Paha olo suihinoton jälkeen

junsa

Mulla tulee huono olo, sellainen oksettava, kun olen niellyt mällit. Kyse ei ole että se maistuisi pahalta... Vaikee selittää.
Seuraavana päivänäkin kurkku tuntuu vähän hellältä, mutta se menee sitten ohi. Sukupuolitaudista ei voi olla kysymys, meidät molemmat on testattu. Ottaa päähän kun haluaisin viedäsuihinoton loppuun asti. Onko samanlaisia ongelmia?

13

4461

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Sulla voi olla herkkä vatsa, joka ei tykkää spermasta ja yrittää päästä siitä eroon ja siks tulee oksettava olo. Itsellänikin on muutaman kerran mennyt maha aivan sekaisin suihinoton jälkeen...liekö miehen senhetkisellä ruokavaliolla osuutta asiaan?

      • TFD

        Joskus on suihinoton jälkeen maha kipeänä, varsinkin jos on nielaissut.Olen miettinyt mistä se johtuu mutta ei kai se mitään vakavempaa.
        Hyvä tietää että meitä on muitakin :)!


      • Anonyymi

        Vai että porsas 😂😂 sua varmaan nussitaankin lakanan läpi pimeässä ja varalta vielä silmälaput silmillä?


    • Anonyymi

      Itsellä kans samaa ongelmaa, ihana että löysin tän viestiketjun ja tajusin, etten oo ainoa asian kanssa kamppaileva! Mulla on muutenkin maha herkkä, joten sinänsä ei yllättänyt tämä, mutta on tympeä vaiva.

    • Anonyymi

      Se on hyvä asia, että reagoit suihinottoon.
      Minulle se on muistutus siitä, että olen imenyt toisen miehen munaa ja saanut spermaa sisääni.
      Tiedän, että toinen mies on nauttinut ja saanut tyydytyksen.

    • Anonyymi

      Mitä useammin nielen toisen miehen spermaa, sitä paremmin elimistöni tottuu spermaan. Lisäksi usean eri miehen siemennettävänä.
      Nyt olen tullut riippuvaiseksi munan imemisestä ja sperman nielemisestä.
      Imijänä en enää pysty olemaan ilman kyrpää ja minun on pakko saada spermaa.

      • Anonyymi

        Vetäsitkö karjun mällit kitusiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetäsitkö karjun mällit kitusiisi.

        Tuo palstahäirikkö on tunnettu eläimiinsekaantuja


    • Anonyymi

      Sperma sisältää runsaasti sinkkiä, seleeniä ja aminohappoja myös suolaa ym.. sinkki tuo karvaan maun monella sinkin taso alhainen voi aiheuttaa pahan olon tunteen. Taplettina otettuna vain osa imeytyy elimistöön, nestemäisen sperman keho saa käyttöön heti.
      Puhtaln ravintolisä kun suoraan kalusta saa suuhun, kaikki arommit tallella.

    • Anonyymi

      Itselläni tilanne vaihtelee. Yleensä kun otan mieheni siemenet suuhun ja nielen, ei vatsa tule kipeäksi. Mutta jos otan salaa suihin vieraalta mieheltä ja nielen simenet, niin vatsa tulee kipeäksi. Olen ajatellut että asia johtuu jännittämisestä.

      • Anonyymi

        Varmaan looginen reaktio..


    • Suihinotto on just kivaa! Mutta siis, en kyllä itse niele. Ellei nyt sitten olla sellaisessa paikassa, että ei oikein voi sitä sylkäistä.. mutta vähän karvaalta tavaralta maistuu… en siis yhtään ihmettele jos ei sovi kaikkien herkille vatsoille..

    • Anonyymi

      Kun imen toisen miehen munaa, niin nielen sperman joka kerta. Tiedän, että mies nauttii siitä.
      Kun vieras mies tyhjentää spermansa suuhuni, niin mies samalla merkitsee minut määräysvaltansa alle ja alistaa minut.
      Suihinoton jälkeen vieras mies tietää, että hän voi siementää minut aina kun haluaa.
      Imijänä tiedän, että minun on pakko olla valmiina imemään munaa jatkossakin.

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1243
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      899
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      879
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      864
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    7. 3
      770
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      751
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    Aihe