Olen ihastunut mutta mies ei halua mitään vakavaa.

Rakastunut90

Tapasin miehen baarissa ja tämä mies oli kaikin puolin täydellinen ja välillämme oli selvästi kemiaa. Mies oli todella läheinen minua kohtaa suutelua ja sen sellaista jokin miehessä vain sytytti minut täysin. Pyysin miestä fb kaveriksi että voisimme viestitellä, hän hyväksyi kaveri pyynnön mutta seuraavana päivänä huomasin hänen poistaneen minut kavereista ja estäneen. Asia vaivasi minua niin paljon että päätin mennä kysymään hänen ystävältään tietäisikö hän miksi mies näin teki. Miehen ystävä oli jutellut tämän baarissa tapaamani miehen kanssa joka oli kertonut ettei ollut halunnut selitellä minulle sitä ettei halua mitään vakavaa. Mutta eikö kumminkin kavereista poistaminen on vähän liikaa kun kumminkin hyväksyi alunperin kaveri pyynnön. Mitä minä teen luulen että oikeasti olen ihastunut tähän mieheen joku hänessä vain kolahti minuun enkä pysty unohtamaan häntä.

4

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doodi

Jokin kolahti varmaan. Olisko ulkokuori, se on tärkeintä.

• Totuuden_siemen

- No se ei ole kiinnostunut susta ja katui kaveriksi hyväksymistä.
      - Ehkä sillä on facessa kaverina joku kiinnostavampi, ja joku baarituttavuus voisi olla huono juttu siltä kantilta.
      - Ekan tapaamisen jälkeen kaveripyyntö = yli-innokas stalkkeri josta pitää päästä eroon.

• etvoitietääjosetkysy

Mistä tiedät että on estänyt ja poistanut sinut? Eihän sinun pitäisi sitä nähdä muutoin kuin siten ettei joko kommentoi tai tykkäisi päivityksiä. Tai ei vastaa viestiin kun näe sitä. Silloin on poistanut sinut mutta jos et sitä toista kaveria pyydä näyttämään omalta sivulta onko sinut poistanut et voi tietää. Toki jos suoraan kysyt mieheltä miksi poisti voisi sinuakin helpottaa.

• Anonyymi

Kestä hylkäys kuin mies. Sillä miehet saa sitä ainakin 10x enemmän.
      Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      285
      6381
    2. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      54
      6292
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      95
      5834
    4. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      26
      5718
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      42
      5315
    6. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      52
      4854
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      228
      4204
    8. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      3991
    9. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      151
      3706
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      39
      3262
    Aihe