Löytyykö toista 25-45v ukkomiestä purkamaan paineita tällä tai ensi viikolla luontoon tai esim uimahalliin?
Savostaseuraa
14
539
Vastaukset
- Bium017
Missäpäin paineita olis tarkotus purkaa?Kiinnostas kyllä.
- 46vukmkpo
Kuopion lähistöllä ketään? Vkl uimaan? Höyryihin? Mä 46v ukm.
- 47biKuo
Tänään (ma) Kuopio uimahalli klo 15-
- Hiestäkiiltelevätpakarat
Kallansiltojen Päivärannan puoleinen rantatörmä on hyvä paikka. Jalan pääsee kun kiertää sillan alta
Huomenna ketään puolenpäivän aikaan kuopiossa ?
- Hiestäkiiltelevätpakarat
Jonkun verran löytyy. Kunnonpaikan höyrysauna esimerkiksi yksi hyvä paikka. Ja tosiaan kesällä luonnossa mahdollisuuksia on lukemattomia. Juuri mietin kuinka julkisilla paikoilla muut uskaltaa runkkailla.
Itse olen joskus lauennut uimarannalla ihmisjoukossa aurinkoa ottaessa stringeihin. Vähän paineita ollut :D ei itseasiassa aina pysty/ tarvitse edes runkata :D
Harmi kun runkkupaikat kartalla sivu ei toimi tällä hetkellä- Ukkm45
Milloin kunnonpaikkaan...?
- luontorukkari
Kyllä mulla ainakin "runkkupaikat kartalla" toimii.
- Pitkäjätkä42
Ensi viikolla ke/to/pe kunttarille?
- Ukkm45
Tällä viikolla torstaina??
- Imijä
Olisko tänään imettäjää Kuopiossa?
- isooo
Savonlinnasta ketään imemään ukm 58/180/102/17/5
- 5tienukm45
Nyt ois muutamana lähipäivänä iltaisin aikaa. Mä 190 99 17cm ukm.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2887440Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on523909PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23428Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a713158Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1142827"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin382634IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492488Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.532253- 682033
- 991901