Tapasin miehen baarissa ja tämä mies oli kaikin puolin täydellinen ja välillämme oli selvästi kemiaa. Mies oli todella läheinen minua kohtaa suutelua ja sen sellaista jokin miehessä vain sytytti minut täysin. Pyysin miestä fb kaveriksi että voisimme viestitellä, hän hyväksyi kaveri pyynnön mutta seuraavana päivänä huomasin hänen poistaneen minut kavereista ja estäneen. Asia vaivasi minua niin paljon että päätin mennä kysymään hänen ystävältään tietäisikö hän miksi mies näin teki. Miehen ystävä oli jutellut tämän baarissa tapaamani miehen kanssa joka oli kertonut ettei ollut halunnut selitellä minulle sitä ettei halua mitään vakavaa. Mutta eikö kumminkin kavereista poistaminen on vähän liikaa kun kumminkin hyväksyi alunperin kaveri pyynnön. Mitä minä teen luulen että oikeasti olen ihastunut tähän mieheen joku hänessä vain kolahti minuun enkä pysty unohtamaan häntä.
Olen ihastunut mutta mies ei halua mitään vakavaa.
4
479
Vastaukset
- doodi
Jokin kolahti varmaan. Olisko ulkokuori, se on tärkeintä.
- Totuuden_siemen
- No se ei ole kiinnostunut susta ja katui kaveriksi hyväksymistä.
- Ehkä sillä on facessa kaverina joku kiinnostavampi, ja joku baarituttavuus voisi olla huono juttu siltä kantilta.
- Ekan tapaamisen jälkeen kaveripyyntö = yli-innokas stalkkeri josta pitää päästä eroon. - etvoitietääjosetkysy
Mistä tiedät että on estänyt ja poistanut sinut? Eihän sinun pitäisi sitä nähdä muutoin kuin siten ettei joko kommentoi tai tykkäisi päivityksiä. Tai ei vastaa viestiin kun näe sitä. Silloin on poistanut sinut mutta jos et sitä toista kaveria pyydä näyttämään omalta sivulta onko sinut poistanut et voi tietää. Toki jos suoraan kysyt mieheltä miksi poisti voisi sinuakin helpottaa.
- Anonyymi
Kestä hylkäys kuin mies. Sillä miehet saa sitä ainakin 10x enemmän.
Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245182
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041409
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1471386Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121230- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.169892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61853- 37809