www.halino.fi onko joku kokeillut?
halino laina
lainaaja
199847
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
Vastaukset 19
Vanhimmat
Pitääkö lainaa jotenkin kokeilla ikään kuin kyseessä olisi nautintoaine tai huume?
Mulla+on+sieltä+lainaa..+Suht+ok,+hyvä+ettei+ole+järjestelypalkkiota+tai+tilinhoitomakdua.+Korko+19,2+%+jos+laina+yli+3000.+Maksan+99+eur+4000+eur+lainasta/kk+5+vuotta.+Mutta+meinaan+maksaa+kyllä+nopeammin.
Nuo tiedot saisi ennen lainan hyväksymistä vakiomuotoisista eurooppalaisista kuluttajaluottotiedoistakin. Lainaa ei tarvitse ”kokeilla”.
Sain+nyt+laskun+halensin+lainasta+siis+4000+eur+ja+5+vuotta.+Korko+oli+enemmän+kuin+maksuerä,+soitin+sinne+kysyäkseni+että+miten+oikein+laskette+19%+ei+tee+tuollaista+korkoa.+Asiakaspalvelija+vaikutti+aika+pimeälä+ja+sanoi+vain+että+kun+on+5+vuotta+ja+tasaerä+tulee+tuollainen+summa,+ihan+kuin+maksettaisiin+tulevat+korot+ensin+ja+vasta+lopussa+pääoma.+Eihän+niin+voi+olla,+vaan+joka+kk+maksetaan+korko/jäljellä+oleva+pääoma+lyhennys.+Harmittaa+nyt+tuo+pitkä+maksuaika+jos+ei+ylimäärissä+lyhennyksillä+ole+hyötyä+pääoman+lyhennyksillä.+Täytyy+yrittää+muuttaa+maksuohjelmaa+mahdollisen+lyhyeksi.
Asikaspalvelija oli aivan oikeassa. Tasaerä tarkoittaa annuiteettia, jolloin korko ja lyhennettävä pääoma yhteensä ovat joka kerta yhtäsuuria: alussa koron osuus lyhennyksestä on isompi. Eli 4000 euron laina viideksi vuodeksi kustantaisi 103,76 euroa joka kuukausi laskurin mukaan. Ensimmäisessä maksuerä korko on 63,33 ja pääoma 40,43. Viimeisessä maksuerässä vastaavat luvut ovat 1,62 ja 102,14
Lisäisin vielä, että jos Halens hyväksyy ylimääräiset lyhennykset, tasaerä lainalyhennystapana ei vaikuta koron laskuun mitenkään: samoista prosenteista on kysymys, et häviä etkä voita. Paitsi tietenkin mitä lyhyempi laina-aika ja mitä pienempi velka sen halvemmalla pääset.. Muistaakseni vippifirman ei ole pakko hyväksyä ylimääräisiä lyhennyksia, mutta voit maksaa kuitenkin KOKO lainan ennenaikaisesti pois. Olisi Halensilta kyllä asiakasystävällistä hyväksyä ylimääräiset lyhennyksetkin.
Juu,+mutta+kun+maksettava+summa+on+paljon+suurempi+kuin+pitäisi+olla+sen+19,2%+mukaan.+Itse+asiassa+seka+se+lasku+jonka+sain+ja+ensi+kuu,auden+laskun+korko+vastaa+korkoprosenttia+25,5%.+Täytyy+uudelleen+laittaa+protestia+sinne.+Lainan+saa+onneksi+maksaa+kuluitta+nopeammassa+tahdissa
Paljonko maksettava summa mielestäsi sitten pitäisi olla ensimmäisessä laskussa? Eikös tasaerälaina tarkoita juuri sitä, että jokainen maksuerä on yhtäsuuri?
No+tietysti+mutta+koron+suuruudesta+protestoin.+Jos+luottosopimuksessa+on+tietty+korkoprosentti+ei+siis+pitäisi+laskea+5%+suuremmalla+korkoprosenttilla.+Mutta+ehkä+nämä+firmat+luottavat+siihen+ettei+lainaajat+rupea+itse+laskemaan.
Jos+niin+todella+on+tapahtunut,+se+olisi+lainasopimuksen+vastaista+ja+laitonta.+Mutta+minä+epäilen,+ettet+ole+osannut+laskea+1.+lyhennyksen+korkoa+oikein.+Koska+et+ole+lyhentänyt+lainaasi+vielä+ollenkaan,+yhden+kuukauden+koron+tulisi+olla+19,2+%+4000+eurosta+jaettuna+12:lla+eli+64+euroa.++Paljonko+he+laskuttavat?
Sinulla+on+ilmeisesti+tasaerä,+eli+annuiteettilaina.+Silloin+jokainen+lyhennys+on+kokonaisuudessaan+yhtä+iso+koko+lainan+maksuajan.+Tällöin+ensimmäisissä+erissä+korkojen+osuus+on+isompi,+mutta+pienenee+kun+aikaa+menee+eteenpäin.+Idea+on,+että+sitten+kun+lasketaan+kaikkineen,+mitä+olet+korkoja+maksanut+ja+mitä+olet+lyhentänyt,+täyttyy+tuo+19,2+%+vuotuisen+koron+ehto.+Eli+annuiteettilainassa+kuuluukin+mennä+noin.
Jos+haluat+lisää+tietoa,+googlaa:+Annuiteetti,+tasalyhennys+vai+kiinteä+tasaerä?
Epätarkkuutta sinulla oli 2. virkkeessä sanan lyhennys käytössä, kun tarkoitit maksuerää, josta siis vain osa on lyhennystä ja loput korkoa ja muita kuluja, kuten tilinhoitomaksuja.
Ihminen/ihmiset jotka ovat noin pimeitä, että ottavat tuollaisella korolla ja vielä Halinolta lainaa niin vastaus= sitä sait mitä tilasit.
Halino on halvimmasta päästä, kun puhutaan vakuudettomiata kulutusluotoista. Täytyy muistaa, että lainasta ei peritä mitään tilinhoito- ja luotonavausmaksuja, joita mm. Nordea perii.
Ensimmäisen kk korko oli 113 eur. Minulla oli ennestään lainaa n 16000 eur ja korotin ottamalla uutta lainaa 2200 eur Uusi laina maksettiin tilille kesäkuun alussa ja laskutettiin siitä siis melkein kahden kk korot. Vanhaa lainaa lyhensin normaalisti kesäkuun lopussa. Halino eli TF bank on kyllä edullisemmasta päästä ainakin verrattuna noihin Ferratumeihin ym. Mutta harmittaa kun ne laskevat oudosti eivätkä kerro miten on laskettu.
Bank Norwegianin luottokorttilaskussakaan ei ollut sen kummempaa korkoerittelyä. Tyydyin siihen koska suuruusluokka oli odotetun lainen.
Mulla+on+kulutuslaina+Bank+Norwegiasta.+Alussa+sain+lyhennyssuunnitelman++jossa+joka+kuukaudelle+oli+eritelty+korko+ja+lyhennys.+Kummallista+jos+saman+fir+an+,uottokortti.askuissa+ei+ole+erittelyä.+Bank+Norwegian,+Komplett+laina+ja+joku+kolmas+norski+voisi+olla+hyvä+vaihtoehto+esim+Halinolle.+Korko+on+mulla+12+3%+ja+5+eur/kk+tilanhoitomaksu.
Halinon ei voi luottaa; lainan saaminen on pärstäkerrtoimesta kiinni? UNO rahoitus suositteli 3 tätä jostain syystä! Ensin tuli myönt. sitten kielteinen kun oli uudelleen tarkastettu minun ja vaimoni eläketulot? Laina ei ollut kuin €2000! Omistusasunto ja eläketulot yht netto 3000€/kk?
Halinon nimi tarkoittaa juuri sitä että haleja ei jaella ihan kaikille.