoitu jo. Älä osta VW:tä, anna muiden kuitenkin tehdä itsenäisesti omia hyviä valintojaan. Tohtorilla tai ilman.

        On sellanen puolustuskirjoitus että nyt älähti kun kalahti
        VW autot pihalla arvottomina?


      • Anonyymi
        KauppaKäyHyvin kirjoitti:

        Minä olen henkilökohtsisesti omia henkilökohtaisessa/perheen käytössä olleita TSI VW autoja käyttänyt autotohtorilla ihan kokeilumielessä 3kpl. Kaksi 1.4 moottorilla, yksi 1.8 moottorilla ja kaikki DSG vaihteistoilla.
        Tohtori ei löytänyt moitittavaa, toki normaalia kulumaa ymsv. mutta ei siis vikaa yhdessäkään.
        Omassa käytössä ajellen, jokainen näistä kulutti "hieman" öljyä eli n.1litra/1000km. Lienee ihan normaali, ainakin valmistajien (muitakin kuin VW, Audi, SKoda) mukaan 0,5 jopa 1,5litraa on vielä uudessakin autossa "normaalin rajoissa" eikä aiheuta uuteenkaan autoon mitään toimenpiteitä. Siis uuteen. Siis muitakin valmistajia kuin VW.
        Samoin parjaamasi ketjuongelmat. Jokaisessa omassa yksilössäni ketju piti pienen rapsauksen käynnistäessä kylämän. 1-3sekunnin rapina ja sitten hiljaa. Eli ei vikaa vaan ominaisuus.
        Käytetyn auton kauppiaana olen näihin arvioihin (tohtori ja maahantuojat)tyytyväinen, sillä jos uusi auto saa kuluttaa 1,5-litraa/1000km, ei minun myymässä käytetyssä samanlaisessa sama kulutus aiheuta mitään virhevastuutoimia. Eikä ole aiheutunutkaan. Myyn hyvillä mielin jatkossakin kyseisiä autoja, kovasti ovat ainakin kysyttyjä käytettynäkin.

        Sitten tuo tohtori. Ei yhteenkään osannut röntgenlaseillaan katsoa kohonnutta öljynkulutusta, ei DGG-häiriöitä eikä ketjuvikoja. Olipas hyviä yksilöitä sitten?

        Eli rauhoitu jo. Älä osta VW:tä, anna muiden kuitenkin tehdä itsenäisesti omia hyviä valintojaan. Tohtorilla tai ilman.

        Tohtori voisi käydä 1000 km koeajolenkillä ja mitata öljyn sun muidenkin nesteiden mahdollisen ylimääräisen kulutuksen ajossa, ihan polttoaineen kulutuksesta lähtien.


    • sdgsdgdsg

      Itse olen ostanut merkkiliikkeestä heidän tarkastaman auton, alusta paljastui paljon huonokuntoisemmaksi kuin heidän tarkastuksen mukaan oli, lisäksi löytyi sähkövika josta tulee korjauskehotus katsastuksessa, tästä merkkiliike ei maininnut mitään. Joten se siitä merkkiliikkeen tarkastuksen luotettavuudesta.

      Ehdottomasti puolueettomaan tarkastukseen Autotohtorille. Jos merkkiliike väittää että auto kunnossa, silloin he varmaan myös suostuvat maksamaan Autotohtori tarkastuksen jos löytyy vikaa.

      • jadsgkallisremppaVW

        Juuri näin!
        tuskin yksikään myyjä myöntää että myytävä auto on jakoketjuvikainen tai tuhansien öljyremppa edessä
        se vaan pitää saada nurkista pois


      • apinahäkin_drump
        jadsgkallisremppaVW kirjoitti:

        Juuri näin!
        tuskin yksikään myyjä myöntää että myytävä auto on jakoketjuvikainen tai tuhansien öljyremppa edessä
        se vaan pitää saada nurkista pois

        Tuskin yksikään autotohtori kykenee röntgenkatseeseen tai omistaa tulevia vikoja ennustavan kristallipallon.
        Sen vaan pitää saada tohtorointipalvelun tilaajalta rahat pois.
        Ja se palveluntilaaja on poikkeuksetta joku muu, kuin auton myyjäliike.
        Suosittelenkin kaikille, joilla oma ymmärrys ei auton tutkimiseen riitä, käyttämään ostettavaa autoa autotohtorilla. Omilla rahoillaan, tottakai! Ei sitä merkkiliike maksa, eikä maksa apinahäkin drumppikaan, se on vissin varma asia!


    • vieainavaandoc

      Kyllä ehdottomasti vie aina oma autosi autotohtorille kun olet vaihtamassa sitä, siten saat ne kaikki epäilyt joita yksityisiä kohtaan aina on, kun "eivät tiedä" niin sitten on faktaa tarjota.
      Oikein hyvä ja käyttökelpoinen idea, tee aina niin.

    • Anonyymi

      kuka uskoo myyjään kun ne itekkään tunne tekniikoita?

    • Anonyymi

      kuka takaa että liike tehnyt kunnolla?

      autotohtori on ulkopuolinen

    • Anonyymi

      turvaa se

    • Anonyymi

      autotohtori on puolueeton taho-siinä ero

      ja voit heti pyytää vaikka alennusta jos vikaa löytyy

      • Anonyymi

        Autotohtori on liike yritys siinä missä muutkin toimialat. Se pitää tuottaa voittoa omistajalle.
        Mutta sekään ei ole erehtymätön.


    • Anonyymi

      Kannattaa, jos kyseessä on esim. Auto-Suni lappeenranta.
      Esim. Mersuissa saattavat jarrut jumittaa ja kuumentua, vaikka auto on juuri tarkastettu. Myöskin OBD-tietokone saattaa ilmoittaa vikoja olevan päällä autossa.

      Auto kannattaa huoltaa kaiken tämän jälkeen itse, sillä eihän sitä tiedä, vaikka olisi muutakin jätetty tekemättä.

      Onneksi autonvaraosat24 myy varaosia halvemmalla, eikä Mersun huoltaminen tunnu lämiskässä niin pahalta.
      :)

    • Anonyymi

      Merkkiliikkeen tarkastushan voisi olla tosi hyväkin, jos niillä ei olisi oma lehmä ojassa. Eihän se auto tietenkään tarkastamalla parane, mutta olisi se hyödyllinen, jos sen tuotoksena olisi luotettava tieto, millaisia vikoja autossa on ja ehkä jopa hinta-arvio korjauksista siinä merkkiliikkeessä. (Toki ostaja voisi halutessaan etsiä halvemmankin korjaamon.)

      Sehän se kai arveluttaa myyjiä, että jos viat kertoo suoraan, niin kukapa se sitten ostaa sellaisen auton, kun muissa liikkeissä on niitä huippukuntoisia loistoyksilöitä tarjolla, ehkä jopa halvemmallakin vielä.

    • Anonyymi

      Autolehdet käyttää myös

    • Anonyymi

      EI KANNATA!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      mieti jos oot itse myyjä

      huijaaminen on helppoa

    • Anonyymi

      Jospa eri autoliikkeet tarkastasi toistensa autot ristiin.
      Olisi ainakin puolueeton.
      Jos korvattava vika löytyisi autokaupanjälkeen, niin tarkastuksen tehnyt liike olisi maksaja.

    • Anonyymi

      Aivan huijausta. Ostin vaihtoauto liikkeestä. Liike oli käyttänyt autotohtorilla. Kaikki ruksit vihreällä. Ei löydöksiä tai huomautettavaa. Kuukauden päästä alatukivarsi ja jarrut vaihtoon. Kukahan epäpätevä, juuri ja juuri taskulampun patterinvaihtoon kykenevä insinööri tarkasti?

    • Anonyymi

      Huom. Tällä toiminnalla ei ole mitään takuuta tai vastuuta. Jos autotohtorin tarkastamassa tuossa onkin virheitä, autotohtorin ei vastaa tai maksa mistään.

    • Anonyymi

      autokaupassa ei ikinä saa luottaa myyjään

    • Anonyymi

      autoliike ise myy ja voi hyvin jättää kertomatta asioita

      sitten tappelet 2 vuotta kuluttajariidassa ja romu seisoo pihalla

      käytä siinä autotohtorilla se tarkastus ennen kauppaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe