Naista ihanaan suuseksiin?

Satakunnan alueelta naista harrastamaan ihanaa suuseksiä 35v sinkkumiehen kanssa? Laita postia tulemaan nimimerkin mukaiseen mailiin jonka loppuosa on suomi24.fi ;)

25

835

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja löylykauha ei ole minua varten joten sen ehdotuksen voi jättää laittamatta :D

    • Eikö löydy?

    • Peese

      Hei Vaasalaiset! Olen Suomessa asuva vaaleatukkainen ja sinisilmäinen pienempi euromies, etsimässä naisia / pareja. Ajeltuna tärkeimmistä paikoista tykkään eniten suuseksistä, nauttiakseen mausta ja tuoksusta. En sanoisi irti myös panosta. Olisitko Sinäkin sama mieltä, niin ehkä tavattaisiin tapahtuman merkeissä. YT.

    • Rauman suunnalta naista joka tykkää suuseksistä ja sormetusta sisältävistä leikeistä, vai sulle ilman vasta palvelusta. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

      • En työnnä, vaan ihan jotain muuta!


      • Anonyymi

        Olis kyllä mutta miten saan yhteyden? s-posti?T.Kypsä nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllä mutta miten saan yhteyden? s-posti?T.Kypsä nainen

        Mistäpäin kypsä nainen on? Itse Satakunnassa ja 50v


    • Äippä7

      Harmi kun kaukana..kunnon nuolenta ois ihana saada..

      • Kuinkas kaukana olet....... Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.
        Matka ei välttämättä este kun liikun jonkun verran siellä sun täällä suomessa. Jos vaikka osuis reitille.... Kuka tietää?


      • Anaaliin voi laittaa paljon parempaa..... Opit vielä joskus kun ekan kerran saat naista..... Tai no tokan kerran.


      • Mistähän kaukaa mahdat äippä olla?


      • Kaakkois-Suomesta


      • Äippä737 kirjoitti:

        Kaakkois-Suomesta

        on täällä lähelläkin tarjokkaita. tiedot profiilissa


      • haluanmyös
        m51_05 kirjoitti:

        on täällä lähelläkin tarjokkaita. tiedot profiilissa

        Olen ltä-Uudeltamaalta haluaisn tehdä sen


      • haluanmyös kirjoitti:

        Olen ltä-Uudeltamaalta haluaisn tehdä sen

        Kirjoita suoraan meiliin ja sovitaan tarkemmin, os profiilissa


      • missä kaukana sinä olet? s.postilla tavoittaa


    • Olisko huomenna sunnuntain ratoksi naista joka haluais kieli ja sormi hoitoa Satakunnan alueella?? Asiallisen viestin aiheesta voi laittaa nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

    • Kyllä voi olla vaikeaa löytää nainen nuoltavaksi Satakunnan alueelta. Eikö tosiaan ole yhtään halukasta naista näiltä nurkilta?

    • lissukka95

      Tämä nainen ei lähde ihanaan suuseksiin. Hirveään voisin lähteäkin. Puhu sinä sote-uudistuksesta samalla kun minä pureskelen näkkileipää (poskeen ottaessa, kyllä, kitka lisää nautintoa).

      • Valitettavasti tuo politiikka ei ole vahvin alueeni joten saat pureskella näkkärisi ihan itseksesi :D.


    • Kyllä on hiljaista taas tällä saralla. Väitän useampaa naista moinen kiinostavan joten laita rohkeasti viestiä ja kysele lisää :)

    • Missä kaikki kiinnostuneet naiset on?

    • Löytyykö?

    • Vieläkin olis kova halu päästä nuolemaan joku nainen aina orgasmiin asti ;)

    • Hiljaista vieläkin

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe