Alistuminen toiselle miehelle

ksklaakso

Minua on pitkään kiinnostanut alistua miehelle joka on itseäni vanhempi. Haluaisin toimia miehen orjana.

Onko teillä kokemusta toiselle miehelle alistumista/alistettavana olemisesta?

14

744

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On-jo-juttua

      Onhan tuosta aiempia ketjuja. Lue niistä valmiit vastaukset.

    • bondagemaster

      Yksi kokemus alistajan roolista.
      Minua kiihottaa kohteen sitominen ja käskytys.
      Kokeiluni oli lyhytkestoinen ja keskittyi sitomiseen ja kiusoitteluun.
      Olen ajatuksissani leikitellyt pitempikestoisella sessiolla jossa alkuun otan kohteelta luulot pois sitomalla täydelliseen hogtied pakettiin ja saatuani varmuuden nöyryydestä, löysäilen pakettia hiljalleen pakottaen kohteen nöyriin toimintoihin.
      Seksiä en ajattele mutta saattaisin itse runkata jossakin välissä.

      Kohteeni pakottaisin onanoimaan siinä vaiheessa kun olen löysännyt hänen ranteensa selän takaa mutta säilyttäen kyynärvarsien kytkennän kuten myös sidottujen nilkkojen kiristyksen selän taakse ylös.
      Paketti kyljelleen ja raipalla vauhdittaen pakottaisin sidotun runkkaamaan itseään ejakulaatioon saakka. Ranteet ylettyvät siittimeen.

      • Valtteriii

        Huikeaa


      • Ronax-

        Minä haluaisin olla alistettunasi
        Sovitaan lisää
        Ronax a suomi24 fi


      • bondagemaster
        Ronax- kirjoitti:

        Minä haluaisin olla alistettunasi
        Sovitaan lisää
        Ronax a suomi24 fi

        Kaakkois-Suomi


    • nius

      Itsellä jonkinlainen fetissi hyväksikäytetyksi. Muutama vuosi sitten silloinen BDSM Lady usein sitoi pukkiin ja käytti Strappia, mutta itse kehitin hiukan kuvitteellisesti lisää eli olla sidottu Pukkiin ja/tai gyne tuoliin ja näkö- ja kuuloaistit eliminoitu. Tässä vaiheessa useamman miehen/naisen orjana ja/tai tulla hyväksikäytetyksi. Valitettavasti ei koskaan päästy näin pitkälle vaikka kokeilimme melkein kaikkea mahdollista.

    • Chst

      Itseäni kiinnostaisi joutua miehen lukitsemaksi siveysvyöhön jonka jälkeen olisin hänen armoillaan.

      • Siinä-se-nautinto

        Juu, perse paljaaksi ja sitten vierasta kyrpää anukseen.


      • Karzee55

        Mulla olis siveys vyökin


    • alistunut61

      On tullut kokeiltua alistumista toiselle miehelle tosin oli tuttu kaveri.
      Annoin kaverin sitoa käteni sängyn päätyyn,kuvittelin ettei hänestä ole käyttämään kovia
      otteita.Aikansa hän koitti saada minua imemään nelinkontin ja imemään kaluaan,mutta en suostunut.
      Sitten muuttui tyyli hän haki farkkujeni vyö ja alkoi piiskata pakaroitani.
      Hetken kestin kipua ja oli pakko luvata olevan itottelevainen sain vielä 10 iskua varoittukseksi.
      Lopuksi nöyrästi tottelin ja imin nelikontin häntä kunnes jouduin ottaman kalua peppuuni.
      Kokemus oli mielettömän kiihoittava ja olisi hienoa löytää vielä vanhempi osaava kaveri alistamaan.

    • Edestä-ja-takaa

      Hieno juttu, tosi hieno.

      Kävelisin metsäpolulla ja siihen ilmaantuisi kaksi korstoa, ottaisivat kiinni ja johdattaisivat kaatuneen puun luo ja sitoisivat minut siihen. Pitäisi antaa suuhoitoa, mutta kun en halua. Takamuksilleni läiskivä piiska saa minut pian toisiin aatoksiin. Toinen antaa kullia edestä ja toinen siirtyy taakseni. Minkäs voin!

    • Alistuva ja totteleva orjapoju on parasta,piiskaa kestävä,aito sub.

      • SubP

        Hei. MIstäpäin olet? Subina oleminen kiinnostaisi kovasti.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe