Niin oli ludekin, paljon kahdella jalalla kulkevia ihmistyyppejä vanhempi. Tänäänkin menestynyt liikeyrittäjä kuittaili hyvän päivätilin tehneenä rähjäääntyneen oloiselle ikäduunarille.
Olen hiukan katkera. Mut ei se mitään
7
838
Vastaukset
- nyteikyykylletaivu
Tein suutuspäissäni tuhannen €uron pikavippidiilin norjalaisyhtiön kanssa. Korko lie 15-25 % kaikkines. Huomenna olisin saanut tilille 700 ekuu. Vouti ottaa siitä päältä 290 ekuu.
- mies.ikänsä.köyhä
Ei ota, ellet huutele saaneesi lainan. Tai jos on pakko sama niin sitten ok.
Perus köyhän touhuja
- tyhmämies
Kumpa olisikin vain köyhä mutta kun olen kaulaa myöten vielä lipuikäisen lainan maksumiehenä. Tekisi niin heittää hanskat maahan ja antaa pankin viedä mökki, ainoa asunto.
- toinen.tyhmä
tyhmämies kirjoitti:
Kumpa olisikin vain köyhä mutta kun olen kaulaa myöten vielä lipuikäisen lainan maksumiehenä. Tekisi niin heittää hanskat maahan ja antaa pankin viedä mökki, ainoa asunto.
Mitä sillä omaisuudella enää henken heittämisen jälkeen lopultakaan on. Joka vuosi kuolee miljoonaomaisuuden haltijoita.
Jotkut rahoihinsa piintyneet ihmiset elävät sairaina ja huonolla ravinnolla kun eivät raaski ostaa terveyspalveluita tai hyviä ravitsevia ruokatarvikkeita.
Paha tekee katsella, mutta auttaa ei voi kun jokaisella on oma päätösvalta.
Imekää sykkivää nartut
- myyyy
EMPÄ ENÄÄ KIRJOITTELE SULLE KUN VEIT SAIRAUTTANI HYVÄKSIKÄYTTÄEN POROT JA POROMERKIN. IKINÄ ET SAA ANTEEKSI TRANSVESIITTI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745408- 332951
- 402644
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262013Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401992Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291829- 951802
- 1691701
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241438Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230