Mistä seuraa kun iskuri muuttui?

Ukm50

Moi,
Ukm hakee toisesta seuraa. Iskuri uusiutui tosi typeräksi. Mitä käytätte nykyisin seuran löytämiseksi?

25

3141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bisetin40v

      Hyvä kysymys.
      Toisaalta iskurin uudistuminen karsi aika rankalla kädellä nämä hupihakijat minimiin, kun se muuttui maksulliseksi. Ennen vastauksia pärähti päivätahtiin n 3-20 päivässä mutta maksulliseksi muuttuessa tuli päivän aikana 2 vastausta.
      Tosin ilmaisessa iskurissa 20 vastauksesta hakuun kohdistuvia/varteenotettavia ehdokkaita oli 1-2 ja sitten kun ilmoitti että vakiseura olisi toivottavaa hävisi nämäkin sankarit.
      Joten kerro toki jos keksi hyvän kanavan seuran löytämiseksi. Itse olen jo melkein luovuttanut ja tyydyn avioelämään.. kun ei oma ikäistä ukkomiestä löydy pidempiaikaiseen juttuun

      • mistä päin olet?


      • jobedi kirjoitti:

        mistä päin olet?

        sori, väärään paikkaan laitoin....


      • Curiousum

        Moi..hyvin sanottu. Täällä samoin miettein liikkuva ukm. Miten vois jatkaa juttua?


      • Piti ihan ottaa ja rekisteröityä, ehkä tästä keskustelusta aukeisi jotain.

        Itselläni sama kokemus tuosta iskurista - vanhaan iskuriin tuntui oleva aika matala kynnys porukalla vastailla, 99% oli pelkkää kuraa: lyhyitä, sisällöttömiä vastauksia tyyliin "mä oon kiimassa koska nähdään", joku varmaan näistä innostuu...mä en.
        Uudessa iskurissa vähän sama meno - tää on ihan helmi "ukm 55 fhksu vast xxxx ät gmail.com", en ihan lämmennyt....

        Miten muuten on - olenko ainoa bi/curious mies joka hakee seuraa vaimonsa tieten??? Aika moni meistä on salaa liikkeellä....

        Turvallisia seikkailua
        um


      • SilloinEnnen

        Minulla on sama kokemus kuin sinulla. Vanhassa mies sai 10 vastaukseen 1-2 postia. Nyt en ole edes kokeilliút. Siis olen ukm. jps vaan jostain löytyisi sellainen kanva jossa olis aidosti liikkeellä olevat naiset ja miehet. Olispa tässä asiassa eika kuin ennen.


      • bisetin40v
        Curiousum kirjoitti:

        Piti ihan ottaa ja rekisteröityä, ehkä tästä keskustelusta aukeisi jotain.

        Itselläni sama kokemus tuosta iskurista - vanhaan iskuriin tuntui oleva aika matala kynnys porukalla vastailla, 99% oli pelkkää kuraa: lyhyitä, sisällöttömiä vastauksia tyyliin "mä oon kiimassa koska nähdään", joku varmaan näistä innostuu...mä en.
        Uudessa iskurissa vähän sama meno - tää on ihan helmi "ukm 55 fhksu vast xxxx ät gmail.com", en ihan lämmennyt....

        Miten muuten on - olenko ainoa bi/curious mies joka hakee seuraa vaimonsa tieten??? Aika moni meistä on salaa liikkeellä....

        Turvallisia seikkailua
        um

        Moikka.

        Sullahan curiousum on pulla hyvin uunissa jos ei tarvitse salaa seuraa hakea :)
        tosiaan aika heikonlaisesti uusi iskuri tuo tulosta, ja näköjään sielläkin näitä pelailijoita riittää tosin nykyään joutuvat maksamaan viesteistä jotka eivät sitten johda mihinkään.
        Joko jollain on antaa hyvä vinkki pidempiaikaiseen seuranhakuun?


      • Joo. Mä olin olin entisessä elämässäni todella syvällä kaapissa tämän asian kanssa, siis nimenomaan parisuhdeteknisesti ja se oli kyllä aivan hemmetin raskasta....silloin päätin että jos mä tästä lähden ja vielä jonkun naisen rinnalleni saan kulkemaan niin heitän asian pöydälle about ensitreffeillä. Näin toimin ja nyt tuo nainen on naimisissa kanssani.....ei tainut paljoa haitata. Tosin mulla ei ole mitään vakijuttua tms...KUN TOI SEURANHAKU ON NIIN ...tanan hankalaa, ainakin mulle. Ehkä vielä joskus onnistaa.


      • Bisetin40v
        Curiousum kirjoitti:

        Joo. Mä olin olin entisessä elämässäni todella syvällä kaapissa tämän asian kanssa, siis nimenomaan parisuhdeteknisesti ja se oli kyllä aivan hemmetin raskasta....silloin päätin että jos mä tästä lähden ja vielä jonkun naisen rinnalleni saan kulkemaan niin heitän asian pöydälle about ensitreffeillä. Näin toimin ja nyt tuo nainen on naimisissa kanssani.....ei tainut paljoa haitata. Tosin mulla ei ole mitään vakijuttua tms...KUN TOI SEURANHAKU ON NIIN ...tanan hankalaa, ainakin mulle. Ehkä vielä joskus onnistaa.

        Minkä ikänen jamppa oot ja mistä päin


      • 40 ja espoon perukoiltahan minä.


      • JiiHoo59
        Curiousum kirjoitti:

        Piti ihan ottaa ja rekisteröityä, ehkä tästä keskustelusta aukeisi jotain.

        Itselläni sama kokemus tuosta iskurista - vanhaan iskuriin tuntui oleva aika matala kynnys porukalla vastailla, 99% oli pelkkää kuraa: lyhyitä, sisällöttömiä vastauksia tyyliin "mä oon kiimassa koska nähdään", joku varmaan näistä innostuu...mä en.
        Uudessa iskurissa vähän sama meno - tää on ihan helmi "ukm 55 fhksu vast xxxx ät gmail.com", en ihan lämmennyt....

        Miten muuten on - olenko ainoa bi/curious mies joka hakee seuraa vaimonsa tieten??? Aika moni meistä on salaa liikkeellä....

        Turvallisia seikkailua
        um

        Toi on ihan hyvä vastaus kun sen lähettää tekstiviestinä. Siinä on yhteystiedot ja nyt se on sinusta kiinni miten jatkuu.


    • runkkari47

      itse olen käynyt turussa xxx paradisessa ja helsingissä keltaisessa ruusussa siellä sitä runkkuseuraa on löytynyt aina. tampereellakin on se unisex cinema. ei maksa kuin tuopin hinnan sisälle ja aina saa.

    • Livechatis

    • jeduli

      live chat herkku.net jos haluun miesten keskeisiä juttuja näin kuopiossa onnistuu

      • uudisasukas

        missä käydään Kuopiossa?


    • Parasta

      Moi,
      Missä päin asustelet. Täällä toinen ukm espoosta.

      • Veniard

        Minkä ikäinen kaveri?


    • ukko59

      Kuopio parasta kun liikut liniksen kulmilla iltaisin perjantaina klo 20 jälk parveileee

      useitakin autoja.Kurkkaa ohimennen autoihin joku vilkuttaa jopa kaluaan.Siitä alku uus

    • M58v

      "Tampereellakin on se unisex cinema. ei maksa kuin tuopin hinnan sisälle ja aina saa."

      Siis liikkuuko naisia tuolla, siten että niiltä(kin) saisi, vai onko se homma siellä paljolti miestenvälistä?
      Onko yli 55 v liian wanha siihen paikkaan?

    • reetu5

      Olin viimeviikon lopulla kuopiossa , Linjaautoaseman kioskilla.

      70V Mies oli autossaan ajoin viereen menin ulos tupakille,, hetkenpäästä tuo mieskin tuli ulos verkkareissa pullotti toisi makeasti. Hän kysyi mitäs mies sanoin suoraan runkulle ja imuttamaan haluaisin.

      Ukko katsoi ympärilleen ja sanoi ajas perässä. Menimme hänen asunnolle ja voi vinde, Antoipas ukko kunnon imut.

      Itse halusin tehdä saman hänelle. puhdas siisti valtikka suuhun.

      Näin hommat hoideltiin..

      27 ja 28 pv tässä kuussa tavataan jälleen samassa paikassa

    • ikämieshomo

      City-lehden deitti on nostanut taas suosiotaan kun iskuri tuli maksulliseksi.
      Tämän edeltäjä oli aikanaan City-lehdessä julkaistut seuranhakuilmoitukset: https://www.deitti.net/

      • NoviisiHesasta

        No juuri ikämiestä Hesasta iskuristakin etsin,tuloksetta...
        Vaiko vika siinä,että itse kokematon 50 ja määrätietoinen ope/kouluttaja mielessä,ei setiä kiinnosta : (


    • nius

      Olen lueskellut näitä tarinoita ja saanut vahvistuksen vaikeudesta löytää alan harrastajia oikeasti.
      Kokeilin itsekin iskuria muutaman kerran tuloksetta eli vastauksia tuli, mutta kun pitäisi edetä kohde katosi, säälittävää. Olen autoillut satunnaisesti PK alueiden parkkiksilla, mutta huonolla menestyksellä vai oliskohan vaatimukset liian korkealla.

    • C1ss

      Kokeile vaikka kuumasuomi.fi?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe