Ulkona hommissa

Pemppuine

Ollaan 50 pari ja kiihottaa kovasti hommailla metsässä ja autossa, onkohan se yllätetyksi tuleminen mikä siihen tuo jännityksen ?
Olisihan se kyllä kiva huomata aktin jälkeen joku katselemassa ja vaikka tyydyttämässä itseään!

13

899

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluantulla

      Kyllä voisin tulla katsomaan jos annatte osoite minne pitäisi tulla !

    • Doggingm

      Kyllä kiinnostaa.... minne voin tulla katselemaan?

      • Pemppuine

        Oiskos ehdotuksii


    • Kolminkeskin

      Samoin! haluaisin katsella ja runkata häiritsemättä teidän touhujanne!!

    • m8ina

      höh

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Olisi hyvin epätodennäköistä että joku jäisi katselemaan touhujanne ja vielä alkaisi tyydyttämään itseään. On myös tärkeää ottaa huomioon että joku voi oikeasti järkyttyä ja ilmoittaa poliisille jos näkee toisten harrastamassa seksiä.

      Jos seksin harrastaminen ulkona kiinnostaa, niin voithan toki ehdottaa sitä kumppanillesi. Suosittelen kuitenkin valitsemaan paikan, jossa ei ole mahdollista tulla nähdyksi.

      • örinäää

        Jos järkyttyy siitä, että jotkut harrastavat seksiä. Silloin pitäisi itse varata aika psykiatrille.


    • Mies29

      Mistä päin olette?
      Olisi kiihottavaa katsella touhujanne ja samalla runkata. Olisi kiinnostusta kolmen kimppaan?

    • KäteenVetäjä

      Kyllä tulisin katselemaan jos lähistöllä olisiitte. Olen samaa ikäluokkaa. Tulisi live esitys kyllä vetäisin käteen ja ai että jos pääsis jämiille.

      • Kiinnostaa kyl !


      • Pemppuine

        Joutuisit kyl kumil vetään


    • Avioparimyös

      Vaimon kanssa katsottaisiin mutta miten asia sovitaan?

    • conamorei

      Nuorempana tuli usein käytyä katselemassa kun salaparit nussi autossa ,oli muutama vaki mesta missä porukat harrasti ja oli hyvät suojaisat paikat tiirailla ja usein pääsi ihan auton viereen katselemaan .

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terno Hedman Oy

      Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      20
      2229
    2. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1635
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

      Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      10
      1580
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      172
      1522
    5. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      33
      1276
    6. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      7
      1066
    7. Luovutitko jo nainen?

      En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      958
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      17
      865
    9. Kysytään nyt sitten vielä

      Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
      Ikävä
      38
      835
    10. Olin koko ajan

      Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to
      Ikävä
      72
      753
    Aihe