En pääse kirjautumaan Klarnan sivustolle

EnSaaKirjautumislinkkiä

Onko muillakin ollut ongelmia Klarnaan kirjautumisen kanssa? En ole päässyt kirjautumaan Klarnan sivustolle ( https://app.klarna.com/login ) muutamaan päivään tarkistaakseni laskujani. Kirjautumissivustolle pitäisi näpytellä tilauksen yhteydessä (?) annettu sähköpostiosoite sekä hetu, ja Klarnan pitäisi lähettää kirjautumislinkki tuohon ilmoitettuun sähköpostiin. Ongelmana kuitenkin on, etten koskaan saa tuota kirjautumisviestiä sähköpostiini. Olen tarkistanut roskapostikansion, estolistat jne. tuloksetta. Käytän Yahoo Mailia. Jospa Yahoo on blokannut tuon Klarnan jostakin syystä? Jos joku muu (vars. Yahoo Mailia käyttävä) haluaa tarkistaa, toimiiko tuo Klarnaan kirjautuminen, niin ollos hyvä. (Yleinen mielipide Klarnasta näyttäisi olevan ristiriitainen, mutta ne verkkokaupat, joissa olen asioinut, eivät tarjoa muita lasku- ja osamaksuvaihtoehtoja...)

26

7979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KlarnaOuti

      Hei,

      harmillista, että et ole saanut kirjautumislinkkiä sähköpostiisi. Hyvä, että olet jo tarkistanut roskapostikansion ja estolistat, nämä toimenpiteet juuri kannattaakin tehdä ensisijaisesti. Suosittelen vielä varmistamaan, että olet ilmoittanut kirjautuessasi saman sähköpostiosoitteen, kun tilausta tehdessäsi.

      Asiakaspalvelumme auttaa sinua kirjautumisessa, sekä kaikissa laskuun ja maksuun liittyvissä kysymyksissäsi, joten olethan meihin yhteydessä tarvittaessa.

      Voit soittaa meille arkisin klo 08:00-18:00 numeroon 09 425 99771 tai kirjoittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected].

      Aurinkoisia kesäpäiviä sinulle!

      /Outi, Klarna

      • EnSaaKirjautumislinkkiä

        Soitin aikaisemmin tänään asiakaspalveluun asian tiimoilta ja lupasivat korjata asian. Nyt kun arviolta tunti sitten testasin kirjautumista, niin toimi ongelmitta, eli ilmeisesti saivat tuon vian korjattua. Vähän jäi kuitenkin epäselväksi, kummassa tuo vika oli ollut: Yahoossa vai Klarnassa.


      • Anonyymi

        En pääse kirjautumaan sisään enkä soittamaan. Puhelu pistetään kiinni ennen ku pystyn puhumaan. En voi kirjoittaa teille chattiin koska en VOI KIRJAUDU SISÄÄN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pääse kirjautumaan sisään enkä soittamaan. Puhelu pistetään kiinni ennen ku pystyn puhumaan. En voi kirjoittaa teille chattiin koska en VOI KIRJAUDU SISÄÄN!

        Lisää lisäosia vaan ja mikään ei kohta toimi!


      • Anonyymi

        Kuinkahan saisi katkaistua koko Klarnan asiakassuhteen. Onko muuta mahdollisuutta kuin repiä pankkikortti ja sanoa että on pankkikortti hukkunut. Pankistani eivät voineet katkaista tuota asiakassuhdetta. Jouduin pakosta ottamaan tuon kun helevetin A-katsastus tavallaan pakotti kolme vuotta sitten ottamaan Klarnan käyttöön kun lopettivat pankkien nettimaksamisen osalta pankeilta . Tiskilläkin olisi voimut maksaa A- katsastuksessa, mutta 20 euroa enempi. Nyt A-katsastus ottanut vanhan nettimaksu mahdollisuuden taas käyttöön.
        Olisi kiva tietää paljonko A-katsastus menetti asiakkaita tuolla maksujärjestelmällä Klarnaan. Omassa katsastuspaikassa sanoivat että ihmiset on niin vihaisia, että saamme kohta laittaa ovet kiinni jos ei vanhaan järjestelmään palata. Nyt on parattu ja Klarnan asiakkuus pitäisi saada poikki.


    • Tosion

      Vika on AINA klarnassa.Se firma kun vaikeuttaa tarkoituksella ihmisten asiointia jotta saavat laittaa 5 euron myöhästymismaksuja ynm.laskuihinsa lisää.En voi käsittää miten tällaiset firmat saavat suomessa toimia!!7 vuotta maksatetaan 17 euron laskua eikä mistään saa tietoja siitä kuinka paljon on maksettu ja mistä.Korko on tähtitieteellinen es.maksat kuukausittain menee korkoa yli 12 euroa ja 3,95 kuluja ja lisäksi päälle myöhästymismaksjuaj jotka tulevat siitä ettei klarna edes koskaan ähetä laskua,ja siitä että heidän systeemiinsä JO MAKSETTU lasku kestää kirjautua jopa 11 päivää!Täysin luokaton huijari firma.

      • Anonyymi

        Miksiköhän ei juu onnistu kirjautuminen ..... En tykkää.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän ei juu onnistu kirjautuminen ..... En tykkää.....

        Onkohan tuo tarkka esim. tietokoneen kellonajasta? Jos heittää sen mielestä liikaa blokkaa pääsyn?


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä.


    • Anonyymi

      En pääse kirjautumaan sisään klarna, se sano vaan koko ajan ,jotain meni pieleen, en ole koskaan päässyt klarnan sivulle

      • Anonyymi

        Meikälääsellä sama homma, aina jotain menee pieleen kun yrittää vahvistaa


      • Anonyymi

        Ei mikään ihme. Miksi sinne pitäisi mennä ollenkaan. Itse en menisi suinsurminkaan.
        Kerran höynäyttivät ja otin opikseni.


    • Anonyymi

      Laita VPN pois päältä!

    • Anonyymi

      VPN jo mainittu lisäksi käydä läpi selaimen lisäosat onko siellä ad blockeria cookies ohittajaa ym.

    • Anonyymi

      En pääse millään kirjautumaan klarna sovellukseen

    • Anonyymi

      En pääse minäkään mikähän täs mättää 😡

    • Anonyymi

      Minä en pääse edes ulos!

    • Anonyymi

      en pääse edes ylös, darra kova!

    • Anonyymi

      Puhelimitse sinne ei ainakaan pääse Todella ärsyttävää. Olen hrittänyt moneen kertaan kaikki 4 vaihtoehtoa, mutta ”litanian” jälkeen puhu katkaistaan. Ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin kirjoittaa kirje, että lasku, mitä minulta karhutaan on aiheeton, koska en ole koskaan saanut ko tuotetta ja se on palautettu lähettäjälle. On tämä ollut sellainen kokemus, ettänpä ikinä enää tilaa netin kaatua yhtään mitään.








      saada jonkun

    • Anonyymi

      Voihan sitä soittaa, kun vaan joku vastaisi soittoihin. Uskomatonta ”asiakaspalvelua”

    • Anonyymi

      Minulla ei ole koskaan ollut tarvetta päästä Klarnan sivuille. Maksut on aina menneet oikein ja omalta tililtähän sen näkee. Kerran meinasi olla häsyri, kun jollain oli sama nimi kuin minulla ja yhteystiedot olivat mennä sekaisin. Sähköpostilla asia kuitenkin oikaistiin.

    • Anonyymi

      Minulle kävi samoin.Olisin halunnut nähdä laskutiedot muttei onnistunut kirjautuminen.

    • Anonyymi

      Olen monta kertaayrittänyt kirjautua Klarnan sivuille. Ei onnistu. Saan joka kerta kun yritän kirjautua sinne sähköpostiini uuden tunnuksen, mutta se ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Saan linkin, mutta aloitus pomppaa aina takaisin kirjautumiseen, enkä voi kirjoittaa sitä minnekään.

    • Anonyymi

      Minä saan kyllä koodin, mutta en pääse silti eteenpäin aloitussivulta. Eli en pysty kirjoittamaan sitä koodia mihinkään. Tällaista vaohtoehtoa ei ole ohjeissa.

    • Anonyymi

      En pääse minäkään sinne sisään. Silti pyytävät ettei paperilaskuja pyydettäis.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe