Missähän vika ?

mielenterveys

Potilas menee sairaalaan flunssa oireita valittamaan , vaikka kipu on akillesjänteessä , onpahan outoa, ettei vaan olis peiliin katsomisen paikka.

12

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SinussakoVika

      Missähän vika kun Hua Hinin matkailupalstalle aloituksesi kirjoitit?

      Onko mielenterveytesi ok muidenkin kuin itsesi mielestä?

    • Jossairastuu

      Tuskinpa - kirjoituksista päätellen mielenterveystestejä Hua Hin Hospitaalissa paljoakaan tarvitsee tehdä - se näyttää hoituvan täällä matkailupalstalla , ilmaiseksi.
      Totta puhuen kyseinen sairaala on erittäin korkeatasoinen , hyvään hoitoon voi luottaa. Vakuutusten ollessa kunnossa ei maksuissa mitään ongelmia. Turvallista matkustaa Hua Hiniin.

      • NumBall63

        Niet, siis bangkok hospital on samaa tasoa kuin suomalainen keskussairaala, hieman isommassa kaupungissa, bangkok hospital bangkok on sitten samaa tasoa kuin suomen yliopistollinen, mutta hoito on kohtuuttoman kallista, lääkärit on edullisia mutta jos joudutaan jotain suurempaa tekemään, hoito voi maksaa miljoonia, hua hin hospital on hinnaltaan fallelle 5% bangkok hospitalin hinnoista, taso on sama kuin suomalaisen keskussairaalan, jos olet naimississa thaikun kanssa se ei maksa edes tuota 5%, joskin odotusaika on pitkä samaa luokkaa kuin 80 luvulla suomessa... Suosittelen ottamaan hyvän matkavakuutuksen, onhan se hyvä turva jos jotain sattuu... Ambulanssilento suomeen maksaa äkkiä 100.000 euroa...


      • KääLäy

        NumBall63 tuossa jo vastasikin mitä mainioimmin mitä tulee Thaimaassa tavallista turistia aikaansa pidempään viettävien suomalaisten vakuutusturvan kattavuuteen..

        Mitä sitten tulee mielenterveyden häiriöistä kärsivien ihmisten hoitoon saattamisesta Suomessa kuten Thaimaassa, niin se onkin usein hieman haasteellisempi juttu.


    • KääLäy

      Suomalaisten itsemääräämisoikeutta kunnioitetaan Suomessa ja myös Thaimaassa.

      Vuonna jolloin Thaimaan punaisten mielenosoitukset eskaloituivat väkivallan tekoihin Chiang Maissa pidemmän aikaa aikaansa viettäneet sanoivat minulle, että käypä "KääLäy" tapaamassa erästä kaupunkiin etelämmästä (ei Pattaijalta) saapunutta suomalaista.

      Löysin sitten tämän suomalaisen. Hieman sivummalta baarista, jonka hän luuli omistavansa. Toinen jalkansa oli mitä ilmeisemmin pahasti infektoitunut. Sukkasillaan ostamistaan askeleista jäi märät jäljet baarin lattian laattoihin.

      Kaveri oli itse sitä mieltä, että ei tämä jalkansa ollut ongelma. Ongelma oli hänen mielestään se, että etelän sairaalassa jalkaansa näyttämässä käydessään lääkärit olivat hänelle tarjonneet vain mielialalääkkeitä. Ja suomalaiset omaisensa olivat häntä myös hulluna pitäneet heille soitellessaan. Siksi ja Thai-mafian kanssa kokemiensa vaikeuksiensa vuoksi hän oli Pohjoiseen karannut ja piiloutunut.

      En pystynyt kaveria auttamaan vaikka pitkään keskustelimme. Katosi sittemmin johonkin. En tiedä mihin vaiko peräti Kamputseaan.

      • Dejavuu

        Onko monitoorin valvontatyövuoro?


    • huvinsakullakin

      Eiköhän näitä tapauksia - alkoholiin elämänsä hukuttaneita hulluja löydy sekä kotimaasta että Thaimaasta, minusta ei mitenkään liity Hua Hin Hospitaali otsikon alle......

      • numeromiehenlaiffia

        Etkö tiennyt että numeromiehen koko elämäntarkoitus ja sisältö on eläkeasiat, viisumiasiat, vakuutusasiat, mielenterveysasiat ja sairaaloiden sekä lääkäriasemien kustannukset?
        Niitä hän tutkiskelee, vertailee ja laskeskelee päivittäin ja miettii että milloinhan hän lähtee mitäkin vaivaa esittelemään mihinkin sairaalaan kaavakkeet kourassaan. Hän on kehystänyt asuntonsa seinille vakuutusehdot ja kuitit maksetuista vakuutusmaksuista. Mies joka rakastaa vilpittömästi byrokratiaa ja sairastelua.


    • allergia

      HYVÄÄ hoitoa Hua HIn Hospitaalissa, pitää tietenkin osata vaikka näyttämällä kertoa onko kipua akillesjänteessä vai pääkopassa....Flunssan oireista puhumattakaan.

    • mielenterveys

      Yläpäässä on jotain pahasti pielessä.

    • holmolaiset

      Kuten useimmilla tänne asioistaan avautuneilla, valitettavasti. Hua Hin palstalla sentään joitakin järjissään olevia näyttää satunnaisesti löytyneen, mutta Pattaya palsta on täysin hölmöläisten hallinnassa.

      • Huahinninasukas

        Pattaya palstalla huutelee muutama sairas. Ei niillä mitään matkailu asiaa ole.
        Välillä yrittää pistää jotain asiaa et vois taas trollailla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe