Naista ihanaan suuseksiin?

Satakunnan alueelta naista harrastamaan ihanaa suuseksiä 35v sinkkumiehen kanssa? Laita postia tulemaan nimimerkin mukaiseen mailiin jonka loppuosa on suomi24.fi ;)

25

892

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja löylykauha ei ole minua varten joten sen ehdotuksen voi jättää laittamatta :D

• Eikö löydy?

• Peese

Hei Vaasalaiset! Olen Suomessa asuva vaaleatukkainen ja sinisilmäinen pienempi euromies, etsimässä naisia / pareja. Ajeltuna tärkeimmistä paikoista tykkään eniten suuseksistä, nauttiakseen mausta ja tuoksusta. En sanoisi irti myös panosta. Olisitko Sinäkin sama mieltä, niin ehkä tavattaisiin tapahtuman merkeissä. YT.

• Rauman suunnalta naista joka tykkää suuseksistä ja sormetusta sisältävistä leikeistä, vai sulle ilman vasta palvelusta. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

• En työnnä, vaan ihan jotain muuta!

• Anonyymi

Olis kyllä mutta miten saan yhteyden? s-posti?T.Kypsä nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kyllä mutta miten saan yhteyden? s-posti?T.Kypsä nainen

Mistäpäin kypsä nainen on? Itse Satakunnassa ja 50v

• Äippä7

Harmi kun kaukana..kunnon nuolenta ois ihana saada..

• Kuinkas kaukana olet....... Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.
        Matka ei välttämättä este kun liikun jonkun verran siellä sun täällä suomessa. Jos vaikka osuis reitille.... Kuka tietää?

• Anaaliin voi laittaa paljon parempaa..... Opit vielä joskus kun ekan kerran saat naista..... Tai no tokan kerran.

• Mistähän kaukaa mahdat äippä olla?

• Kaakkois-Suomesta

• Äippä737 kirjoitti:

Kaakkois-Suomesta

on täällä lähelläkin tarjokkaita. tiedot profiilissa

• haluanmyös
        m51_05 kirjoitti:

on täällä lähelläkin tarjokkaita. tiedot profiilissa

Olen ltä-Uudeltamaalta haluaisn tehdä sen

• haluanmyös kirjoitti:

Olen ltä-Uudeltamaalta haluaisn tehdä sen

Kirjoita suoraan meiliin ja sovitaan tarkemmin, os profiilissa

• missä kaukana sinä olet? s.postilla tavoittaa

• Olisko huomenna sunnuntain ratoksi naista joka haluais kieli ja sormi hoitoa Satakunnan alueella?? Asiallisen viestin aiheesta voi laittaa nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

• Kyllä voi olla vaikeaa löytää nainen nuoltavaksi Satakunnan alueelta. Eikö tosiaan ole yhtään halukasta naista näiltä nurkilta?

• lissukka95

Tämä nainen ei lähde ihanaan suuseksiin. Hirveään voisin lähteäkin. Puhu sinä sote-uudistuksesta samalla kun minä pureskelen näkkileipää (poskeen ottaessa, kyllä, kitka lisää nautintoa).

• Valitettavasti tuo politiikka ei ole vahvin alueeni joten saat pureskella näkkärisi ihan itseksesi :D.

• Kyllä on hiljaista taas tällä saralla. Väitän useampaa naista moinen kiinostavan joten laita rohkeasti viestiä ja kysele lisää :)

• Missä kaikki kiinnostuneet naiset on?

• Löytyykö?

• Vieläkin olis kova halu päästä nuolemaan joku nainen aina orgasmiin asti ;)

• Hiljaista vieläkin

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2371
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1961
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1653
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      980
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe