Moikka, ollaan menossa kavereiden kanssa nelisteen Fuengirolaan suorittamaan kahden kuukauden työssäoppimisjakso ja lähtö olisi noin kuukauden kuluttua mutta me ei olla vielä löydetty asuntoa. Mietittiin jos täällä jollain olisi idea mistä löytyisi nopsaa tai jos tietäisi itse jonkun joka osaisi auttaa? Kiitos.
VUOKRA-ASUNTO KAHDEKSI KUUKAUDEKSI!
9
2700
Vastaukset
- SielläSeKämppäLuuraa
Ei täältä mitään järkeviä vastauksia saa. Tai jos joku laittaa linkin esim. vuokratoimistoon se poistetaan.
Lukekaa ilmoituksia esim. fuengirola.fi nettilehdestä tai Ole-kustantamon suomalainen espanjassa nettilehdestä.- kiireinenjuttu
Jep, kiitos avusta!
- si9nne
Hassu juttu, en tiennytkään, että jos laittaa linkin niin kirjoitus poistetaan. Mielestäni kirjoitukseni oli asiallinen. Eli linkitin costan vuokra-asunnot fb sivun, aurinkorannikon asunnot fb sekä suosittelin muutamaa mm rantakylää, spainlomat, hostelli nevadaa
no katsotaan, pysyykö tämä ... Aurinkorannikolta kun on hippasen vaikea löytää sopivia huoneistoja syksyn alkuun- kiireinenjuttu
Jees, kiitos paljon avusta ja toivottavsti löydetään!
- Almama
Tietääkö tai tunteeko kukaan Malama nimistä firmaa. Sillä useampia asuntoja historiallisessa kaupunginosassa. Onkohan luotettava pulju?
- kirsimmmmmmmmm
Onkohan Malama firma vai yksityinen? Malagan vanhassa kaupungissa ja Malagassa yleensäkin on todella paljon yksityisten vuokraamia asuntoja mm bookingin kautta. Yksittäisiä asuntoja kerrostaloissa.
- Malalama
Firma: Malama Apartamentos Turisticos
- kirsimmmmmmmmm
Tuo nimi ei vielä kerro, että onko kyse firmasta vai ei.
Hotellin koko: Hotellissa on 1 huone
- hotels comissa noin, eli vaikuttaa että yksi huoneisto jossain talossa.
Mutta mikään ei estä Malamalta vuokraamasta, varmaan ihan asiallinen huoneisto ja vuokraaja. Lue arvostelut booking, hotels, tripadvisor - Malamalama
Kiitos vastauksesta. Bookingissä yksi huoneisto, mutta firmalla myös omat nettisivut, siellä muutama (5-6) asunto vuokrattavissa ikivanhassa, remontoidussa kerrostalossa aivan historiallisen kaupunginosan ytimessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668