Hamerunkut

Ukm444768

Moi! Onkohan muitakin joita kiinnostaa katsominen kun mies tyydyttää itseään vähän vanhemmissa hamemalleissa esim.vekkihame tai pliseerattu ja laskee satsinsa hameelle?

116

4016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olenkoikeillut

      Joskus on tullut laitettu

    • Olenkokeillut

      Vekkihame on hieno, jakkupukuja myös

    • Olenkokeillut

      Kiinostaa katsoa

    • Kyllä! Ihanaa katsoa samalla hamerunkaten. Vekkihameet ihania ja kiihottavat pliseeratut kahisee hamerunkuissa. Ottaisin purkauksesi hameelleni jos haluat. Tulisipa tuosta todellisuutta, olen siihen halukas.

      • Liiveissä

        Mä tykkään käyttää hieman lyhyempää hametta, kun autoilee niin nousee kiihoittavasti niin, että näkyy sukkisten sisään! Olis mukavaa purkautua cd sun hameellesi!


      • Anonyymi

        Miten suhun saa yhteyden ? Sivua ei löytynyt...


    • Itse tykkään minihameista enemmän.onko sulla lauracd kik?

      • Liiveissä

        Minareista näkyy kiihoittavasti, käytän kun on sopiva tilaisuus kotona ja työmatkoilla autoillessa ;) Tullut keskustassa kiihoittavia tilanteita kun joutunut ruuhkassa pysähhtelemään!


      • Voisinhan tuon hankkia.


    • Mies887

      Kiinnostaa varsinkin vekkihameet

    • 50Hämeestä

      Mielelläni katselisin hamerunkkua. Olen 50v mies Hämeenlinnasta

    • Hämlinnamies

      Hämeenlinnasta myös ja mielellään katselisin

    • Olenkokeillut

      Minulla ruudullinen hame missä on 6 kpl isoja nappeja

    • Olenkokeillut

      Muutaman kerran kävin ostamassa rouvilta hameita paitapuseroita, sovitin niitä kun ne katsoivat :)
      Kerran antoin kalsarit tippua, ja olin munasillan ihan alasti!

    • Olisiko Oulussa hamerunkkuseuraa. Minulla on hameita kaikenlaisen makuun, miniä, täyspitkää, vekkiä, kapeaa, satiinia, .... Kaikki puhtaita ja osa myös silitettynä jos koko sopii sopii. Myös toppeja ja paitoja, liivejä.
      Kiihottaa hamerunkata seurassa.

      • Olenkokeillut

        Kiva! ole toki kaukaa koko 44 sopii hyvin


      • Haluaisin runkata yhdessä, hameen jolla runkkaa saa omakseen.


      • Olenkokeillut

        Olen laittanut sinulle viesti sähköpostin


    • rkjkvt

      Kyllä. Lyhyt tietyntyylinen vekkihame. Ja sukkahousut täytyy tietysti olla. Hame ilman sukkahousuja ei tunnu juuri miltään. Nytkin tummansininen vekkihame vain puoleen reiteen. Ja tällä kertaa laitoin vähän paksummat punaiset sukkahousut, ja vielä mustat ballerinat. Tuo tietyntyylinen vekkihame on mulle koulutyttöhame. Ihana näky kun runkkaan peilin edessä koulutyttöasussa.

    • Yuk55

      Mukava olisi nähdä
      Olen ukm 55 03-alueelta

      • rkjkvt

        Ihan eri alue. No vaihdoin mustiin balettisukkahousuihin. Ihanat nämäkin jalassa ja myös näyttää ihanalta. Nyt on siis ballerina ja koulutyttöasu samassa. Balettisukkahousuja vaan vähän hankalampi löytää, mustana varsinkin. Runkkaamassa oon peilin edessä tietysti.


    • Etsin hameiluseuraa.
      Minulla vekkihameita, mineistä lähes nilkkapituisiin, ruudullisista satiiniin. Hamekokoelmano on isolta osin käytettävissäsi jos tapaamme. Hamerunkaan silloin tällöin kamerassa joko livechatissä tai appearissa

      • Anonyymi

        Pääsisikö sua nussimaan


    • Vekkisrunkku

      Olisi ihanaa kokeilla ja runkata sinun vekkihameisiin
      T.ukm55 03-alue

      • Anonyymi

        Vekkihame ja alushame, ihanat. 60v. ukm haluis jossain sun kans.


    • Runkkaan kesän Oulussa. Hameessa ja mekossa ja tietenkin. Spermaajat tervetulleita, Otan yhtyta lauracd tässä palvelussa.

      • Olispa mukavaa olla runkkuringissä spermaamassa sinua.Matkaa on vaan liian paljon. Itse haaveilen olla runkkuringin keskellä liiveissä.


      • Anonyymi

        Liukkaassa alushameessa muotoilevissa liivipöksyissä runkkaaja kaipaa kanssa, matka este samoin.


    • Anonyymi

      Olen 50v ukm,ja olen lainannut vaimon puolipitkää nahkatakkia,ja sen kanssa väljähköhelmaista nahkahametta,jossa pitkä halkio... halkion kun kääntää eteen,niin siitähän on hyvä vatkailla... sen verran ujo olen,etten esim. mihinkään luontoon tai levarille lähde esittelemään ja touhuumaan,vaan jos joku vanhempi Helsinkiläismies haluaisi nähdä,kyläkutsun voi esittää... saa katsoa,koskea... olen aika kokematon m/m touhuissa,joten voisit käyttää tilannetta/minua hyväksesi,jos siltä tuntuisi...

      • Anonyymi

        Olis kiva nähdä sut levarilla hameessasi ja kosketella kovaa kaluasi!


    • Anonyymi

      Vaimon vekkihame usein käytös salaa,kiva olisi myös katsoa/osallistua runkkuun......vanhat hamemallit kunniaan

      • Anonyymi

        Kiinnostaa... nyt myös lyhyt hame päällä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa... nyt myös lyhyt hame päällä :)

        Millai lyhyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millai lyhyt?

        Niin lyhyt, et kova kullini ei peity!


    • Anonyymi

      Tänään myös hamerunkut! Ihanaa!

    • Anonyymi

      Moi! Sain otettua talteen vaimoltani tiukaksi jääneen kesähameen joka oli menossa kierrätykseen. Tää sopii päälleni kiihoittavasti, laitoin myös liivit b-kokoa ja sukkahousut jalkaani, tuntuu tosi ihanalta ja näyttää peilistä katsellen kanss, kostuu kulli kiimanesteestä nopeasti!

      • Anonyymi

        Minäkin saan pitää naisten asuja päälläni, nytkin olen hameessa, Se on ihanaa ja niin kiihoittavaaa, vielä jos saisin otttaa oman miehen niin elämäni olisi toivomusteni kaltaista,
        Haluan olla naisena aina ja antaa miesten viihdyttää minun elämääni?


    • Anonyymi

      Olen 59v ukm Hyvinkäältä,ja vuosia nautiskellut minihameiden kanssa.
      Sääret ja reiiteni ovat kuulemma kiimaisen näköiset kiiltävien ja liukkaiden stay-up sukkien tai tasokkaiden nailonsukkisten kanssa.
      Minihameissa olen "kaikkiruokainen" mutta nyt viimeaikoina olen pukeutunut joko niukkaan nahka- tai tekonahka minareihin.
      Vaimoltani jäänyt uusimpien alta myös latex ja yksi kuminen minihame....vaikka muuten puen pitsi tai satiini stringit,kumiminarin kanssa laitan alle vain stayup-nailonit ja niihin vielä sukkanauhat...paljas kalu ja paljaat pakarat tuntuvat upealta kumia vasten....tosin myös nahkaminariakin vasten.
      Akelen autolla,vilautan sopivassa paikassa...levarilla tai puistossa/metsässä kumarrun, ja oion sukkiani,minihameen kohotessa takaa ylös...kiihotun,kun kuulen askeleita takaa....ja uteliaan,hyväilevän käden liukuvan minihameen pepunpäältä liukkaille nailonreisilleni...
      Toki tavallinen pikaisesti puettava puuvilla minari tai minimekko,on myös kesäkuumalla mukava asu,jonka saa vedettyä ensin housujen päälle auton vieressä ja sitten otettua housut pois ,paljastaen minihameen,liukkaat nailonit,sukkanauhat ja pitsipikkarit,joissa vielä vaimon tuoksua ja makua mukana!
      Hyvinkäällä vain liian vähän kyseisestä pitäviä miehiä.....

      • Anonyymi

        Ihana kirjoitus ,minä myös tykkään pitseistä ja nailoneista pukeudun kun voin !
        Aidot ruskeat nailonit ovat parhaat ,valkoiset sukkanauhat ja rintsikat ok .
        Siihen joustava musta minihame ja valkoinen läpinäkyvä paitapusero ,niin sinun kyytiin kelpaisinko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kirjoitus ,minä myös tykkään pitseistä ja nailoneista pukeudun kun voin !
        Aidot ruskeat nailonit ovat parhaat ,valkoiset sukkanauhat ja rintsikat ok .
        Siihen joustava musta minihame ja valkoinen läpinäkyvä paitapusero ,niin sinun kyytiin kelpaisinko?

        Tässä toinen ukm haluu myös, kiihottavaa lukea näitä. Tykkään myös ed. mainituista jutuista.


      • Anonyymi

        tule riihimäkeen olen mies haluaisin hyväillä pakaroitasi ja etupuolta eiköhän saada seisoon otan kyllä mielläni sinut suuhoitoon asun yksin saisimme olla rauhassa ja nauttia


      • Anonyymi

        olen mies olisi kun tulisit minun kotiini mini hameessa ja nailoneissa hieron pyllyäsi ja kulliasi ottaisin suuhun minihameen alta tulethan nauttimaan kanssani riihimäkeen olen luotettava mies


      • Anonyymi

        hyvinkään 59 ukm mies miten saan sinuun yhteyden olen mies riihimäeltä tulisit luokseni olisin iloinen näkemään minihameesi hyväilisin pyllyäsi hieroisin kaluasi ottaisin sen suuni hoitoon hieron suutelen rinnnat nännit olisi kovana tule luokseni odotan minihameettasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvinkään 59 ukm mies miten saan sinuun yhteyden olen mies riihimäeltä tulisit luokseni olisin iloinen näkemään minihameesi hyväilisin pyllyäsi hieroisin kaluasi ottaisin sen suuni hoitoon hieron suutelen rinnnat nännit olisi kovana tule luokseni odotan minihameettasi

        Kyllä voisin tulla luoksesi,jos vaan tietäisin sinut luotettavaksi!
        Ajelen usein Riksussakin!
        Nyt musta keinonahka minihame,kiiltävän liukkaat stay-up nylonit,vaimon satiini pikkarit
        Ja nautiskelen pohjoisen kehätien (143) levarilla autossa ja lähimetsässä.....kalu pikkareissa kovana,nailonsukkien reunat vilahtavat minihameen alta kun nousen autosta,nojaan autoon...pyllistän...minari kohoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvinkään 59 ukm mies miten saan sinuun yhteyden olen mies riihimäeltä tulisit luokseni olisin iloinen näkemään minihameesi hyväilisin pyllyäsi hieroisin kaluasi ottaisin sen suuni hoitoon hieron suutelen rinnnat nännit olisi kovana tule luokseni odotan minihameettasi

        Uuh...tuo tekisi hyvää...keimaillen keikuttaisin minihame peppuani edessäsi...nostaen hametta ja paljastaen nailonsukkien reunat ja sukkanauhat....
        Haluaisin kalu kovana vaimon pikkareissa tuntea uteliaat ja tutkivat kädet liukkailla nailonsäärilläni....
        Saisit nautiskella ,miten haluaisit....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kirjoitus ,minä myös tykkään pitseistä ja nailoneista pukeudun kun voin !
        Aidot ruskeat nailonit ovat parhaat ,valkoiset sukkanauhat ja rintsikat ok .
        Siihen joustava musta minihame ja valkoinen läpinäkyvä paitapusero ,niin sinun kyytiin kelpaisinko?

        Kyllä viettäisimme hämärässä nailonit liukkaana hohtaen kuumia ja kiimaisia hetkiä.....ahmisin nailonsääriäsi,kaluasikäsin ja suulla.....loppuun asti!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kirjoitus ,minä myös tykkään pitseistä ja nailoneista pukeudun kun voin !
        Aidot ruskeat nailonit ovat parhaat ,valkoiset sukkanauhat ja rintsikat ok .
        Siihen joustava musta minihame ja valkoinen läpinäkyvä paitapusero ,niin sinun kyytiin kelpaisinko?

        Kyllä viettäisimme hämärässä nailonit liukkaana hohtaen kuumia ja kiimaisia hetkiä.....ahmisin nailonsääriäsi,kaluasikäsin ja suulla.....loppuun asti!!


      • Anonyymi

        Olis mukava nähdä sut liikenteessä... ;) ukm55


      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa! Kesän tullen voisi ajella Hyvinkäälle johonkin sopivaan paikkaan jotta näkisi sinut! Saisi ihailla ja kenties hyväillä noin upeassa asussa viihtyvää!


    • Anonyymi

      JOks vetelet

    • Hameen kanssa käytän aina stayuppeja. Kotioloissa usein minihame tai tiukka kynähame. Ulkona liikkuessa yleensä joku polvipituinen liehuva hame. Pitemmän hameen kanssa en käytä yleensä lainkaan pikkareita. Silloin stondis tosin kyllä näkyy helpommin. Parhaat kiksit saa kun käyttää terskan päässä roikkuvaa metallipalloa ja väljää hametta. Näin olen lauennut muutaman kerran kaupungilla liikkuessani!

      • Olen sukkanauhalivien ystävä, sukat ei taatusti valu kun ovat sukkanauhoissa. Käyn myös ulkona ja ei ole tavatonta että hame hyväilee minulle orgasmin. Kapea hame on tehokkaian siihen, Myös tyköistuvat mekot. Rinnat ovat ihania liikkuessa paidan alla.


      • Anonyymi
        Lauracd kirjoitti:

        Olen sukkanauhalivien ystävä, sukat ei taatusti valu kun ovat sukkanauhoissa. Käyn myös ulkona ja ei ole tavatonta että hame hyväilee minulle orgasmin. Kapea hame on tehokkaian siihen, Myös tyköistuvat mekot. Rinnat ovat ihania liikkuessa paidan alla.

        Sukkanauhat on kyllä kivat. Niissä on ihan erityinen tunne. Valitattavasti turhan hankalat ja työläät normiarkeen. Nyt on tummanharmaat 40den stayupit ja farkkuhame. Ja hei säärystimet on kans yks suosikeistani.


    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa juuri tuollaisissa hameissa

    • Anonyymi

      Joks vedot menossa

    • Anonyymi

      Tykkään liukkaasta koko alushameesta on ihana pöyritellä. T ukm 60

    • Anonyymi

      Kyllä ehdottomasti juuri vekkihame tai pliseerattu,ekan kerran jo 80-luvulla,tyttöystävän hameessa.
      Sukkikset tai stay-upit,kiva olisi löytää joku kaveri mikä tykkään samoista jutuista,aika hetero itse täältä päijät-hämeestä.
      Mukavaa kesänodotusts.

      • Anonyymi

        Täällä olisi yksi päijät-hämeestä, jolla olisi samanlaiset harrastukset.


      • Anonyymi

        Lahdessa ois myös...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahdessa ois myös...

        Mitenköhän sais yhteyden ?t.vekkihameista kiinnostunut mm.juttelun ym.merkeissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi yksi päijät-hämeestä, jolla olisi samanlaiset harrastukset.

        Viikolla ra......le asuissa?t.ukm55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän sais yhteyden ?t.vekkihameista kiinnostunut mm.juttelun ym.merkeissä

        Niin, mitenköhän saataisiin yhteyttä?. Voisi kirjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mitenköhän saataisiin yhteyttä?. Voisi kirjoitella.

        Juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin

        Olisiko sopivaa sähköpostia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sopivaa sähköpostia?

        Kuka antaa sp.osotteen päästään ihanaan asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka antaa sp.osotteen päästään ihanaan asiaan.

        Kävin tänään lahden radiomäellä,kovin oli hiljaista,vaikka upea päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikolla ra......le asuissa?t.ukm55

        Joo, Tosi hyvä ajatus minäkin tulen hameessa ja puserossa, vaikka joka päivä samana ajankohtanatai kuinka sovitaan?


    • Anonyymi

      Ihanaketju,minä myös kuulun tänne ukm57 lahti....ja vekkihameet

    • Anonyymi

      Taas kevät ja radiomäelle hameilemaab?

      • Anonyymi

        Kiinostaa kyllä,hameet ja sukkikset/stayupit kiihottaa😉 t. Ukm50lti


    • Anonyymi

      Minihame kiihottaa, sellainen skottiruutuinen, alle valkoiset pitsistringit.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa kyllä hameet ja asut. T.ukm61lti

    • Anonyymi

      Moi. Minä voin tulla ruiskimaan sun vekkihameelle kunhan ensin imet mua ;)

      • Minä olisin mukana noissa hommissa mielelläni,milloin?


      • Anonyymi
        Liivilyylicd kirjoitti:

        Minä olisin mukana noissa hommissa mielelläni,milloin?

        Liivilyylicd tahtoisin katsoa kun laukeat sen jälkeen runkkaisin spermat päällesi.


    • Anonyymi

      olis kiva kokeilla hametta ja muita n asuja asun hämeenlinnassa

      • Anonyymi

        Sellainen minihame, liukas jossa vielä alushame. Kyllä kiihottaisi. T. ukm61


      • Anonyymi

        Tule Lahteen niin saat kokeilla kaikkia naisten asuja, vieläpä salaa meillä voitaisiin mennä vaikka ulos kaksistaan leikkimään naista,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule Lahteen niin saat kokeilla kaikkia naisten asuja, vieläpä salaa meillä voitaisiin mennä vaikka ulos kaksistaan leikkimään naista,

        Kiinostaa kyllä! T ukm lahdesta!!


    • Anonyymi

      Olen myös naisten vaatteisiin pukeutunut , kesäisin ajelen autolla asuissa ja monesti tulee runkattua metsätie liittymillä ja levähdys paikoilla . Käytän rintaliivit , sukkanauhavyö , sukat ja korkokengät , hame ja toppi . Kulli seisoo aina kovana naisten vaatteisiin pukeutuneena .On kiihottavaa nousta autosta asuissa ja runkata spermat.
      M 61 🙂👍

      • Anonyymi

        Voisin auttaa sut tulemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin auttaa sut tulemaan

        Käytätkö myös naisten vaatteita ? Olisi kiva kun olisi samoja harrastava kaveri.
        M 61 👍🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö myös naisten vaatteita ? Olisi kiva kun olisi samoja harrastava kaveri.
        M 61 👍🙂

        Hei transmummo olen tykkäisin samanlaisesta seurasta kotona tyttöilen joskus autoilen
        alusasuissa esim porvoon motarilla liikun ois ihana tavata muitakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö myös naisten vaatteita ? Olisi kiva kun olisi samoja harrastava kaveri.
        M 61 👍🙂

        Missä tavataan oon 60vukm Lähti?


    • Anonyymi

      Mielelläni katselisin ja kyllä voisin nussiakkin. Mies Mäntsälästä

    • Pysäköin puiston reunaan ja lähdin kulkemaan syvemmälle. Tekorinnat liikkui ihanasti paidan alla ja pliseerattu pitkä hame oli telttana. Koko ajan tydyytin hameen läpi. Nojasin sillan kaiteeseen ja sain rajun orgasmin. Kun toivuin kylmä alkoi tuntua ja riensin puolijuoksua autolle jossa spermasin hameeni toistamiseen. Hieno vappuaamu.

      • Anonyymi

        Lauracd tahtoisin imeä sua. Mulla ihan kovana pian tulee.


      • Anonyymi

        No kyllä!!!!


      • Anonyymi

        Aivan ihana sukkanauhaliivi ja kaikki, pitää runkata. T. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihana sukkanauhaliivi ja kaikki, pitää runkata. T. ukm61

        Voisin tulla mukaan😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tulla mukaan😉

        Sopii, molemmille tuollaiset liivit, kyllä hyvää tekis. T. ukm61


    • Anonyymi

      Kuin moni rankannut vekkihameessa?

      • Anonyymi

        Anopilla oli tallessa nuoruusiän vekkihame, sellainen aika lyhyt, minihame tyylinen.
        Lainasin sitä salaa ja menin rantaan venevajaan, riisuuduin alasti ja puin päälle anopin hameen, puristelin kalua hameen läpi ja hyväilin pakaroita.
        Sitten nostin hameen helmaa ja runkkasin. Palautin hameen anopin vintin kaappiin.


    • Anonyymi

      oon mun hallitsijakundia varten pukenut vekkihameen ja sitte hyväillyt itseeni jalkovälistä. sitä ei siedä, ottaa polvilleen ja piiskaa.

      mua kiihottaa piskaaminen hirveesti. pelkään että multa tulee pissa. oon tullutkin.

    • Anonyymi

      Tuleepa tyydyteltyä vekkihameissa,näin lahdessa

      • Anonyymi

        Lahdessa kans😉


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen hame/mekkorunkkari. Puen muitakin naisen asuja mutta hame onykkönen. Ensimmäinen hameeni on vekattu ruutuhame. Se tuntui todella hyvältä kaluun kun runkkasin sen läpi. Nykyään useimmissa hameiss on vuori. Toisen pukeutujan kanssa olemme runkanneet toisiamme hameissa jopa imeneet ohuiden hameiden läpi. Laukeamme myös toistemme asuille.

      • Anonyymi

        Missäpäin?


      • Anonyymi

        Mini vekkihameessa ja alushameessa seisoo ihanasti. ukm61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin?

        Minäpä tääällä Lahdessa pukeudun ja tyydyttelen itseäni haluaisin kyllä toisen miehen seuraani joka kiihoittuisi minusta ja asuistani sekä ottaisi minut naisekseen ja tekisi minusta
        sellaisen naisen jota hän voisi rakastaa sekä rakastella kaiken tavoin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tääällä Lahdessa pukeudun ja tyydyttelen itseäni haluaisin kyllä toisen miehen seuraani joka kiihoittuisi minusta ja asuistani sekä ottaisi minut naisekseen ja tekisi minusta
        sellaisen naisen jota hän voisi rakastaa sekä rakastella kaiken tavoin,

        Mielellään tulisin! T ukm lahdesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tääällä Lahdessa pukeudun ja tyydyttelen itseäni haluaisin kyllä toisen miehen seuraani joka kiihoittuisi minusta ja asuistani sekä ottaisi minut naisekseen ja tekisi minusta
        sellaisen naisen jota hän voisi rakastaa sekä rakastella kaiken tavoin,

        Missä voisi tavata? T.ukm61


    • Lahdessa”hameväkeä”liikenteessä??

      • Anonyymi

        Olisi ukm61 vekkihameessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ukm61 vekkihameessa

        On vekkihameessa, alushameessa venyvissä naisten pikkupöksyissä ja rintsikoissa. Oikein natiseva sänky, ihana runkata. Siinä kelpais toisen tyttöilijän kanssa kiikutella. T. ukm61


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vekkihameessa, alushameessa venyvissä naisten pikkupöksyissä ja rintsikoissa. Oikein natiseva sänky, ihana runkata. Siinä kelpais toisen tyttöilijän kanssa kiikutella. T. ukm61

        Koska??


      • Anonyymi
        Peetu7000 kirjoitti:

        Koska??

        En oo lahdesta, 200 km. Pitää vaan haaveilla minihameessa ja silkkipöksyissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo lahdesta, 200 km. Pitää vaan haaveilla minihameessa ja silkkipöksyissä.

        ⁸kiva ois nähä sun vekkihameesi


    • Anonyymi

      Lahti huomenna?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Missä lahen hamefettarit on nyt?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kesölomaretki kesti lähes 2 viikkoa ympäri Suomea. Ostoksia paljon, hame- ja mekkokokoelma kasvoi aikalailla. Ennenkaikkea chat-tuttujen tapaamisiakin toteutui, lähes puolet piti lupauksensa ja nautintoja riitti. Runkkua ja suihinottoa paljaina ja asujen läpi. Leirintäalueilla saattoi spermaiset asut pestä ja kuivata. Nyt uusia kavereita, onnistunut kesäreissu.

    Ketjusta on poistettu 106 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe