Ulkona hommissa

Pemppuine

Ollaan 50 pari ja kiihottaa kovasti hommailla metsässä ja autossa, onkohan se yllätetyksi tuleminen mikä siihen tuo jännityksen ?
Olisihan se kyllä kiva huomata aktin jälkeen joku katselemassa ja vaikka tyydyttämässä itseään!

13

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluantulla

Kyllä voisin tulla katsomaan jos annatte osoite minne pitäisi tulla !

• Doggingm

Kyllä kiinnostaa.... minne voin tulla katselemaan?

• Pemppuine

Oiskos ehdotuksii

• Kolminkeskin

Samoin! haluaisin katsella ja runkata häiritsemättä teidän touhujanne!!

• m8ina

höh

• Kulttuurin.kääntöpuoli

Olisi hyvin epätodennäköistä että joku jäisi katselemaan touhujanne ja vielä alkaisi tyydyttämään itseään. On myös tärkeää ottaa huomioon että joku voi oikeasti järkyttyä ja ilmoittaa poliisille jos näkee toisten harrastamassa seksiä.

Jos seksin harrastaminen ulkona kiinnostaa, niin voithan toki ehdottaa sitä kumppanillesi. Suosittelen kuitenkin valitsemaan paikan, jossa ei ole mahdollista tulla nähdyksi.

• örinäää

Jos järkyttyy siitä, että jotkut harrastavat seksiä. Silloin pitäisi itse varata aika psykiatrille.

• Mies29

Mistä päin olette?
      Olisi kiihottavaa katsella touhujanne ja samalla runkata. Olisi kiinnostusta kolmen kimppaan?

• KäteenVetäjä

Kyllä tulisin katselemaan jos lähistöllä olisiitte. Olen samaa ikäluokkaa. Tulisi live esitys kyllä vetäisin käteen ja ai että jos pääsis jämiille.

• Kiinnostaa kyl !

• Pemppuine

Joutuisit kyl kumil vetään

• Avioparimyös

Vaimon kanssa katsottaisiin mutta miten asia sovitaan?

• conamorei

Nuorempana tuli usein käytyä katselemassa kun salaparit nussi autossa ,oli muutama vaki mesta missä porukat harrasti ja oli hyvät suojaisat paikat tiirailla ja usein pääsi ihan auton viereen katselemaan .

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe