Oikeasti iso mies

Lady_BBW

Minä olen isokokoinen nainen. Pituudeltani huomattavasti keskimittaa pidempi ja koko xxl. Pitkäaikainen haave on löytää mies, joka on oikeasti iso. Alaraja sellaiset 185/100 ja ylärajaa ei ole. Sellainen kun syliinsä rutistaisi niin wau!

Vaan mahtaneeko olla haaveeni mahdoton? Välillä kaupungilla näkee silmää miellyttäviä miehiä, mutta sen verran pidättyväinen olen, etten noin vain uskalla mennä juttelemaan. :(

19

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne.daz

      Tosi kivalta kuukosti sun kirjoitus, mä en ihan täytä sun toivomia mittoja , 179 cm , 95 kg , mutta voihan sitä haaveilla ;)
      Juuri sinun näköisiä ja muotoisia naisia on niiin kiva katella kaupungilla , torilla ja vaikka tanssittaa mukavassa paikassa.

      • Tooooosi-iso

        Siis iso löylykauha.


    • Lady_BBW

      Edelleen etsin.

    • Tartu-tilaisuuteen

      Etsit edelleen?
      Vaikka sulle on lähetetty sähköposteja ja tekstiviestejä.

      • Lady_BBW

        Anteeksi kuinka? En ole tähän yhteystietojani laittanut, enkä laita.


      • Olet-siis-tyhmäkin
        Lady_BBW kirjoitti:

        Anteeksi kuinka? En ole tähän yhteystietojani laittanut, enkä laita.

        No miten kuvittelet voivasi täältä mitään etsiä?


      • Kutsuuni-

        Tännään laskin taas alleni kahesti ja aakkoset osaan jo melkein geehen asti!!!
        Osaako kukaan sanova, miksi mieheni käy huorissa muttei pane miua???


      • Lady_BBW
        Olet-siis-tyhmäkin kirjoitti:

        No miten kuvittelet voivasi täältä mitään etsiä?

        No etpä sinäkään erityisen viisaalta vaikuta. Minä sentään ymmärrän sen verran, etten levittele yhteystietojani tänne kaiken maailman sekopäiden postituslistoille.


    • Tsr

      181/130

    • Mca

      19&/135 täällä ;) mistä päin olet kotoisin?

      • Mca

        198/135 siis


      • Lady_BBW
        Mca kirjoitti:

        198/135 siis

        Kuulostatpa upealta! :) Varsinais- Suomessa asustelen.


      • Otatko sähköpostilla yhteyttä niin voidaan jutella lisää? ;) käyttäjän alta löytyy osoite


      • Lady_BBW

        Yritin laittaa sähköpostia, mutta osoitteesi ei toiminut. :(


      • Kutsuuni-

        Huomenva yritän olla laskematta alleni ja silti yritän uutta enkkaa aakkosissa! Viime kerralla osasin ne hoohon asti ja nyt yritän päästä eehen asti.
        Miksiköhän mun ukko on taas huorissa, vaikka maksaisin sille tonnin, jos se edes hipasis mua? Vaikka nyrkillä, jos ei muuten!


      • Lady_BBW kirjoitti:

        Yritin laittaa sähköpostia, mutta osoitteesi ei toiminut. :(

        Sori! Koita vielä uudestaan, nyt pitäisi toimia


    • Isomies911

      Mikä sinua niissä kiihottaa? Itse olen lihava mies jota kiihottaa lihavat naiset. Kiihottaa hyväillä ja puristella naisen pyöreää mahaa

      • Lady_BBW

        En usko, että yhtään sen kummempi asia kuin se, että tahdon että mies on reilusti minua isompi. Itseäni pienempi/lyhyempi ei vaan herätä minkään suuntaista kiinnostusta.


    • Läskikö

      Näin nimettömänä voin kertoa että olen noin 182-185 pitkä ja painan tällä hetkellä noin 138kg. Oon päästäny itteni aika huonoon kuntoon joten kehossa on läskiä, mutta ne on tehty poltettavaksi. Luulen että mun ihannepaino pyörii siinä jossain 105-110kg nurkilla. Olen siis luontaisesti isokokoinen, leveät hartiat, erittäin voimakkaat jalat (vaikka niissä onkin läskiä) ja yleisesti henkisesti sekä fyysisesti vahva mies. Jos olisin joku 190cm niin olisin omasta mielestä aika sopiva.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe