Olen ihastunut mutta mies ei halua mitään vakavaa.

Rakastunut90

Tapasin miehen baarissa ja tämä mies oli kaikin puolin täydellinen ja välillämme oli selvästi kemiaa. Mies oli todella läheinen minua kohtaa suutelua ja sen sellaista jokin miehessä vain sytytti minut täysin. Pyysin miestä fb kaveriksi että voisimme viestitellä, hän hyväksyi kaveri pyynnön mutta seuraavana päivänä huomasin hänen poistaneen minut kavereista ja estäneen. Asia vaivasi minua niin paljon että päätin mennä kysymään hänen ystävältään tietäisikö hän miksi mies näin teki. Miehen ystävä oli jutellut tämän baarissa tapaamani miehen kanssa joka oli kertonut ettei ollut halunnut selitellä minulle sitä ettei halua mitään vakavaa. Mutta eikö kumminkin kavereista poistaminen on vähän liikaa kun kumminkin hyväksyi alunperin kaveri pyynnön. Mitä minä teen luulen että oikeasti olen ihastunut tähän mieheen joku hänessä vain kolahti minuun enkä pysty unohtamaan häntä.

4

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doodi

Jokin kolahti varmaan. Olisko ulkokuori, se on tärkeintä.

• Totuuden_siemen

- No se ei ole kiinnostunut susta ja katui kaveriksi hyväksymistä.
      - Ehkä sillä on facessa kaverina joku kiinnostavampi, ja joku baarituttavuus voisi olla huono juttu siltä kantilta.
      - Ekan tapaamisen jälkeen kaveripyyntö = yli-innokas stalkkeri josta pitää päästä eroon.

• etvoitietääjosetkysy

Mistä tiedät että on estänyt ja poistanut sinut? Eihän sinun pitäisi sitä nähdä muutoin kuin siten ettei joko kommentoi tai tykkäisi päivityksiä. Tai ei vastaa viestiin kun näe sitä. Silloin on poistanut sinut mutta jos et sitä toista kaveria pyydä näyttämään omalta sivulta onko sinut poistanut et voi tietää. Toki jos suoraan kysyt mieheltä miksi poisti voisi sinuakin helpottaa.

• Anonyymi

Kestä hylkäys kuin mies. Sillä miehet saa sitä ainakin 10x enemmän.
      Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5182
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4627
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      104
      1409
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      147
      1386
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1230
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1024
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      169
      892
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      853
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      809
    Aihe